|
Ύψος |
Ύψος (mm) |
---|---|---|
Χαμηλή |
315/60R22.5" |
880 |
Μεσαίο |
315/70R22.5" |
950 |
Υψηλή |
315/80R22.5" |
1050 |
Μεταξόνιο (mm) |
Ελκυστήρας 4×2 |
Πλαίσιο 4×2 |
Πλαίσιο 6×2 |
Πλαίσιο 6×4 |
---|---|---|---|---|
3200 |
|
|
|
● |
3500 |
● |
● |
● |
● |
3700 |
● |
● |
● |
|
3850 |
|
|
|
● |
3900 |
● |
● |
● |
|
4100 |
|
● |
● |
|
4200 |
|
|
|
● |
4300 |
|
● |
● |
|
4500 |
|
● |
● |
● |
4750 |
|
● |
● |
|
5000 |
|
● |
● |
● |
5250 |
|
● |
● |
|
5500 |
|
● |
● |
● |
5800 |
|
● |
● |
|
6100 |
|
● |
● |
|
6450 |
|
● |
● |
|
6800 |
|
● |
|
|
Δεξαμενές καυσίμου
Οι δεξαμενές καυσίμου είναι διαθέσιμες σε πλαστικό, χάλυβα ή αλουμίνιο. Η χωρητικότητα των δεξαμενών κυμαίνεται από 160 έως 630 λίτρα. Υπάρχουν δύο ύψη για δεξαμενές σχήματος D, 560 χιλιοστά και 710 χιλιοστά.
Δεξαμενές AdBlue
Η δεξαμενή AdBlue είναι από πλαστικό και η χωρητικότητά της είναι 32 λίτρα. Η αντλία του AdBlue είναι ενσωματωμένη στη μονάδα της δεξαμενής. Υπάρχει μία παραλλαγή για οχήματα με δεξιά τοποθετημένη δεξαμενή καυσίμου (ADTP-R) και μια για οχήματα με αριστερή δεξαμενή (ADTP-L).
Εμπρόσθιοι άξονες
Τα φορτία εμπρόσθιου άξονα κυμαίνονται από 7,1 μέχρι 9 τόνους.
Πίσω άξονες διαφορικού
Διατίθενται σε πολλές διαμορφώσεις - σταθεροί με μονούς ή διπλούς τροχούς ή με σταθερό ή στρεφόμενο πίσω άξονα διαφορικού. Φορτίο άξονα 6,7, 7,1, 7,5, 9,5 ή 10,5 τόνοι.
Τύπος |
Συνδυασμοί αξόνων |
Τύπος ανάρτησης |
Φορτίο άξονα / διάταξης (τόνοι). |
Τύπος άξονα |
Τεμπέληδες |
---|---|---|---|---|---|
Μονός άξονας |
|
|
|
|
|
RAD-L90 |
4x2 |
Παραβολική/S-Parabolic |
13 |
Απλή/Μειωτήρας |
|
RAD-KR |
4x2 |
Αέρος |
13 |
Απλή/Μειωτήρας |
|
Διάταξη αξόνων |
|
|
|
|
|
RADT-KR |
6x2 |
Αέρος |
19/20 |
Απλή/Μειωτήρας |
Σταθερός/με κατεύθυνση |
RADD-BR |
6x4 |
Παραβολικός |
23 |
Απλή/Μειωτήρας |
|
Σειρά αναμονών πλαισίου για υπερκατασκευαστή
Η επάνω σειρά αναμονών (οπών) προορίζεται για υπερκατασκευαστές. Όλα τα στηρίγματα στην επάνω σειρά οπών βρίσκονται σε θέση μετατόπισης και διαθέτουν αποστάτη 8 χιλιοστών. Δεν χρησιμοποιούνται πριτσίνια στην επάνω σειρά αναμονών.
Αναμονή για γερανό
Τα ελάσματα βάσης στο πλαίσιο μπορεί να τοποθετηθούν από το εργοστάσιο.
Κιτ αναμονής για γερανό
Τα ελάσματα βάσης στο πλαίσιο μπορεί να τοποθετηθούν από το εργοστάσιο. Το κιβώτιο μπαταριών έχει μετατοπιστεί προς τα πίσω και οι βάσεις στερέωσης βρίσκονται πίσω από την καμπίνα σε κάθε πλευρά του πλαισίου. Περιλαμβάνεται κιτ προετοιμασίας ηλεκτρικού συστήματος (ELCRANE).
Πλάκες επικαθήσεως
Στη σειρά περιλαμβάνεται πλάκα επικαθήσεως ISO με προφίλ σχήματος L σε διάφορα ύψη, παρέχοντας ποικιλία επιλογών. Η βάση τοποθέτησης πλάκας επικαθήσεως είναι μια εναλλακτική λύση χαμηλού ύψους καθώς δεν απαιτεί πλάκα συναρμογής. Το ύψος του πέμπτου τροχού επάνω από το πλαίσιο είναι από περίπου 150 χιλιοστά. Προαιρετικά διατίθεται σύστημα αυτόματης λίπανσης και ένδειξη σύνδεσης με το ρυμουλκούμενο για συγκεκριμένες παραλλαγές.
Το Volvo FΕ διαθέτει φρένα πεπιεσμένου αέρα με αεριζόμενους δίσκους εμπρός και πίσω. Το ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα πέδησης (EBS) με σύστημα αντι-μπλοκ και δισκόφρενα, παρέχει ταχύτερη και ασφαλέστερη απόκριση κατά το φρενάρισμα και συμβάλλει σε μικρότερη φθορά των φρένων. Το σύστημα περιλαμβάνει χαρακτηριστικά όπως ABS, μπλοκέ διαφορικό και συνδυασμό φρένων. Με το συνδυασμό φρένων, το σύστημα χρησιμοποιεί τα ποικίλα συστήματα φρένων του οχήματος για περισσότερο ομοιόμορφη εφαρμογή τους και για μικρότερη φθορά τόσο στα φρένα τροχών όσο και τα ελαστικά. Το εκτεταμένο πακέτο EBS διαθέτει μια λειτουργία η οποία διευκολύνει την εκκίνηση σε ανηφόρες. Τα δισκόφρενα διατίθενται σε ποικίλα μεγέθη ανάλογα με την εφαρμογή.
ESC (Ηλεκτρονικός Έλεγχος Ευστάθειας)
Ο ESC (ESC-BAS1) συμβάλλει στη διατήρηση της κατευθυντικότητας σε δυσχερείς συνθήκες και επίσης συμβάλλει στην πρόληψη της ανατροπής του οχήματος.
Υδραυλικός επιβραδυντής για Κιβώτια ταχυτήτων AL306
Ο μικρών διαστάσεων ολοκληρωμένος υδραυλικός επιβραδυντής (παραλλαγές RET-HYDR και RET-TPT) είναι τοποθετημένος στο κιβώτιο ταχυτήτων.
Η μέγ. ροπή πέδησης είναι 1490 Nm μεταξύ 800 και 1900 σ.α.λ.