Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το Volvo FE με πλήθος λεπτομερειών.
Βρείτε τις προδιαγραφές για κινητήρες, κιβώτια ταχυτήτων, οπίσθιους άξονες (συμπεριλαμβανομένων των λόγων μετάδοσης), συνδυασμούς συστήματος ισχύος και δυναμολήπτες.
Ωφέλιμη ισχύς κατά: EC 582/2011
Ωφέλιμη ισχύς κατά: EC 582/2011
Ηλεκτρικό | Volvo FE |
---|---|
Απόδοση | Έως 225 kW (300 ίπποι) συνεχής ισχύς |
Αυτονομία | Μέχρι 275 χλμ. |
Χρόνος φόρτισης (πλήρης φόρτιση) | 8 ώρες με εναλλασσόμενο ρεύμα (43 kW) 2,3 ώρες με συνεχές ρεύμα (150 kW) |
Χωρητικότητα μπαταρίας | 280–375 kWh, 3–4 μπαταρίες |
Κινείται με αέριο | G9 | |
---|---|---|
Πρότυπο αντιρρυπαντικών προδιαγραφών | Euro 6 | |
Αρ. κυλίνδρων | 6 | |
Κυβισμός | 8,9 λίτρα | |
Διαδρομή | 144,5 mm | |
Διάμετρος | 114 mm | |
Λόγος συμπίεσης | 12:01 | |
Στροφές οικονομικής λειτουργίας | 1200-1700 σ.α.λ. | |
Φίλτρα λαδιού | 2 | |
Ποσότητα αλλαγής λαδιού συμπ. φίλτρου | 27,6 λ. | |
Σύστημα ψύξης, συνολική ποσότητα | 12,4 λ. | |
G9 320 hp (239 kW) |
| |||
---|---|---|---|---|
Μέγ. ισχύς στις 2000-2100 σ.α.λ. | 320 ίπποι | |||
Μέγ. ροπή στις 1300-1400 σ.α.λ. | 1356 Nm | |||
Πετρέλαιο | D8 | |
---|---|---|
Πρότυπο αντιρρυπαντικών προδιαγραφών | Euro 6 | |
Αρ. κυλίνδρων | 6 | |
Κυβισμός | 7,7 λίτρα | |
Διαδρομή | 135 mm | |
Διάμετρος | 110 mm | |
Λόγος συμπίεσης | 17.5:1 | |
Στροφές οικονομικής λειτουργίας | 1000-1700 σ.α.λ. | |
Επενέργεια κλαπέτου | 120 kW (2800 σ.α.λ.) | |
Δράση φρένου συμπίεσης* | 170 kW (2800 σ.α.λ.) | |
Φίλτρα λαδιού | 1 | |
Ποσότητα αλλαγής λαδιού συμπ. φίλτρου | 25,5 λ. | |
Σύστημα ψύξης, συνολική ποσότητα | 17 λ. | |
* επιλογή |
D8 250 hp (184 kW) |
| |||
---|---|---|---|---|
Μέγ. ισχύς στις 2100 σ.α.λ. | 250 ίπποι | |||
Μέγ. ροπή στις 900-1700 σ.α.λ. | 950 Nm | |||
D8 280 hp (206 kW) |
| |||
Μέγ. ισχύς στις 2100 σ.α.λ. | 280 ίπποι | |||
Μέγ. ροπή στις 950-1700 σ.α.λ. | 1050 Nm | |||
D8 320 hp (235 kW)* |
| |||
Μέγ. ισχύς στις 2100 σ.α.λ. | 320 ίπποι | |||
Μέγ. ροπή στις 1050-1600 σ.α.λ. | 1200 Nm | |||
D8 350 hp (258 kW) | ||||
Μέγ. ισχύς στις 2200 σ.α.λ. | 350 ίπποι | |||
Μέγ. ροπή στις 1200-1600 σ.α.λ. | 1400 Nm | |||
*διαθέσιμο με B100, βιοντίζελ |
Διάστημα αλλαγής λαδιού
Μέχρι 120.000 χλμ. ή μία φορά κάθε δύο χρόνια με VDS5.
Προϋποθέσεις καυσίμου
EN 590 (κανονισμός ΕΕ) μέγιστο θείο 10 ppm.
Δυναμολήπτης επί του κινητήρα
Σχέση 1:1, ροπή 600 Nm τόσο κατά την οδήγηση όσο και σε ακινησία.
| Αποδιδόμενη ροπή | Λόγος | |
---|---|---|---|
PTER-DIN | 600 Nm* | 1:1 | |
PTER-1400 | 600 Nm* | 1:1 | |
PTER-100 | 600 Nm* | 1:1 | |
* αποδιδόμενη ροπή τόσο κατά την οδήγηση όσο και σε ακινησία. Με το AT2412, μεγ. ροπή κατά την οδήγηση = 150 Nm.
Κιβώτιο 12 ταχυτήτων με μισές σχέσεις και αργό - γρήγορο με σύστημα αυτόματων αλλαγών ταχυτήτων. Το I-Shift μπορεί να εφοδιαστεί με επιβραδυντήρα μικρών διαστάσεων, δυναμολήπτη και ψυγείο λαδιού.
Τύπος | Τελική σχέση | Μέγ. ροπή (Nm) | Έγκριση ΜΒΣ (τόνοι) |
---|---|---|---|
AT2412 | Απευθείας | 2400 | 44 |
Μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων
Τα μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων λειτουργούν με υποβοήθηση σερβό. Ο κοντός μοχλός ταχυτήτων, ενσωματωμένος στον πίνακα οργάνων, είναι απαλλαγμένος από κραδασμούς και οι διαδρομές του είναι μικρές και ακριβείς. Τα κιβώτια ταχυτήτων μπορούν να εφοδιαστούν με δυναμολήπτη.
Τύπος | Τελική σχέση | Μέγ. ροπή (Nm) | Έγκριση ΜΒΣ (τόνοι) |
---|---|---|---|
ZTO1006 | 6 | 1050 | 32 |
ZTO1109 | 9 | 1200 | 44 |
Αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων
Το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διαθέτει εξαιρετικά χαρακτηριστικά εκκίνησης από στάση και προσφέρει ομαλές αλλαγές ταχυτήτων οι οποίες καλύπτουν ολόκληρο το φάσμα στροφών του κινητήρα. Ο χειρισμός του κιβωτίου ταχυτήτων γίνεται με μπουτόν στον πίνακα οργάνων. Μπορεί να εφοδιαστεί με δυναμολήπτη.
Τύπος | Τελική σχέση | Μέγ. ροπή (Nm) | Έγκριση ΜΒΣ (τόνοι) |
---|---|---|---|
AL306 | 6 | 1300 | 32 |
Τύπος | Άξονας | Μετάδοση | Μέγ. ροπή (Nm) | Μέγ. φορτίο άξονα/τροχοφορέα (t) | Έγκριση ΜΒΣ (t) |
Απλής μείωσης (ημιαξόνια) | |||||
---|---|---|---|---|---|
RSS1344E | Μονός | Υποειδής | 2800 | 12 | 44 |
RSS1344C | Μονός | Υποειδής | 2600 | 13 | 44 |
RTS2370A | Συζυγής | Υποειδής | 3550 | 23 | 70 |
Μείωση πλήμνης (μειωτήρες) | |||||
RSH1370F | Μονός | Πλάγια σπειροειδής ενείλιξη | 3550 | 13 | 70 |
RTH2180D | Συζυγής | Υποειδής | 1200 | 21 | 80 |
RSS1344C | RTS2370A | RSH1370F | RTH2180D | RSS1344E |
---|---|---|---|---|
3.70:1 | 3.09:1 | 3.46:1 | 2.63:1 | 2.47:1 |
4.11:1 | 3.40:1 | 3.61:1 | 2.94:1 | 2.64:1 |
4.63:1 | 3.78:1 | 3.76:1 | 3.13:1 | 2.85:1 |
5.29:1 | 4.13:1 | 4.12:1 | 3.33:1 | 3.08:1 |
6.17:1 | 4.50:1 | 4.55:1 | 3.57:1 | 3.36:1 |
5.14:1 | 4.67:1 | 3.85:1 | ||
5.67:1 | 5.41:1 | 4.17:1 | ||
6.17:1 | 6.18:1 | |||
7.21:1 |
Συνδυασμοί γραμμών μετάδοσης κίνησης
D8 250 ίππων | D8 280 ίππων | D8 320 ίππων | D8 350 ίππων | G9 320 ίππων | |
Κιβώτια ταχυτήτων | |||||
---|---|---|---|---|---|
AT2412 | ● | ● | ● | ● | |
ZTO1006 | ● | ● | |||
ZTO1109 | ● | ● | ● | ||
AL306 | ● | ● | ● | ● | ● |
Άξονες απλής μείωσης (ημιαξόνια) | |||||
RSS1344C | ● | ● | ● | ● | ● |
RSS1344E | ● | ● | ● | ● | |
RTS2370A | ● | ● | ● | ||
Άξονες με μείωση πλήμνης (μειωτήρες) | |||||
RSH1370F | ● | ● | ● | ● | ● |
RTH2180D | ● | ● | |||
Υπάρχει μια μεγάλη γκάμα δυναμοληπτών ανεξάρτητων ή εξαρτώμενων από το συμπλέκτη για την παροχή κίνησης προς κάθε είδους εξοπλισμό αμαξώματος.
Τοποθέτησης στον κινητήρα
PTER-DIN: Δυναμολήπτης τοποθέτησης στο πίσω μέρος του κινητήρα για την απευθείας κίνηση υδραυλικής αντλίας.
PTER1400: Δυναμολήπτης τοποθέτησης στο πίσω μέρος του κινητήρα με σύνδεση φλάντζας για υδραυλική αντλία.
PTER100: Δυναμολήπτης τοποθέτησης στο πίσω μέρος του κινητήρα με σύνδεση φλάντζας για υδραυλική αντλία.
Τοποθέτησης στο κιβώτιο ταχυτήτων
PTR-HF/FH/ZF: Εξάρτημα σύνδεσης φλάντζας, χαμηλών ή υψηλών στροφών.
PTR-HP/PH/ZF: Εξάρτημα σύνδεσης αντλίας και χαμηλών ή υψηλών στροφών.
PTRD-D1D: Διπλή μετάδοση με εξάρτημα σύνδεσης αντλίας και εξάρτημα σύνδεσης φλάντζας.
Βρείτε προδιαγραφές σχετικά με τις διαστάσεις καμπίνας, ύψη καμπίνας επάνω από το έδαφος και χαρακτηριστικά καμπίνας
Καμπίνα ημέρας
Καμπίνα ημέρας με άνετο και εργονομικό χώρο οδηγού. Εσωτερικό ύψος 1605 χιλιοστόμετρα, μήκος 1600 χιλιοστόμετρα, πλάτος 2300 χιλιοστόμετρα
Κοντή καμπίνα με κρεβάτι
Η κοντή καμπίνα με κρεβάτι προσφέρει αυξημένο χώρο ο οποίος μπορεί να φιλοξενήσει κρεβάτι για ένα άτομο ή να χρησιμοποιηθεί σαν χώρος γραφείου με πρόσθετους αποθηκευτικούς χώρους. Εσωτερικό ύψος 1605 χιλιοστόμετρα, μήκος 2000 χιλιοστόμετρα, πλάτος 2300 χιλιοστόμετρα.
Καμπίνα με κρεβάτι
Καμπίνα με κρεβάτι για ένα άτομο. Εσωτερικό ύψος 1605 χιλιοστόμετρα, μήκος 2200 χιλιοστόμετρα, πλάτος 2300 χιλιοστόμετρα.
Καμπίνα χαμηλής εισόδου
Καμπίνα χαμηλής εισόδου με χαμηλό σκαλοπάτι εισόδου και χώρο για ένα ή μέχρι τρεις επιβάτες με ζώνες ασφαλείας. Εσωτερικό ύψος 1605 χιλιοστόμετρα, μήκος 2200 χιλιοστόμετρα, πλάτος 2300 χιλιοστόμετρα. Προσφέρεται με αναδιπλούμενη πόρτα επιβατών.
Ανάρτηση καμπίνας
Μηχανική ανάρτηση εμπρός και πίσω: ελικοειδή ελατήρια και αμορτισέρ. Ανάρτηση αέρα εμπρός και πίσω: φούσκες.
Κάθισμα οδηγού
Τρία διαφορετικά επίπεδα άνεσης: Comfort, Βασικό και Economy. Και τα τρία διαθέτουν ρυθμίσεις πλάτης, κατά μήκος, καθ' ύψος και κλίσης προς τα εμπρός, καθώς και ενσωματωμένα προσκέφαλα.
Κάθισμα συνοδηγού
Διατίθενται τρία διαφορετικά επίπεδα άνεσης: Standard, Economy ή Basic.
Χρωματισμοί καμπίνας
Διατίθεται σε 300 σταθερές παραλλαγές. Επιπλέον, είναι δυνατή η παραγγελία και άλλων χρωμάτων σε μια εξειδικευμένη διασκευή πελάτη.
Τιμόνι
Το τιμόνι έχει διάμετρο 460 χιλιοστά ή 500 χιλιοστά ανάλογα με τη διαμόρφωση του φορτηγού και μπορεί να ρυθμιστεί στην επιθυμητή θέση με μηχανισμό πεπιεσμένου αέρα.
Σύστημα κλιματισμού
Το σύστημα θέρμανσης της καμπίνας διατίθεται σε δύο παραλλαγές: μηχανικού ελέγχου, μόνο θερμαντήρα ή με θερμαντήρα μηχανικού ελέγχου και κλιματισμό. Επίσης διατίθεται σύστημα καυστήρα προθέρμανσης 2 kW το οποίο μπορεί να παραγγελθεί προαιρετικά.
Θυρίδα οροφής
Η καμπίνα μπορεί να εφοδιαστεί με θυρίδα οροφής με δυνατότητα ανοίγματος 50 χιλιοστών. Η θυρίδα διατίθεται από κρύσταλλο ή χάλυβα. Ο μηχανισμός της θυρίδας μπορεί να είναι χειροκίνητος ή ηλεκτρικός.
Επενδύσεις καθισμάτων
Ύφασμα άνεσης.
Επενδύσεις τοιχωμάτων
Ύφασμα άνεσης.
Θέρμανση καμπίνας
Το σύστημα θέρμανσης της καμπίνας διατίθεται σε δύο παραλλαγές: μηχανικού ελέγχου, μόνο θερμαντήρα ή με θερμαντήρα μηχανικού ελέγχου και κλιματισμό. Επίσης διατίθεται σύστημα καυστήρα προθέρμανσης 2 kW το οποίο μπορεί να παραγγελθεί προαιρετικά.
Εσωτερικές θέσεις για αντικείμενα
Το εσωτερικό της καμπίνας διαθέτει πολλές πρακτικές, ευπρόσιτες θέσεις για την αποθήκευση εγγράφων και προσωπικών αντικειμένων. Επάνω από το παράθυρο υπάρχουν δύο αποθηκευτικές μονάδες καθώς και τέσσερις θήκες DIN. Προαιρετικά διατίθεται ένα πλήθος κιβωτίων αποθήκευσης και κιβωτίων επάνω στο τούνελ, επιφάνεια γραφής και γάντζοι για ρούχα.
Κόρνες
Υπάρχει η δυνατότητα επιλογής επιπλέον κόρνας δύο τύπων, ηλεκτρικής ή πεπιεσμένου αέρα, είτε δύο κόρνες οροφής με πεπιεσμένο αέρα ή μία ηλεκτρική κόρνα κάτω από το εμπρόσθιο κάλυμμα.
Κρεβάτι
Το κρεβάτι προσφέρεται σε ένα ή δύο κομμάτια και έχει πλάτος είτε 580 χιλιοστά ή 780 χιλιοστά. Υπάρχει μια προαιρετική μπάρα προστασίας κρεβατιού.
Καμπίνα χαμηλής εισόδου
Η καμπίνα χαμηλής εισόδου FE παρέχει εύκολη πρόσβαση με άνοιγμα πόρτας 90 μοιρών. Διατίθεται σε δύο εκδόσεις είτε με επίπεδο δάπεδο είτε με τούνελ κινητήρα, η ορατότητα για τον οδηγό είναι εξαιρετική και βεβαίως, επειδή είναι Volvo, η ασφάλεια είναι σε κορυφαίο επίπεδο.
Βρείτε προδιαγραφές σχετικά με τα ύψη του πλαισίου, το μέγ. φορτίο εμπρόσθιου άξονα, την οπίσθια ανάρτηση, το ύψος ζεύξης, για ελκυστήρες, χαρακτηριστικά πλαισίου και φρένα.
Χαμηλή | περ. 880 mm |
Μεσαίο | περ. 950 mm |
Υψηλή | περ. 1050 mm |
| Αέρος | Φύλλα σούστας |
---|---|---|
Χαμηλή | 7.1/7.5/8 | 9 |
Μεσαίο | 7.1/7.5/8 | 9 |
Υψηλή | 7.1/7.5/8 | 9 |
Τύπος | Άξονες | Ανάρτηση | Φορτίο άξονα/τροχοφορέα | Μείωση | Εμπρόσθιοι/οπίσθιοι άξονες διαφορικού |
Μονός άξονας | |||||
---|---|---|---|---|---|
RAD-L90 | 4x2 | Παραβολική/S-Parabolic | 13 t | Απλή/Μειωτήρας |
|
RAD-KR | 4x2 | Αέρος | 13 t | Απλή/Μειωτήρας |
|
Διάταξη αξόνων | |||||
RADT-KR | 6x2 | Αέρος | 19/20 t | Απλή/Μειωτήρας | Τεμπέλης (σταθερός/με στρέψη) |
RADD-BR | 6x4 | Αέρος | 23 t | Απλή/Μειωτήρας | |
Διατίθενται κοτσαδόροι για τη σύνδεση ρυμουλκούμενων.
Δεξαμενές καυσίμου
Οι δεξαμενές καυσίμου είναι διαθέσιμες σε πλαστικό, χάλυβα ή αλουμίνιο. Η χωρητικότητα των δεξαμενών κυμαίνεται από 160 έως 630 λίτρα. Υπάρχουν δύο ύψη για δεξαμενές σχήματος D, 560 mm και 710 mm.
Δεξαμενές AdBlue
Πλαστικό, ο όγκος είναι 32 λίτρα. Η αντλία του AdBlue είναι ενσωματωμένη με τη δεξαμενή AdBlue.
Το EBS (ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα πέδησης) προσφέρει κορυφαία απόκριση, επιδόσεις και αίσθηση φρένων, ενώ παρέχει και πρόσβαση σε ένα πλήθος εύχρηστων δυνατοτήτων. Αναβαθμίστε το σύστημα πέδησής σας με την προσθήκη του πακέτου EBS Medium ή οποιασδήποτε από τις επιπλέον επιλογές. Το EBS είναι στάνταρ σε όλα τα επίπεδα εξοπλισμού.
EBS Medium
Επιπλέον του βασικού πακέτου EBS Standard, το EBS Medium διαθέτει τα παρακάτω χαρακτηριστικά:
Υποβοήθηση εκκίνησης στην ανηφόρα (Hill Start Aid)
Τα φρένα απελευθερώνονται μόνο εφόσον υπάρχει αρκετή ροπή κινητήρα για να κινηθεί το όχημα εμπρός.
ESC (Ηλεκτρονικός έλεγχος ευστάθειας)
Το σύστημα ευστάθειας στην πέδηση ενεργοποιεί μεμονωμένα τα φρένα σε κάθε τροχό, προσφέροντας έτσι ευστάθεια σε ολόκληρο το συνδυασμό του οχήματος και περιορίζοντας τον κίνδυνο διπλώματος, ανατροπής και ταλάντευσης του ρυμουλκούμενου. Το ESC πληροί τη νομοθεσία για τον Ηλεκτρονικό έλεγχο σταθερότητας οχήματος και διατίθεται για διαξονικά και τριαξονικά οχήματα.
Υδραυλικός επιβραδυντήρας
Υδραυλικός επιβραδυντήρας για κιβώτιο ταχυτήτων AL306. Ο μικρών διαστάσεων, ενσωματωμένος υδραυλικός επιβραδυντήρας είναι τοποθετημένος στο κιβώτιο ταχυτήτων και προσφέρει επιβράδυνση ροπής πέδησης 1490 Nm.
Εμπρόσθιοι άξονες
Τα φορτία εμπρόσθιου άξονα κυμαίνονται από 7,1 μέχρι 9 τόνους.
Τεμπέληδες
Διατίθενται σε πολλές διαμορφώσεις – σταθεροί με μονούς ή διπλούς τροχούς ή ενεργά κατευθυνόμενοι. Φορτίο άξονα: 6,7, 7,1, 7,5 ή 10,5 τόνοι.
Σειρά αναμονών πλαισίου για υπερκατασκευαστή
Η επάνω σειρά αναμονών (οπών) προορίζεται για τους υπερκατασκευαστές. Όλα τα στηρίγματα στην επάνω σειρά οπών βρίσκονται σε θέση μετατόπισης και διαθέτουν αποστάτη 8 χιλιοστών. Δεν χρησιμοποιούνται πριτσίνια στην επάνω σειρά αναμονών.
Προετοιμασία για γερανό
Οι βάσεις για γερανό επάνω στο πλαίσιο, μπορούν να τοποθετηθούν από το εργοστάσιο.
Κιτ προετοιμασίας γερανού
Οι βάσεις για γερανό επάνω στο πλαίσιο, μπορούν να τοποθετηθούν από το εργοστάσιο. Το κιβώτιο μπαταριών έχει μετατοπιστεί προς τα πίσω και οι βάσεις στερέωσης βρίσκονται πίσω από την καμπίνα σε κάθε πλευρά του πλαισίου. Περιλαμβάνεται κιτ ηλεκτρικής προετοιμασίας – ELCRANE –.
Πλάκες επικαθήσεως
Στη σειρά περιλαμβάνεται πλάκα επικαθήσεως ISO με προφίλ σχήματος L σε διάφορα ύψη, παρέχοντας ποικιλία επιλογών. Η βάση τοποθέτησης πλάκας επικαθήσεως είναι μια εναλλακτική λύση χαμηλού ύψους καθώς δεν απαιτεί πλάκα συναρμογής. Το ύψος του πέμπτου τροχού επάνω από το πλαίσιο είναι από περίπου 150 χιλιοστά. Προαιρετικά διατίθεται σύστημα αυτόματης λίπανσης και ένδειξη σύνδεσης με το ρυμουλκούμενο για συγκεκριμένες παραλλαγές.
Κάντε λήψη των δελτίων δεδομένων προδιαγραφών σε μορφή PDF για τα Volvo FE από τις παρακάτω συνδέσεις.