Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το Volvo FE με πλήθος λεπτομερειών.
Βρείτε προδιαγραφές σχετικά με τα ύψη του πλαισίου, το μέγ. φορτίο εμπρόσθιου άξονα, την οπίσθια
ανάρτηση, το ύψος ζεύξης, για ελκυστήρες, χαρακτηριστικά πλαισίου και φρένα.
Χαμηλή | περ. 880 mm |
Μεσαίο | περ. 950 mm |
Υψηλή | περ. 1050 mm |
Αέρος | Παραβολική | |
---|---|---|
Χαμηλή | 7.1/7.5/8 | 9 |
Μεσαίο | 7.1/7.5/8 | 9 |
Υψηλή | 7.1/7.5/8 | 9 |
Τύπος | Άξονες | Ανάρτηση | Φορτίο άξονα / διάταξης | Μείωση | Εμπρόσθιοι/οπίσθιοι τεμπέληδες |
---|---|---|---|---|---|
Μονός άξονας |
|
|
|
|
|
RAD-L90 | 4x2 | Παραβολική/S-Parabolic | 13 t | Απλή/Μειωτήρας |
|
RAD-KR | 4x2 | Αέρος | 13 t | Απλή/Μειωτήρας |
|
Διάταξη αξόνων |
|
|
|
|
|
RADT-KR | 6x2 | Αέρος | 19/20 t | Απλή/Μειωτήρας | Τεμπέλης (σταθερός/με στρέψη) |
RADD-BR | 6x4 | Παραβολική | 23 t | Απλή/μειωτήρας |
|
Διατίθενται δοκοί ρυμούλκησης για τη σύνδεση ρυμουλκούμενων.
Δεξαμενές καυσίμου | Δεξαμενές AdBlue |
Οι δεξαμενές καυσίμου είναι διαθέσιμες από πλαστικό, χάλυβα ή αλουμίνιο. Η χωρητικότητα των δεξαμενών κυμαίνεται από 160 έως 630 λίτρα. Υπάρχουν δύο ύψη για δεξαμενές σχήματος D, 560 mm και 710 mm. | Πλαστική, ο όγκος είναι 32 λίτρα. Η αντλία του AdBlue είναι ενσωματωμένη με τη δεξαμενή AdBlue. |
Εμπρός άξονες | Τεμπέληδες |
Τα φορτία εμπρός άξονα κυμαίνονται από 7,1 μέχρι 9 τόνους. | Διατίθενται σε πολλές διαμορφώσεις – σταθεροί με μονούς ή διπλούς τροχούς ή ενεργά κατευθυνόμενοι. Φορτίο άξονα: 6,7, 7,1, 7,5 ή 10,5 τόνοι. |
Κίνηση | Σασί | Ανάρτηση | Ύψος πλαισίου | Ύψος 5W* | Ύψος | Ελάχ. ύψος ζεύξης** | Ονομαστικό ύψος πορείας** |
---|---|---|---|---|---|---|---|
4×2 | |||||||
Μεσαίο | RAD-KR | 266 | 150 | 315/60R22.5" | 992 | 1097 | |
Μεσαίο | RAD-KR | 266 | 185 | 295/80R22.5" | 1103 | 1208 | |
Μεσαίο | RAD-KR | 266 | 185 | 315/70R22.5" | 1086 | 1191 | |
Μεσαίο | RAD-KR | 266 | 185 | 315/80R22.5" | 1114 | 1219 | |
Μεσαίο | RAD-KR | 266 | 150 | 295/80R22.5" | 1063 | 1168 | |
Μεσαίο | RAD-KR | 266 | 150 | 315/70R22.5" | 1049 | 1154 |
** 'Υψη κατά προσέγγιση.
Σειρά αναμονών πλαισίου για υπερκατασκευαστή Η επάνω σειρά αναμονών (οπών) προορίζεται για υπερκατασκευαστές. Όλα τα στηρίγματα στην επάνω σειρά οπών βρίσκονται σε θέση μετατόπισης και διαθέτουν αποστάτη 8 χιλιοστών. Δεν χρησιμοποιούνται πριτσίνια στην επάνω σειρά αναμονών. | Πλάκες επικαθήσεως Στη σειρά περιλαμβάνεται πλάκα επικαθήσεως ISO με προφίλ σχήματος L σε διάφορα ύψη, παρέχοντας ποικιλία επιλογών. Η βάση τοποθέτησης πλάκας επικαθήσεως είναι μια εναλλακτική λύση χαμηλού ύψους καθώς δεν απαιτεί πλάκα συναρμογής. Το ύψος του πέμπτου τροχού επάνω από το πλαίσιο είναι από περίπου 150 χιλιοστά. Προαιρετικά διατίθεται σύστημα αυτόματης λίπανσης και ένδειξη σύνδεσης με το ρυμουλκούμενο για συγκεκριμένες παραλλαγές. |
Αναμονή για γερανό Τα ελάσματα βάσης στο πλαίσιο μπορεί να τοποθετηθούν από το εργοστάσιο. | |
Κιτ αναμονής για γερανό Οι βάσεις για γερανό επάνω στο πλαίσιο μπορεί να τοποθετηθούν από το εργοστάσιο. Το κιβώτιο μπαταριών έχει μετατοπιστεί προς τα πίσω και οι βάσεις στερέωσης βρίσκονται πίσω από την καμπίνα σε κάθε πλευρά του πλαισίου. Περιλαμβάνεται κιτ προετοιμασίας ηλεκτρικού συστήματος (ELCRANE). |
Το EBS (ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα πέδησης) προσφέρει κορυφαία απόκριση,
επιδόσεις και αίσθηση φρένων, ενώ παρέχει και πρόσβαση σε ένα πλήθος εύχρηστων δυνατοτήτων.
Αναβαθμίστε το σύστημα πέδησής σας με την προσθήκη του πακέτου EBS Medium ή
οποιασδήποτε από τις επιπλέον επιλογές. Το EBS είναι στάνταρ σε όλα τα επίπεδα εξοπλισμού.
EBS Medium Επιπλέον του βασικού πακέτου EBS Standard, το EBS Medium διαθέτει τα παρακάτω χαρακτηριστικά: | Υδραυλικός επιβραδυντής Υδραυλικός επιβραδυντής για κιβώτιο ταχυτήτων AL306. Ο μικρών διαστάσεων, ενσωματωμένος υδραυλικός επιβραδυντής είναι τοποθετημένος στο κιβώτιο ταχυτήτων και προσφέρει επιβράδυνση ροπής πέδησης 1490 Nm. |
Υποβοήθηση εκκίνησης στην ανηφόρα Τα φρένα απελευθερώνονται μόνο εφόσον υπάρχει αρκετή ροπή κινητήρα για να κινηθεί το όχημα προς τα εμπρός. | |
ESC (Ηλεκτρονικός Έλεγχος Ευστάθειας) Το σύστημα ευστάθειας στην πέδηση ενεργοποιεί μεμονωμένα τα φρένα σε κάθε τροχό, προσφέροντας έτσι ευστάθεια σε ολόκληρο το συνδυασμό του οχήματος και περιορίζοντας τον κίνδυνο διπλώματος, ανατροπής και ταλάντευσης του ρυμουλκούμενου. Το ESC πληροί τη νομοθεσία για τον Ηλεκτρονικό έλεγχο σταθερότητας οχήματος και διατίθεται για διαξονικά και τριαξονικά οχήματα. |
Βρείτε τις προδιαγραφές για κινητήρες, κιβώτια ταχυτήτων, οπίσθιους άξονες (συμπεριλαμβανομένων των λόγων μετάδοσης), συνδυασμούς συστήματος ισχύος και δυναμολήπτες.
| D8K | G9K320 |
---|---|---|
Πρότυπο αντιρρυπαντικών προδιαγραφών | Euro 6 | Euro 6 |
Αρ. κυλίνδρων | 6 | 6 |
Κυβισμός | 7,7 λίτρα | 8,9 λίτρα |
Διαδρομή | 135 mm | 144,5 mm |
Διάμετρος | 110 mm | 114 mm |
Λόγος συμπίεσης | 17.5:1 | 12:01 |
Στροφές οικονομικής λειτουργίας | 1000-1700 σ.α.λ. | 1200-1700 σ.α.λ. |
Ισχύς κλαπέτου (2800 σ.α.λ.) | 120 kW (2800 σ.α.λ.) | - |
Δράση φρένου συμπίεσης (2800 σ.α.λ.) | 170 kW (2800 σ.α.λ.) | - |
Φίλτρα λαδιού | 1 | 2 |
Ποσότητα αλλαγής λαδιού συμπ. φίλτρου | 25,5 λ. | 27,6 λ. |
Σύστημα ψύξης, συνολική ποσότητα | 17 λ. | 12,4 λ. |
Διάστημα αλλαγής λαδιού Προϋποθέσεις καυσίμου | Δυναμολήπτης επί του κινητήρα Έκδοση βιοντίζελ |
Αποδιδόμενη ροπή | Λόγος | |
---|---|---|
PTER-DIN | 600 Nm* | 1:1 |
PTER-1400 | 600 Nm* | 1:1 |
PTER-100 | 600 Nm* | 1:1 |
* απόδοση ροπής τόσο κατά την οδήγηση όσο και σε ακινησία. Με το AT2412, μεγ. ροπή κατά την οδήγηση = 150 Nm.
D8K - ΙΣΧΥΣ/ΡΟΠΗΩφέλιμη ισχύς κατά: EC 582/2011 |
D8K250 (184 kW) |
|
---|---|
Μέγ. ισχύς στις 2100 σ.α.λ. | 250 ίπποι |
Μέγ. ροπή στις 900-1700 σ.α.λ. | 950 Nm |
D8K280 (206 kW) |
|
Μέγ. ισχύς στις 2100 σ.α.λ. | 280 ίπποι |
Μέγ. ροπή στις 950-1700 σ.α.λ. | 1050 Nm |
D8K320 (235 kW) |
|
Μέγ. ισχύς στις 2100 σ.α.λ. | 320 ίπποι |
Μέγ. ροπή στις 1050-1600 σ.α.λ. | 1200 Nm |
D8K350 (258 kW) |
|
Μέγ. ισχύς στις 2200 σ.α.λ. | 350 ίπποι |
Μέγ. ροπή στις 1200-1600 σ.α.λ. | 1400 Nm |
G9K320 - ΙΣΧΥΣ/ΡΟΠΗΩφέλιμη ισχύς κατά: EC 582/2011 |
G9K320 |
|
---|---|
Μέγ. ισχύς στις 2000-2100 σ.α.λ. | 320 ίπποι (239 kW) |
Μέγ. ροπή στις 1300-1400 σ.α.λ. | 1356 Nm |
Κιβώτιο 12 ταχυτήτων με μισές σχέσεις και αργό - γρήγορο με σύστημα αυτόματων αλλαγών ταχυτήτων. Το I-Shift μπορεί να εφοδιαστεί με επιβραδυντή μικρών διαστάσεων, δυναμολήπτη και ψυγείο λαδιού.
Τύπος | Τελική σχέση | Ροπή κινητήρα (Nm) | Έγκριση ΜΒΣ (τόνοι) |
---|---|---|---|
AT2412G | Απευθείας | 2400 | 44 |
Τα μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων λειτουργούν με υποβοήθηση σερβό. Ο
κοντός μοχλός ταχυτήτων, ενσωματωμένος στον πίνακα οργάνων,
είναι απαλλαγμένος από κραδασμούς και οι διαδρομές του είναι μικρές και ακριβείς.
Τα κιβώτια ταχυτήτων μπορούν να εφοδιαστούν με δυναμολήπτη.
Τύπος | Τελική σχέση | Ροπή κινητήρα (Nm) | Έγκριση ΜΒΣ (τόνοι) |
---|---|---|---|
ZTO1006 | 6 | 1050 | 32 |
ZTO1109 | 9 | 1200 | 44 |
Το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διαθέτει εξαιρετικά χαρακτηριστικά
εκκίνησης από στάση και προσφέρει ομαλές αλλαγές ταχυτήτων οι οποίες καλύπτουν ολόκληρο το
φάσμα στροφών του κινητήρα. Ο χειρισμός του κιβωτίου ταχυτήτων γίνεται με μπουτόν στον
πίνακα οργάνων. Μπορεί να εφοδιαστεί με δυναμολήπτη.
Τύπος | Τελική σχέση | Ροπή κινητήρα (Nm) | Έγκριση ΜΒΣ (τόνοι) |
---|---|---|---|
AL306 | 6 | 1300 | 32 |
Τύπος | Άξονας | Μετάδοση | Μέγ. ροπή (Nm) | Μέγ. φορτίο άξονα/διάταξης αξόνων (τόνοι) | Έγκριση ΜΒΣ (τόνοι) |
---|---|---|---|---|---|
Απλής μείωσης (ημιαξόνια) |
|
|
|
|
|
RSS1344E | Μονός | Υποειδής | 2800 | 13 | 44 |
RSS1344C | Μονός | Υποειδής | 2600 | 13 | 44 |
RTS2370A | Συζυγής | Υποειδής | 3550 | 23 | 70 |
Μείωση πλήμνης (μειωτήρες) |
|
|
|
|
|
RSH1370F | Μονός | Πλάγια σπειροειδής ενείλιξη | 3550 | 13 | 70 |
RTH2180C | Συζυγής | Υποειδής | 1200 | 21 | 80 |
RSS1344C | RTS2370A | RSH1370F | RTH2180D | RS1344E |
---|---|---|---|---|
2.64:1 | 3.09:1 | 3.76:1 | 2.63:1 | 2.47:1 |
2.85:1 | 3.40:1 | 4.12:1 | 2.94:1 | 2.64:1 |
3.08:1 | 3.78:1 | 4.55:1 | 3.13:1 | 2.85:1 |
3.36:1 | 4.13:1 | 4.67:1 | 3.33:1 | 3.08:1 |
3.70:1 | 4.50:1 | 5.41:1 | 3.57:1 | 3.36:1 |
4.11:1 | 5.14:1 | 6.18:1 | 3.85:1 | |
4.63:1 | 5.67:1 | 7.21:1 | 4.17:1 | |
5.29:1 | 6.17:1 | |||
6.17:1 |
D8K250 | D8K280 | D8K320 | D8K350 | G9K320 | |
---|---|---|---|---|---|
Κιβώτια ταχυτήτων | |||||
AT2412G | ● | ● | ● | ● | |
ZTO1006 | ● | ● | |||
ZTO1109 | ● | ● | ● | ||
AL306 | ● | ● | ● | ● | ● |
Άξονες απλής μείωσης (ημιαξόνια) | |||||
RSS1344C | ● | ● | ● | ● | ● |
RSS1344E | ● | ● | ● | ● | |
RTS2370A | ● | ● | ● | ||
Άξονες με μείωση πλήμνης (μειωτήρες) | |||||
RSH1370F | ● | ● | ● | ● | ● |
RTH2180D | ● | ● |
Υπάρχει μια μεγάλη γκάμα δυναμοληπτών ανεξάρτητων ή εξαρτώμενων
από το συμπλέκτη για την παροχή κίνησης προς κάθε είδους
εξοπλισμό αμαξώματος.
Τοποθέτησης στον κινητήρα | Τοποθέτησης στο κιβώτιο ταχυτήτων |
PTER-DIN Δυναμολήπτης τοποθετημένος στο πίσω μέρος του κινητήρα για την απευθείας κίνηση υδραυλικής αντλίας. | PTR-HF/FH/ZF Εξάρτημα σύνδεσης φλάντζας, χαμηλών ή υψηλών στροφών. |
PTER1400 Δυναμολήπτης τοποθετημένος στο πίσω μέρος του κινητήρα με σύνδεση φλάντζας για υδραυλική αντλία. | PTR-HP/PH/ZF Εξάρτημα σύνδεσης αντλίας, χαμηλών ή υψηλών στροφών. |
PTER100 Δυναμολήπτης τοποθετημένος στο πίσω μέρος του κινητήρα με σύνδεση φλάντζας για υδραυλική αντλία. | PTRD-D1D Διπλή μετάδοση με εξάρτημα σύνδεσης αντλίας και εξάρτημα σύνδεσης φλάντζας. |
Βρείτε προδιαγραφές σχετικά με τις διαστάσεις καμπίνας, ύψη καμπίνας επάνω από το
έδαφος και χαρακτηριστικά καμπίνας
Καμπίνα ημέραςΚαμπίνα ημέρας με άνετο και εργονομικό χώρο οδηγού. Εσωτερικό ύψος 1605 χιλιοστόμετρα, μήκος 1600 χιλιοστόμετρα, πλάτος 2300 χιλιοστόμετρα. | Κοντή καμπίνα με κρεβάτιΗ κοντή καμπίνα με κρεβάτι προσφέρει αυξημένο χώρο ο οποίος μπορεί να φιλοξενήσει κρεβάτι για ένα άτομο ή να χρησιμοποιηθεί σαν χώρος γραφείου με πρόσθετους αποθηκευτικούς χώρους. Εσωτερικό ύψος 1605 χιλιοστόμετρα, μήκος 2000 χιλιοστόμετρα, πλάτος 2300 χιλιοστόμετρα. | Καμπίνα με κρεβάτιΚαμπίνα με κρεβάτι για ένα άτομο. Εσωτερικό ύψος 1605 χιλιοστόμετρα, μήκος 2200 χιλιοστόμετρα, πλάτος 2300 χιλιοστόμετρα. |
Καμπίνα χαμηλής εισόδουΚαμπίνα χαμηλής εισόδου με χαμηλό σκαλοπάτι εισόδου και χώρο για ένα ή μέχρι τρεις επιβάτες με ζώνες ασφαλείας. Εσωτερικό ύψος 1605 χιλιοστόμετρα, μήκος 2200 χιλιοστόμετρα, πλάτος 2300 χιλιοστόμετρα. Προσφέρεται με αναδιπλούμενη πόρτα επιβατών. |
Ανάρτηση καμπίνας Μηχανική ανάρτηση εμπρός και πίσω: ελικοειδή ελατήρια και αμορτισέρ. Ανάρτηση αέρα εμπρός και πίσω: φούσκες. | Θέρμανση καμπίνας Το σύστημα θέρμανσης της καμπίνας διατίθεται σε δύο παραλλαγές: μηχανικού ελέγχου, μόνο θερμαντήρα ή με θερμαντήρα μηχανικού ελέγχου και κλιματισμό. Επίσης διατίθεται σύστημα καυστήρα προθέρμανσης 2 kW το οποίο μπορεί να παραγγελθεί προαιρετικά. |
Κάθισμα οδηγού Τρία διαφορετικά επίπεδα άνεσης: Comfort, Βασικό και Economy. Και τα τρία διαθέτουν ρυθμίσεις πλάτης, κατά μήκος, καθ' ύψος και κλίσης προς τα εμπρός, καθώς και ενσωματωμένα προσκέφαλα. | Εσωτερικές θέσεις για αντικείμενα Το εσωτερικό της καμπίνας διαθέτει πολλές πρακτικές, ευπρόσιτες θέσεις για την αποθήκευση εγγράφων και προσωπικών αντικειμένων. Επάνω από το παράθυρο υπάρχουν δύο αποθηκευτικές μονάδες καθώς και τέσσερις θήκες DIN. Προαιρετικά διατίθεται ένα πλήθος κιβωτίων αποθήκευσης και κιβωτίων επάνω στο τούνελ, επιφάνεια γραφής και γάντζοι για ρούχα. |
Κάθισμα συνοδηγού Διατίθενται τρία επίπεδα άνεσης: Standard, Economy ή Basic. | Κόρνες Υπάρχει η δυνατότητα επιλογής επιπλέον κόρνας δύο τύπων, ηλεκτρικής ή πεπιεσμένου αέρα, είτε δύο κόρνες οροφής με πεπιεσμένο αέρα ή μία ηλεκτρική κόρνα κάτω από το εμπρόσθιο κάλυμμα. |
Χρώματα καμπίνας Διαθέσιμα σε 300 σταθερές παραλλαγές. Επιπλέον, είναι δυνατή η παραγγελία και άλλων χρωμάτων σε μια εξειδικευμένη διασκευή πελάτη. | Κρεβάτι Το κρεβάτι προσφέρεται ως μονοκόμματο ή δύο τεμαχίων και έχει πλάτος 580 χιλιοστά ή 780 χιλιοστά. Υπάρχει μια προαιρετική μπάρα προστασίας κρεβατιού. |
Τιμόνι Το τιμόνι έχει διάμετρο 460 χιλιοστά ή 500 χιλιοστά ανάλογα με τη διαμόρφωση του φορτηγού και μπορεί να ρυθμιστεί στην επιθυμητή θέση με μηχανισμό πεπιεσμένου αέρα. | Καμπίνα χαμηλής εισόδου Η καμπίνα χαμηλής εισόδου του FE παρέχει εύκολη πρόσβαση με άνοιγμα πόρτας 90 μοιρών. Διατίθεται σε δύο εκδόσεις είτε με επίπεδη επιφάνεια είτε με τούνελ κινητήρα, η ορατότητα για τον οδηγό είναι εξαιρετική και βεβαίως, επειδή είναι Volvo, η ασφάλεια είναι σε κορυφαίο επίπεδο. |
Σύστημα κλιματισμού Το σύστημα θέρμανσης της καμπίνας διατίθεται σε δύο παραλλαγές: μηχανικού ελέγχου, μόνο θερμαντήρα ή με θερμαντήρα μηχανικού ελέγχου και κλιματισμό. Επίσης διατίθεται σύστημα καυστήρα προθέρμανσης 2 kW το οποίο μπορεί να παραγγελθεί προαιρετικά. | |
Θυρίδα οροφής Η καμπίνα μπορεί να εφοδιαστεί με θυρίδα οροφής με δυνατότητα ανοίγματος 50 χιλιοστών. Η θυρίδα διατίθεται από κρύσταλλο ή χάλυβα. Ο μηχανισμός της θυρίδας μπορεί να είναι χειροκίνητος ή ηλεκτρικός. | |
Ταπετσαρία καθισμάτων Ύφασμα Comfort. | |
Ταπετσαρία τοίχου Ύφασμα Comfort. |
Κάντε λήψη των δελτίων δεδομένων προδιαγραφών σε μορφή PDF για τα Volvo FE από τις παρακάτω συνδέσεις.