Το δικό σας φορτηγό Volvo είναι ένα εργαλείο ακριβείας και το σασί του είναι η ραχοκοκαλιά του. Ανεξάρτητα από το αν χρειάζεστε φορτηγό για να τραβάτε πολύ βαριά φορτία σε δύσκολες συνθήκες, ανατρεπόμενο πλαίσιο ή ελαφρύ ελκυστήρα για χρήση σε κανονικό δρόμο, μπορούμε να σας το κατασκευάσουμε από την ίδια φιλοσοφία σασί για όλα τα πετρελαιοκίνητα φορτηγά. Επιλέξτε από μια σειρά επιλογών ανάρτησης αέρα και με φύλλα σούστας, εξαρτημάτων βελτιστοποιημένου βάρους και αναμονών για την κατασκευή αμαξώματος, ακριβώς όπως ταιριάζει στις μεταφορές και τις απαιτήσεις σας.
Προσαρμόζουμε το σασί χρησιμοποιώντας εξαρτήματα και συστήματα κατασκευασμένα προκειμένου να λειτουργούν αξιόπιστα για πολλά χρόνια.
Ανατρεπόμενο ή βυτιοφόρο; Γερανός ή φορτηγό μεταφοράς αυτοκινήτων ή πυροσβεστική αντλία; Ελαφρύ ή με μεγάλη ικανότητα φορτίου; Ανεξάρτητα από την εφαρμογή που χρειάζεστε, το πλαίσιο Volvo είναι έτοιμο για αυτή. Η ευρεία γκάμα επιλογών προδιαγραφών σας διευκολύνει να βελτιστοποιήσετε το σασί του φορτηγού ακριβώς στις δικές σας απαιτήσεις.
Όλα τα φορτηγά της Volvo έχουν σχεδιαστεί για να διευκολύνουν την κατασκευή αμαξώματος και να βοηθούν τους αμαξοποιούς να παράγουν επιτυχημένες κατασκευές. Η ευρεία γκάμα επιλογών για διαμορφώσεις αξόνων, ύψη σασί, μεταξόνια και επιπλέον ενισχύσεις σημαίνει ότι το απόλυτο φορτηγό μπορεί να κατασκευαστεί ειδικά για τη χρήση σας με ευκολία.
Όταν παραγγέλνετε το δικό σας φορτηγό, προσφέρουμε στον αμαξοποιό σας άμεση πρόσβαση στη διαδικτυακή πύλη Volvo Bodybuilder Instructions (VBI). Τότε αυτός μπορεί να αρχίσει να εργάζεται ενώ εμείς παράλληλα κατασκευάζουμε το φορτηγό σας, με αποτέλεσμα την ταχύτερη, πιο οικονομική παράδοση και ένα φορτηγό έτοιμο για εργασία.
Ανεξάρτητα από το έδαφος ή τις οδικές συνθήκες, ένα φορτηγό Volvo είναι φτιαγμένο για να κινείστε χωρίς διακοπές. Ο αναρτώμενος πίσω άξονας του διαφορικού, ο κινούμενος μπροστινός άξονας και το I-Shift με Terrain Brake και υπεραργές ταχύτητες, είναι μερικά παραδείγματα από ολόκληρη τη γκάμα επιλογών φορτηγών που διευκολύνουν τη ζωή σας στο ανώμαλο έδαφος και δύσκολες οδικές συνθήκες.
Ο κινούμενος εμπρόσθιος άξονας με Αυτόματο έλεγχο πρόσφυσης συμπλέκει αυτόματα τον εμπρόσθιο άξονα ακριβώς τη στιγμή που τον χρειάζεστε και τον αποσυμπλέκει όταν δεν τον χρειάζεστε πλέον. Το ανθεκτικό περίβλημα άξονα είναι το χαμηλότερο σημείο του οχήματος και εξασφαλίζει μεγάλη απόσταση από το έδαφος όταν το φορτηγό είναι πλήρως φορτωμένο.
Η πίσω ανάρτηση αέρα για εργοταξιακά φορτηγά, σας δίνει έως και 300 χιλιοστά απόσταση από το έδαφος και λιγότερους κραδασμούς από μια ανάρτηση με φύλλα σούστας. Τα ελατήρια, οι φυσητήρες αέρα και οι σταθεροποιητές είναι τοποθετημένοι σε άριστα προστατευμένες θέσεις στην άνω πλευρά των αξόνων, για να εξασφαλίσετε λειτουργίας χωρίς απρόοπτα.
Βαριά φορτωμένο; Κανένα πρόβλημα. Ανεξάρτητα αν επιλέξετε ανάρτηση αέρα ή φύλλων σούστας, ο μονός εμπρόσθιος άξονας μπορεί να δεχθεί έως και 10 τόνους ενώ οι διπλοί εμπρόσθιοι άξονες μπορούν να δεχθούν 20 τόνους. Μπορεί να σας βοηθήσει να πετύχετε καλύτερα περιθώρια κέρδους και διευκολύνει τη διακίνηση βαρέων φορτίων ή φορτίων με ακανόνιστη κατανομή.
Μεγιστοποιήστε την ικανότητα φόρτωσης και την παραγωγικότητά σας με μια στιβαρή και ανθεκτική λύση για τους πίσω άξονες. Η βαρέως τύπου διάταξη αξόνων μας, μπορεί να σηκώσει εύκολα έως και 38 τόνους.
Εάν χρειάζεστε υψηλή ικανότητα φορτίου, μπορείτε να αποκτήσετε πενταξονικό φορτηγό το οποίο παραδίδεται απευθείας από το εργοστάσιο. Το φορτηγό θα σας παραδοθεί πιο γρήγορα και θα έχετε χαμηλότερο κόστος προσαρμογής. Το φορτηγό παραδίδεται με έγκριση τύπου για ολόκληρο το όχημα.
Κάθε κιλό του ωφέλιμου φορτίου μετράει. Γιατί λοιπόν να οδηγείτε με βάρος που δεν αποδίδει; Συνδυάζοντας ελαφριά χαρακτηριστικά, όπως βελτιστοποιημένες κατά βάρος εγκαταστάσεις εμπρός και πίσω άξονα και προσδιορίζοντας το φορτηγό σας για ομαλούς δρόμους, αποκτάτε το απόλυτο κερδοφόρο μηχάνημα: Μέγιστη ικανότητα φορτίου χωρίς υποχωρήσεις στην αξιοπιστία.
Συνδυάζοντας τις ελαφριές λύσεις μας, μπορείτε να αποκτήσετε έναν ελκυστήρα Volvo FM 4×2 που ζυγίζει 6,0 τόνους ή ελκυστήρα Volvo FH 4×2 στους 6,6 τόνους. Αυτό σημαίνει περισσότερο ωφέλιμο φορτίο εντός των περιορισμών βάρους και πιθανή αύξηση του κέρδους σας.
Λιγότερο καύσιμο, καλύτερη πρόσφυση και μικρότερη ακτίνα στροφής. Η διαδοχική μετάδοση κίνησης σας επιτρέπει να αποσυμπλέκετε και να σηκώνετε τον τελευταίο οπίσθιο κινητήριο άξονα, παρέχοντάς σας την ελκτική ικανότητα και την ικανότητα φορτίου του συζυγή άξονα με την οδηγική συμπεριφορά και απόδοση ενός οχήματος με απλό άξονα. Μόλις φορτώσετε ξανά το φορτηγό σας, ο άξονας κατεβαίνει αυτόματα και συμπλέκεται.
Ο αναρτώμενος πίσω άξονας του διαφορικού παρέχει καλύτερη ενεργειακή απόδοση όταν αποσυμπλέκετε και ανυψώνετε τον άξονα όταν δεν τον χρειάζεστε. Η κατανάλωση καυσίμου μπορεί να μειωθεί σε ένα δρομολόγιο κατά την επιστροφή με τον άξονα ανυψωμένο. Εν τέλει, θα μπορούσε να βελτιώσει το καθαρό σας κέρδος.
Σηκώστε τον τελευταίο οπίσθιο κινητήριο άξονα και το φορτηγό συμπεριφέρεται παρόμοια με ένα 4×2 ή ένα 6×2, επιτρέποντας σημαντικά βελτιωμένη ακτίνα στροφής και ευελιξία σε σύγκριση με ένα 6x4. Επίσης περιορίζεται η φθορά των ελαστικών. Χρειάζεστε περισσότερη ελκτική ικανότητα; Απλά πατήστε ένα μπουτόν στο ταμπλό και εάν σας το επιτρέπουν τα όρια φορτίου αξόνων, μπορείτε να μετατοπίσετε το βάρος στον έναν κινητήριο άξονα.
Το Work Remote είναι ένα χρήσιμο εργαλείο όταν εργάζεστε έξω από την καμπίνα. Σας δίνει τον έλεγχο των λειτουργιών του συστήματος μετάδοσης κίνησης και του αμαξώματος. Είναι ασύρματο και στιβαρό με εμβέλεια έως και 25 μέτρα και μεγάλη διάρκεια μπαταρίας. Η μονάδα φορτίζεται όταν βρίσκεται στη βάση σύνδεσης, μέσα στην καμπίνα.
Το Work Remote εξοικονομεί χρόνο κατά τη φόρτωση και την εκφόρτωση και σας βοηθά να αποφεύγετε λάθη κατά τη φόρτωση, όπως υπερφόρτωση ή ανομοιόμορφη κατανομή του φορτίου. Για περισσότερη ασφάλεια και προστασία, το ασύρματο σήμα είναι κρυπτογραφημένο με βάση τις ίδιες αυστηρές προδιαγραφές όπως το κλειδί του φορτηγού.
Τα χαρακτηριστικά που απεικονίζονται ενδέχεται να μην είναι στον βασικό εξοπλισμό ή να μην διαθέσιμα για όλα τα επίπεδα εξοπλισμού και τις επιλογές συστήματος ισχύος.