Trucks

Marcos Weingaertner Ivar Sahlén
2024-02-15
Τεχνολογία και καινοτομία Οικονομία καυσίμου
Authors
Marcos Weingaertner
Product Manager
Ivar Sahlén
Chief Project Manager

Περισσότερη ροπή και ισχύς για το Volvo FH16 με τον νέο κινητήρα D17

Για τις πλέον απαιτητικές εργασίες στον κλάδο των φορτηγών, η ισχύς και η ροπή κάνουν τη διαφορά. Γι' αυτό η Volvo Trucks ανέπτυξε τον νέο κινητήρα D17. Με έως και 780 Hp και 3800 Nm, είναι ο πιο ισχυρός κινητήρας που έχει κατασκευάσει ποτέ η Volvo Trucks. Είναι κατασκευασμένος με σκοπό να διαχειρίζεται τα βαρύτερα φορτία με ευκολία, παρέχοντας παράλληλα εξαιρετική παραγωγικότητα και αντοχή.

Ο νέος, μεγαλύτερος κινητήρας 17 λίτρων της Volvo Trucks, ο D17, προσφέρει θηριώδη ισχύ και ροπή για τους πλέον απαιτητικούς πελάτες και εφαρμογές. Η ισχύς του φρένου κινητήρα σε όλο το εύρος στροφών είναι πρωτόγνωρη και η απόκριση του κινητήρα είναι εξαιρετική, επιτρέποντας γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων. Συνολικά, αυτό έχει ως αποτέλεσμα την κορυφαία οδηγική ικανότητα στην κατηγορία του. Οι ιδιοκτήτες φορτηγών θα εκτιμήσουν επίσης τη βελτιωμένη οικονομία καυσίμου και το αυξημένο ωφέλιμο φορτίο.

 

Ο κινητήρας D17 είναι διαθέσιμος στην τελευταία έκδοση του Volvo FH16 και στο νέο Volvo FH16 Aero. Ο συνδυασμός της εξαιρετικής καμπίνας με τον D17 την κάνει την τέλεια λύση για τις βαρύτερες εργασίες.

 

«Οι πελάτες που επιλέγουν αυτόν τον κινητήρα θα νιώσουν κυριολεκτικά τη διαφορά όταν οδηγήσουν αυτό το φορτηγό. Πιστεύω ακόμα ότι θα αντιληφθούν διαφορά όσον αφορά τη βελτιωμένη παραγωγικότητα και την εξοικονόμηση καυσίμου. Είναι ένας κινητήρας που έχει πολλές δυνατότητες βελτίωσης της απόδοσης και της κερδοφορίας της επιχείρησης και ταυτόχρονα να μειώσει τις εκπομπές CO2», λέει ο Marcos Weingaertner, Product Manager της Volvo Trucks.

Πώς να παράγετε περισσότερη ισχύ με λιγότερα καύσιμα

Ο κινητήρας D17 είναι το αποτέλεσμα της μηχανολογικής ικανότητας και εξειδίκευσης της ίδιας της Volvo Trucks. Το ζητούμενο ήταν να αναπτυχθεί ένας κινητήρας που θα μπορούσε να καλύψει ιδιαίτερα υψηλές απαιτήσεις ισχύος, ροπής, φρένου κινητήρα και ενεργειακής απόδοσης. Ωστόσο, έπρεπε να είναι και ελαφρύς και με καλή απόκριση. Ο Ivar Sahlén, Chief Project Manager τεχνολογίας κινητήριων συστημάτων φορτηγών του Volvo Group εξηγεί το γιατί:

 

«Όταν κινείστε σε απότομες ανηφόρες με μεγάλα φορτία σε δύσκολους δρόμους σε ορυχεία, δάση ή στον αυτοκινητόδρομο, απλά δεν θέλετε να κολλήσετε», λέει. «Σε τέτοιες καταστάσεις, η ελκτική δύναμη και η γρήγορη αλλαγή ταχυτήτων είναι υψίστης σημασίας για να ολοκληρώσετε το έργο σας. Γι' αυτό έχουμε επικεντρώσει όλες τις προσπάθειές μας στο να κάνουμε το σύστημα ισχύος του D17 ισχυρό, αξιόπιστο και με καλή απόκριση. Νιώθει κανείς ότι μπορεί να εμπιστευτεί το εργαλείο του».

 

Η ισχύς και η οικονομία καυσίμου του κινητήρα D17 είναι το αποτέλεσμα πολλών και διαφορετικών βελτιώσεων. Οι μηχανικοί της Volvo έχουν αναζητήσει κάθε δυνατό τρόπο μείωσης της εσωτερικής τριβής με ταυτόχρονη αποτελεσματικότερη παραγωγή της ισχύος.

 

Ακολουθούν μερικές από τις τεχνικές λύσεις που δίνουν στον κινητήρα D17 τα χαρίσματά του:

 

  • Κυβισμός 17,3 λίτρων.
  • Ένας νέος αποδοτικός στροβιλοσυμπιεστής που ενισχύει την απόκριση του κινητήρα και την εμπειρία οδήγησης.
  • Πρωτοποριακή σχεδίαση κυματοειδούς εμβόλου κατοχυρωμένη από τη Volvo που βελτιστοποιεί την καύση και μειώνει τις εκπομπές ρύπων.
  • Αυξημένη μέγιστη πίεση κυλίνδρου που επιτρέπει υψηλότερη αποδιδόμενη ισχύ.
  • Νέος σχεδιασμός μπεκ ψεκασμού που εξασφαλίζει την καλύτερη δυνατή οικονομία καυσίμου.
  • Βελτιωμένα κινούμενα μέρη με στόχο τη μείωση της τριβής.
  • Ένα ανανεωμένο κιβώτιο ταχυτήτων που μπορεί να διαχειριστεί την τεράστια ισχύ και ροπή.

Ποιοι κλάδοι θα επωφεληθούν περισσότερο από τον D17;

Οι κλάδοι των μεταφορών και οι εφαρμογές όπου η ισχύς και η ροπή του κινητήρα D17 θα ωφελήσουν περισσότερο περιλαμβάνουν:

  • Βαριές κατασκευές Μεγάλα κατασκευαστικά έργα ή ορυχεία όπου η υψηλή παραγωγικότητα είναι απαραίτητη. Η ισχύς και η ροπή είναι μπροστά και στο κέντρο.
  • Μεταφορές ξυλείας Σε χώρες όπως η Σουηδία, η Φινλανδία και η Νορβηγία, τεράστια φορτία ξυλείας μεταφέρονται τακτικά από τα δάση σε εργοστάσια επεξεργασίας ή λιμάνια. Οι δρόμοι είναι συχνά ορεινοί και ο συνδυασμός υψηλής ισχύος κινητήρα και απόδοσης φρένου κινητήρα αυξάνει την παραγωγικότητα.
  • Βαριές μεταφορές Όταν μεταφέρετε μεγάλα στοιχεία εξοπλισμού όπως βαριά μηχανήματα και πτερύγια ανεμογεννητριών, χρειάζεστε ένα φορτηγό με σύστημα μετάδοσης κίνησης υψηλής ροπής που μπορείτε να εμπιστευτείτε σε κάθε περίσταση.
  • Βαριές μεταφορές μεγάλων αποστάσεων και συρμοί μεγάλου μήκους Μακρύτεροι συνδυασμοί, όπως για παράδειγμα αυτοί που βλέπουμε στην Αυστραλία, όταν κινούνται με 90-100 χλμ/ώρα ή μεταφέρουν 220 τόνους ή περισσότερους, απαιτούν στιβαρά και ισχυρά συστήματα μετάδοσης κίνησης. Επιπλέον, για μεταφορές μεγάλων αποστάσεων με βαριά φορτία σε δύσκολη μορφολογία εδάφους, το Volvo FH16 Aero με τον κινητήρα D17, εξασφαλίζει καλή μέση ταχύτητα και παραγωγικότητα.
     

Για να καλύψει τις ανάγκες διαφορετικών πελατών σε κάθε τμήμα της αγοράς, ο κινητήρας D17 διατίθεται σε τρεις διαφορετικές προδιαγραφές:

 

  • 780 ίππων και 3800 Nm
  • 700 ίππων και 3400 Nm
  • 600 ίππων και 3000 Nm
«Οι πελάτες που επιλέγουν αυτόν τον κινητήρα θα νιώσουν κυριολεκτικά τη διαφορά όταν οδηγήσουν αυτό το φορτηγό. Είναι ένας κινητήρας που έχει πολλές δυνατότητες βελτίωσης της απόδοσης και της κερδοφορίας της μεταφορικής επιχείρησής τους και ταυτόχρονα να μειώσει τις εκπομπές CO2»,.

Ισχυρός αλλά και με μικρότερο περιβαλλοντικό αντίκτυπο

Για τους πελάτες μας υπάρχουν διαθέσιμες εναλλακτικές λύσεις χωρίς ορυκτά καύσιμα. Όλα τα επίπεδα ισχύος είναι πιστοποιημένα για να λειτουργούν με ανανεώσιμο καύσιμο HVO. Η έκδοση των 700 ίππων είναι επίσης πιστοποιημένη για 100% βιοντίζελ (B100), το οποίο θα είναι διαθέσιμο κατά το δεύτερο εξάμηνο του 2024.
 

Όσον αφορά τη βιωσιμότητα, ο Marcos Weingaertner επισημαίνει ότι η οικονομία καυσίμου και η ικανότητα του κινητήρα D17 να λειτουργεί με HVO και B100, είναι ελκυστικές για πελάτες που αναζητούν χαμηλό περιβαλλοντικό αποτύπωμα από τις δραστηριότητές τους.
 

«Τα βιοντίζελ HVO και Β100 είναι ανανεώσιμα καύσιμα που μπορούν να παραχθούν από 100% ανανεώσιμες πηγές, όπως κατάλοιπα τροφίμων ή φυτικά έλαια. Η λειτουργία με HVO ή B100 μειώνει σημαντικά τις εκπομπές άνθρακα», λέει.

«Οι μηχανικοί μας έχουν κάνει πραγματικά εξαιρετική δουλειά, εξετάζοντας όλες τις σημαντικές λεπτομέρειες στην εξέλιξη του κινητήρα», λέει ο Ivar Sahlén. «Ο κινητήρας έχει δοκιμαστεί διεξοδικά σε πραγματικές εφαρμογές και οι αναφορές των οδηγών επιβεβαιώνουν την αξιοπιστία και την απόδοση του κινητήρα D17».
 

Όλα όσα πρέπει να ξέρετε για τα πιο ισχυρά φορτηγά βαρέως τύπου μας: τα Volvo FH16 και Volvo FH16 Aero.
 

Μπορείτε επίσης να διαβάσετε περισσότερα για τη μοναδική αεροδυναμική σχεδίαση του Volvo FH16 Aero εδώ, συμπεριλαμβανομένων των εξής:

  • Πώς θέτει νέα πρότυπα στην ενεργειακή απόδοση και την αεροδυναμική.
  • Πώς αυτό έγινε δυνατό με την προηγμένη τεχνολογία και τη νέα νομοθεσία.
  • Ποιες προσθήκες μπορούν να γίνουν για την περαιτέρω βελτίωση της ενεργειακής απόδοσης.

Σχετικές πληροφορίες

Latest Press Release

Latest Press Release