Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το Volvo FMX με λεπτομέρειες.
Βρείτε τις προδιαγραφές για κινητήρες, συστήματα μετάδοσης κίνησης, οπίσθιους άξονες (συμπεριλαμβανομένων των σχέσεων μετάδοσης), συνδυασμούς συστήματος ισχύος και δυναμολήπτες.
Ωφέλιμη ισχύς κατά: EC 582/2011
Ωφέλιμη ισχύς κατά: EC 582/2011
Ηλεκτρικό | Volvo FMX Electric |
---|---|
Απόδοση | Έως 330–490 kW (450–666 ίπποι) συνεχής ισχύς |
Αυτονομία | Μέχρι 300 χλμ. |
Χρόνος φόρτισης (πλήρης φόρτιση) | 9,5 ώρες με εναλλασσόμενο ρεύμα (43 kW) 2,5 ώρες με συνεχές ρεύμα (250 kW) |
Χωρητικότητα μπαταρίας | 180–540 kWh, 2–6 μπαταρίες |
Πετρέλαιο | D11 | D13 | |
---|---|---|---|
Πρότυπο αντιρρυπαντικών προδιαγραφών | Euro 6 | Euro 6 | |
Αρ. κυλίνδρων | 6 | 6 | |
Κυβισμός | 10,8 dm³ | 12,8 dm³ | |
Διαδρομή | 152 mm | 158 mm | |
Διάμετρος | 123 mm | 131 mm | |
Λόγος συμπίεσης | 18.0:1 | 18.0:1 | |
Στροφές οικονομικής λειτουργίας | 1000-1500 rpm (σ.α.λ.) | 900-1400 rpm (σ.α.λ.) | |
Επενέργεια φρένου εξαγωγής | 155 kW (2300 rpm (σ.α.λ.)) | 175 kW (2300 rpm (σ.α.λ.)) | |
Επενέργεια μηχανόφρενου* | 270 kW (2300 rpm (σ.α.λ.)) | 340 kW (2300 rpm (σ.α.λ.)) | |
Φίλτρα λαδιού | 2 πλήρους ροής | 2 πλήρους ροής | |
Ποσότητα αλλαγής λαδιού συμπ. φίλτρου | 35 λ. | 35 λ. | |
Σύστημα ψύξης, συνολική ποσότητα | 22 λ. | 24 λ. | |
|
*επιλογή
Καύσιμο χωρίς θείο (EN590, μέγ. περιεκτικότητα θείου 10 ppm) Βιοντίζελ 2ης γενιάς (EN15940, συνθετικό ντίζελ)
D11 330 ίπποι (246 kW) |
| |||
---|---|---|---|---|
Μέγ. ισχύς στις 1700 rpm (σ.α.λ.) | 330 ίπποι | |||
Μέγ. ροπή στο εύρος 877-1400 rpm (σ.α.λ.) | 1600 Nm | |||
D11 380 ίπποι (279 kW) |
| |||
Μέγ. ισχύς στις 1700 rpm (σ.α.λ.) | 380 ίπποι | |||
Μέγ. ροπή στο εύρος 938-1400 rpm (σ.α.λ.) | 1800 Nm | |||
D11 430 ίπποι (317 kW) | ||||
Μέγ. ισχύς στις 1700 rpm (σ.α.λ.) | 430 ίπποι | |||
Μέγ. ροπή στο εύρος 1008-1400 rpm (σ.α.λ.) | 2050 Nm |
D11 460 ίπποι (338 kW) |
| |||
---|---|---|---|---|
Μέγ. ισχύς στις 1700 rpm (σ.α.λ.) | 460 ίπποι | |||
Μέγ. ροπή στο εύρος 1050-1400 rpm (σ.α.λ.) | 2200 Nm | |||
D13 420 ίπποι (309 kW) |
| |||
Μέγ. ισχύς στις 1404-1700 rpm (σ.α.λ.) | 420 ίπποι | |||
Μέγ. ροπή στις 905–1400 rpm (σ.α.λ.) | 2100 Nm | |||
D13 460 ίπποι (338 kW) | ||||
Μέγ. ισχύς στο εύρος 1404-1700 rpm (σ.α.λ.) | 460 ίπποι | |||
Μέγ. ροπή στο εύρος 945-1400 rpm (σ.α.λ.) | 2300 Nm |
D13 500 ίπποι (368 kW) |
| |||
---|---|---|---|---|
Μέγ. ισχύς στις 1404-1700 rpm (σ.α.λ.) | 500 ίπποι | |||
Μέγ. ροπή στο εύρος 980-1400 rpm (σ.α.λ.) | 2500 Nm | |||
D13 540 ίπποι (397 kW) |
| |||
Μέγ. ισχύς στις 1458-1700 rpm (σ.α.λ.) | 540 ίπποι | |||
Μέγ. ροπή στο εύρος 1000-1400 rpm (σ.α.λ.) | 2600 Nm | |||
Κιβώτιο 12 ταχυτήτων με μισές σχέσεις και αργό-γρήγορο με σύστημα αυτόματων αλλαγών ταχυτήτων. Το I-Shift μπορεί να εφοδιαστεί με compact επιβραδυντήρα, δυναμολήπτη, εφεδρική αντλία σερβομηχανισμού και ψυγείο λαδιού. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα να παραγγείλετε το I-Shift με υπεραργές ταχύτητες, εξαιρετικά υπεραργές ταχύτητες και πολλαπλές ταχύτητες όπισθεν.
Τύπος | Τελική σχέση | Ροπή κινητήρα (Nm) | Έγκριση ΜΒΣ (t) |
---|---|---|---|
AT2412 | Απευθείας | 2400 | 44 |
AT2612 | Απευθείας | 2600 | 100 |
ATO2612 | Οβεντράιβ | 2600 | 100 |
Τύπος | Τελική σχέση | Ροπή κινητήρα (Nm) | Έγκριση ΜΒΣ (t) |
---|---|---|---|
SPO2812 | Οβεντράιβ | 2800 | 80 |
Εξ ολοκλήρου αυτόματη μετάδοση power-shift με μετατροπέα ροπής και ψυγείο λαδιού. Αλλάζει ταχύτητες χωρίς απώλειες ισχύος. Τα Powertronic έχουν προβλεφθεί εργοστασιακά για υποδοχή δυναμολήπτη, ενσωματωμένου επιβραδυντή και εφεδρικής αντλίας υποβοήθησης τιμονιού.
Τύπος | Τελική σχέση | Ροπή κινητήρα (Nm) | Έγκριση ΜΒΣ (t) |
---|---|---|---|
PT2106 | Απευθείας | 2100 | 44 |
PT2606 | Απευθείας | 2600 | 60 |
Για μέγιστη εξοικονόμηση καυσίμου. Οι αλλαγές ταχυτήτων γίνονται στις πλέον οικονομικές στροφές.
Χρησιμοποιείται όταν χρειάζεται επιπλέον ισχύς από τον κινητήρα. Οι αλλαγές γίνονται σε υψηλότερες στροφές κινητήρα.
Τύπος | Άξονας | Μετάδοση | Μέγ. ροπή (Nm) | Μέγ. φορτίο άξονα/τροχοφορέα (t) | Έγκριση ΜΒΣ (t) |
Απλής μείωσης (ημιαξόνια) | |||||
---|---|---|---|---|---|
RSS1344C/E | Μονός | Υποειδής | 2600 | 13 | 44 |
RSS1370A/B | Μονός | Υποειδής | 3800 | 13 | 70 |
RTS2370A | Συζυγής | Υποειδής | 3800 | 23 | 80 |
RSS1244B | Μονός | Υποειδής | 2800 | 12 | 44 |
RTS2310A | Συζυγής | Υποειδής | 3800 | 23 | 100 |
RSS1352A | Μονός | Υποειδής | 2800 | 13 | 52 |
Ελάττωση πλήμνης (μειωτήρες) | |||||
RSH1365 | Μονός | Πλάγια σπειροειδής ενείλιξη | 2400 | 13 | 65 |
RSH1370F | Μονός | Κωνικά ελικοειδής | 3800 | 13 | 70 |
RTH2610F | Συζυγής | Κωνικά ελικοειδής | 3800 | 26 | 100 |
RTH3210 | Συζυγής | Κωνικά ελικοειδής | 3800 | 32 | 100 |
RTH3312 | Συζυγής | Κωνικά ελικοειδής | 3800 | 33 | 120 |
RTH3815 | Μονός | Κωνικά ελικοειδής | 3800 | 38 | 150 |
Μονοί άξονες
RSS1244B | RSS1344C/E | RSS1352 | RSS1370A/B | RSH1365 | RSH1370F |
---|---|---|---|---|---|
2.06:1 | 2.06:1 | 2.06:1 | 2.47:1 | 3.61:1 | 3.46:1 |
2.17:1 | 2.17:1 | 2.17:1 | 2.64:1 | 3.76:1 | 3.61:1 |
2.31:1 | 2.31:1* | 2.31:1 | 2.85:1 | 4.12:1 | 3.76:1 |
2.47:1 | 2.47:1* | 2.47:1 | 3.08:1 | 4.55:1 | 4.12:1 |
2.64:1 | 2.47:1* | 2.64:1 | 3.40:1 |
| 4.55:1 |
2.85:1 | 2.85:1* | 2.85:1 | 3.67:1 |
| 5.41:1 |
3.08:1 | 3.08:1* | 3.08:1 | 4.11:1 |
|
|
3.36:1 | 3.36:1* | 3.36:1 |
|
|
|
| 3.70:1 |
|
|
|
|
| 4.11:1 |
|
|
|
|
| 4.63:1 |
|
|
|
|
| 5.29:1 |
|
|
| |
RTS2370A | RTS2310A | RTH2610F | RTH3210 | RTH3312 | RTH3815 |
---|---|---|---|---|---|
2.43:1 | 2.06:1 | 3.33:1 | 3.33:1 | 3.61:1 | 4.14:1 |
2.57:1 | 2.17:1 | 3.46:1 | 3.46:1 | 3.76:1 | 4.58:1 |
2.83:1 | 2.31:1 | 3.61:1 | 3.61:1 | 4.12:1 | 5.43:1 |
3.09:1 | 2.47:1 | 3.76:1 | 3.76:1 | 4.55:1 | 7.22:1 |
3.40:1 | 2.64:1 | 3.97:1 | 3.97:1 | 5.41:1 |
|
3.78:1 | 2.85:1 | 4.12:1 | 4.12:1 | 6.18:1 |
|
4.13:1 | 3.08:1 | 4.55:1 | 4.55:1 | 7.21:1 |
|
4.50:1 | 3.36:1 | 5.41:1 | 5.41:1 |
|
|
5.14:1 | 3.70:1 | 6.18:1 | 6.18:1 |
|
|
5.67:1 | 4.11:1 |
| 7.21:1 |
|
|
6.17:1 | 4.63:1 |
|
|
|
|
| D11 330 ίπποι | D11 370 ίπποι | D11 410 ίπποι | D11 450 ίπποι | D13 420 ίπποι | D13 460 ίπποι | D13 500 ίπποι | D13 540 ίπποι |
Powertronic | ||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
PT2106 | • | • | • | • |
| |||
PT2606 |
|
|
|
| • | • | • | • |
I-Shift | ||||||||
AT2412 | • | • | • | • | • | • |
|
|
AT2612 | • | • | • | • | • | • | • | • |
ATO2612 | • | • | • | • | • | • | • | • |
I-Shift Dual Clutch | ||||||||
SP02812 |
|
|
|
|
| • | • | • |
Άξονες απλής μείωσης (ημιαξόνια) | ||||||||
RSS1244B | • | • | • | • | • | • | • | • |
RSS1344C/E | • | • | • | • | • | • | • | • |
RSS1352 | • | • | • | • | • | • | • | • |
RSS1356 | • | • | • | • | • | • | • | • |
RTS2370A | • | • | • | • | • | • | • | • |
RSS1370A/B | • | • | • | • | • | • | • | • |
RTS2310A | • | • | • | • | • | • | • | • |
Άξονες με ελάττωση πλήμνης (μειωτήρες) | ||||||||
RSH1365 | • | • | • | • | • | • | • |
|
RSH1370F | • | • | • | • | • | • | • | • |
RTH2610F | • | • | • | • | • | • | • | • |
RTH3210 | • | • | • | • | • | • | • | • |
RTH3312 | • | • | • | • | • | • | • | • |
RTH3815 | • | • | • | • | • | • | • | • |
Κινητήριος πρόσθιος άξονας/κιβώτιο ταχυτήτων για διανομές | ||||||||
FAA11/FAA21/V2501TB | • | • | • | • | • | • | • | • |
| Αποδιδόμενη ροπή | Λόγος | |
---|---|---|---|
EPTT650 | 650 Nm* | 1.26:1 | |
EPTT1000 | 1000 Nm* | 1.26:1 | |
* Απόδοση ροπής τόσο κατά την οδήγηση όσο και σε ακινησία.
PTER-DIN: Δυναμολήπτης τοποθέτησης στο πίσω μέρος του κινητήρα για την απευθείας κίνηση υδραυλικής αντλίας.
PTER1400: Δυναμολήπτης τοποθέτησης στο πίσω μέρος του κινητήρα με σύνδεση φλάντζας για υδραυλική αντλία.
PTER100: Δυναμολήπτης τοποθέτησης στο πίσω μέρος του κινητήρα με σύνδεση φλάντζας για υδραυλική αντλία.
PTR-F: Φλάντζα τοποθέτησης δυναμολήπτη, χαμηλών ή υψηλών στροφών.
PTR-FL/FH: Φλάντζα τοποθέτησης δυναμολήπτη, χαμηλών ή υψηλών στροφών.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Χαμηλών, μεσαίων ή υψηλών στροφών με σύνδεσμο DIN για την απευθείας σύνδεση υδραυλικής αντλίας.
PTRD-F: Φλάντζα τοποθέτησης δυναμολήπτη, υψηλών στροφών για απευθείας σύνδεση στον κεντρικό άξονα.
PTRD-D: Υψηλών στροφών με διπλή μετάδοση. Εμπρός και πίσω σύνδεση DIN για την απευθείας τοποθέτηση υδραυλικών αντλιών.
PTRD-D1: Υψηλών στροφών με διπλή μετάδοση. Τοποθέτηση εξαρτήματος συνδετήριας φλάντζας πίσω και εξάρτησης DIN εμπρός.
PTRD-D2: Υψηλών στροφών με διπλή μετάδοση πίσω και απλή μετάδοση εμπρός. Δύο φλάντζες τοποθέτησης δυναμολήπτη πίσω και μία σύνδεση DIN εμπρός.
Βρείτε προδιαγραφές σχετικά με τις διαστάσεις καμπίνας, ύψη καμπίνας επάνω από το έδαφος και χαρακτηριστικά.
Το Volvo FMX διαθέτει μοναδικό εξωτερικό διάκοσμο που είναι φτιαγμένος για σκληρή χρήση.
Βασικό
Σχάρα και λαβές πόρτας σε απόχρωση thunder gray. Προστατευτικό ηλίου σε απόχρωση thunder gray. Προβολέας χρωμίου. Χαλύβδινος προφυλακτήρας βαμμένος σε γκρι χρώμα.
Το Volvo FMX διατίθεται σε πέντε διαφορετικά επίπεδα εσωτερικού διάκοσμου για την κάλυψη διαφορετικών αναγκών.
Επένδυση υφάσματος Dynamic
Εσωτερικό από ύφασμα με μοντέρνο χρωματικό συνδυασμό και ανθεκτικά υλικά σε διάφορες αποχρώσεις του γκρι και του μωβ.
Επένδυση βινυλίου και υφάσματος Robust
Ανθεκτικά υλικά σε βινύλιο και ύφασμα με μοντέρνο χρωματικό συνδυασμό που ταιριάζει με τα διάφορα μέρη του εσωτερικού διάκοσμου.
Επένδυση βελούδου Progressive
Η εσωτερική βελούδινη επένδυση με μαλακό ύφασμα προσφέρει έναν μοντέρνο χρωματικό συνδυασμό και ταιριάζει με τα διάφορα μέρη του εσωτερικού διάκοσμου.
Επένδυση δέρματος Robust
Εσωτερικό με ανθεκτικά υλικά και δίχρωμα καθίσματα εξ ολοκλήρου από δέρμα που ταιριάζουν με τα διάφορα μέρη του εσωτερικού διάκοσμου.
Επένδυση δέρματος Progressive
Εσωτερικό με ανθεκτικά υλικά και δίχρωμα καθίσματα εξ ολοκλήρου από δέρμα που ταιριάζουν με τα διάφορα μέρη του εσωτερικού διάκοσμου.
Καμπίνα ημέρας
Καμπίνα ημέρας (FMX-DAY) με άνετο και εργονομικό χώρο οδηγού. Εσωτερικό ύψος 164 εκατοστά: 120 εκατοστά στο κάλυμμα του διαμερίσματος κινητήρα.
Χαμηλή καμπίνα ημέρας
Η χαμηλή καμπίνα ημέρας (FMX-LDAY) απαιτείται για εφαρμογές όπως μεταλλευτικές εργασίες, ψυγεία, αντλίες και γερανοί. Εσωτερικό ύψος 148 εκατοστά: 104 εκατοστά στο κάλυμμα του διαμερίσματος κινητήρα.
Καμπίνα με κουκέτα
Καμπίνα με κουκέτα (FMX-SLP) για άνετη διανυκτέρευση ενός ατόμου. Εσωτερικό ύψος 164 εκατοστά: 120 εκατοστά στο κάλυμμα του διαμερίσματος κινητήρα.
Χαμηλή καμπίνα με κουκέτα
H χαμηλή καμπίνα με κουκέτα (FMX-LSLP) με χαμηλωμένη οροφή προσφέρει πρόσθετο χώρο για εμπορεύματα επάνω από την καμπίνα. Εσωτερικό ύψος 148 εκατοστά: 104 εκατοστά επάνω από το διαμέρισμα του κινητήρα.
Globetrotter
Globetrotter (FMΧ-HSLP) που προσφέρει άνετη διανυκτέρευση μέχρι δύο ατόμων. Η καμπίνα περιλαμβάνει πρόσθετο αποθηκευτικό χώρο σε υψηλή θέση. Εσωτερικό ύψος 201 εκατοστά: 157 εκατοστά στο κάλυμμα του διαμερίσματος κινητήρα.
Καμπίνα προσωπικού
Καμπίνα προσωπικού με άφθονο χώρο που μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι 9 επιβάτες. Εσωτερικό ύψος 1590 χιλιοστά.
Ανάρτηση καμπίνας τεσσάρων σημείων
Επιλέξτε από ελατήρια πηνίου με αμορτισέρ, ελατήρια πηνίου εμπρός και ανάρτηση αέρος πίσω ή ανάρτηση αέρα σε όλους τους τροχούς.
Εισαγωγές αέρα
Η εισαγωγή αέρα βρίσκεται στην αριστερή πλευρά και προσφέρεται σε εκδόσεις μεγάλου ή μικρού ύψους.
Χρώματα καμπίνας
Επιλέξτε από 650 περίπου παραλλαγές.
Κάθισμα οδηγού
Επιλέξτε ανάμεσα σε τρία επίπεδα άνεσης: Progressive (βελούδο ή δέρμα),Dynamic (ύφασμα) και Robust (βινύλιο). Το συνολικό εύρος μετακίνησης του καθίσματος είναι 200 χιλιοστά εμπρός / πίσω και 100 χιλιοστά κατακόρυφα. Το κάθισμα οδηγού διαθέτει στάνταρ στήριγμα κεφαλής, ρυθμιζόμενη και αναδιπλούμενη πλάτη, ρύθμιση καθ' ύψος και εμπρός/πίσω, ρυθμιζόμενη υποστήριξη μέσης και ρυθμιζόμενη γωνία καθίσματος.
Κάθισμα συνοδηγού
Επιλέξτε ανάμεσα σε τρία επίπεδα άνεσης: Progressive (βελούδο ή δέρμα), Dynamic (ύφασμα) και Robust (βινύλιο). Για όλα τα επίπεδα υπάρχει η δυνατότητα παραγγελίας με προαιρετική ταπετσαρία. Τα καθίσματα συνοδηγού διαθέτουν στάνταρ στηρίγματα κεφαλής.
Κουκέτες
Κάτω κουκέτα με διαστάσεις 70×200 εκατοστά. Στρώμα με pocket spring των 16 εκατοστών και άριστο επίπεδο άνεσης. Τρεις επιλογές σύσφιξης: Μαλακό, Μεσαίο και Σφικτό. Δύο επιλογές για κουβερλί επίσης διατίθενται: προσφέρει πιο άνετο ύπνο και σας επιτρέπει να στρώνετε ευκολότερα την κουκέτα. Επάνω κουκέτα Comfort με διαστάσεις: 70×190 εκατοστά ή 60×190 εκατοστά (προαιρετικά για Globetrotter).
Εσωτερικές θέσεις για αντικείμενα
Ο χώρος επάνω από το παρμπρίζ περιλαμβάνει δύο χώρους φύλαξης με συρόμενες πόρτες καθώς και τέσσερις υποδοχές ISO, μία από τις οποίες μπορεί να δεσμευτεί για τον ταχογράφο (δύο υποδοχές ISO στις χαμηλές καμπίνες). Κάτω από την κουκέτα στην καμπίνα με κουκέτα και το Globetrotter θα βρείτε δύο μεγάλους χώρους φύλαξης, η πρόσβαση στους οποίους είναι δυνατή από το εξωτερικό και μια μεγάλη (με χωρητικότητα 44 λίτρων) προσβάσιμη εάν ανασηκώσετε το στρώμα, ενώ στο τμήμα της κουκέτας θα βρείτε δύο θέσεις αποθήκευσης για περιοδικά και μικροαντικείμενα. Στο ταμπλό υπάρχουν τέσσερις ανοικτές θήκες, ένα μικρό κουτί αποθήκευσης, μια υποδοχή αποθήκευσης DIN, μια σκάφη για αντικείμενα και μια θήκη για μπουκάλια. Η καμπίνα ημέρας μπορεί να εξοπλιστεί με χώρο αποθήκευσης 60 λίτρων με συρόμενο κάλυμμα για κράνη, κουτιά φαγητού κ.λπ.
Εξωτερικοί αποθηκευτικοί χώροι
Υπάρχει χώρος αποθήκευσης που διαθέτει πρόσβαση από το εξωτερικό, πίσω από τα καθίσματα συνοδηγού και οδηγού.
Θυρίδα οροφής
Η καμπίνα εφοδιάζεται με θυρίδα οροφής με δυνατότητα ανοίγματος 50 χιλιοστών. Στο εσωτερικό υπάρχει διάτρητο σκιάδιο, το οποίο χρησιμεύει και σαν σήτα για έντομα όταν η θυρίδα είναι ανοικτή. Ο χειρισμός της θυρίδας οροφής μπορεί να είναι χειροκίνητος ή ηλεκτρικός (προαιρετικά). Υπάρχει επίσης μια θυρίδα οροφής από χάλυβα, προοριζόμενη για εργοταξιακές εφαρμογές ή σκληρή χρήση.
Τιμόνι
Διατίθεται σε δύο διαφορετικά μεγέθη - διαμέτρου 450 mm ή 500 mm, ανάλογα με τις προδιαγραφές του φορτηγού σας. Το ύψος του τιμονιού ρυθμίζεται μέχρι και 90 mm και η γωνία του μπορεί να ρυθμιστεί κατά 28°. Με δυνατότητα σπαστού λαιμού (προαιρετικά) το τιμόνι μπορεί να ρυθμιστεί κατακόρυφα μεταξύ των -5° και των +15°, προσφέροντας έτσι πιο άνετη θέση οδήγησης. Το τιμόνι διατίθεται με ή χωρίς αερόσακο. Τα ενσωματωμένα στο τιμόνι χειριστήρια εξασφαλίζουν τον ασφαλή και άνετο χειρισμό του ελέγχου πορείας, της κόρνας, του τηλεφώνου και των λειτουργιών στην οθόνη πίνακα οργάνων και στην πλευρική οθόνη.
Σύστημα κλιματισμού
Υπάρχει δυνατότητα επιλογής από δύο εναλλακτικά συστήματα κλιματισμού που μπορούν να καλύψουν όλες τις ανάγκες:
Το σύστημα κλιματισμού μπορεί να συμπληρωθεί επίσης με θερμαντήρα καμπίνας και κινητήρα με το όχημα σταθμευμένο.
Βρείτε προδιαγραφές σχετικά με τα ύψη του σασί, το μέγ. φορτίο πρόσθιου άξονα, τους ελκυστήρες, την οπίσθια ανάρτηση, τα χαρακτηριστικά σασί και τα φρένα.
Μεσαίο | περ. 900 mm |
Υψηλή | περ. 1000 mm |
X-High | περ. 1200 mm |
XX-High | περ. 1240 mm |
| Αέρος | Φύλλα σούστας |
---|---|---|
Μεσαίο | 10/20* | 9 |
Υψηλή | 10/20* | 10/20* |
X-High | - | 10/20* |
XX-high | - | 10/20* |
|
*Με διπλούς πρόσθιους άξονες
FA-LOW | Χαμηλός πρόσθιος άξονας για μεσαία ύψη σασί, φορτίο άξονα μέχρι 9 τόνων. |
FA-MED | Μεσαίος πρόσθιος άξονας για μεσαία ύψη σασί, φορτίο άξονα μέχρι 10/20 τόνων. |
FA-HIGH | Υψηλός πρόσθιος άξονας για αυξημένα ύψη σασί, φορτίο άξονα μέχρι 10/20 τόνων. |
FA-XHIGH | Πολύ υψηλός πρόσθιος άξονας για πολύ αυξημένα ύψη σασί, φορτίο άξονα μέχρι 10/20 τόνων. |
FA-XXHIGH | Κινούμενος πρόσθιος άξονας, το φορτίο άξονα είναι μέχρι 10/20 τόνους. |
Διπλοί πρόσθιοι άξονες - FA-HIGH/FA-XHIGH | Διαθέσιμοι σε διατάξεις 8×2,8×4 και 10×4, για φορτίο άξονα μέχρι 20 τόνων. |
Τύπος | Άξονες | Ανάρτηση | Φορτίο άξονα/τροχοφορέα | Μείωση | Άλλοι άξονες |
Μονός | |||||
---|---|---|---|---|---|
RAD-L90 | 4×2 | Παραβολικά/πολύφυλλα ελατήρια | 13 t | Απλή/Μειωτήρας |
|
RAD-GR | 4×2 | Αέρος | 13 t | Απλή/Μειωτήρας |
|
RAD-G2 | 4×2/4×4 | Αέρος | 13 t | Μειωτήρας | |
RAD-G4 | 4×2 | Αέρος | 12 t | Απλή | |
RAD-L90 | 4×4 | Παραβολικά/πολύφυλλα ελατήρια | 13 t | Μειωτήρας | |
Τροχοφορέας | |||||
RADT-GR | 6×2/8×2 | Αέρος | 19/20,5/22,5/23 t | Απλή/Μειωτήρας | Πίσω άξονας διαφορικού (σταθερός/με στρέψη/αυτοδιευθυνόμενος) |
RAPD-GR | 6×2 | Αέρος | 16/19/22 t | Απλή/Μειωτήρας | Εμπρόσθιος άξονας διαφορικού (σταθερός/με στρέψη) |
RAPD-G4 | 6×2 | Αέρος | 16 t | Απλή | Εμπρόσθιος άξονας διαφορικού (σταθερός) |
RADD-G2 | 6×4/6×6/8×4/8×6 | Αέρος | 21/23/26 t | Απλή/Μειωτήρας | |
RADD-BR | 6×4/6×6/8×4/8×6 | Παραβολικός | 20/21 t | Απλή/Μειωτήρας | |
RADD-TR1 | 6×4/8×4 | Παραβολικά/πολύφυλλα ελατήρια | 26/32 t | Απλή/Μειωτήρας | |
RADD-TR2 | 6×4/8×4 | Συμβατικά φύλλα σούστας | 26/32 t | Μειωτήρας | |
RADD-GR | 6×4/8×4 | Αέρος | 17/21/23/26 t | Απλή/Μειωτήρας | |
RAPDT-BR | 6×6 | Παραβολικός | 21 t | Μειωτήρας |
|
RADDT-GR | 8×2 | Αέρος | 27/30/30,5/31,5/32 t | Απλή/Μειωτήρας | Εμπρόσθιος άξονας διαφορικού (με στρέψη) + οπίσθιος άξονας διαφορικού (σταθερός/με στρέψη) |
RADD-TR3 | 6×4/6x6/8x4/8x6 | Παραβολικός | 38 t | Μειωτήρας |
|
RADDT-GR | 8×4/10×4 | Αέρος | 27/30,5/32/35 t | Απλή/Μειωτήρας | Εμπρόσθιος άξονας διαφορικού (με στρέψη) |
RADDT-G2 | 8×4/10x4/10x6 | Αέρος | 27/33/36 t | Απλή/Μειωτήρας | Πίσω άξονας διαφορικού (με στρέψη) |
RADD-TR1 | 6x6/8x6 | Παραβολικά/πολύφυλλα ελατήρια | 26 t | Μειωτήρας |
|
Δοκοί ρυμούλκησης κεντρικά τοποθετημένοι, ημι - βυθισμένης και βυθισμένης τοποθέτησης για τρέιλερ με άξονες στο κέντρο. Οι δοκοί ρυμούλκησης μπορούν να τοποθετούνται σε διαστήματα των 25 χιλιοστών.
Ρεζερβουάρ καυσίμου
Ρεζερβουάρ αλουμινίου ή χάλυβα σε χωρητικότητες από 150 μέχρι 900 λίτρα. Η μέγιστη ποσότητα καυσίμου είναι 1.510 λίτρα για ελκυστήρα 4×2. Για διπλούς πρόσθιους άξονες EU6 πλαστικό ρεζερβουάρ καυσίμου μεταξύ των εμπρόσθιων αξόνων.
Ρεζερβουάρ AdBlue
Χωρητικότητες από 32 έως 112 λίτρα. Η αντλία του AdBlue είναι ενσωματωμένη στο ρεζερβουάρ AdBlue. Πλαστική.
Φρένα
Το EBS (ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα πέδησης) προσφέρει κορυφαία απόκριση, επιδόσεις και αίσθηση φρένων, ενώ παρέχει και πρόσβαση σε ένα πλήθος εύχρηστων δυνατοτήτων. Το EBS διατίθεται τώρα και για δισκόφρενα και ταμπούρα Z-cam (για μια επιλεγμένη σειρά από διαμορφώσεις αξόνων και ύψη σασί). Αναβαθμίστε το σύστημα πέδησής σας με την προσθήκη του πακέτου EBS Medium ή οποιασδήποτε από τις επιπλέον επιλογές. Το EBS είναι στάνταρ σε όλα τα επίπεδα εξοπλισμού.
EBS medium
Επιπλέον του βασικού πακέτου EBS Standard, το EBS Medium διαθέτει τα παρακάτω χαρακτηριστικά:
Έλεγχος κατάστασης EBS
Έλεγχος κατάστασης EBS μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος οχήματος TEA2+ και του Volvo Tech Tool.
Λειτουργία Auto Hold
Φρενάρετε μέχρι να σταματήσει τελείως το φορτηγό και η λειτουργία Auto Hold διατηρεί την τελευταία εφαρμοσμένη πίεση πέδησης και κρατά το φορτηγό ακίνητο μέχρι ο οδηγός να πιέσει το γκάζι.
Ανάλυση φθοράς θερμουίτ
Προειδοποίηση τακακιών φρένων – υπολογίζει τα χιλιόμετρα που απομένουν με τα τωρινά τακάκια φρένου (μόνο για δισκόφρενα).
Αυτόματη απελευθέρωση χειρόφρενου
Το χειρόφρενο απελευθερώνεται όταν ο οδηγός πατήσει το πεντάλ γκαζιού και έχει επιλεγεί ταχύτητα (μόνο κιβώτιο ταχυτήτων I-Shift).
Συμπληρωματικές επιλογές:
Επιπλέον των πακέτων προγραμμάτων, υπάρχουν οι εξής επιλογές:
Ενισχυμένο φρένο
Επιτρέπει στον οδηγό να ζητήσει ενισχυμένο φρενάρισμα του τρέιλερ. Τότε τα φρένα ενεργοποιούνται αυτόματα και ελαχιστοποιείται ο κίνδυνος διπλώματος.
ESC (Ηλεκτρονικός έλεγχος ευστάθειας)
Το σύστημα ευστάθειας στην πέδηση ενεργοποιεί μεμονωμένα τα φρένα σε κάθε τροχό, προσφέροντας έτσι ευστάθεια σε ολόκληρο το συνδυασμό του οχήματος και περιορίζοντας τον κίνδυνο διπλώματος, ανατροπής και ταλάντευσης του τρέιλερ. Το ESC πληροί τη νομοθεσία για τον Ηλεκτρονικό έλεγχο ευστάθειας οχήματος και διατίθεται για διαξονικά, τριαξονικά, τετραξονικά και πενταξονικά οχήματα.
Φώτα φρένων κινδύνου
Κατά το φρενάρισμα πανικού σε ταχύτητες άνω των 50 χλμ/ώρα, τα φώτα φρένων αναβοσβήνουν τέσσερις φορές ανά δευτερόλεπτο.
Υδραυλικός επιβραδυντήρας
Compact επιβραδυντήρας επί του κιβωτίου ταχυτήτων με μέγιστη ισχύ 440 kW.
Ενεργό σύστημα διεύθυνσης με αλληλοκάλυψη ροπής. Παρέχει υψηλότερη δύναμη υποβοήθησης σε χαμηλές ταχύτητες, περιορίζει τα κλοτσήματα από το τιμόνι και το διατηρεί ευκολότερα στην ευθεία θέση κατά το φρενάρισμα σε επιφάνειες με ανομοιόμορφη πρόσφυση. Το τιμόνι επανέρχεται αυτόματα στη θέση της ευθείας τόσο όταν κινείστε εμπρός όσο και με την όπισθεν. Το Volvo Dynamic Steering τώρα διατίθεται για όλες τις διαμορφώσεις αξόνων εκτός από εκείνες που περιλαμβάνουν κινούμενο πρόσθιο άξονα (4×4, 6×6, 8×6 και 10×6). Πρόσθετα χαρακτηριστικά του ενεργού συστήματος διεύθυνσης, όπως προσωπικές ρυθμίσεις και καθοδήγηση στροφής για ακόμα πιο ευχάριστη και ασφαλή οδήγηση.
Αυτόματος έλεγχος πρόσφυσης (ATC)
Συμπλέκει αυτόματα τον κινούμενο πρόσθιο άξονα όταν απαιτείται και τον αποσυμπλέκει όταν το επιτρέπει το έδαφος, εξοικονομώντας καύσιμα και βελτιώνοντας την ευελιξία. Το ATC αποτελεί μέρος του βασικού εξοπλισμού σε όλες τις διαμορφώσεις του Volvo FMX με κινούμενο πρόσθιο άξονα (4×4, 6×6, 8×6 και 10×6).
Εμπρόσθιοι άξονες διαφορικού
Διατίθενται σε σταθερή παραλλαγή και με ενεργητικό τιμόνι τόσο για ελκυστήρες όσο και πλαίσια. Φορτίο άξονα: 4,5, 7,5 ή 9 τόνοι.
Πίσω άξονες διαφορικού
Διατίθενται σε πολλές διαμορφώσεις - σταθεροί με μονούς ή διπλούς τροχούς, με παθητική διεύθυνση ή ενεργό τιμόνι. Φορτίο άξονα: 7,5, 9,5 ή 10 τόνοι.
Αναρτώμενος πίσω άξονας του διαφορικού
Επιτρέπει στον τελευταίο κινητήριο άξονα σε συζυγή τροχοφορέα να αποσυμπλέκεται και να ανυψώνεται, για την ελάττωση της κατανάλωσης καυσίμου και της ακτίνας στροφής. Πατώντας ένα κουμπί στον πίνακα οργάνων, ο οδηγός μπορεί να ανεβάσει τον άξονα όταν το φορτηγό είναι ξεφόρτωτο. Όταν το φορτηγό είναι φορτωμένο, ο άξονας χαμηλώνει αυτόματα μόνος του και συμπλέκεται. Ο αναρτώμενος πίσω άξονας του διαφορικού διατίθεται για διαμορφώσεις 6×4 και 8×4 με ανάρτηση αέρα (με συζυγή τροχοφορέα) εφοδιασμένες με δισκόφρενα.
Δεδομένα - όλα όσα θα χρειαστείτε. Κατεβάστε τα δελτία δεδομένων σε μορφή PDF για το Volvo FΜΧ από τις παρακάτω συνδέσεις.
Τα χαρακτηριστικά που απεικονίζονται ενδέχεται να μην είναι στον βασικό εξοπλισμό ή να μην διαθέσιμα για όλα τα επίπεδα εξοπλισμού και τις επιλογές συστήματος ισχύος.