Trucks

Προδιαγραφές Volvo FΜΧ

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το Volvo FMX με λεπτομέρειες.

Σύστημα ισχύος

Βρείτε τις προδιαγραφές για κινητήρες, συστήματα μετάδοσης κίνησης, οπίσθιους άξονες (συμπεριλαμβανομένων των σχέσεων μετάδοσης), συνδυασμούς συστήματος ισχύος και δυναμολήπτες.

Ηλεκτροκινητήρας βαρέως τύπου – ισχύς/ροπή

 

D11 – ισχύς/ροπή

Ωφέλιμη ισχύς κατά: EC 582/2011

D13 – ισχύς/ροπή

Ωφέλιμη ισχύς κατά: EC 582/2011

Ηλεκτρικό​

Volvo FMX Electric

Απόδοση

Έως 330–490 kW (450–666 ίπποι) συνεχής ισχύς

Αυτονομία​

Μέχρι 300 χλμ.

Χρόνος φόρτισης (πλήρης φόρτιση​)

9,5 ώρες με εναλλασσόμενο ρεύμα (43 kW) 2,5 ώρες με συνεχές ρεύμα (250 kW)

Χωρητικότητα μπαταρίας

180–540 kWh, 2–6 μπαταρίες

  

Πετρέλαιο

D11

D13 

Πρότυπο αντιρρυπαντικών προδιαγραφών

Euro 6

Euro 6

 

Αρ. κυλίνδρων​

6

6

 

Κυβισμός

10,8 dm³

12,8 dm³

 

Διαδρομή

152 mm

158 mm

 

Διάμετρος

123 mm

131 mm

 

Λόγος συμπίεσης

18.0:1

18.0:1

 

Στροφές οικονομικής λειτουργίας

1000-1500 rpm (σ.α.λ.)

900-1400 rpm (σ.α.λ.)

 

Επενέργεια φρένου εξαγωγής

155 kW (2300 rpm (σ.α.λ.))

175 kW (2300 rpm (σ.α.λ.))

 

Επενέργεια μηχανόφρενου*

270 kW (2300 rpm (σ.α.λ.))

340 kW (2300 rpm (σ.α.λ.))

 

Φίλτρα λαδιού

2 πλήρους ροής

2 πλήρους ροής

 

Ποσότητα αλλαγής λαδιού συμπ. φίλτρου

35 λ.

35 λ.

 

Σύστημα ψύξης, συνολική ποσότητα

22 λ.

24 λ.

 

 

   

*επιλογή

Προϋποθέσεις καυσίμου

Καύσιμο χωρίς θείο (EN590, μέγ. περιεκτικότητα θείου 10 ppm) Βιοντίζελ 2ης γενιάς (EN15940, συνθετικό ντίζελ)

 

D11 330 ίπποι (246 kW)

 

  
 

Μέγ. ισχύς στις 1700 rpm (σ.α.λ.)

330 ίπποι

  
 

Μέγ. ροπή στο εύρος 877-1400 rpm (σ.α.λ.)

1600 Nm

  
 

D11 380 ίπποι (279 kW)

 

  
 

Μέγ. ισχύς στις 1700 rpm (σ.α.λ.)

380 ίπποι

  
 

Μέγ. ροπή στο εύρος 938-1400 rpm (σ.α.λ.)

1800 Nm

  
 

D11 430 ίπποι (317 kW)

   
 

Μέγ. ισχύς στις 1700 rpm (σ.α.λ.)

430 ίπποι

  
 

Μέγ. ροπή στο εύρος 1008-1400 rpm (σ.α.λ.)

2050 Nm

  
 

D11 460 ίπποι (338 kW)

 

  
 

Μέγ. ισχύς στις 1700 rpm (σ.α.λ.)

460 ίπποι

  
 

Μέγ. ροπή στο εύρος 1050-1400 rpm (σ.α.λ.)

2200 Nm

  
 

D13 420 ίπποι (309 kW)

 

  
 

Μέγ. ισχύς στις 1404-1700 rpm (σ.α.λ.)

420 ίπποι

  
 

Μέγ. ροπή στις 905–1400 rpm (σ.α.λ.)

2100 Nm

  
 

D13 460 ίπποι (338 kW)

   
 

Μέγ. ισχύς στο εύρος 1404-1700 rpm (σ.α.λ.)

460 ίπποι

  
 

Μέγ. ροπή στο εύρος 945-1400 rpm (σ.α.λ.)

2300 Nm

  
 

D13 500 ίπποι (368 kW)

 

  
 

Μέγ. ισχύς στις 1404-1700 rpm (σ.α.λ.)

500 ίπποι

  
 

Μέγ. ροπή στο εύρος 980-1400 rpm (σ.α.λ.)

2500 Nm

  
 

D13 540 ίπποι (397 kW)

 

  
 

Μέγ. ισχύς στις 1458-1700 rpm (σ.α.λ.)

540 ίπποι

  
 

Μέγ. ροπή στο εύρος 1000-1400 rpm (σ.α.λ.)

2600 Nm

  
     

I-Shift

Κιβώτιο 12 ταχυτήτων με μισές σχέσεις και αργό-γρήγορο με σύστημα αυτόματων αλλαγών ταχυτήτων. Το I-Shift μπορεί να εφοδιαστεί με compact επιβραδυντήρα, δυναμολήπτη, εφεδρική αντλία σερβομηχανισμού και ψυγείο λαδιού. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα να παραγγείλετε το I-Shift με υπεραργές ταχύτητες, εξαιρετικά υπεραργές ταχύτητες και πολλαπλές ταχύτητες όπισθεν.

Προδιαγραφές

Τύπος

Τελική σχέση

Ροπή κινητήρα (Nm)

Έγκριση ΜΒΣ (t)

AT2412

Απευθείας

2400

44

AT2612

Απευθείας

2600

100

ATO2612

Οβεντράιβ

2600

100

    

Προδιαγραφές I-Shift Dual Clutch

Τύπος

Τελική σχέση

Ροπή κινητήρα (Nm)

Έγκριση ΜΒΣ (t)

SPO2812

Οβεντράιβ

2800

80

    

Powertronic

Εξ ολοκλήρου αυτόματη μετάδοση power-shift με μετατροπέα ροπής και ψυγείο λαδιού. Αλλάζει ταχύτητες χωρίς απώλειες ισχύος. Τα Powertronic έχουν προβλεφθεί εργοστασιακά για υποδοχή δυναμολήπτη, ενσωματωμένου επιβραδυντή και εφεδρικής αντλίας υποβοήθησης τιμονιού.

Τύπος

Τελική σχέση

Ροπή κινητήρα (Nm)

Έγκριση ΜΒΣ (t)

PT2106

Απευθείας

2100

44

PT2606

Απευθείας

2600

60

    

Powertronic, ενσωματωμένοι τρόποι οδήγησης

Οικονομία

Για μέγιστη εξοικονόμηση καυσίμου. Οι αλλαγές ταχυτήτων γίνονται στις πλέον οικονομικές στροφές.

Απόδοση

Χρησιμοποιείται όταν χρειάζεται επιπλέον ισχύς από τον κινητήρα. Οι αλλαγές γίνονται σε υψηλότερες στροφές κινητήρα.

Τύπος

Άξονας

Μετάδοση

Μέγ. ροπή (Nm)

Μέγ. φορτίο άξονα/τροχοφορέα (t)

Έγκριση ΜΒΣ (t)

Απλής μείωσης (ημιαξόνια)

RSS1344C/E

Μονός

Υποειδής

2600

13

44

RSS1370A/B

Μονός

Υποειδής

3800

13

70

RTS2370A

Συζυγής

Υποειδής

3800

23

80

RSS1244B

Μονός

Υποειδής

2800

12

44

RTS2310A

Συζυγής

Υποειδής

3800

23

100

RSS1352A

Μονός

Υποειδής

2800

13

52

      

Ελάττωση πλήμνης (μειωτήρες)

RSH1365

Μονός

Πλάγια σπειροειδής ενείλιξη

2400

13

65

RSH1370F

Μονός

Κωνικά ελικοειδής

3800

13

70

RTH2610F

Συζυγής

Κωνικά ελικοειδής

3800

26

100

RTH3210

Συζυγής

Κωνικά ελικοειδής

3800

32

100

RTH3312

Συζυγής

Κωνικά ελικοειδής

3800

33

120

RTH3815

Μονός

Κωνικά ελικοειδής

3800

38

150

      

Σχέσεις μετάδοσης οπίσθιου άξονα

Μονοί άξονες

RSS1244B

RSS1344C/E

RSS1352

RSS1370A/B

RSH1365

RSH1370F

2.06:1

2.06:1

2.06:1

2.47:1

3.61:1

3.46:1

2.17:1

2.17:1

2.17:1

2.64:1

3.76:1

3.61:1

2.31:1

2.31:1*

2.31:1

2.85:1

4.12:1

3.76:1

2.47:1

2.47:1*

2.47:1

3.08:1

4.55:1

4.12:1

2.64:1

2.47:1*

2.64:1

3.40:1

 

4.55:1

2.85:1

2.85:1*

2.85:1

3.67:1

 

5.41:1

3.08:1

3.08:1*

3.08:1

4.11:1

 

 

3.36:1

3.36:1*

3.36:1

 

 

 

 

3.70:1

 

 

 

 

 

4.11:1

 

 

 

 

 

4.63:1

 

 

 

 

 

5.29:1

 

 

 

 
      

Συζυγείς άξονες

RTS2370A

RTS2310A

RTH2610F

RTH3210

RTH3312

RTH3815

2.43:1

2.06:1

3.33:1

3.33:1

3.61:1

4.14:1

2.57:1

2.17:1

3.46:1

3.46:1

3.76:1

4.58:1

2.83:1

2.31:1

3.61:1

3.61:1

4.12:1

5.43:1

3.09:1

2.47:1

3.76:1

3.76:1

4.55:1

7.22:1

3.40:1

2.64:1

3.97:1

3.97:1

5.41:1

 

3.78:1

2.85:1

4.12:1

4.12:1

6.18:1

 

4.13:1

3.08:1

4.55:1

4.55:1

7.21:1

 

4.50:1

3.36:1

5.41:1

5.41:1

 

 

5.14:1

3.70:1

6.18:1

6.18:1

 

 

5.67:1

4.11:1

 

7.21:1

 

 

6.17:1

4.63:1

 

 

 

 

      

 

D11 330 ίπποι

D11 370 ίπποι

D11 410 ίπποι

D11 450 ίπποι

D13 420 ίπποι

D13 460 ίπποι

D13 500 ίπποι

D13 540 ίπποι

Powertronic

PT2106

 

   

PT2606

 

 

 

 

I-Shift

AT2412

 

 

AT2612

ATO2612

I-Shift Dual Clutch

SP02812

 

 

 

 

 

Άξονες απλής μείωσης (ημιαξόνια)

RSS1244B

RSS1344C/E

RSS1352

RSS1356

RTS2370A

RSS1370A/B

RTS2310A

Άξονες με ελάττωση πλήμνης (μειωτήρες)

RSH1365

 

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

RTH3312

RTH3815

Κινητήριος πρόσθιος άξονας/κιβώτιο ταχυτήτων για διανομές

FAA11/FAA21/V2501TB

         

 

Αποδιδόμενη ροπή

Λόγος 

EPTT650

650 Nm*

1.26:1

 

EPTT1000

1000 Nm*

1.26:1

 
    

* Απόδοση ροπής τόσο κατά την οδήγηση όσο και σε ακινησία.

Τοποθέτησης στον κινητήρα

PTER-DIN: Δυναμολήπτης τοποθέτησης στο πίσω μέρος του κινητήρα για την απευθείας κίνηση υδραυλικής αντλίας.

PTER1400: Δυναμολήπτης τοποθέτησης στο πίσω μέρος του κινητήρα με σύνδεση φλάντζας για υδραυλική αντλία.

PTER100: Δυναμολήπτης τοποθέτησης στο πίσω μέρος του κινητήρα με σύνδεση φλάντζας για υδραυλική αντλία.

Δυναμολήπτες λειτουργίας με συμπλέκτη

PTR-F: Φλάντζα τοποθέτησης δυναμολήπτη, χαμηλών ή υψηλών στροφών.

PTR-FL/FH: Φλάντζα τοποθέτησης δυναμολήπτη, χαμηλών ή υψηλών στροφών.

PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Χαμηλών, μεσαίων ή υψηλών στροφών με σύνδεσμο DIN για την απευθείας σύνδεση υδραυλικής αντλίας.

PTRD-F: Φλάντζα τοποθέτησης δυναμολήπτη, υψηλών στροφών για απευθείας σύνδεση στον κεντρικό άξονα.

PTRD-D: Υψηλών στροφών με διπλή μετάδοση. Εμπρός και πίσω σύνδεση DIN για την απευθείας τοποθέτηση υδραυλικών αντλιών.

PTRD-D1: Υψηλών στροφών με διπλή μετάδοση. Τοποθέτηση εξαρτήματος συνδετήριας φλάντζας πίσω και εξάρτησης DIN εμπρός.

PTRD-D2: Υψηλών στροφών με διπλή μετάδοση πίσω και απλή μετάδοση εμπρός. Δύο φλάντζες τοποθέτησης δυναμολήπτη πίσω και μία σύνδεση DIN εμπρός.

Εξωτερικό και εσωτερικό

Βρείτε προδιαγραφές σχετικά με τις διαστάσεις καμπίνας, ύψη καμπίνας επάνω από το έδαφος και χαρακτηριστικά.

Το Volvo FMX διαθέτει μοναδικό εξωτερικό διάκοσμο που είναι φτιαγμένος για σκληρή χρήση.

Volvo FMX with basic exterior trim level 

Βασικό

Σχάρα και λαβές πόρτας σε απόχρωση thunder gray. Προστατευτικό ηλίου σε απόχρωση thunder gray. Προβολέας χρωμίου. Χαλύβδινος προφυλακτήρας βαμμένος σε γκρι χρώμα.

Το Volvo FMX διατίθεται σε πέντε διαφορετικά επίπεδα εσωτερικού διάκοσμου για την κάλυψη διαφορετικών αναγκών.

Volvo FMX with textile trim dynamic, interior trim level 

Επένδυση υφάσματος Dynamic

Εσωτερικό από ύφασμα με μοντέρνο χρωματικό συνδυασμό και ανθεκτικά υλικά σε διάφορες αποχρώσεις του γκρι και του μωβ.

Volvo FMX with vinyl and textile trim robust, interior trim level 

Επένδυση βινυλίου και υφάσματος Robust

Ανθεκτικά υλικά σε βινύλιο και ύφασμα με μοντέρνο χρωματικό συνδυασμό που ταιριάζει με τα διάφορα μέρη του εσωτερικού διάκοσμου.

Volvo FMX with plush trim progressive, interior trim level 

Επένδυση βελούδου Progressive

Η εσωτερική βελούδινη επένδυση με μαλακό ύφασμα προσφέρει έναν μοντέρνο χρωματικό συνδυασμό και ταιριάζει με τα διάφορα μέρη του εσωτερικού διάκοσμου.

Volvo FMX with leather trim robust, interior trim level 

Επένδυση δέρματος Robust

Εσωτερικό με ανθεκτικά υλικά και δίχρωμα καθίσματα εξ ολοκλήρου από δέρμα που ταιριάζουν με τα διάφορα μέρη του εσωτερικού διάκοσμου.

Volvo FMX with leather trim progressive, interior trim level 

Επένδυση δέρματος Progressive

Εσωτερικό με ανθεκτικά υλικά και δίχρωμα καθίσματα εξ ολοκλήρου από δέρμα που ταιριάζουν με τα διάφορα μέρη του εσωτερικού διάκοσμου.

FMX day cab with measurements, viewed from the side 

Καμπίνα ημέρας

Καμπίνα ημέρας (FMX-DAY) με άνετο και εργονομικό χώρο οδηγού. Εσωτερικό ύψος 164 εκατοστά: 120 εκατοστά στο κάλυμμα του διαμερίσματος κινητήρα.

FMX low day cab with measurements, viewed from the side 

Χαμηλή καμπίνα ημέρας

Η χαμηλή καμπίνα ημέρας (FMX-LDAY) απαιτείται για εφαρμογές όπως μεταλλευτικές εργασίες, ψυγεία, αντλίες και γερανοί. Εσωτερικό ύψος 148 εκατοστά: 104 εκατοστά στο κάλυμμα του διαμερίσματος κινητήρα.

FMX sleeper cab with measurements, viewed from the side 

Καμπίνα με κουκέτα

Καμπίνα με κουκέτα (FMX-SLP) για άνετη διανυκτέρευση ενός ατόμου. Εσωτερικό ύψος 164 εκατοστά: 120 εκατοστά στο κάλυμμα του διαμερίσματος κινητήρα.

FMX low sleeper cab with measurements, viewed from the side 

Χαμηλή καμπίνα με κουκέτα

H χαμηλή καμπίνα με κουκέτα (FMX-LSLP) με χαμηλωμένη οροφή προσφέρει πρόσθετο χώρο για εμπορεύματα επάνω από την καμπίνα. Εσωτερικό ύψος 148 εκατοστά: 104 εκατοστά επάνω από το διαμέρισμα του κινητήρα.

FMX globetrotter cab with measurements, viewed from the side 

Globetrotter

Globetrotter (FMΧ-HSLP) που προσφέρει άνετη διανυκτέρευση μέχρι δύο ατόμων. Η καμπίνα περιλαμβάνει πρόσθετο αποθηκευτικό χώρο σε υψηλή θέση. Εσωτερικό ύψος 201 εκατοστά: 157 εκατοστά στο κάλυμμα του διαμερίσματος κινητήρα.

FMX crew cab with measurements, viewed from the side 

Καμπίνα προσωπικού

Καμπίνα προσωπικού με άφθονο χώρο που μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι 9 επιβάτες. Εσωτερικό ύψος 1590 χιλιοστά.

Ανάρτηση καμπίνας τεσσάρων σημείων

Επιλέξτε από ελατήρια πηνίου με αμορτισέρ, ελατήρια πηνίου εμπρός και ανάρτηση αέρος πίσω ή ανάρτηση αέρα σε όλους τους τροχούς.

 

Εισαγωγές αέρα

Η εισαγωγή αέρα βρίσκεται στην αριστερή πλευρά και προσφέρεται σε εκδόσεις μεγάλου ή μικρού ύψους.

 

Χρώματα καμπίνας

Επιλέξτε από 650 περίπου παραλλαγές.

 

Κάθισμα οδηγού

Επιλέξτε ανάμεσα σε τρία επίπεδα άνεσης: Progressive (βελούδο ή δέρμα),Dynamic (ύφασμα) και Robust (βινύλιο). Το συνολικό εύρος μετακίνησης του καθίσματος είναι 200 χιλιοστά εμπρός / πίσω και 100 χιλιοστά κατακόρυφα. Το κάθισμα οδηγού διαθέτει στάνταρ στήριγμα κεφαλής, ρυθμιζόμενη και αναδιπλούμενη πλάτη, ρύθμιση καθ' ύψος και εμπρός/πίσω, ρυθμιζόμενη υποστήριξη μέσης και ρυθμιζόμενη γωνία καθίσματος.

 

Κάθισμα συνοδηγού

Επιλέξτε ανάμεσα σε τρία επίπεδα άνεσης: Progressive (βελούδο ή δέρμα), Dynamic (ύφασμα) και Robust (βινύλιο). Για όλα τα επίπεδα υπάρχει η δυνατότητα παραγγελίας με προαιρετική ταπετσαρία. Τα καθίσματα συνοδηγού διαθέτουν στάνταρ στηρίγματα κεφαλής.

 

Κουκέτες

Κάτω κουκέτα με διαστάσεις 70×200 εκατοστά. Στρώμα με pocket spring των 16 εκατοστών και άριστο επίπεδο άνεσης. Τρεις επιλογές σύσφιξης: Μαλακό, Μεσαίο και Σφικτό. Δύο επιλογές για κουβερλί επίσης διατίθενται: προσφέρει πιο άνετο ύπνο και σας επιτρέπει να στρώνετε ευκολότερα την κουκέτα. Επάνω κουκέτα Comfort με διαστάσεις: 70×190 εκατοστά ή 60×190 εκατοστά (προαιρετικά για Globetrotter).

Εσωτερικές θέσεις για αντικείμενα

Ο χώρος επάνω από το παρμπρίζ περιλαμβάνει δύο χώρους φύλαξης με συρόμενες πόρτες καθώς και τέσσερις υποδοχές ISO, μία από τις οποίες μπορεί να δεσμευτεί για τον ταχογράφο (δύο υποδοχές ISO στις χαμηλές καμπίνες). Κάτω από την κουκέτα στην καμπίνα με κουκέτα και το Globetrotter θα βρείτε δύο μεγάλους χώρους φύλαξης, η πρόσβαση στους οποίους είναι δυνατή από το εξωτερικό και μια μεγάλη (με χωρητικότητα 44 λίτρων) προσβάσιμη εάν ανασηκώσετε το στρώμα, ενώ στο τμήμα της κουκέτας θα βρείτε δύο θέσεις αποθήκευσης για περιοδικά και μικροαντικείμενα. Στο ταμπλό υπάρχουν τέσσερις ανοικτές θήκες, ένα μικρό κουτί αποθήκευσης, μια υποδοχή αποθήκευσης DIN, μια σκάφη για αντικείμενα και μια θήκη για μπουκάλια. Η καμπίνα ημέρας μπορεί να εξοπλιστεί με χώρο αποθήκευσης 60 λίτρων με συρόμενο κάλυμμα για κράνη, κουτιά φαγητού κ.λπ.

 

Εξωτερικοί αποθηκευτικοί χώροι

Υπάρχει χώρος αποθήκευσης που διαθέτει πρόσβαση από το εξωτερικό, πίσω από τα καθίσματα συνοδηγού και οδηγού.

 

Θυρίδα οροφής

Η καμπίνα εφοδιάζεται με θυρίδα οροφής με δυνατότητα ανοίγματος 50 χιλιοστών. Στο εσωτερικό υπάρχει διάτρητο σκιάδιο, το οποίο χρησιμεύει και σαν σήτα για έντομα όταν η θυρίδα είναι ανοικτή. Ο χειρισμός της θυρίδας οροφής μπορεί να είναι χειροκίνητος ή ηλεκτρικός (προαιρετικά). Υπάρχει επίσης μια θυρίδα οροφής από χάλυβα, προοριζόμενη για εργοταξιακές εφαρμογές ή σκληρή χρήση.

 

Τιμόνι

Διατίθεται σε δύο διαφορετικά μεγέθη - διαμέτρου 450 mm ή 500 mm, ανάλογα με τις προδιαγραφές του φορτηγού σας. Το ύψος του τιμονιού ρυθμίζεται μέχρι και 90 mm και η γωνία του μπορεί να ρυθμιστεί κατά 28°. Με δυνατότητα σπαστού λαιμού (προαιρετικά) το τιμόνι μπορεί να ρυθμιστεί κατακόρυφα μεταξύ των -5° και των +15°, προσφέροντας έτσι πιο άνετη θέση οδήγησης. Το τιμόνι διατίθεται με ή χωρίς αερόσακο. Τα ενσωματωμένα στο τιμόνι χειριστήρια εξασφαλίζουν τον ασφαλή και άνετο χειρισμό του ελέγχου πορείας, της κόρνας, του τηλεφώνου και των λειτουργιών στην οθόνη πίνακα οργάνων και στην πλευρική οθόνη.

 

Σύστημα κλιματισμού

Υπάρχει δυνατότητα επιλογής από δύο εναλλακτικά συστήματα κλιματισμού που μπορούν να καλύψουν όλες τις ανάγκες:

  • Κλιματισμός με χειροκίνητο έλεγχο (MCC).
  • Κλιματισμός με αυτόματα ελεγχόμενη θερμοκρασία (ECC/ECC2).

Το σύστημα κλιματισμού μπορεί να συμπληρωθεί επίσης με θερμαντήρα καμπίνας και κινητήρα με το όχημα σταθμευμένο.

Σασί

Βρείτε προδιαγραφές σχετικά με τα ύψη του σασί, το μέγ. φορτίο πρόσθιου άξονα, τους ελκυστήρες, την οπίσθια ανάρτηση, τα χαρακτηριστικά σασί και τα φρένα.

Μεσαίο

περ. 900 mm

Υψηλή

περ. 1000 mm

X-High

περ. 1200 mm

XX-High

περ. 1240 mm

  

 

Αέρος

Φύλλα σούστας

Μεσαίο

10/20*

9

Υψηλή

10/20*

10/20*

X-High

-

10/20*

XX-high

-

10/20*

 

*Με διπλούς πρόσθιους άξονες

FA-LOW

Χαμηλός πρόσθιος άξονας για μεσαία ύψη σασί, φορτίο άξονα μέχρι 9 τόνων.

FA-MED

Μεσαίος πρόσθιος άξονας για μεσαία ύψη σασί, φορτίο άξονα μέχρι 10/20 τόνων.

FA-HIGH

Υψηλός πρόσθιος άξονας για αυξημένα ύψη σασί, φορτίο άξονα μέχρι 10/20 τόνων.

FA-XHIGH

Πολύ υψηλός πρόσθιος άξονας για πολύ αυξημένα ύψη σασί, φορτίο άξονα μέχρι 10/20 τόνων.

FA-XXHIGH

Κινούμενος πρόσθιος άξονας, το φορτίο άξονα είναι μέχρι 10/20 τόνους.

Διπλοί πρόσθιοι άξονες - FA-HIGH/FA-XHIGH

Διαθέσιμοι σε διατάξεις 8×2,8×4 και 10×4, για φορτίο άξονα μέχρι 20 τόνων.

  

Τύπος

Άξονες

Ανάρτηση

Φορτίο άξονα/τροχοφορέα

Μείωση

Άλλοι άξονες

Μονός

RAD-L90

4×2

Παραβολικά/πολύφυλλα ελατήρια

13 t

Απλή/Μειωτήρας

 

RAD-GR

4×2

Αέρος

13 t

Απλή/Μειωτήρας

 

RAD-G2

4×2/4×4

Αέρος 

13 t

Μειωτήρας

 

RAD-G4

4×2

Αέρος

12 t

Απλή

 

RAD-L90

4×4

Παραβολικά/πολύφυλλα ελατήρια

13 t

Μειωτήρας

 

Τροχοφορέας

RADT-GR

6×2/8×2

Αέρος

19/20,5/22,5/23 t

Απλή/Μειωτήρας

Πίσω άξονας διαφορικού (σταθερός/με στρέψη/αυτοδιευθυνόμενος)

RAPD-GR

6×2

Αέρος

16/19/22 t

Απλή/Μειωτήρας

Εμπρόσθιος άξονας διαφορικού (σταθερός/με στρέψη)

RAPD-G4

6×2

Αέρος

16 t

Απλή

Εμπρόσθιος άξονας διαφορικού (σταθερός)

RADD-G2

6×4/6×6/8×4/8×6

Αέρος

21/23/26 t

Απλή/Μειωτήρας

 

RADD-BR

6×4/6×6/8×4/8×6

Παραβολικός

20/21 t

Απλή/Μειωτήρας

 

RADD-TR1

6×4/8×4

Παραβολικά/πολύφυλλα ελατήρια

26/32 t

Απλή/Μειωτήρας

 

RADD-TR2

6×4/8×4

Συμβατικά φύλλα σούστας

26/32 t

Μειωτήρας

 

RADD-GR

6×4/8×4

Αέρος

17/21/23/26 t

Απλή/Μειωτήρας

 

RAPDT-BR

6×6

Παραβολικός

21 t

Μειωτήρας

 

RADDT-GR

8×2

Αέρος

27/30/30,5/31,5/32 t

Απλή/Μειωτήρας

Εμπρόσθιος άξονας διαφορικού (με στρέψη) + οπίσθιος άξονας διαφορικού (σταθερός/με στρέψη)

RADD-TR3

6×4/6x6/8x4/8x6

Παραβολικός

38 t

Μειωτήρας

 

RADDT-GR

8×4/10×4

Αέρος

27/30,5/32/35 t

Απλή/Μειωτήρας

Εμπρόσθιος άξονας διαφορικού (με στρέψη)

RADDT-G2

8×4/10x4/10x6

Αέρος

27/33/36 t

Απλή/Μειωτήρας

Πίσω άξονας διαφορικού (με στρέψη)

RADD-TR1

6x6/8x6

Παραβολικά/πολύφυλλα ελατήρια

26 t

Μειωτήρας

 

      

Δοκοί ρυμούλκησης κεντρικά τοποθετημένοι, ημι - βυθισμένης και βυθισμένης τοποθέτησης για τρέιλερ με άξονες στο κέντρο. Οι δοκοί ρυμούλκησης μπορούν να τοποθετούνται σε διαστήματα των 25 χιλιοστών.

Ρεζερβουάρ καυσίμου

Ρεζερβουάρ αλουμινίου ή χάλυβα σε χωρητικότητες από 150 μέχρι 900 λίτρα. Η μέγιστη ποσότητα καυσίμου είναι 1.510 λίτρα για ελκυστήρα 4×2. Για διπλούς πρόσθιους άξονες EU6 πλαστικό ρεζερβουάρ καυσίμου μεταξύ των εμπρόσθιων αξόνων.

Ρεζερβουάρ AdBlue
Χωρητικότητες από 32 έως 112 λίτρα. Η αντλία του AdBlue είναι ενσωματωμένη στο ρεζερβουάρ AdBlue. Πλαστική.

Φρένα

Το EBS (ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα πέδησης) προσφέρει κορυφαία απόκριση, επιδόσεις και αίσθηση φρένων, ενώ παρέχει και πρόσβαση σε ένα πλήθος εύχρηστων δυνατοτήτων. Το EBS διατίθεται τώρα και για δισκόφρενα και ταμπούρα Z-cam (για μια επιλεγμένη σειρά από διαμορφώσεις αξόνων και ύψη σασί). Αναβαθμίστε το σύστημα πέδησής σας με την προσθήκη του πακέτου EBS Medium ή οποιασδήποτε από τις επιπλέον επιλογές. Το EBS είναι στάνταρ σε όλα τα επίπεδα εξοπλισμού.

 

EBS medium

Επιπλέον του βασικού πακέτου EBS Standard, το EBS Medium διαθέτει τα παρακάτω χαρακτηριστικά:

 

Έλεγχος κατάστασης EBS 

Έλεγχος κατάστασης EBS μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος οχήματος TEA2+ και του Volvo Tech Tool.

 

Λειτουργία Auto Hold

Φρενάρετε μέχρι να σταματήσει τελείως το φορτηγό και η λειτουργία Auto Hold διατηρεί την τελευταία εφαρμοσμένη πίεση πέδησης και κρατά το φορτηγό ακίνητο μέχρι ο οδηγός να πιέσει το γκάζι.

 

Ανάλυση φθοράς θερμουίτ

Προειδοποίηση τακακιών φρένων – υπολογίζει τα χιλιόμετρα που απομένουν με τα τωρινά τακάκια φρένου (μόνο για δισκόφρενα).

 

Αυτόματη απελευθέρωση χειρόφρενου

Το χειρόφρενο απελευθερώνεται όταν ο οδηγός πατήσει το πεντάλ γκαζιού και έχει επιλεγεί ταχύτητα (μόνο κιβώτιο ταχυτήτων I-Shift).

Συμπληρωματικές επιλογές:

Επιπλέον των πακέτων προγραμμάτων, υπάρχουν οι εξής επιλογές:

 

Ενισχυμένο φρένο

Επιτρέπει στον οδηγό να ζητήσει ενισχυμένο φρενάρισμα του τρέιλερ. Τότε τα φρένα ενεργοποιούνται αυτόματα και ελαχιστοποιείται ο κίνδυνος διπλώματος.

 

ESC (Ηλεκτρονικός έλεγχος ευστάθειας)

Το σύστημα ευστάθειας στην πέδηση ενεργοποιεί μεμονωμένα τα φρένα σε κάθε τροχό, προσφέροντας έτσι ευστάθεια σε ολόκληρο το συνδυασμό του οχήματος και περιορίζοντας τον κίνδυνο διπλώματος, ανατροπής και ταλάντευσης του τρέιλερ. Το ESC πληροί τη νομοθεσία για τον Ηλεκτρονικό έλεγχο ευστάθειας οχήματος και διατίθεται για διαξονικά, τριαξονικά, τετραξονικά και πενταξονικά οχήματα.

 

Φώτα φρένων κινδύνου

Κατά το φρενάρισμα πανικού σε ταχύτητες άνω των 50 χλμ/ώρα, τα φώτα φρένων αναβοσβήνουν τέσσερις φορές ανά δευτερόλεπτο. 

 

Υδραυλικός επιβραδυντήρας

Compact επιβραδυντήρας επί του κιβωτίου ταχυτήτων με μέγιστη ισχύ 440 kW.

Ενεργό Σύστημα Διεύθυνσης της Volvo

Ενεργό σύστημα διεύθυνσης με αλληλοκάλυψη ροπής. Παρέχει υψηλότερη δύναμη υποβοήθησης σε χαμηλές ταχύτητες, περιορίζει τα κλοτσήματα από το τιμόνι και το διατηρεί ευκολότερα στην ευθεία θέση κατά το φρενάρισμα σε επιφάνειες με ανομοιόμορφη πρόσφυση. Το τιμόνι επανέρχεται αυτόματα στη θέση της ευθείας τόσο όταν κινείστε εμπρός όσο και με την όπισθεν. Το Volvo Dynamic Steering τώρα διατίθεται για όλες τις διαμορφώσεις αξόνων εκτός από εκείνες που περιλαμβάνουν κινούμενο πρόσθιο άξονα (4×4, 6×6, 8×6 και 10×6). Πρόσθετα χαρακτηριστικά του ενεργού συστήματος διεύθυνσης, όπως προσωπικές ρυθμίσεις και καθοδήγηση στροφής για ακόμα πιο ευχάριστη και ασφαλή οδήγηση.

Αυτόματος έλεγχος πρόσφυσης (ATC)

Συμπλέκει αυτόματα τον κινούμενο πρόσθιο άξονα όταν απαιτείται και τον αποσυμπλέκει όταν το επιτρέπει το έδαφος, εξοικονομώντας καύσιμα και βελτιώνοντας την ευελιξία. Το ATC αποτελεί μέρος του βασικού εξοπλισμού σε όλες τις διαμορφώσεις του Volvo FMX με κινούμενο πρόσθιο άξονα (4×4, 6×6, 8×6 και 10×6).

Εμπρόσθιοι άξονες διαφορικού
Διατίθενται σε σταθερή παραλλαγή και με ενεργητικό τιμόνι τόσο για ελκυστήρες όσο και πλαίσια. Φορτίο άξονα: 4,5, 7,5 ή 9 τόνοι.
 

Πίσω άξονες διαφορικού

Διατίθενται σε πολλές διαμορφώσεις - σταθεροί με μονούς ή διπλούς τροχούς, με παθητική διεύθυνση ή ενεργό τιμόνι. Φορτίο άξονα: 7,5, 9,5 ή 10 τόνοι.

Αναρτώμενος πίσω άξονας του διαφορικού

Επιτρέπει στον τελευταίο κινητήριο άξονα σε συζυγή τροχοφορέα να αποσυμπλέκεται και να ανυψώνεται, για την ελάττωση της κατανάλωσης καυσίμου και της ακτίνας στροφής. Πατώντας ένα κουμπί στον πίνακα οργάνων, ο οδηγός μπορεί να ανεβάσει τον άξονα όταν το φορτηγό είναι ξεφόρτωτο. Όταν το φορτηγό είναι φορτωμένο, ο άξονας χαμηλώνει αυτόματα μόνος του και συμπλέκεται. Ο αναρτώμενος πίσω άξονας του διαφορικού διατίθεται για διαμορφώσεις 6×4 και 8×4 με ανάρτηση αέρα (με συζυγή τροχοφορέα) εφοδιασμένες με δισκόφρενα.

Δελτία δεδομένων

Δεδομένα - όλα όσα θα χρειαστείτε. Κατεβάστε τα δελτία δεδομένων σε μορφή PDF για το Volvo FΜΧ από τις παρακάτω συνδέσεις.

  • FMX Rigid
  • FMX Tractor
FMX Tractor
FMX Rigid

Τα χαρακτηριστικά που απεικονίζονται ενδέχεται να μην είναι στον βασικό εξοπλισμό ή να μην διαθέσιμα για όλα τα επίπεδα εξοπλισμού και τις επιλογές συστήματος ισχύος.

Έχετε κάποια ερώτηση;

Θα βρείτε την απάντηση στον τοπικό σας αντιπρόσωπο της Volvo Trucks. Επισκεφθείτε τον, τηλεφωνήστε του ή ζητήστε του να σας επισκεφθεί.