Trucks

Προδιαγραφές Volvo FΜ

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το Volvo FΜ με λεπτομέρειες.

Σύστημα ισχύος

Βρείτε τις προδιαγραφές για κινητήρες, συστήματα μετάδοσης κίνησης, οπίσθιους άξονες (συμπεριλαμβανομένων των σχέσεων μετάδοσης), συνδυασμούς συστήματος ισχύος και δυναμολήπτες.

Ηλεκτροκινητήρας βαρέως τύπου – ισχύς/ροπή

 

G13 – ισχύς/ροπή

Ωφέλιμη ισχύς κατά: EC 582/2011

D11 - ισχύς/ροπή
 

Ωφέλιμη ισχύς κατά: EC 582/2011

D13 - ισχύς/ροπή
 

Ωφέλιμη ισχύς κατά: EC 582/2011

Ηλεκτρικό​

Volvo FM

Απόδοση

Έως 330–490 kW (450–666 ίπποι) συνεχής ισχύς

Αυτονομία​

Αυτονομία μέχρι 300 χλμ.

Χρόνος φόρτισης (πλήρης φόρτιση​)

9,5 ώρες με εναλλασσόμενο ρεύμα (43 kW) 2,5 ώρες με συνεχές ρεύμα (250 kW)

Χωρητικότητα μπαταρίας

180–540 kWh, 2–6 μπαταρίες

Παραγωγή/μετάδοση ισχύος

2–3 ηλεκτροκινητήρες, κιβώτιο I-Shift

  

Με κινητήρα αερίου​

G13

  

Πρότυπο αντιρρυπαντικών προδιαγραφών

Euro 6

  

Αρ. κυλίνδρων​

6

  

Κυβισμός

12,8 dm³

  

Διαδρομή

158 mm

  

Διάμετρος

131 mm

  

Λόγος συμπίεσης

17.0:1  

Στροφές οικονομικής λειτουργίας

900-1400 rpm (σ.α.λ.)

  

Επενέργεια φρένου εξαγωγής

200 kW 

  

Επενέργεια μηχανόφρενου*

380 kW (2300 rpm (σ.α.λ.))

  

Φίλτρα λαδιού

2 πλήρους ροής

  

Ποσότητα αλλαγής λαδιού συμπ. φίλτρου

35 λ.

  

Σύστημα ψύξης, συνολική ποσότητα

38 λ.

  
    

*επιλογή

 

G13 420 ίπποι (309 kW)

 

  
 

Μέγ. ισχύς στις 1600–1700 rpm (σ.α.λ.)

420 ίπποι

  
 

Μέγ. ροπή στις 905–1400 rpm (σ.α.λ.)

2100 Nm

  
 

G13 460 ίπποι (338 kW)

 

  
 

Μέγ. ισχύς στις 1600–1700 rpm (σ.α.λ.)

460 ίπποι

  
 

Μέγ. ροπή στις 950–1400 rpm (σ.α.λ.)

2300 Nm

  
 

G13 500 ίπποι (368 kW)

   
 

Μέγ. ισχύς στις 1600-1700 rpm (σ.α.λ.)

500 ίπποι

  
 

Μέγ. ροπή στις 980-1404 rpm (σ.α.λ.)

2550 Nm

  
     

Πετρέλαιο

D11

D13  

Πρότυπο αντιρρυπαντικών προδιαγραφών

Euro 6

Euro 6

 

Αρ. κυλίνδρων​

6

6

 

Κυβισμός

10,8 dm³

12,8 dm³

 

Διαδρομή

152 mm

158 mm

 

Διάμετρος

123 mm

131 mm

 

Λόγος συμπίεσης

18.0:1

18.0:1

 

Στροφές οικονομικής λειτουργίας

1000-1500 rpm (σ.α.λ.)

900-1400 rpm (σ.α.λ.)

 

Επενέργεια φρένου εξαγωγής

155 kW 

175 kW 

 

Επενέργεια μηχανόφρενου*

270 kW (2300 rpm (σ.α.λ.))

340 kW (2300 rpm (σ.α.λ.))

 

Φίλτρα λαδιού

2 πλήρους ροής

2 πλήρους ροής

 

Ποσότητα αλλαγής λαδιού συμπ. φίλτρου

35 λ.

35 λ.

 

Σύστημα ψύξης, συνολική ποσότητα

22 λ.

24 λ.

 
    

*επιλογή

Προϋποθέσεις καυσίμου


Καύσιμο χωρίς θείο (EN590, μέγ. περιεκτικότητα θείου 10 ppm) Βιοντίζελ 2ης γενιάς (EN15940, συνθετικό ντίζελ) Volvo FM με κινητήρα αερίου ποιότητα αυτοκίνησης.

 

D11 330 ίπποι (246 kW)

 

  
 

Μέγ. ισχύς στις 1700 rpm (σ.α.λ.)

330 ίπποι

  
 

Μέγ. ροπή στο εύρος 877-1400 rpm (σ.α.λ.)

1600 Nm

  
 

D11 380 ίπποι (279 kW)

 

  
 

Μέγ. ισχύς στις 1700 rpm (σ.α.λ.)

380 ίπποι

  
 

Μέγ. ροπή στο εύρος 938-1400 rpm (σ.α.λ.)

1800 Nm

  
 

D11 430 ίπποι (317 kW)

   
 

Μέγ. ισχύς στις 1700 rpm (σ.α.λ.)

430 ίπποι

  
 

Μέγ. ροπή στο εύρος 1008-1400 rpm (σ.α.λ.)

2050 Nm

  
 

D11 460 ίπποι (338 kW)

 

  
 

Μέγ. ισχύς στις 1700 rpm (σ.α.λ.)

460 ίπποι

  
 

Μέγ. ροπή στο εύρος 1050-1400 rpm (σ.α.λ.)

2200 Nm

  
 

D13 420 ίπποι (309 kW)

 

  
 

Μέγ. ισχύς στις 1404-1700 rpm (σ.α.λ.)

420 ίπποι

  
 

Μέγ. ροπή στις 905–1400 rpm (σ.α.λ.)

2100 Nm

  
 

D13 460 ίπποι (338 kW)

   
 

Μέγ. ισχύς στο εύρος 1404-1700 rpm (σ.α.λ.)

460 ίπποι

  
 

Μέγ. ροπή στο εύρος 945-1400 rpm (σ.α.λ.)

2300 Nm

  
 

D13 500 ίπποι (368 kW)

 

  
 

Μέγ. ισχύς στις 1404-1700 rpm (σ.α.λ.)

500 ίπποι

  
 

Μέγ. ροπή στο εύρος 980-1400 rpm (σ.α.λ.)

2500 Nm

  
     

I-Shift

Κιβώτιο 12 ταχυτήτων με μισές σχέσεις και αργό-γρήγορο με σύστημα αυτόματων αλλαγών ταχυτήτων. Το I-Shift μπορεί να εφοδιαστεί με compact επιβραδυντήρα, δυναμολήπτη, εφεδρική αντλία σερβομηχανισμού και ψυγείο λαδιού. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα να παραγγείλετε το I-Shift με υπεραργές ταχύτητες, εξαιρετικά υπεραργές ταχύτητες και πολλαπλές ταχύτητες όπισθεν.

Τύπος

Τελική σχέση

Ροπή κινητήρα (Nm)

Έγκριση ΜΒΣ (t)

AT2412

Απευθείας

2400

44

AT2612

Απευθείας

2600

100

ATO2612

Οβεντράιβ

2600

100

    

Προδιαγραφές I-Shift Dual Clutch

Τύπος

Τελική σχέση

Ροπή κινητήρα (Nm)

Έγκριση ΜΒΣ (t)

SPO2812

Οβεντράιβ

2800

80

    

Τύπος

Άξονας

Μετάδοση

Μέγ. ροπή (Nm)

Μέγ. φορτίο άξονα/τροχοφορέα (t)

Έγκριση ΜΒΣ (t)

Απλής μείωσης (ημιαξόνια)

RSS1244

Μονός

Υποειδής

2800

13

44

RSS1344C/E

Μονός

Υποειδής

2600

13

44

RSS1352A

Μονός

Υποειδής

2800

13

52

RSS1370A/B

Μονός

Υποειδής

3800

13

70

RTS2370A

Συζυγής

Υποειδής

3800

23

80

RTS2310

Συζυγής

Υποειδής

3800

23

100

Ελάττωση πλήμνης (μειωτήρες)

RSH1365

Μονός

Κωνικά ελικοειδής

3800

13

65

RSH1370F

Μονός

Κωνικά ελικοειδής

3800

13

70

RTH2610B/F

Συζυγής

Κωνικά ελικοειδής

3800

26

100

RTH3210

Συζυγής

Κωνικά ελικοειδής

3800

32

100

RTH3312

Συζυγής

Κωνικά ελικοειδής

3800

33

120

RTH3815*

Συζυγής

Κωνικά ελικοειδής

3800

38

150

      

 * Για Volvo FΜ 4x4.

Σχέσεις μετάδοσης οπίσθιου άξονα

Μονοί άξονες

RSS1244

RSS1344C/E

RSS1370A/B

RSH1370F

RSH1365*

2.06:1

2.06:1

2.47:1

3.46:1

3.61:1

2.17:1

2.17:1

2.64:1

3.61:1

3.76:1

2.31:1

2.31:1**

2.85:1

3.76:1

4.12:1

2.47:1

2.47:1**

3.08:1

4.12:1

4.55:1

2.64:1

2.47:1

3.40:1***

4.55:1

5.41:1

2.85:1

2.85:1

3.67:1***

5.41:1

 

3.08:1

3.08:1

4.11:1***

 

 

 

3.36:1

 

 

 

 

3.70:1

  

 

 

4.11:1

  

 

 

4.63:1

   
 

5.29:1

   
     

* Διαθέσιμο για Volvo FΜ 4x4

** Για RSS1344E

*** Για RSS1370B

Συζυγείς άξονες

RST2370A

RTS2310

RTH2610F

RTH3210

RTH3312

RTH3815

2.43:1

2.06:1

3.33:1

3.33:1

3.61:14.14:1
2.57:1

2.17:1

3.46:1

3.46:1

3.76:1

4.58:1

2.83:1

2.31:1

3.61:1

3.61:1

4.12:1

5.43:1

3.09:1

2.47:1

3.76:1

3.76:1

4.55:1

7.22:1

3.40:1

2.64:1

3.97:1

3.97:1

5.41:1

 

3.78:1

2.85:1

4.12:1

4.12:1

6.18:1

 

4.13:1

3.08:1

4.55:1

4.55:1

7.21:1

 

4.50:1

3.36:1

5.41:1

5.41:1

  

5.14:1

3.70:1

6.18:1

6.18:1

  

5.67:1

4.11:1

 

7.21:1

  

6.17:1

4.63:1

    
      

 

D11 330 ίπποι

D11 370 ίπποι

D11 410 ίπποι

D11 450 ίπποι

D13 420 ίπποι

D13 460 ίπποι

D13 500 ίπποι

I-Shift

AT2412

AT2612

ATO2612

I-Shift Dual Clutch

SP02812

 

 

 

 

 

Άξονες απλής μείωσης (ημιαξόνια)

RSS1244

RSS1344C/E

RSS1352A

RSS1370A/B

RTS2370A

RSS2310A

RSH1365

Άξονες με ελάττωση πλήμνης (μειωτήρες)

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

RTH3312

RTH3815

        

 

G13 420 ίπποι

G13 460 ίπποι

G13 500 ίπποι

I-Shift

AT2412

 

AT2612

ATO2612

Άξονες απλής μείωσης (ημιαξόνια)

RSS1244

RSS1344C/E

RSS1352A

 

RSS1370A/B

RTS2370A

 

RTS2310A

Άξονες με ελάττωση πλήμνης (μειωτήρες)

RSH1370F

RTH2610F

    

 

Αποδιδόμενη ροπή

Λόγος 

EPTT350

350 Nm*

1.26:1

 

EPTT650

650 Nm*

1.26:1

 

EPTT1000

1000 Nm*

1.26:1

 
    

* Απόδοση ροπής τόσο κατά την οδήγηση όσο και σε ακινησία.

Τοποθέτησης στον κινητήρα

PTER-DIN: Δυναμολήπτης τοποθέτησης στο πίσω μέρος του κινητήρα για την απευθείας κίνηση
υδραυλικής αντλίας.

PTER1400: Δυναμολήπτης τοποθέτησης στο πίσω μέρος του κινητήρα με σύνδεση φλάντζας
για υδραυλική αντλία.

PTER100: Δυναμολήπτης τοποθέτησης στο πίσω μέρος του κινητήρα με σύνδεση φλάντζας
για υδραυλική αντλία.

Δυναμολήπτες λειτουργίας με συμπλέκτη

PTR-F: Φλάντζα τοποθέτησης δυναμολήπτη, χαμηλών ή υψηλών στροφών.

PTR-FL/FH: Φλάντζα τοποθέτησης δυναμολήπτη, χαμηλών ή υψηλών στροφών.

PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Χαμηλών, μεσαίων ή υψηλών στροφών με σύνδεσμο DIN για την απευθείας σύνδεση υδραυλικής αντλίας.

PTRD-F: Φλάντζα τοποθέτησης δυναμολήπτη, υψηλών στροφών για απευθείας σύνδεση στον κεντρικό άξονα.

PTRD-D: Υψηλών στροφών με διπλή μετάδοση. Εμπρός και πίσω σύνδεση DIN για την απευθείας τοποθέτηση υδραυλικών αντλιών.

PTRD-D1: Υψηλών στροφών με διπλή μετάδοση. Τοποθέτηση εξαρτήματος συνδετήριας φλάντζας πίσω και εξάρτησης DIN εμπρός.

PTRD-D2: Υψηλών στροφών με διπλή μετάδοση πίσω και απλή μετάδοση εμπρός. Δύο φλάντζες τοποθέτησης δυναμολήπτη πίσω και μία σύνδεση DIN εμπρός.    

Εξωτερικό και εσωτερικό

Βρείτε προδιαγραφές σχετικά με τις διαστάσεις καμπίνας, ύψη καμπίνας επάνω από το έδαφος και χαρακτηριστικά.

Δύο διαφορετικές εκδόσεις εξωτερικού διακόσμου είναι διαθέσιμες για διαφορετικές ανάγκες.

Volvo FM with basic exterior trim level 

Βασικό

Σχάρα και λαβές πόρτας σε απόχρωση thunder gray. Προβολείς χρωμίου. Προστατευτικό ήλιου, καλύμματα καθρεφτών και προφυλακτήρας σε απόχρωση lightning gray.

Volvo FM with enhanced exterior trim level 

Βελτιωμένο

Σχάρα σε απόχρωση thunder gray. Καλύμματα καθρεφτών, λαβές πόρτας, προστατευτικό ήλιου και προφυλακτήρας στο χρώμα της καμπίνας. Προβολείς χρωμίου.

Το Volvo FM διατίθεται σε πέντε διαφορετικά επίπεδα εσωτερικού διάκοσμου για την κάλυψη διαφορετικών αναγκών.

Volvo FM with textile trim dynamic, interior trim level 

Επένδυση υφάσματος Dynamic

Εσωτερικό από ύφασμα με μοντέρνο χρωματικό συνδυασμό και ανθεκτικά υλικά σε διάφορες αποχρώσεις του γκρι και του μωβ.

Volvo FM with vinyl and textile trim robust, interior trim level 

Επένδυση βινυλίου και υφάσματος Robust

Ανθεκτικά υλικά σε βινύλιο και ύφασμα με μοντέρνο χρωματικό συνδυασμό που ταιριάζει με τα διάφορα μέρη του εσωτερικού διάκοσμου.

Volvo FM with plush trim progressive, interior trim level 

Επένδυση βελούδου Progressive

Η εσωτερική βελούδινη επένδυση με μαλακό ύφασμα προσφέρει έναν μοντέρνο χρωματικό συνδυασμό και ταιριάζει με τα διάφορα μέρη του εσωτερικού διάκοσμου.

Volvo FM with leather trim robust, interior trim level 

Επένδυση δέρματος Robust

Εσωτερικό με ανθεκτικά υλικά και δίχρωμα καθίσματα εξ ολοκλήρου από δέρμα που ταιριάζουν με τα διάφορα μέρη του εσωτερικού διάκοσμου.

Volvo FM with leather trim progressive, interior trim level 

Επένδυση δέρματος Progressive

Εσωτερικό με ανθεκτικά υλικά και δίχρωμα καθίσματα εξ ολοκλήρου από δέρμα που ταιριάζουν με τα διάφορα μέρη του εσωτερικού διάκοσμου.

Volvo FM day cab with measurements, viewed from the side 

Καμπίνα ημέρας

Καμπίνα ημέρας (FM-DAY) με άνετο και εργονομικό χώρο οδηγού. Εσωτερικό ύψος 164 εκατοστά: 120 εκατοστά στο κάλυμμα του διαμερίσματος κινητήρα.

Volvo FM low day cab with measurements, viewed from the side 

Χαμηλή καμπίνα ημέρας

Η χαμηλή καμπίνα ημέρας (FM-LDAY) απαιτείται για εφαρμογές όπως μεταλλευτικές εργασίες, ψυγεία, αντλίες και γερανοί. Εσωτερικό ύψος 148 εκατοστά: 104 εκατοστά στο κάλυμμα του διαμερίσματος κινητήρα.

Volvo FM sleeper cab with measurements, viewed from the side 

Καμπίνα με κουκέτα

Καμπίνα με κουκέτα (FM-SLP) για άνετη διανυκτέρευση ενός ατόμου. Εσωτερικό ύψος 164 εκατοστά: 120 εκατοστά στο κάλυμμα του διαμερίσματος κινητήρα.

Volvo FM low sleeper cab with measurements, viewed from the side 

Χαμηλή καμπίνα με κουκέτα

H χαμηλή καμπίνα με κουκέτα (FM-LSLP) με χαμηλωμένη οροφή προσφέρει πρόσθετο χώρο για εμπορεύματα επάνω από την καμπίνα. Εσωτερικό ύψος 148 εκατοστά: 104 εκατοστά επάνω από το διαμέρισμα του κινητήρα.

Volvo FM globetrotter cab with measurements, viewed from the side 

Globetrotter

Globetrotter (FM-HSLP) που προσφέρει άνετη διανυκτέρευση μέχρι δύο ατόμων. Η καμπίνα περιλαμβάνει πρόσθετο αποθηκευτικό χώρο σε υψηλή θέση. Εσωτερικό ύψος 201 εκατοστά: 157 εκατοστά στο κάλυμμα του διαμερίσματος κινητήρα.

Volvo FM crew cab with measurements, viewed from the side 

Καμπίνα προσωπικού

Καμπίνα προσωπικού με άφθονο χώρο που μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι 7 επιβάτες. Εσωτερικό ύψος 1590 χιλιοστά.

Ανάρτηση καμπίνας τεσσάρων σημείων

Επιλέξτε από ελατήρια πηνίου με αμορτισέρ, ελατήρια πηνίου εμπρός και ανάρτηση αέρος πίσω ή ανάρτηση αέρα σε όλους τους τροχούς.

 

Εισαγωγές αέρα

Η εισαγωγή αέρα βρίσκεται στην αριστερή πλευρά και προσφέρεται σε εκδόσεις μεγάλου ή μικρού ύψους τοποθέτησης. Διατίθεται επίσης εμπρόσθια εισαγωγή αέρα.

 

Χρώματα καμπίνας

Επιλέξτε από 650 περίπου παραλλαγές.

 

Κάθισμα οδηγού

Επιλέξτε ανάμεσα σε τρία επίπεδα άνεσης: Progressive (βελούδο ή δέρμα),Dynamic (ύφασμα) και Robust (βινύλιο). Το συνολικό εύρος μετακίνησης του καθίσματος είναι 200 χιλιοστά εμπρός / πίσω και 100 χιλιοστά κατακόρυφα. Το κάθισμα οδηγού διαθέτει στάνταρ στήριγμα κεφαλής, ρυθμιζόμενη και αναδιπλούμενη πλάτη, ρύθμιση καθ' ύψος και εμπρός/πίσω, ρυθμιζόμενη υποστήριξη μέσης και ρυθμιζόμενη γωνία καθίσματος.

 

Κάθισμα συνοδηγού

Επιλέξτε ανάμεσα σε τρία επίπεδα άνεσης: Progressive (βελούδο ή δέρμα),Dynamic (ύφασμα) και Robust (βινύλιο). Διαθέτει στηρίγματα κεφαλής στο βασικό εξοπλισμό του.

 

Κουκέτες

Κάτω κουκέτα με διαστάσεις 70×200 εκατοστά. Στρώμα 16 εκατοστών με ελατήρια pocket springs και άριστη άνεση. Τρεις παραλλαγές: Μαλακό, Μεσαίο και Σφικτό. Διατίθενται δύο τύποι προστατευτικού κουβερλί που προσφέρουν βελτιωμένη άνεση και διευκολύνουν το στρώσιμο της κουκέτας. Επάνω κουκέτα Comfort με διαστάσεις: 70×190 εκατοστά ή 60×190 εκατοστά

Εσωτερικές θέσεις για αντικείμενα

Ο χώρος επάνω από το παρμπρίζ περιλαμβάνει δύο χώρους φύλαξης με συρόμενες πόρτες καθώς και τέσσερις υποδοχές ISO, μία από τις οποίες μπορεί να δεσμευτεί για τον ταχογράφο (δύο υποδοχές ISO στις χαμηλές καμπίνες). Κάτω από την κουκέτα στην καμπίνα με κουκέτα και το Globetrotter θα βρείτε δύο μεγάλους χώρους φύλαξης, η πρόσβαση στους οποίους είναι δυνατή από το εξωτερικό και μια μεγάλη (με χωρητικότητα 44 λίτρων) προσβάσιμη εάν ανασηκώσετε το στρώμα, ενώ στο τμήμα της κουκέτας θα βρείτε δύο θέσεις αποθήκευσης για περιοδικά και μικροαντικείμενα. Στο ταμπλό υπάρχουν τέσσερις ανοικτές θήκες, ένα μικρό κουτί αποθήκευσης, μια υποδοχή αποθήκευσης DIN, μια σκάφη για αντικείμενα και μια θήκη για μπουκάλια. Η καμπίνα ημέρας μπορεί να εξοπλιστεί με χώρο αποθήκευσης 60 λίτρων με συρόμενο κάλυμμα για κράνη, κουτιά φαγητού κ.λπ.

 

Εξωτερικοί αποθηκευτικοί χώροι

Υπάρχει χώρος αποθήκευσης με πρόσβαση από το εξωτερικό, πίσω από τα καθίσματα συνοδηγού και οδηγού.

 

Θυρίδα οροφής

Η καμπίνα εφοδιάζεται με θυρίδα οροφής με δυνατότητα ανοίγματος 50 χιλιοστών. Στο εσωτερικό υπάρχει διάτρητο σκιάδιο, το οποίο χρησιμεύει και σαν σήτα για έντομα όταν η θυρίδα είναι ανοικτή. Ο χειρισμός της θυρίδας οροφής μπορεί να είναι χειροκίνητος ή ηλεκτρικός (προαιρετικά). Υπάρχει επίσης μια θυρίδα οροφής από χάλυβα, προοριζόμενη για εργοταξιακές εφαρμογές ή σκληρή χρήση.

 

Τιμόνι

Διατίθεται σε δύο διαφορετικά μεγέθη - διαμέτρου 450 mm ή 500 mm, ανάλογα με τις προδιαγραφές του φορτηγού σας. Το ύψος του τιμονιού ρυθμίζεται μέχρι και 90 mm και η γωνία του μπορεί να ρυθμιστεί κατά 28°. Με δυνατότητα σπαστού λαιμού (προαιρετικά) το τιμόνι μπορεί να ρυθμιστεί κατακόρυφα μεταξύ των -5° και των +15°, προσφέροντας έτσι πιο άνετη θέση οδήγησης. Το τιμόνι διατίθεται με ή χωρίς αερόσακο. Τα ενσωματωμένα στο τιμόνι χειριστήρια εξασφαλίζουν τον ασφαλή και άνετο χειρισμό του ελέγχου πορείας, της κόρνας, του τηλεφώνου και των λειτουργιών στην οθόνη πίνακα οργάνων και στην πλευρική οθόνη.

 

Σύστημα κλιματισμού

Δύο εναλλακτικά συστήματα κλιματισμού καλύπτουν όλες τις ανάγκες:

  • Κλιματισμός με χειροκίνητο έλεγχο (MCC).
  • Κλιματισμός με αυτόματα ελεγχόμενη θερμοκρασία (ECC/ECC2).

Το σύστημα κλιματισμού μπορεί να συμπληρωθεί επίσης με θερμαντήρες στάθμευσης καμπίνας και κινητήρα με το όχημα σταθμευμένο.

Σασί

Βρείτε προδιαγραφές σχετικά με τα ύψη του σασί, το μέγ. φορτίο πρόσθιου άξονα, την οπίσθια ανάρτηση, το ύψος ζεύξης, για ελκυστήρες, χαρακτηριστικά πλαισίου και φρένα.

X-Low (ελκυστήρας)

περ. 810 mm

Χαμηλή

περ. 850 mm

Μεσαίο

περ. 900 mm

Υψηλή

περ. 1000 mm

X-High

περ. 1200 mm

  

 

Αέρος

Φύλλα σούστας

X-Low

8

-

Χαμηλή

8

-

Μεσαίο

10/20*

9

Υψηλή

10/20*

10/20*

X-High

-

10/20*

   

*Με διπλούς πρόσθιους άξονες FAL20

Τύπος

Άξονες

Ανάρτηση

Φορτίο άξονα/τροχοφορέα

Μείωση

Εμπρόσθιοι/οπίσθιοι άξονες διαφορικού

Μονός

RAD-L90

4x2

Παραβολικά/πολύφυλλα ελατήρια

13 t

Απλή/Μειωτήρας

 

RAD-GR

4x2

Αέρος

11,5/13 t

Απλή/Μειωτήρας

 

RAD-G2

4x2

Αέρα (για εργοταξιακά φορτηγά)

13 t

Μειωτήρας

 

RAD-G4

4x2

Αέρος

12 t

Απλή

 

Τροχοφορέας

RADT-GR

6x2/8x2

Αέρος

19/20,5/22,5/23 t

Απλή/Μειωτήρας

Πίσω άξονας διαφορικού (σταθερός/με στρέψη/αυτοδιευθυνόμενος)

RAPD-GR

6x2

Αέρος

16/19/22 t

Απλή/Μειωτήρας

Εμπρόσθιος άξονας διαφορικού (σταθερός/με στρέψη)

RAPD-G4

6x2

Αέρος

16 t

Απλή

Εμπρόσθιος άξονας διαφορικού (σταθερός)

RADD-G2

6×4/6x6/8x4/8x6 

Αέρος

21/23/26 t

Απλή/Μειωτήρας

 

RADD-BR

6×4/8x4

Παραβολικός

20/21 t

Απλή/Μειωτήρας

 

RADD-TR1

6×4/8×4

Παραβολικά/πολύφυλλα ελατήρια

23/26 t

Απλή/Μειωτήρας

 

RADD-TR2

6×4/8×4

Πολύφυλλα ελατήρια

26/32 t

Μειωτήρας

 

RADD-TR3

6×4/8×4

Παραβολικός

38 t

Μειωτήρας

 

RADD-GR

6×4/8×4

Αέρος

17/21/23/26 t

Απλή/Μειωτήρας

 

RADDT-GR

8×4/10x4

Αέρος

27/33/36 t

Απλή/Μειωτήρας

Πίσω άξονας διαφορικού (με στρέψη)

RAPDD-GR

8×4

Αέρος

27/30,5/32/35 t

Απλή/Μειωτήρας

Εμπρόσθιος άξονας διαφορικού (με στρέψη)

RAPDT-GR

8×2

Αέρος

27/30/30,5/31,5/32 t

Απλή/Μειωτήρας

Εμπρόσθιος άξονας διαφορικού (με στρέψη) + οπίσθιος άξονας διαφορικού (σταθερός/με στρέψη)

RADDT-G2

8×4/10x4/10x6

Αέρος

27/33/36 t

Απλή/Μειωτήρας

Πίσω άξονας διαφορικού (με στρέψη)

      

Δοκοί ρυμούλκησης κεντρικά τοποθετημένοι, ημι - βυθισμένης και βυθισμένης τοποθέτησης για τρέιλερ με άξονες στο κέντρο. Οι δοκοί ρυμούλκησης μπορούν να τοποθετούνται σε διαστήματα των 25 χιλιοστών.

Ρεζερβουάρ καυσίμου

Ρεζερβουάρ αλουμινίου ή χάλυβα σε χωρητικότητες από 150 μέχρι 900 λίτρα. Η μέγιστη ποσότητα καυσίμου είναι 1510 λίτρα για ελκυστήρα 4x2. Ρεζερβουάρ αερίου σε μεγέθη 155 kg (375 l), 205 kg (495 l) και 225 kg (545 l). Για διπλούς πρόσθιους άξονες EU6 πλαστικό ρεζερβουάρ καυσίμου μεταξύ των πρόσθιων αξόνων.

Ρεζερβουάρ AdBlue

Χωρητικότητα από 32 έως 112 λίτρα. Η αντλία του AdBlue είναι ενσωματωμένη στο ρεζερβουάρ AdBlue. Πλαστική.

Φρένα

Το EBS (ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα πέδησης) προσφέρει κορυφαία απόκριση, επιδόσεις και αίσθηση φρένων, ενώ παρέχει και πρόσβαση σε ένα πλήθος εύχρηστων δυνατοτήτων. Το EBS διατίθεται τώρα και για δισκόφρενα και ταμπούρα Z-cam (για μια επιλεγμένη σειρά από διαμορφώσεις αξόνων και ύψη σασί). Αναβαθμίστε το σύστημα πέδησής σας με την προσθήκη του πακέτου EBS Medium ή οποιασδήποτε από τις επιπλέον επιλογές. Το EBS είναι στάνταρ σε όλα τα επίπεδα εξοπλισμού.

 

EBS medium

Επιπλέον του βασικού πακέτου EBS Standard, το EBS Medium διαθέτει τα παρακάτω χαρακτηριστικά:

 

Έλεγχος κατάστασης EBS 

Έλεγχος κατάστασης EBS μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος οχήματος TEA2+ και του Volvo Tech Tool.

 

Λειτουργία Auto Hold

Φρενάρετε μέχρι να σταματήσει τελείως το φορτηγό και η λειτουργία Auto Hold διατηρεί την τελευταία εφαρμοσμένη πίεση πέδησης και κρατά το φορτηγό ακίνητο μέχρι ο οδηγός να πιέσει το γκάζι.

 

Ανάλυση φθοράς θερμουίτ

Προειδοποίηση τακακιών φρένων – υπολογίζει τα χιλιόμετρα που απομένουν με τα τωρινά τακάκια φρένου (μόνο για δισκόφρενα).

 

Αυτόματη απελευθέρωση χειρόφρενου

Το χειρόφρενο απελευθερώνεται όταν ο οδηγός πατήσει το πεντάλ γκαζιού και έχει επιλεγεί ταχύτητα (μόνο κιβώτιο ταχυτήτων I-Shift).

 

 

Συμπληρωματικές επιλογές:

Επιπλέον των πακέτων προγραμμάτων, υπάρχουν οι εξής επιλογές:

 

Ενισχυμένο φρένο

Επιτρέπει στον οδηγό να ζητήσει ενισχυμένο φρενάρισμα του τρέιλερ. Τότε τα φρένα ενεργοποιούνται αυτόματα και ελαχιστοποιείται ο κίνδυνος διπλώματος.

 

ESC (Ηλεκτρονικός έλεγχος ευστάθειας)

Το σύστημα ευστάθειας στην πέδηση ενεργοποιεί μεμονωμένα τα φρένα σε κάθε τροχό, προσφέροντας έτσι ευστάθεια σε ολόκληρο το συνδυασμό του οχήματος και περιορίζοντας τον κίνδυνο διπλώματος, ανατροπής και ταλάντευσης του τρέιλερ. Το ESC πληροί τη νομοθεσία για τον Ηλεκτρονικό έλεγχο ευστάθειας οχήματος και διατίθεται για διαξονικά, τριαξονικά, τετραξονικά και πενταξονικά οχήματα.

 

Φώτα φρένων κινδύνου

Κατά το φρενάρισμα πανικού σε ταχύτητες άνω των 50 χλμ/ώρα, τα φώτα φρένων αναβοσβήνουν τέσσερις φορές ανά δευτερόλεπτο. 

 

Υδραυλικός επιβραδυντήρας

Compact επιβραδυντήρας επί του κιβωτίου ταχυτήτων με μέγιστη ισχύ 440 kW.

Ενεργό Σύστημα Διεύθυνσης της Volvo

Ενεργό σύστημα διεύθυνσης με αλληλοκάλυψη ροπής. Παρέχει υψηλότερη δύναμη υποβοήθησης σε χαμηλές ταχύτητες, περιορίζει τα κλοτσήματα από το τιμόνι και το διατηρεί ευκολότερα στην ευθεία θέση κατά το φρενάρισμα σε επιφάνειες με ανομοιόμορφη πρόσφυση. Το τιμόνι επανέρχεται αυτόματα στη θέση της ευθείας τόσο όταν κινείστε εμπρός όσο και με την όπισθεν. Το Volvo Dynamic Steering διατίθεται τώρα και για όλες τις διαμορφώσεις αξόνων, ακόμα και εκείνων των φορτηγών με διπλούς πρόσθιους άξονες. Διατίθεται και σε συνδυασμό με ανεξάρτητη εμπρόσθια ανάρτηση.

Εμπρόσθιοι άξονες διαφορικού
Διατίθενται σε σταθερή παραλλαγή και με ενεργητικό τιμόνι τόσο για ελκυστήρες όσο και πλαίσια. Φορτίο άξονα: 4,5, 7,5 ή 9 τόνοι.


Πίσω άξονες διαφορικού
Διατίθενται σε πολλές διαμορφώσεις - σταθεροί με μονούς ή διπλούς τροχούς, με παθητική διεύθυνση ή ενεργό τιμόνι. Φορτίο άξονα: 7,5, 9,5 ή 10 τόνοι.

Αναρτώμενος πίσω άξονας του διαφορικού

Επιτρέπει στον τελευταίο κινητήριο άξονα σε συζυγή τροχοφορέα να αποσυμπλέκεται και να ανυψώνεται, για την ελάττωση της κατανάλωσης καυσίμου και της ακτίνας στροφής. Πατώντας ένα κουμπί στον πίνακα οργάνων, ο οδηγός μπορεί να ανεβάσει τον άξονα όταν το φορτηγό είναι ξεφόρτωτο. Όταν το φορτηγό είναι φορτωμένο, ο άξονας χαμηλώνει αυτόματα μόνος του και συμπλέκεται. Ο αναρτώμενος πίσω άξονας του διαφορικού για συζυγή άξονα διατίθεται για διαμορφώσεις 6×4 και 8×4 (με συζυγή τροχοφορέα) εφοδιασμένες με δισκόφρενα.
 

Διαμορφώσεις αξόνων Ηλεκτρικό 

Ελκυστήρας: 4x2, 6x2, 6x4

Πλαίσια: 4x2,6x2, 6x4, 8x2, 8x4

Όλοι οι άξονες διαθέτουν ανάρτηση αέρα

Δελτία δεδομένων

Δεδομένα - όλα όσα θα χρειαστείτε. Κατεβάστε τα δελτία δεδομένων σε μορφή PDF για το Volvo FΜ από τις παρακάτω συνδέσεις.

  • FM Rigid
  • FM Tractor
FM Tractor
FM Rigid

Τα χαρακτηριστικά που απεικονίζονται ενδέχεται να μην είναι στον βασικό εξοπλισμό ή να μην διαθέσιμα για όλα τα επίπεδα εξοπλισμού και τις επιλογές συστήματος ισχύος.

Έχετε κάποια ερώτηση;

Θα βρείτε την απάντηση στον τοπικό σας αντιπρόσωπο της Volvo Trucks. Επισκεφθείτε τον, τηλεφωνήστε του ή ζητήστε του να σας επισκεφθεί.