Trucks

Προδιαγραφές
Volvo FL

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το Volvo FL, με πλήθος λεπτομερειών.

Σασί

Βρείτε προδιαγραφές σχετικά με τα ύψη του πλαισίου, το μέγ. φορτίο εμπρόσθιου άξονα, την οπίσθια ανάρτηση, το ύψος ζεύξης, για ελκυστήρες, χαρακτηριστικά πλαισίου και φρένα.

Ύψη σασί

 

 Ύψος
Χαμηλόπερ. 810-830 mm
Μεσαίοπερ. 860 mm
Υψηλήπερ. 950 mm
X-Highπερ. 960 mm
XX-High*περ. 1175 mm

* Μόνο για το Volvo FL 4×4

Μέγ. φορτίο εμπρόσθιου άξονα (τόνοι)

 ΑέροςΦύλλα σούστας
Χαμηλή4,0/4,5 t4.2
Μεσαία 4,5/5,0/5,8 t
Υψηλή 5,0/5,6/5,8/6,3 τόνοι
X-high7,1 τόνοι7,1/7,5 τόνοι
XX-high 5,6 τόνοι

Οπίσθια ανάρτηση

 

ΤύποςΑνάρτησηΦορτίο άξοναΜείωση
RAD - L80Φύλλα σούστας11,5 τόνοιΑπλή
RAD - KRΑέρος13 τόνοιΑπλή
RAD - A2VΑέρος10,5 τόνοιΑπλή

Δοκοί ρυμούλκησης

Διατίθενται δοκοί ρυμούλκησης για τη σύνδεση ρυμουλκούμενων.

Δεξαμενές καυσίμου

Δεξαμενές καυσίμου

Οι δεξαμενές καυσίμου είναι διαθέσιμες από πλαστικό, χάλυβα ή αλουμίνιο. Η χωρητικότητα των δεξαμενών κυμαίνεται από 80 έως 300 λίτρα. Επιπλέον, υπάρχει διαθέσιμος ένας συνδυασμός δύο δεξαμενών 215 λίτρων με συνολική χωρητικότητα 430 λίτρων.

Δεξαμενές AdBlue

Η δεξαμενή AdBlue είναι από πλαστικό και η χωρητικότητά της είναι 32 λίτρα. Η αντλία του AdBlue είναι ενσωματωμένη στο συγκρότημα δεξαμενής. Υπάρχει μία παραλλαγή για οχήματα με δεξιά τοποθετημένη δεξαμενή καυσίμου (ADTP-R) και μια για οχήματα με αριστερή δεξαμενή (ADTP-L).

 

Φρένα

Το Volvo FL διαθέτει φρένα πεπιεσμένου αέρα με αεριζόμενους δίσκους, τόσο εμπρός όσο και πίσω. Το ENS (ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα πέδησης) με σύστημα αντι-μπλοκ και δισκόφρενα, παρέχει ταχύτερη και ασφαλέστερη απόκριση κατά το φρενάρισμα και συμβάλλει σε μειωμένη φθορά στα φρένα. Το σύστημα περιλαμβάνει χαρακτηριστικά όπως ABS, φρένα αντι-μπλοκ, μπλοκέ διαφορικό και συνδυασμό φρένων. Με το συνδυασμό φρένων, το σύστημα αξιοποιεί τα ποικίλα συστήματα φρένων του οχήματος για περισσότερο ομοιόμορφη εφαρμογή τους και μειώνει τη φθορά τόσο στα φρένα τροχών όσο και τα ελαστικά. Το εκτεταμένο πακέτο EBS περιλαμβάνει μια λειτουργία η οποία διευκολύνει την εκκίνηση σε ανηφόρες. Τα δισκόφρενα διατίθενται σε ποικίλα μεγέθη ανάλογα με την εφαρμογή.

EBS Medium
Επιπλέον του βασικού πακέτου EBS Standard, το EBS Medium διαθέτει τα παρακάτω χαρακτηριστικά:

Υδραυλικός επιβραδυντής για κιβώτια ταχυτήτων AL306
Ο μικρών διαστάσεων, ενσωματωμένος υδραυλικός επιβραδυντής (παραλλαγές RET-HYDR και RET-TPT) είναι τοποθετημένος στο κιβώτιο ταχυτήτων. Η μέγιστη δράση πέδησης είναι 400 kW.

Ο μέγιστος λόγος του μετατροπέα ροπής (TC421) είναι 1,77:1.

Έλεγχος κατάστασης EBS
Έλεγχος κατάστασης EBS μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος οχήματος TEA2+ και του Volvo Tech Tool.
 
Υποβοήθηση εκκίνησης στην ανηφόρα
Τα φρένα απελευθερώνονται μόνο εφόσον υπάρχει αρκετή ροπή κινητήρα να κινηθεί το όχημα εμπρός.
 
Ανάλυση φθοράς θερμουίτ
Προειδοποίηση θερμουίτ φρένων – υπολογίζει τα χιλιόμετρα που απομένουν με τα τωρινά θερμουίτ. (Μόνο για δισκόφρενα.)
 
Αυτόματη απελευθέρωση χειρόφρενου
 Το χειρόφρενο απελευθερώνεται όταν ο οδηγός πατήσει το πεντάλ γκάζι και επιλεχθεί ταχύτητα.
 

 

 

Συμπληρωματικές επιλογές

Επιπλέον των πακέτων προγραμμάτων, υπάρχουν οι εξής επιλογές:

ESC (Ηλεκτρονικός Έλεγχος Ευστάθειας)
Το σύστημα ευστάθειας στην πέδηση ενεργοποιεί μεμονωμένα τα φρένα σε κάθε τροχό, προσφέροντας έτσι ευστάθεια σε ολόκληρο το συνδυασμό του οχήματος και περιορίζοντας τον κίνδυνο διπλώματος, ανατροπής και ταλάντευσης του ρυμουλκούμενου. Το ESC πληροί τη νομοθεσία για τον Ηλεκτρονικό έλεγχο σταθερότητας οχήματος και διατίθεται για διαξονικά και τριαξονικά οχήματα.
Φώτα φρένων κινδύνου
Κατά το φρενάρισμα πανικού σε ταχύτητες άνω των 50 χλμ/ώρα, τα φώτα φρένων αναβοσβήνουν με συχνότητα τέσσερις φορές ανά δευτερόλεπτο.
 Υδραυλικός επιβραδυντής
Μικρών διαστάσεων επιβραδυντής επί του κιβωτίου ταχυτήτων με μέγιστη ισχύ 440 kW.

Σύστημα ισχύος

Βρείτε τις προδιαγραφές για κινητήρες, κιβώτια ταχυτήτων, οπίσθιους άξονες (συμπεριλαμβανομένων των λόγων μετάδοσης), συνδυασμούς συστήματος ισχύος και δυναμολήπτες.

Κινητήρες

 

D5K

D8K

Πρότυπο αντιρρυπαντικών προδιαγραφώνEuro 6Euro 6

Αρ. κυλίνδρων

4

6

Κυβισμός

5,1 dm³

7,7 dm³

Διαδρομή

135 mm

135 mm

Διάμετρος

110 mm

110 mm

Λόγος συμπίεσης

17.5:1

17.5:1

Στροφές οικονομικής λειτουργίας

1100-1800 σ.α.λ.

1000-1700 σ.α.λ.

Ισχύς κλαπέτου (2800 σ.α.λ.)

80 kW

120 kW

Δράση φρεναρίσματος (2800 σ.α.λ.)

170 kW

Φίλτρα λαδιού

1

1

Ποσότητα αλλαγής λαδιού συμπ. φίλτρου

15 λ.

20 λ.

Σύστημα ψύξης, συνολική ποσότητα

13 λ.

17 λ.

 

Διάστημα αλλαγής λαδιού
Μέχρι 100.000 χλμ. ή μία φορά κάθε δύο χρόνια με VDS5.

Προϋποθέσεις καυσίμου
EN 590 (κανονισμός ΕΕ) μέγιστο θείο 10 ppm. 

Δυναμολήπτης επί του κινητήρα
 Σχέση 1:1, αποδιδόμενη ροπή έως 600 Nm τόσο κατά την οδήγηση όσο και σε ακινησία. 

Έκδοση βιοντίζελ
 Ο D5K240 διατίθεται επίσης και σε έκδοση βιοντίζελ (B100) με προδιαγραφές Euro 6. Για πληροφορίες σχετικά με τα διαστήματα σέρβις απευθυνθείτε στον τοπικό αντιπρόσωπο της Volvo.

 


Δυναμολήπτης επί του κινητήρα

 Αποδιδόμενη ροπήΛόγος
PTER-DIN600 Nm*1:1
PTER-1400600 Nm*1:1
PTER-100600 Nm*1:1


* απόδοση ροπής τόσο κατά την οδήγηση όσο και σε ακινησία. Με το AT2412, μεγ. ροπή κατά την οδήγηση = 150 Nm.

D5K – Euro 6

ισχύς / ροπή

Ωφέλιμη ισχύς κατά: EC 582/2011

  
 

 

Κινητήρας D5K – ισχύς/ροπή

Ωφέλιμη ισχύς κατά: EC 582/2011

D5K210 (154 kW)

 

Μέγ. ισχύς στις 2200 σ.α.λ.

210 ίπποι

Μέγ. ροπή στις 1100-1700 σ.α.λ.

800 Nm

D5K240 (177 kW)

 

Μέγ. ισχύς στις 2200 σ.α.λ.

240 ίπποι

Μέγ. ροπή στις 1200-1600 σ.α.λ.

900 Nm

  

D8K - Ισχύς/ροπή

Ωφέλιμη ισχύς κατά: EC 582/2011

 
 

 

D8K - Ισχύς/ροπή

Ωφέλιμη ισχύς κατά: EC 582/2011

D8K250 (184 kW)

 

Μέγ. ισχύς στις 2100 σ.α.λ.

250 ίπποι

Μέγ. ροπή στις 900-1700 σ.α.λ.

950 Nm

D8K280 (206 kW)

 

Μέγ. ισχύς στις 2100 σ.α.λ.

280 ίπποι

Μέγ. ροπή στις 950-1700 σ.α.λ.

1050 Nm

D8K320 (235 kW) 
Μέγ. ισχύς στις 2100 σ.α.λ.320 ίπποι
Μέγ. ροπή στις 1050-1600 σ.α.λ.1200 Nm

Μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων

Τα μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων λειτουργούν με υποβοήθηση σερβό. Ο κοντός μοχλός ταχυτήτων, ενσωματωμένος στον πίνακα οργάνων, είναι απαλλαγμένος από κραδασμούς και οι διαδρομές του είναι μικρές και ακριβείς. Τα κιβώτια ταχυτήτων μπορούν να εφοδιαστούν με δυναμολήπτη.

Τύπος

Τελική σχέση

Μέγ. ροπή (Nm)

Έγκριση ΜΒΣ (τόνοι)

ZTO1006

6

1050

32.5

ZTO1109

9

1200

44

STO8006

6

850

24

 

Αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων

Αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων ή 8 ταχυτήτων με τρεις τρόπους μετάδοσης κίνησης.

Τύπος

Τελική σχέση

Μέγ. ροπή (Nm)

Έγκριση ΜΒΣ (τόνοι)

AL306

6

1600

36

8AP12008120036

 

Πίσω άξονες

Τύπος

Άξονας

Μετάδοση

Μέγ. ροπή (Nm)

Μέγ. φορτίο άξονα/διάταξης αξόνων
(τόνοι)

Έγκριση ΜΒΣ (τόνοι)

Απλής μείωσης (ημιαξόνια)

 

 

 

 

 

RSS0819A

Μονός

Υποειδής

950

8.5

19

RSS1125A

Μονός

Υποειδής

1050

11.5

25

RSS1132A

Μονός

Υποειδής

1050

11.5

32.5

RSS1344C

Μονός

Υποειδής26001344

Μείωση πλήμνης (μειωτήρες)

 

 

 

 

 

RSH1140C*

Μονός 

Υποειδής

1200

11

40

* Μόνο για το Volvo FL 4×4

 

Σχέσεις μετάδοσης οπίσθιου άξονα

RSS0819A

RSS1125A

RSS1132A

RSH1140C

RSS1344C

3.31:1

3.58:1

3.78:1

5.86:1

3.70

3.58:1

3.73:1

4.13:1

6.31:1

4.11

3.73:1

3.90:1

4.50:1

 

4.63

3.91:1  

4.11:1

5.14:1

 

5.29:1

4.10:1

4.33:1

5.67:1

 

6.17:1

4.30:1

4.63:1

6.17:1

 

 

4.56:1

4.88:1

 

 

 

4.88:1

5.13:1

 

 

 

5.13:1

5.29:1

 

 

 

5.29:1

5.57:1

 

 

 

5.57:1

5.86:1

 

 

 

5.86:1

 

 

 

 

 

Συνδυασμοί γραμμών μετάδοσης κίνησης

 D5K210D5K240D8K250D8K280D8K320
Κιβώτια ταχυτήτων     
8AP1200
AL306   
STO8006    
ZTO1006  
ZTO1109   
Άξονες απλής μείωσης (ημιαξόνια)     
RSS0819A   
RSS1125A 
RSS1132A 
RSS1344C   
Άξονες με μείωση πλήμνης (μειωτήρες)     
RSH1140C   

Δυναμολήπτες

Υπάρχει μια μεγάλη γκάμα δυναμοληπτών ανεξάρτητων ή εξαρτώμενων από το συμπλέκτη για την παροχή κίνησης προς κάθε είδους εξοπλισμό αμαξώματος.

 

Τοποθέτησης στον κινητήρα

Τοποθέτησης στο κιβώτιο ταχυτήτων

PTER-DIN
Δυναμολήπτης τοποθετημένος στο πίσω μέρος του κινητήρα για την απευθείας κίνηση υδραυλικής αντλίας.
PTER1400
Δυναμολήπτης τοποθετημένος στο πίσω μέρος του κινητήρα με σύνδεση φλάντζας για υδραυλική αντλία.
PTER100
Δυναμολήπτης τοποθετημένος στο πίσω μέρος του κινητήρα με σύνδεση φλάντζας για υδραυλική αντλία.
PTR-HF/FH/ZF
Εξάρτημα σύνδεσης φλάντζας, χαμηλών ή υψηλών στροφών.
PTR-HP/PH/ZF
Εξάρτημα σύνδεσης αντλίας, χαμηλών ή υψηλών στροφών.

 

Καμπίνα

Βρείτε προδιαγραφές σχετικά με τις διαστάσεις καμπίνας, ύψη καμπίνας επάνω από το έδαφος και χαρακτηριστικά καμπίνας

    

Καμπίνα ημέρας

Καμπίνα ημέρας με άνετο και εργονομικό χώρο οδηγού. Εσωτερικό ύψος 1605 mm.


Κοντή καμπίνα με κρεβάτι

Η κοντή καμπίνα με κρεβάτι προσφέρει αυξημένο χώρο ο οποίος μπορεί να φιλοξενήσει κρεβάτι για ένα άτομο ή να χρησιμοποιηθεί σαν χώρος γραφείου με πρόσθετους αποθηκευτικούς χώρους. Εσωτερικό ύψος 1605 mm.


Καμπίνα προσωπικού

Καμπίνα προσωπικού με άφθονο χώρο που μπορεί να φιλοξενήσει μέχρι 7 επιβάτες. Εσωτερικό ύψος 1605 mm.

 
 

Ανάρτηση καμπίνας
Το εμπρόσθιο τμήμα της καμπίνας διαθέτει ανάρτηση με ελαστικούς αποσβεστήρες για τις μικρές κατακόρυφες κινήσεις ενώ η οπίσθια ανάρτησή της έχει ελικοειδή ελατήρια και αμορτισέρ.
Θέρμανση καμπίνας
Το σύστημα θέρμανσης της καμπίνας διατίθεται σε δύο παραλλαγές: μηχανικού ελέγχου μόνο με θερμαντήρα ή με θερμαντήρα μηχανικού ελέγχου και κλιματισμό. Επίσης διατίθεται σύστημα καυστήρα προθέρμανσης 2 kW το οποίο μπορεί να παραγγελθεί προαιρετικά.
Χρώματα καμπίνας
Διαθέσιμα σε 300 σταθερές παραλλαγές. Είναι δυνατή η παραγγελία και άλλων χρωμάτων.
Εσωτερικές θέσεις για αντικείμενα
Το εσωτερικό της καμπίνας διαθέτει πολλές πρακτικές και ευπρόσιτες θέσεις για την αποθήκευση εγγράφων και προσωπικών αντικειμένων. Πάνω από το παρμπρίζ θα βρείτε δύο αποθηκευτικές μονάδες οι οποίες προστατεύονται από κάλυμμα ή δίχτυ, καθώς και τέσσερις θήκες DIN. Προαιρετικά διατίθεται ένα πλήθος κιβωτίων αποθήκευσης και κιβωτίων επάνω στο τούνελ, επιφάνεια γραφής και γάντζοι για ρούχα.
Κάθισμα οδηγού
Τρία διαφορετικά επίπεδα άνεσης: Comfort, Βασικό και Economy. Και τα τρία διαθέτουν ρυθμίσεις πλάτης, κατά μήκος, καθ' ύψος και κλίσης προς τα εμπρός, καθώς και ενσωματωμένα προσκέφαλα.
Κόρνες
Υπάρχει η δυνατότητα επιλογής επιπλέον κόρνας δύο τύπων, ηλεκτρικής ή πεπιεσμένου αέρα, είτε δύο κόρνες οροφής με πεπιεσμένο αέρα ή μία ηλεκτρική κόρνα κάτω από το εμπρόσθιο κάλυμμα.
Κάθισμα συνοδηγού
Τρία διαφορετικά επίπεδα άνεσης: Standard, Economy ή Basic.
Κρεβάτι (καμπίνα comfort)
Το κρεβάτι προσφέρεται σαν μονοκόμματο ή διμερές και έχει πλάτος 580 χιλιοστά ή 780 χιλιοστά. Υπάρχει μία προαιρετική μπάρα προστασίας κρεβατιού και ένας ανιχνευτής καπνού.
Κρεβάτια
Το κρεβάτι προσφέρεται ως μονοκόμματο ή δύο τεμαχίων και έχει πλάτος 580 mm ή 780 mm. Υπάρχει μία προαιρετική μπάρα προστασίας κρεβατιού και ένας ανιχνευτής καπνού.
 
Εσωτερικές θέσεις για αντικείμενα
Το εσωτερικό της καμπίνας διαθέτει πολλές πρακτικές και ευπρόσιτες θέσεις για την αποθήκευση εγγράφων και προσωπικών αντικειμένων. Πάνω από το παρμπρίζ θα βρείτε δύο αποθηκευτικές μονάδες οι οποίες προστατεύονται από κάλυμμα ή δίχτυ, καθώς και τέσσερις θήκες DIN. Προαιρετικά διατίθεται ένα πλήθος κιβωτίων αποθήκευσης και κιβωτίων επάνω στο τούνελ, επιφάνεια γραφής και γάντζοι για ρούχα.
 
Θυρίδα οροφής
Η καμπίνα μπορεί να εφοδιαστεί με θυρίδα οροφής με δυνατότητα ανοίγματος κατά 50 χιλιοστά. Η θυρίδα διατίθεται σαν χειροκίνητη ή ηλεκτροκίνητη.
 
Τιμόνι
Το τιμόνι διαθέτει διάμετρο 460 ή 500 χιλιοστά ανάλογα με τη διαμόρφωση του φορτηγού και μπορεί να ρυθμιστεί στην επιθυμητή θέση με μηχανισμό πεπιεσμένου αέρα
 
Σύστημα κλιματισμού
Το σύστημα θέρμανσης της καμπίνας διατίθεται σε δύο παραλλαγές: μηχανικού ελέγχου μόνο με θερμαντήρα ή με θερμαντήρα μηχανικού ελέγχου και κλιματισμό. Επίσης διατίθεται σύστημα καυστήρα προθέρμανσης 2 kW το οποίο μπορεί να παραγγελθεί προαιρετικά.
 
Ταπετσαρία καθισμάτων
Ύφασμα Comfort.
 
Ταπετσαρία τοίχου
Ύφασμα Comfort.
 
  

Δελτία δεδομένων

Δεδομένα - όλα όσα θα χρειαστείτε. Κάντε λήψη των δελτίων δεδομένων σε μορφή PDF για το Volvo FL από τις παρακάτω συνδέσεις.

  • FL Rigid
FL Rigid

Έχετε κάποια ερώτηση;

Θα βρείτε την απάντηση στον τοπικό σας αντιπρόσωπο της Volvo Trucks. Επισκεφθείτε τον, τηλεφωνήστε του ή ζητήστε του να σας επισκεφθεί.