Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το Volvo FL, με πλήθος λεπτομερειών.
Βρείτε προδιαγραφές σχετικά με τα ύψη του πλαισίου, το μέγ. φορτίο εμπρόσθιου άξονα, την οπίσθια ανάρτηση, το ύψος ζεύξης, για ελκυστήρες, χαρακτηριστικά πλαισίου και φρένα.
Ύψος | |
---|---|
Χαμηλό | περ. 810-830 mm |
Μεσαίο | περ. 860 mm |
Υψηλή | περ. 950 mm |
X-High | περ. 960 mm |
XX-High* | περ. 1175 mm |
* Μόνο για το Volvo FL 4×4
Αέρος | Φύλλα σούστας | |
---|---|---|
Χαμηλή | 4,0/4,5 t | 4.2 |
Μεσαία | 4,5/5,0/5,8 t | |
Υψηλή | 5,0/5,6/5,8/6,3 τόνοι | |
X-high | 7,1 τόνοι | 7,1/7,5 τόνοι |
XX-high | 5,6 τόνοι |
Τύπος | Ανάρτηση | Φορτίο άξονα | Μείωση |
RAD - L80 | Φύλλα σούστας | 11,5 τόνοι | Απλή |
RAD - KR | Αέρος | 13 τόνοι | Απλή |
RAD - A2V | Αέρος | 10,5 τόνοι | Απλή |
Διατίθενται δοκοί ρυμούλκησης για τη σύνδεση ρυμουλκούμενων.
Δεξαμενές καυσίμουΟι δεξαμενές καυσίμου είναι διαθέσιμες από πλαστικό, χάλυβα ή αλουμίνιο. Η χωρητικότητα των δεξαμενών κυμαίνεται από 80 έως 300 λίτρα. Επιπλέον, υπάρχει διαθέσιμος ένας συνδυασμός δύο δεξαμενών 215 λίτρων με συνολική χωρητικότητα 430 λίτρων. | Δεξαμενές AdBlueΗ δεξαμενή AdBlue είναι από πλαστικό και η χωρητικότητά της είναι 32 λίτρα. Η αντλία του AdBlue είναι ενσωματωμένη στο συγκρότημα δεξαμενής. Υπάρχει μία παραλλαγή για οχήματα με δεξιά τοποθετημένη δεξαμενή καυσίμου (ADTP-R) και μια για οχήματα με αριστερή δεξαμενή (ADTP-L). |
Το Volvo FL διαθέτει φρένα πεπιεσμένου αέρα με αεριζόμενους δίσκους, τόσο εμπρός όσο και πίσω. Το ENS (ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα πέδησης) με σύστημα αντι-μπλοκ και δισκόφρενα, παρέχει ταχύτερη και ασφαλέστερη απόκριση κατά το φρενάρισμα και συμβάλλει σε μειωμένη φθορά στα φρένα. Το σύστημα περιλαμβάνει χαρακτηριστικά όπως ABS, φρένα αντι-μπλοκ, μπλοκέ διαφορικό και συνδυασμό φρένων. Με το συνδυασμό φρένων, το σύστημα αξιοποιεί τα ποικίλα συστήματα φρένων του οχήματος για περισσότερο ομοιόμορφη εφαρμογή τους και μειώνει τη φθορά τόσο στα φρένα τροχών όσο και τα ελαστικά. Το εκτεταμένο πακέτο EBS περιλαμβάνει μια λειτουργία η οποία διευκολύνει την εκκίνηση σε ανηφόρες. Τα δισκόφρενα διατίθενται σε ποικίλα μεγέθη ανάλογα με την εφαρμογή.
EBS Medium Επιπλέον του βασικού πακέτου EBS Standard, το EBS Medium διαθέτει τα παρακάτω χαρακτηριστικά: | Υδραυλικός επιβραδυντής για κιβώτια ταχυτήτων AL306 Ο μέγιστος λόγος του μετατροπέα ροπής (TC421) είναι 1,77:1. |
Έλεγχος κατάστασης EBS Έλεγχος κατάστασης EBS μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος οχήματος TEA2+ και του Volvo Tech Tool. | |
Υποβοήθηση εκκίνησης στην ανηφόρα Τα φρένα απελευθερώνονται μόνο εφόσον υπάρχει αρκετή ροπή κινητήρα να κινηθεί το όχημα εμπρός. | |
Ανάλυση φθοράς θερμουίτ Προειδοποίηση θερμουίτ φρένων – υπολογίζει τα χιλιόμετρα που απομένουν με τα τωρινά θερμουίτ. (Μόνο για δισκόφρενα.) | |
Αυτόματη απελευθέρωση χειρόφρενου Το χειρόφρενο απελευθερώνεται όταν ο οδηγός πατήσει το πεντάλ γκάζι και επιλεχθεί ταχύτητα. |
Επιπλέον των πακέτων προγραμμάτων, υπάρχουν οι εξής επιλογές:
ESC (Ηλεκτρονικός Έλεγχος Ευστάθειας) Το σύστημα ευστάθειας στην πέδηση ενεργοποιεί μεμονωμένα τα φρένα σε κάθε τροχό, προσφέροντας έτσι ευστάθεια σε ολόκληρο το συνδυασμό του οχήματος και περιορίζοντας τον κίνδυνο διπλώματος, ανατροπής και ταλάντευσης του ρυμουλκούμενου. Το ESC πληροί τη νομοθεσία για τον Ηλεκτρονικό έλεγχο σταθερότητας οχήματος και διατίθεται για διαξονικά και τριαξονικά οχήματα. | Φώτα φρένων κινδύνου Κατά το φρενάρισμα πανικού σε ταχύτητες άνω των 50 χλμ/ώρα, τα φώτα φρένων αναβοσβήνουν με συχνότητα τέσσερις φορές ανά δευτερόλεπτο. |
Υδραυλικός επιβραδυντής Μικρών διαστάσεων επιβραδυντής επί του κιβωτίου ταχυτήτων με μέγιστη ισχύ 440 kW. |
Βρείτε τις προδιαγραφές για κινητήρες, κιβώτια ταχυτήτων, οπίσθιους άξονες (συμπεριλαμβανομένων των λόγων μετάδοσης), συνδυασμούς συστήματος ισχύος και δυναμολήπτες.
| D5K | D8K |
---|---|---|
Πρότυπο αντιρρυπαντικών προδιαγραφών | Euro 6 | Euro 6 |
Αρ. κυλίνδρων | 4 | 6 |
Κυβισμός | 5,1 dm³ | 7,7 dm³ |
Διαδρομή | 135 mm | 135 mm |
Διάμετρος | 110 mm | 110 mm |
Λόγος συμπίεσης | 17.5:1 | 17.5:1 |
Στροφές οικονομικής λειτουργίας | 1100-1800 σ.α.λ. | 1000-1700 σ.α.λ. |
Ισχύς κλαπέτου (2800 σ.α.λ.) | 80 kW | 120 kW |
Δράση φρεναρίσματος (2800 σ.α.λ.) | – | 170 kW |
Φίλτρα λαδιού | 1 | 1 |
Ποσότητα αλλαγής λαδιού συμπ. φίλτρου | 15 λ. | 20 λ. |
Σύστημα ψύξης, συνολική ποσότητα | 13 λ. | 17 λ. |
Διάστημα αλλαγής λαδιού Προϋποθέσεις καυσίμου | Δυναμολήπτης επί του κινητήρα Έκδοση βιοντίζελ |
Δυναμολήπτης επί του κινητήρα
Αποδιδόμενη ροπή | Λόγος | |
---|---|---|
PTER-DIN | 600 Nm* | 1:1 |
PTER-1400 | 600 Nm* | 1:1 |
PTER-100 | 600 Nm* | 1:1 |
* απόδοση ροπής τόσο κατά την οδήγηση όσο και σε ακινησία. Με το AT2412, μεγ. ροπή κατά την οδήγηση = 150 Nm.
D5K – Euro 6 ισχύς / ροπή Ωφέλιμη ισχύς κατά: EC 582/2011 | |
Ωφέλιμη ισχύς κατά: EC 582/2011
D5K210 (154 kW) |
|
Μέγ. ισχύς στις 2200 σ.α.λ. | 210 ίπποι |
Μέγ. ροπή στις 1100-1700 σ.α.λ. | 800 Nm |
D5K240 (177 kW) |
|
Μέγ. ισχύς στις 2200 σ.α.λ. | 240 ίπποι |
Μέγ. ροπή στις 1200-1600 σ.α.λ. | 900 Nm |
D8K - Ισχύς/ροπή Ωφέλιμη ισχύς κατά: EC 582/2011 | |
Ωφέλιμη ισχύς κατά: EC 582/2011
D8K250 (184 kW) |
|
Μέγ. ισχύς στις 2100 σ.α.λ. | 250 ίπποι |
Μέγ. ροπή στις 900-1700 σ.α.λ. | 950 Nm |
D8K280 (206 kW) |
|
Μέγ. ισχύς στις 2100 σ.α.λ. | 280 ίπποι |
Μέγ. ροπή στις 950-1700 σ.α.λ. | 1050 Nm |
D8K320 (235 kW) | |
Μέγ. ισχύς στις 2100 σ.α.λ. | 320 ίπποι |
Μέγ. ροπή στις 1050-1600 σ.α.λ. | 1200 Nm |
Τα μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων λειτουργούν με υποβοήθηση σερβό. Ο κοντός μοχλός ταχυτήτων, ενσωματωμένος στον πίνακα οργάνων, είναι απαλλαγμένος από κραδασμούς και οι διαδρομές του είναι μικρές και ακριβείς. Τα κιβώτια ταχυτήτων μπορούν να εφοδιαστούν με δυναμολήπτη.
Τύπος | Τελική σχέση | Μέγ. ροπή (Nm) | Έγκριση ΜΒΣ (τόνοι) |
---|---|---|---|
ZTO1006 | 6 | 1050 | 32.5 |
ZTO1109 | 9 | 1200 | 44 |
STO8006 | 6 | 850 | 24 |
Αυτόματο κιβώτιο 6 ταχυτήτων ή 8 ταχυτήτων με τρεις τρόπους μετάδοσης κίνησης.
Τύπος | Τελική σχέση | Μέγ. ροπή (Nm) | Έγκριση ΜΒΣ (τόνοι) |
---|---|---|---|
AL306 | 6 | 1600 | 36 |
8AP1200 | 8 | 1200 | 36 |
Τύπος | Άξονας | Μετάδοση | Μέγ. ροπή (Nm) | Μέγ. φορτίο άξονα/διάταξης αξόνων | Έγκριση ΜΒΣ (τόνοι) |
---|---|---|---|---|---|
Απλής μείωσης (ημιαξόνια) |
|
|
|
|
|
RSS0819A | Μονός | Υποειδής | 950 | 8.5 | 19 |
RSS1125A | Μονός | Υποειδής | 1050 | 11.5 | 25 |
RSS1132A | Μονός | Υποειδής | 1050 | 11.5 | 32.5 |
RSS1344C | Μονός | Υποειδής | 2600 | 13 | 44 |
Μείωση πλήμνης (μειωτήρες) |
|
|
|
|
|
RSH1140C* | Μονός | Υποειδής | 1200 | 11 | 40 |
* Μόνο για το Volvo FL 4×4
RSS0819A | RSS1125A | RSS1132A | RSH1140C | RSS1344C |
---|---|---|---|---|
3.31:1 | 3.58:1 | 3.78:1 | 5.86:1 | 3.70 |
3.58:1 | 3.73:1 | 4.13:1 | 6.31:1 | 4.11 |
3.73:1 | 3.90:1 | 4.50:1 |
| 4.63 |
3.91:1 | 4.11:1 | 5.14:1 |
| 5.29:1 |
4.10:1 | 4.33:1 | 5.67:1 |
| 6.17:1 |
4.30:1 | 4.63:1 | 6.17:1 |
| |
4.56:1 | 4.88:1 |
|
| |
4.88:1 | 5.13:1 |
|
| |
5.13:1 | 5.29:1 |
|
| |
5.29:1 | 5.57:1 |
|
| |
5.57:1 | 5.86:1 |
|
| |
5.86:1 |
|
|
|
D5K210 | D5K240 | D8K250 | D8K280 | D8K320 | |
---|---|---|---|---|---|
Κιβώτια ταχυτήτων | |||||
8AP1200 | ● | ● | ● | ● | ● |
AL306 | ● | ● | |||
STO8006 | ● | ||||
ZTO1006 | ● | ● | ● | ||
ZTO1109 | ● | ● | |||
Άξονες απλής μείωσης (ημιαξόνια) | |||||
RSS0819A | ● | ● | |||
RSS1125A | ● | ● | ● | ● | |
RSS1132A | ● | ● | ● | ● | |
RSS1344C | ● | ● | |||
Άξονες με μείωση πλήμνης (μειωτήρες) | |||||
RSH1140C | ● | ● |
Υπάρχει μια μεγάλη γκάμα δυναμοληπτών ανεξάρτητων ή εξαρτώμενων από το συμπλέκτη για την παροχή κίνησης προς κάθε είδους εξοπλισμό αμαξώματος.
Τοποθέτησης στον κινητήρα | Τοποθέτησης στο κιβώτιο ταχυτήτων |
PTER-DIN Δυναμολήπτης τοποθετημένος στο πίσω μέρος του κινητήρα για την απευθείας κίνηση υδραυλικής αντλίας. PTER1400 Δυναμολήπτης τοποθετημένος στο πίσω μέρος του κινητήρα με σύνδεση φλάντζας για υδραυλική αντλία. PTER100 Δυναμολήπτης τοποθετημένος στο πίσω μέρος του κινητήρα με σύνδεση φλάντζας για υδραυλική αντλία. | PTR-HF/FH/ZF Εξάρτημα σύνδεσης φλάντζας, χαμηλών ή υψηλών στροφών. PTR-HP/PH/ZF Εξάρτημα σύνδεσης αντλίας, χαμηλών ή υψηλών στροφών. |
Βρείτε προδιαγραφές σχετικά με τις διαστάσεις καμπίνας, ύψη καμπίνας επάνω από το έδαφος και χαρακτηριστικά καμπίνας
Καμπίνα ημέραςΚαμπίνα ημέρας με άνετο και εργονομικό χώρο οδηγού. Εσωτερικό ύψος 1605 mm. |
|
|
Ανάρτηση καμπίνας Το εμπρόσθιο τμήμα της καμπίνας διαθέτει ανάρτηση με ελαστικούς αποσβεστήρες για τις μικρές κατακόρυφες κινήσεις ενώ η οπίσθια ανάρτησή της έχει ελικοειδή ελατήρια και αμορτισέρ. | Θέρμανση καμπίνας Το σύστημα θέρμανσης της καμπίνας διατίθεται σε δύο παραλλαγές: μηχανικού ελέγχου μόνο με θερμαντήρα ή με θερμαντήρα μηχανικού ελέγχου και κλιματισμό. Επίσης διατίθεται σύστημα καυστήρα προθέρμανσης 2 kW το οποίο μπορεί να παραγγελθεί προαιρετικά. |
Χρώματα καμπίνας Διαθέσιμα σε 300 σταθερές παραλλαγές. Είναι δυνατή η παραγγελία και άλλων χρωμάτων. | Εσωτερικές θέσεις για αντικείμενα Το εσωτερικό της καμπίνας διαθέτει πολλές πρακτικές και ευπρόσιτες θέσεις για την αποθήκευση εγγράφων και προσωπικών αντικειμένων. Πάνω από το παρμπρίζ θα βρείτε δύο αποθηκευτικές μονάδες οι οποίες προστατεύονται από κάλυμμα ή δίχτυ, καθώς και τέσσερις θήκες DIN. Προαιρετικά διατίθεται ένα πλήθος κιβωτίων αποθήκευσης και κιβωτίων επάνω στο τούνελ, επιφάνεια γραφής και γάντζοι για ρούχα. |
Κάθισμα οδηγού Τρία διαφορετικά επίπεδα άνεσης: Comfort, Βασικό και Economy. Και τα τρία διαθέτουν ρυθμίσεις πλάτης, κατά μήκος, καθ' ύψος και κλίσης προς τα εμπρός, καθώς και ενσωματωμένα προσκέφαλα. | Κόρνες Υπάρχει η δυνατότητα επιλογής επιπλέον κόρνας δύο τύπων, ηλεκτρικής ή πεπιεσμένου αέρα, είτε δύο κόρνες οροφής με πεπιεσμένο αέρα ή μία ηλεκτρική κόρνα κάτω από το εμπρόσθιο κάλυμμα. |
Κάθισμα συνοδηγού Τρία διαφορετικά επίπεδα άνεσης: Standard, Economy ή Basic. | Κρεβάτι (καμπίνα comfort) Το κρεβάτι προσφέρεται σαν μονοκόμματο ή διμερές και έχει πλάτος 580 χιλιοστά ή 780 χιλιοστά. Υπάρχει μία προαιρετική μπάρα προστασίας κρεβατιού και ένας ανιχνευτής καπνού. |
Κρεβάτια Το κρεβάτι προσφέρεται ως μονοκόμματο ή δύο τεμαχίων και έχει πλάτος 580 mm ή 780 mm. Υπάρχει μία προαιρετική μπάρα προστασίας κρεβατιού και ένας ανιχνευτής καπνού. | |
Εσωτερικές θέσεις για αντικείμενα Το εσωτερικό της καμπίνας διαθέτει πολλές πρακτικές και ευπρόσιτες θέσεις για την αποθήκευση εγγράφων και προσωπικών αντικειμένων. Πάνω από το παρμπρίζ θα βρείτε δύο αποθηκευτικές μονάδες οι οποίες προστατεύονται από κάλυμμα ή δίχτυ, καθώς και τέσσερις θήκες DIN. Προαιρετικά διατίθεται ένα πλήθος κιβωτίων αποθήκευσης και κιβωτίων επάνω στο τούνελ, επιφάνεια γραφής και γάντζοι για ρούχα. | |
Θυρίδα οροφής Η καμπίνα μπορεί να εφοδιαστεί με θυρίδα οροφής με δυνατότητα ανοίγματος κατά 50 χιλιοστά. Η θυρίδα διατίθεται σαν χειροκίνητη ή ηλεκτροκίνητη. | |
Τιμόνι Το τιμόνι διαθέτει διάμετρο 460 ή 500 χιλιοστά ανάλογα με τη διαμόρφωση του φορτηγού και μπορεί να ρυθμιστεί στην επιθυμητή θέση με μηχανισμό πεπιεσμένου αέρα | |
Σύστημα κλιματισμού Το σύστημα θέρμανσης της καμπίνας διατίθεται σε δύο παραλλαγές: μηχανικού ελέγχου μόνο με θερμαντήρα ή με θερμαντήρα μηχανικού ελέγχου και κλιματισμό. Επίσης διατίθεται σύστημα καυστήρα προθέρμανσης 2 kW το οποίο μπορεί να παραγγελθεί προαιρετικά. | |
Ταπετσαρία καθισμάτων Ύφασμα Comfort. | |
Ταπετσαρία τοίχου Ύφασμα Comfort. | |
Δεδομένα - όλα όσα θα χρειαστείτε. Κάντε λήψη των δελτίων δεδομένων σε μορφή PDF για το Volvo FL από τις παρακάτω συνδέσεις.