Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το Volvo FΗ16 με λεπτομέρειες.
Βρείτε τις προδιαγραφές για κινητήρες, συστήματα μετάδοσης κίνησης, οπίσθιους άξονες (συμπεριλαμβανομένων των σχέσεων μετάδοσης), συνδυασμούς συστήματος ισχύος και δυναμολήπτες.
Πετρέλαιο | D17 |
---|---|
Πρότυπο αντιρρυπαντικών προδιαγραφών | Euro 6 |
Αρ. κυλίνδρων | 6 |
Κυβισμός | 17,3 dm³ |
Διαδρομή | 165 mm |
Διάμετρος | 149 mm |
Λόγος συμπίεσης | 17.3:1 |
Στροφές οικονομικής λειτουργίας | 900-1300 rpm (σ.α.λ.) |
Επενέργεια κλαπέτου | 246 kW (2200 rpm (σ.α.λ.)) |
Επενέργεια μηχανόφρενου* | 525 kW (2200 rpm (σ.α.λ.)) |
Φίλτρα λαδιού | 2 πλήρους ροής, 1 παρακαμπτήριο |
Ποσότητα αλλαγής λαδιού συμπ. φίλτρου | 42 λ. |
*Προαιρετικό
Καύσιμο χωρίς θείο (EN590, μέγ. περιεκτικότητα θείου 10 ppm)Βιοντίζελ 2ης γενιάς (EN15940, συνθετικό ντίζελ)
Μέχρι 100.000 km ή μία φορά τον χρόνο με VDS4.5
D17 600 ίπποι (441 kW) |
| |
---|---|---|
Μέγ. ισχύς στις 1500-1700 rpm (σ.α.λ.) | 600 ίπποι | |
Μέγ. ροπή στις 900-1400 rpm (σ.α.λ.) | 3000 Nm | |
D17 700 ίπποι (515 kW) |
| |
Μέγ. ισχύς στις 1600-1700 rpm (σ.α.λ.) | 700 ίπποι | |
Μέγ. ροπή στις 950–1400 rpm (σ.α.λ.) | 3400 Nm | |
D17 780 ίπποι (574 kW) | ||
Μέγ. ισχύς στις 1700 rpm (σ.α.λ.) | 780 ίπποι | |
Μέγ. ροπή στο εύρος 1000-1200 rpm (σ.α.λ.) | 3800 Nm | |
Κιβώτιο 12 ταχυτήτων με μισές σχέσεις και αργό-γρήγορο με σύστημα αυτόματων αλλαγών ταχυτήτων. Το I-Shift μπορεί να εφοδιαστεί με compact επιβραδυντήρα, δυναμολήπτη, εφεδρική αντλία σερβομηχανισμού και ψυγείο λαδιού. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα να παραγγείλετε το I-Shift με υπεραργές ταχύτητες, εξαιρετικά υπεραργές ταχύτητες και πολλαπλές ταχύτητες όπισθεν.
Τύπος | Τελική σχέση | Ροπή κινητήρα (Nm) | Έγκριση ΜΒΣ (t) |
---|---|---|---|
ATO3112 | Οβεντράιβ | 3150 | 100 |
ATO3512 | Οβεντράιβ | 3550 | 100 |
ATO3812 | Οβεντράιβ | 3800 | 100 |
| Άξονας | Μετάδοση | Μέγ. ροπή (Nm) | Μέγ. φορτίο άξονα/τροχοφορέα (t) | Έγκριση ΜΒΣ (t) |
Απλής μείωσης (ημιαξόνια) | |||||
---|---|---|---|---|---|
RSS1370A/B | Μονός | Υποειδής | 3800 | 13 | 70 |
RTS2370A | Συζυγής | Υποειδής | 3800 | 23 | 70 |
RTS2310 | Συζυγής | Υποειδής | 3800 | 23 | 100 |
Ελάττωση πλήμνης (μειωτήρες) | |||||
RSH1370F | Μονός | Κωνικά ελικοειδής | 3800 | 13 | 70 |
RTH2610F | Συζυγής | Κωνικά ελικοειδής | 3800 | 26 | 100 |
RTH3210 | Συζυγής | Κωνικά ελικοειδής | 3800 | 32 | 100 |
RTH3312 | Συζυγής | Κωνικά ελικοειδής | 3800 | 33 | 100 |
RTH3815 | Συζυγής | Κωνικά ελικοειδής | 3800 | 38 | 100 |
| D17 600 ίπποι | D17 700 ίπποι | D17 780 ίπποι |
I-Shift | |||
---|---|---|---|
ATO3112 | • |
|
|
ATO3512 | • |
| |
ATO3812 | • | ||
Άξονες απλής μείωσης (ημιαξόνια) | |||
RSS1370A/B | • | • | • |
RTS2370A | • | • | • |
RTS2310A | • | • | • |
Άξονες με ελάττωση πλήμνης (μειωτήρες) | |||
RSH1370F | • | • | • |
RTH2610F | • | • | • |
RTH3210 | • | • | • |
RTH3312 | • | • | • |
RTH3815 | • | • | • |
| Αποδιδόμενη ροπή | Λόγος |
|
---|---|---|---|
EPTT650 | 650 Nm* | 1.26:1 |
|
EPTT1000 | 1000 Nm* | 1.26:1 | |
* Απόδοση ροπής τόσο κατά την οδήγηση όσο και σε ακινησία.
Μεγάλη γκάμα διαθέσιμων δυναμοληπτών, ανεξάρτητων ή υψηλής ροπής, για την παροχή κίνησης προς κάθε είδους εξοπλισμό αμαξώματος.
PTER-DIN: Δυναμολήπτης τοποθέτησης στο πίσω μέρος του κινητήρα για την απευθείας κίνηση υδραυλικής αντλίας.
PTER1400: Δυναμολήπτης τοποθέτησης στο πίσω μέρος του κινητήρα με σύνδεση φλάντζας για υδραυλική αντλία.
PTER100: Δυναμολήπτης τοποθέτησης στο πίσω μέρος του κινητήρα με σύνδεση φλάντζας για υδραυλική αντλία.
PTR-F: Φλάντζα τοποθέτησης δυναμολήπτη, χαμηλών ή υψηλών στροφών.
PTR-FL/FH: Φλάντζα τοποθέτησης δυναμολήπτη, χαμηλών ή υψηλών στροφών.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Χαμηλών, μεσαίων ή υψηλών στροφών με σύνδεσμο DIN για την απευθείας σύνδεση υδραυλικής αντλίας.
PTRD-F: Φλάντζα τοποθέτησης δυναμολήπτη, υψηλών στροφών για απευθείας σύνδεση στον κεντρικό άξονα.
PTRD-D: Υψηλών στροφών με διπλή μετάδοση. Εμπρός και πίσω σύνδεση DIN για την απευθείας τοποθέτηση υδραυλικών αντλιών.
PTRD-D1: Υψηλών στροφών με διπλή μετάδοση. Τοποθέτηση εξαρτήματος συνδετήριας φλάντζας πίσω και εξάρτησης DIN εμπρός.
PTRD-D2: Υψηλών στροφών με διπλή μετάδοση πίσω και απλή μετάδοση εμπρός. Δύο φλάντζες τοποθέτησης δυναμολήπτη πίσω και μία σύνδεση DIN εμπρός.
Βρείτε προδιαγραφές σχετικά με τις διαστάσεις καμπίνας, ύψη καμπίνας επάνω από το έδαφος και χαρακτηριστικά.
Τρεις διαφορετικές εκδόσεις εξωτερικού διακόσμου είναι διαθέσιμες για διαφορετικές ανάγκες
Βασικό
Σχάρα και λαβές πόρτας σε απόχρωση thunder gray. Προβολείς χρωμίου. Προστατευτικό ήλιου, καλύμματα καθρεφτών και προφυλακτήρας σε απόχρωση lightning gray.
Βασικό με ανθεκτικό μπροστινό μέρος
Σχάρα σε απόχρωση thunder gray. Καλύμματα καθρεφτών και προστατευτικό ηλίου βαμμένα σε ασημί χρώμα. Λαβές πόρτας σε αστραφτερό χρώμιο. Μαύροι προβολείς. Χαλύβδινος προφυλακτήρας βαμμένος σε γκρι χρώμα.
Το Volvo FH16 Aero διαθέτει μοναδική εσωτερική επένδυση δέρματος.
Επένδυση δέρματος Volvo FH16
Δερμάτινο εσωτερικό με ανθεκτικά υλικά σε διάφορες αποχρώσεις του Coral (πορτοκαλί) και του Raven (σκούρο γκρι) που ταιριάζουν με τα διάφορα μέρη του εσωτερικού διάκοσμου.
Globetrotter XXL: άνεση και χώρος
Το Globetrotter XXL παρέχει επίσης ασφαλή και άνετο χώρο διαμονής για έως και δύο άτομα, αλλά με ακόμη πιο άνετη διανυκτέρευση σε φαρδύτερη και μακρύτερη κάτω κουκέτα, χάρη στο μεγαλύτερο μήκος της καμπίνας.
Globetrotter XL: σχεδιασμένο για αποθήκευση
Το Globetrotter XL (CAB-XHSL) προσφέρει επίσης άνετη και ασφαλή διαβίωση για μέχρι δύο άτομα αλλά με ακόμα περισσότερο χώρο - χάρη στο επιπλέον ύψος. Το εσωτερικό ύψος της καμπίνας είναι 220 εκατοστά (211 εκατοστά επάνω από το διαμέρισμα του κινητήρα).
Globetrotter: χώρος για δύο
Το Globetrotter (CAB-HSLP) προσφέρει και άνετη διανυκτέρευση μέχρι δύο ατόμων. Ακόμα, με την κάθετη διαρρύθμιση περισσεύει άφθονος πρόσθετος αποθηκευτικός χώρος. Το εσωτερικό ύψος είναι 205 εκατοστά (196 εκατοστά επάνω από το διαμέρισμα του κινητήρα).
Καμπίνα με κουκέτα
Καμπίνα με κουκέτα (CAB-SLP) για άνετη διανυκτέρευση μέχρι δύο ατόμων. Το εσωτερικό ύψος είναι 171 εκατοστά, 162 εκατοστά επάνω από το διαμέρισμα του κινητήρα.
Χαμηλή καμπίνα με κουκέτα
H χαμηλή καμπίνα με κουκέτα (CAB-LSLP) με τη χαμηλωμένη οροφή και την ανάρτηση καμπίνας, προσφέρει πρόσθετο χώρο για εμπορεύματα επάνω από την καμπίνα. Το εσωτερικό ύψος είναι 147 εκατοστά, 138 εκατοστά επάνω από το διαμέρισμα του κινητήρα.
Ελκυστήρας |
|
|
| Ύψος A (mm) | Ύψος Β (mm) | Ύψος C (mm) | Ύψος D (mm) |
Κίνηση | Ύψος σασί | Ανάρτηση | Ελαστικά | CAB-SLP | CAB-HSLP | CAB-XHSL | CAB-LSLP |
---|---|---|---|---|---|---|---|
4x2 | Υψηλή | Φύλλα σούστας/Αέρος | 315/80-R22.5 | 3430 | 3800 | 3950 | 3225 |
4x2 | Υψηλή | Φύλλα σούστας/Αέρος | 315/80-R22.5 | 3440 | 3810 | 3960 |
|
4x2 | Μεσαίο | Φύλλα σούστας/Αέρος | 315/80-R22.5 | 3350 | 3720 | 3870 | 3145 |
4x2 | Χαμηλή | Αέρος/Αέρος | 315/80-R22.5 | 3230 | 3600 | 3750 | 3025 |
4x2 | Χαμηλή | Αέρος/Αέρος | 315/80-R22.5 | 3250 | 3620 | 3770 | 3045 |
6x2 | Μεσαίο | Φύλλα σούστας/Αέρος | 315/80-R22.5 | 3350 | 3720 | 3870 | 3145 |
Πλαίσιο |
|
|
| Ύψος A (mm) | Ύψος Β (mm) | Ύψος C (mm) | Ύψος D (mm) |
Κίνηση | Ύψος σασί | Ανάρτηση | Ελαστικά | CAB-SLP | CAB-HSLP | CAB-XHSL | CAB-LSLP |
---|---|---|---|---|---|---|---|
6x2 | Υψηλή | Αέρος/Αέρος | 315/80-R22.5 | 3410 | 3780 | 3930 | 3205 |
6x2 | Μεσαίο | Αέρος/Αέρος | 315/80-R22.5 | 3330 | 3700 | 3850 |
|
6x2 | Χαμηλή | Αέρος/Αέρος | 315/80-R22.5 | 3230 | 3600 | 3750 | 3025 |
6x4 | Υψηλή | Φύλλα σούστας/Φύλλα σούστας | 315/80-R22.5 | 3460 | 3830 | 3980 | 3255 |
6x4 | Υψηλή | Φύλλα σούστας/Φύλλα σούστας | 315/80-R22.5 | 3450 | 3820 | 3970 | 3245 |
6x4 | Υψηλή | Φύλλα σούστας/Φύλλα σούστας | 315/80-R22.5 | 3480 | 3850 | 4000 | 3275 |
10x4 | Υψηλή | Φύλλα σούστας/Φύλλα σούστας | 315/80-R22.5 | 3480 | 3850 | 4000 | 3275 |
*Ύψη περ.
Ανάρτηση καμπίνας τεσσάρων σημείων
Επιλέξτε από ελατήρια πηνίου με αμορτισέρ, ελατήρια πηνίου εμπρός και ανάρτηση αέρος πίσω ή ανάρτηση αέρα σε όλους τους τροχούς.
Εισαγωγές αέρα
Στην αριστερή πλευρά σε υψηλή ή χαμηλή θέση, ανάλογα με τη χρήση. Διατίθεται επίσης εμπρόσθια εισαγωγή αέρα.
Χρώματα
Διαλέξτε και δείτε πώς φαίνεται το εξάρτημα. Διαθέσιμο σε περίπου 650 χρωματικές παραλλαγές.
Ταπετσαρία
Μαύρο ύφασμα, δέρμα, ή δέρμα σε διχρωμία. Κάποιες επενδύσεις καθισμάτων (εκτός από τις υφασμάτινες) μπορούν να παραγγελθούν έτσι ώστε να περιλαμβάνουν λειτουργία αερισμού.
Κάθισμα οδηγού
Επιλέξτε μεταξύ Dynamic και Progressive. Σε καθένα από τα επίπεδα διακόσμου υπάρχει η δυνατότητα παραγγελίας με προαιρετική ταπετσαρία. Η ελευθερία διευρύνεται χάρη στην ευελιξίας: το συνολικό εύρος ρύθμισης από εμπρός προς τα πίσω είναι 240 χιλιοστά ενώ κατακόρυφα είναι 100 χιλιοστά. Το κάθισμα οδηγού διαθέτει στάνταρ στήριγμα κεφαλής, ρυθμιζόμενη και αναδιπλούμενη πλάτη, ρύθμιση καθ' ύψος και εμπρός/πίσω, ρυθμιζόμενη υποστήριξη μέσης και ρυθμιζόμενη γωνία καθίσματος.
Κάθισμα συνοδηγού
Διατίθενται δύο διαφορετικά επίπεδα: Standard και Comfort. Και στα δύο επίπεδα υπάρχει η δυνατότητα παραγγελίας με προαιρετική ταπετσαρία. Τα καθίσματα συνοδηγού διαθέτουν στάνταρ στηρίγματα κεφαλής. Διατίθεται επίσης κινητό κάθισμα συνοδηγού.
Κουκέτες
Φτιαγμένα για άνετο ύπνο. Διαστάσεις κουκετών: 74×200 εκατοστά, με 81,5 εκατοστά πλάτος στο μεσαίο τμήμα ή 74×200 εκατοστά, με δυνατότητα μεγέθυνσης στα 88×200 εκατοστά με μεσαίο τμήμα πλάτους 95,5 εκατοστών. Η κουκέτα της καμπίνας Globetrotter XXL έχει μήκος 213 εκατοστά. Το πλάτος στο κεφαλάρι, το μεσαίο τμήμα και το ποδαρικό είναι 99, 106,5 και 91 εκατοστά αντίστοιχα. Εφοδιάστε την καμπίνα σας με αφρώδες στρώμα και στρώμα 16 εκατοστών με pocket spring και εξαιρετική άνεση. Διατίθενται τρεις δυνατότητες σκληρότητας: Μαλακό, Μεσαίο και Σφικτό. Παρέχουμε επίσης δύο επιλογές κουβερλί: παρέχει καλύτερη άνεση και ταχύτερη τακτοποίηση. Διατίθενται επίσης: ανάκλιση με ρυθμιζόμενη πλάτη και η επάνω κουκέτα Comfort (διαστάσεις 60×190 εκατοστά ή 70×190 εκατοστά).
Εσωτερικές θέσεις για αντικείμενα
Η καμπίνα περιλαμβάνει εμπρός ράφι με τέσσερις τυοποποιημένες αναμονές DIN και δύο μεγάλους χώρους φύλαξης για αντικείμενα με συρόμενες πόρτες στην πλευρά του οδηγού και του συνοδηγού. Ο πίσω τοίχος είναι εφοδιασμένος με ένα ελαφρύ πίσω και επάνω ράφι με εξαιρετικό φωτισμό. Κάτω από την κουκέτα θα βρείτε δύο συρόμενα συρτάρια με συνολική χωρητικότητα 130 λίτρων. Ακόμα, υπάρχουν δύο μικρότεροι χώροι φύλαξης για αντικείμενα κάτω από το στρώμα στο ποδαρικό (10 λίτρα) και στο κεφαλάρι (15 λίτρα) και ένας χώρος φύλαξης στο ποδαρικό για μια φιάλη PET.
Εξωτερικοί αποθηκευτικοί χώροι
Και στις δύο πλευρές της καμπίνας θα βρείτε μεγάλους χώρους φύλαξης που ανοίγουν απ' έξω ή από μέσα. Ένας πρόσθετος αποθηκευτικός χώρος χωρίς θέρμανση για 30 λίτρα, διατίθεται κάτω από την καμπίνα και στις δύο πλευρές.
Γυάλινη οροφή/θυρίδα οροφής
Κάθε καμπίνα είναι εφοδιασμένη με σταθερή γυάλινη οροφή ή - προαιρετικά - με θυρίδα οροφής η οποία μπορεί να ανοίξει κατά 50 mm. Χρησιμεύει επίσης ως έξοδος κινδύνου. Η ρύθμιση της θυρίδας οροφής μπορεί να είναι είτε χειροκίνητη ή ηλεκτρική.
Τιμόνι
Διατίθεται σε δύο διαφορετικά μεγέθη - διαμέτρου 450 mm ή 500 mm, ανάλογα με τις προδιαγραφές του φορτηγού σας. Το ύψος του τιμονιού ρυθμίζεται μέχρι και 90 mm και η γωνία του μπορεί να ρυθμιστεί κατά 28°. Με δυνατότητα σπαστού λαιμού (προαιρετικά) το τιμόνι μπορεί να ρυθμιστεί κατακόρυφα μεταξύ των -5° και των +15°, προσφέροντας έτσι πιο άνετη θέση οδήγησης. Τα ενσωματωμένα στο τιμόνι χειριστήρια εξασφαλίζουν τον ασφαλή και άνετο χειρισμό του ελέγχου πορείας, της κόρνας, του τηλεφώνου και των λειτουργιών στην οθόνη πίνακα οργάνων και στην πλευρική οθόνη.
Σύστημα κλιματισμού
Τρία εναλλακτικά συστήματα κλιματισμού σας επιτρέπουν να ελέγχετε τη θερμοκρασία. Εξαερισμός με κλασικό καλοριφέρ. Κλιματισμός με χειροκίνητο έλεγχο (MCC). Κλιματισμός με αυτόματα ελεγχόμενη θερμοκρασία (ECC/ECC2). Διατίθεται επίσης με αισθητήρες διείσδυσης του ήλιου, συνθηκών ομίχλης και ποιότητας αέρα Συμπληρώστε το σύστημα με θερμαντήρα στάθμευσης καμπίνας και κινητήρα και I-ParkCool, το ψυγείο στάθμευσης καμπίνας.
I-ParkCool
Δεν χρειάζεται να λειτουργεί ο κινητήρας προκειμένου να απολαμβάνετε κλιματιζόμενη καμπίνα. Το I-ParkCool ελέγχει τη θερμοκρασία της καμπίνας όταν το όχημα είναι ακίνητο. Αλληλεπιδρά με τον καυστήρα προθέρμανσης για τη δημιουργία ευχάριστου κλίματος: κάτι χρήσιμο, για παράδειγμα, τη νύχτα όταν η θερμοκρασία πέφτει απότομα. Ακόμα, το σύστημα είναι αθόρυβο. Το σύστημα παράγει περίπου 20 dB λιγότερο θόρυβο από άλλα ανταγωνιστικά συστήματα στην αγορά, μειώνοντας την ηχορύπανση και συμβάλλοντας στον ξεκούραστο ύπνο. Το σύστημα κλιματισμού είναι απόλυτα ολοκληρωμένο με το κανονικό σύστημα εξαερισμού του οχήματος και ο θερμός ή ψυχρός αέρας, αντίστοιχα, διανέμεται ομοιόμορφα μέσα από τους κοινούς αεραγωγούς. Δεν επηρεάζονται αρνητικά από το σύστημα η αεροδυναμική της καμπίνας και το ύψος κυκλοφορία σε όρθια στάση. Με την εξαίρεση του θερμαντήρα καμπίνας (PH-CAB).
Βρείτε προδιαγραφές σχετικά με τα ύψη του σασί, το μέγ. φορτίο πρόσθιου άξονα, τους ελκυστήρες, την οπίσθια ανάρτηση, τα χαρακτηριστικά σασί και τα φρένα.
Χαμηλή | περ. 850 mm |
Μεσαίο | περ. 900 mm |
Υψηλή | περ. 1000 mm |
X-High | περ. 1200 mm |
| Αέρος | Φύλλα σούστας |
---|---|---|
Χαμηλή | 8 | - |
Μεσαίο | 10/20* | 9 |
Υψηλή | 10/20* | 10/20* |
X-High | - | 10/20* |
*Με διπλούς πρόσθιους άξονες
Τύπος | Άξονες | Ανάρτηση | Φορτίο άξονα/τροχοφορέα | Μείωση | Οπίσθιοι/εμπρόσθιοι άξονες διαφορικού |
Μονός | |||||
---|---|---|---|---|---|
RAD-L90 | 4x2 | Παραβολικά/πολύφυλλα ελατήρια | 13 t | Απλή/Μειωτήρας |
|
RAD-GR | 4x2 | Αέρος | 11,5/13 t | Απλή/Μειωτήρας |
|
RAD-G2 | 4x2 | Αέρα (για εργοταξιακά φορτηγά) | 13 t | Μειωτήρας | |
RAD-G4 | 4x2 | Αέρος | 12 t | Απλή | |
Τροχοφορέας | |||||
RADT-GR | 6x2 | Αέρος | 19/20,5/22,5/23 t | Απλή/Μειωτήρας | Πίσω άξονας διαφορικού (σταθερός/με στρέψη/αυτοδιευθυνόμενος) |
RAPD-GR | 6x2 | Αέρος | 16/19/22 t | Απλή/Μειωτήρας | Εμπρόσθιος άξονας διαφορικού (σταθερός/με στρέψη) |
RADD-G2 | 6×4/8x4 | Αέρα (για εργοταξιακά φορτηγά) | 21/23/26 t | Απλή/Μειωτήρας | |
RADD-BR | 6×4/8x4 | Παραβολικός | 20/21 t | Απλή/Μειωτήρας | |
RADD-TR1 | 6×4/8x4 | Παραβολικά/συμβατικά φύλλα σούστας | 23/26 t | Απλή/Μειωτήρας | |
RADD-TR2 | 6×4/8x4 | Συμβατικά φύλλα σούστας | 26/32 t | Μειωτήρας | |
RADD-TR3 | 8x4 | Συμβατικά φύλλα σούστας | 38 t | Μειωτήρας | |
RADD-GR | 6×4/8×4 | Αέρος | 21/23/26 t | Απλή/Μειωτήρας | |
RAPDT-GR | 8×2 | Αέρος | 27/30/30,5/31,5/32 t | Απλή/Μειωτήρας | Εμπρόσθιος άξονας διαφορικού (με στρέψη) + οπίσθιος άξονας διαφορικού (σταθερός/με στρέψη) |
RAPDT-GR | 8×4/10x4 | Αέρος | 27/33/36 t | Απλή/Μειωτήρας | Πίσω άξονας διαφορικού (με στρέψη) |
RAPDT-GR | 8×4 | Αέρος | 27/30,5/32/35 t | Απλή/Μειωτήρας | Εμπρόσθιος άξονας διαφορικού (με στρέψη) |
RADDT-G2 | 8×4/10x4 | Αέρα (για εργοταξιακά φορτηγά) | 27/33/36 t | Απλή/Μειωτήρας | Πίσω άξονας διαφορικού (με στρέψη) |
Δοκοί ρυμούλκησης κεντρικά τοποθετημένοι, ημι-βυθισμένης και βυθισμένης τοποθέτησης για τρέιλερ με άξονες στο κέντρο. Οι δοκοί ρυμούλκησης μπορούν να τοποθετούνται σε διαστήματα των 25 χιλιοστών.
Ρεζερβουάρ αλουμινίου ή χάλυβα σε χωρητικότητες από 150 μέχρι 900 λίτρα. Η μέγιστη ποσότητα καυσίμου είναι 1.510 λίτρα για ελκυστήρα 4x2.
Ρεζερβουάρ AdBlue
Χωρητικότητα από 32 έως 112 λίτρα. Η αντλία του AdBlue είναι ενσωματωμένη στο ρεζερβουάρ AdBlue. Πλαστική.
Φρένα
Το EBS (ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα πέδησης) προσφέρει κορυφαία απόκριση, επιδόσεις και αίσθηση φρένων, ενώ παρέχει και πρόσβαση σε ένα πλήθος εύχρηστων δυνατοτήτων. Το EBS διατίθεται τώρα και για δισκόφρενα και ταμπούρα Z-cam (για μια επιλεγμένη σειρά από διαμορφώσεις αξόνων και ύψη σασί). Αναβαθμίστε το σύστημα πέδησής σας με την προσθήκη του πακέτου EBS Medium ή οποιασδήποτε από τις επιπλέον επιλογές.
Έλεγχος κατάστασης EBS
Έλεγχος κατάστασης EBS μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος οχήματος TEA2+ και του Volvo Tech Tool.
Λειτουργία Auto Hold
Φρενάρετε μέχρι να σταματήσει τελείως το φορτηγό και η λειτουργία Auto Hold διατηρεί την τελευταία εφαρμοσμένη πίεση πέδησης και κρατά το φορτηγό ακίνητο μέχρι ο οδηγός να πιέσει το γκάζι.
Ανάλυση φθοράς θερμουίτ
Προειδοποίηση τακακιών φρένων – υπολογίζει τα χιλιόμετρα που απομένουν με τα τωρινά τακάκια φρένου (μόνο για δισκόφρενα).
Αυτόματη απελευθέρωση χειρόφρενου
Το χειρόφρενο απελευθερώνεται όταν ο οδηγός πατήσει το πεντάλ γκαζιού και έχει επιλεγεί ταχύτητα (μόνο κιβώτιο ταχυτήτων I-Shift).
Συμπληρωματικές επιλογές:
Επιπλέον των πακέτων προγραμμάτων, υπάρχουν οι εξής επιλογές:
Ενισχυμένο φρένο
Επιτρέπει στον οδηγό να ζητήσει ενισχυμένο φρενάρισμα του τρέιλερ. Τότε τα φρένα ενεργοποιούνται αυτόματα και ελαχιστοποιείται ο κίνδυνος διπλώματος.
ESC (Ηλεκτρονικός έλεγχος ευστάθειας)
Το σύστημα ευστάθειας στην πέδηση ενεργοποιεί μεμονωμένα τα φρένα σε κάθε τροχό, προσφέροντας έτσι ευστάθεια σε ολόκληρο το συνδυασμό του οχήματος και περιορίζοντας τον κίνδυνο διπλώματος, ανατροπής και ταλάντευσης του τρέιλερ. Το ESC πληροί τη νομοθεσία για τον Ηλεκτρονικό έλεγχο ευστάθειας οχήματος και διατίθεται για διαξονικά, τριαξονικά, τετραξονικά και πενταξονικά οχήματα.
Φώτα φρένων κινδύνου
Κατά το φρενάρισμα πανικού σε ταχύτητες άνω των 50 χλμ/ώρα, τα φώτα φρένων αναβοσβήνουν τέσσερις φορές ανά δευτερόλεπτο.
Υδραυλικός επιβραδυντήρας
Compact επιβραδυντήρας επί του κιβωτίου ταχυτήτων με μέγιστη ισχύ 680 kW.
Αυτόματο σύστημα χαμηλώματος που εξαρτάται από την ταχύτητα
Αυτό το σύστημα χαμηλώνει αυτόματα την ανάρτηση αέρα του οχήματος επάνω από μια συγκεκριμένη ταχύτητα με σκοπό να περιοριστεί η αεροδυναμική αντίσταση.
Ενεργό σύστημα διεύθυνσης με αλληλοκάλυψη ροπής. Παρέχει υψηλότερη δύναμη υποβοήθησης σε χαμηλές ταχύτητες, περιορίζει τα κλοτσήματα από το τιμόνι και το διατηρεί ευκολότερα στην ευθεία θέση κατά το φρενάρισμα σε επιφάνειες με ανομοιόμορφη πρόσφυση. Το τιμόνι επανέρχεται αυτόματα στη θέση της ευθείας τόσο όταν κινείστε εμπρός όσο και με την όπισθεν. Το Volvo Dynamic Steering διατίθεται τώρα και για όλες τις διαμορφώσεις αξόνων, ακόμα και εκείνων των φορτηγών με διπλούς πρόσθιους άξονες. Διατίθεται και σε συνδυασμό με ανεξάρτητη εμπρόσθια ανάρτηση.
Εμπρόσθιοι άξονες διαφορικού
Διατίθεται σε σταθερή παραλλαγή και με ενεργητικό τιμόνι τόσο για ελκυστήρες όσο και πλαίσια. Φορτίο άξονα: 4,5, 7,5 ή 9 τόνοι.
Πίσω άξονες διαφορικού
Διατίθενται σε πολλές διαμορφώσεις - σταθεροί με μονούς ή διπλούς τροχούς, με παθητική διεύθυνση ή ενεργό τιμόνι. Φορτίο άξονα: 7,5, 9,5 ή 10 τόνοι.
Αναρτώμενος πίσω άξονας του διαφορικού
Επιτρέπει στον τελευταίο κινητήριο άξονα σε συζυγή τροχοφορέα να αποσυμπλέκεται και να ανυψώνεται, για την ελάττωση της κατανάλωσης καυσίμου και της ακτίνας στροφής. Πατώντας ένα κουμπί στον πίνακα οργάνων, ο οδηγός μπορεί να ανεβάσει τον άξονα όταν το φορτηγό είναι ξεφόρτωτο. Όταν το φορτηγό είναι φορτωμένο, ο άξονας χαμηλώνει αυτόματα μόνος του και συμπλέκεται. Ο αναρτώμενος πίσω άξονας του διαφορικού διατίθεται για διαμορφώσεις 6×4 και 8×4 με ανάρτηση αέρα (με συζυγή τροχοφορέα) εφοδιασμένες με δισκόφρενα.
Δεδομένα - όλα όσα θα χρειαστείτε. Κατεβάστε τα δελτία δεδομένων σε μορφή PDF για το Volvo FH16 από τις παρακάτω συνδέσεις.
Τα χαρακτηριστικά που απεικονίζονται ενδέχεται να μην είναι στον βασικό εξοπλισμό ή να μην διαθέσιμα για όλα τα επίπεδα εξοπλισμού και τις επιλογές συστήματος ισχύος.