Trucks

Προδιαγραφές Volvo FΗ Aero

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το Volvo FΗ Aero με λεπτομέρειες.

Σύστημα ισχύος

Βρείτε τις προδιαγραφές για κινητήρες, συστήματα μετάδοσης κίνησης, οπίσθιους άξονες (συμπεριλαμβανομένων των σχέσεων μετάδοσης), συνδυασμούς συστήματος ισχύος και δυναμολήπτες.

Ηλεκτροκινητήρας βαρέως τύπου – ισχύς/ροπή

 

G13 – ισχύς/ροπή

Ωφέλιμη ισχύς κατά: EC 582/2011

D13 – ισχύς/ροπή

Ωφέλιμη ισχύς κατά: EC 582/2011

D13 I-save – ισχύς/ροπή

Ωφέλιμη ισχύς κατά: EC 582/2011

Ηλεκτρικό​

Volvo FH Aero Electric

Απόδοση

Έως 330–490 kW (450–666 ίπποι) συνεχής ισχύς

Αυτονομία​

Έως 300 km (τρέιλερ ελκυστήρα 4x2)

Χρόνος φόρτισης (πλήρης φόρτιση​)

9,5 ώρες με εναλλασσόμενο ρεύμα (43 kW) 2,5 ώρες με συνεχές ρεύμα (250 kW)

Χωρητικότητα μπαταρίας

360–540 kWh, 4–6 μπαταρίες

  

Με κινητήρα αερίου​

G13

Πρότυπο αντιρρυπαντικών προδιαγραφών

Euro 6

Αρ. κυλίνδρων​

6

Κυβισμός

12,8 dm³

Διαδρομή

158 mm

Διάμετρος

131 mm

Λόγος συμπίεσης

17:01

Στροφές οικονομικής λειτουργίας

900-1400 rpm (σ.α.λ.)

Επενέργεια φρένου εξαγωγής

200 kW

Επενέργεια μηχανόφρενου*

380 kW (2300 rpm (σ.α.λ.))

Φίλτρα λαδιού

2 πλήρους ροής

Ποσότητα αλλαγής λαδιού συμπ. φίλτρου

35 λ.

Σύστημα ψύξης, συνολική ποσότητα

38 λ.

  
 

G13 420 ίπποι (309 kW)

 

  
 

Μέγ. ισχύς στις 1600–1700 rpm (σ.α.λ.)

420 ίπποι

  
 

Μέγ. ροπή στις 905–1400 rpm (σ.α.λ.)

2100 Nm

  
 

G13 460 ίπποι (338 kW)

 

  
 

Μέγ. ισχύς στις 1600–1700 rpm (σ.α.λ.)

460 ίπποι

  
 

Μέγ. ροπή στις 950–1400 rpm (σ.α.λ.)

2300 Nm

  
 

G13 500 ίπποι (368 kW)

   
 

Μέγ. ισχύς στις 1600-1700 rpm (σ.α.λ.)

500 ίπποι

  
 

Μέγ. ροπή στις 980-1404 rpm (σ.α.λ.)

2550 Nm

  
     

Πετρέλαιο

D13

D13 I-Save 

Πρότυπο αντιρρυπαντικών προδιαγραφών

Euro 6

Euro 6

 

Αρ. κυλίνδρων​

6

6

 

Κυβισμός

12,8 dm³

12,8 dm³

 

Διαδρομή

158 mm

158 mm

 

Διάμετρος

131 mm

131 mm

 

Λόγος συμπίεσης

18.0:1

18.0:1

 

Στροφές οικονομικής λειτουργίας

900-1400 rpm (σ.α.λ.)

900-1300 rpm (σ.α.λ.)

 

Επενέργεια φρένου εξαγωγής

175 kW (2300 rpm (σ.α.λ.))

150 kW

 

Επενέργεια μηχανόφρενου*

340 kW (2300 rpm (σ.α.λ.))

435 kW (2300 rpm (σ.α.λ.))

 

Φίλτρα λαδιού

2 πλήρους ροής

2 πλήρους ροής

 

Ποσότητα αλλαγής λαδιού συμπ. φίλτρου

35 λ.

35 λ.

 

Σύστημα ψύξης, συνολική ποσότητα

24 λ.

26 λ.

 
    

Προϋποθέσεις καυσίμου

Καύσιμο χωρίς θείο (EN590, μέγ. περιεκτικότητα θείου 10 ppm) Βιοντίζελ 2ης γενιάς (EN15940, συνθετικό ντίζελ)

Διάστημα αλλαγής λαδιού

Μέχρι 150.000 km ή μία φορά τον χρόνο με VDS4.

 

 

D13 420 ίπποι (309 kW)

 

  
 

Μέγ. ισχύς στις 1404-1700 rpm (σ.α.λ.)

420 ίπποι

  
 

Μέγ. ροπή στις 905–1400 rpm (σ.α.λ.)

2100 Nm

  
 

D13 I-Save 420 ίπποι (309 kW)*

 

  
 

Μέγ. ισχύς στις 1230-1600 rpm (σ.α.λ.)

420 ίπποι

  
 

Μέγ. ροπή στο εύρος 900-1230 rpm (σ.α.λ.)

2400 Nm

  
 

D13 460 ίπποι (338 kW)

   
 

Μέγ. ισχύς στο εύρος 1404-1700 rpm (σ.α.λ.)

460 ίπποι

  
 

Μέγ. ροπή στο εύρος 945-1400 rpm (σ.α.λ.)

2300 Nm

  
 

D13 I-Save 460 ίπποι (338 kW)*

   
 

Μέγ. ισχύς στο εύρος 1240-1600 rpm (σ.α.λ.)

460 ίπποι

  
 

Μέγ. ροπή στο εύρος 900-1240 rpm (σ.α.λ.)

2600 Nm

  
 

D13 I-Save 480 ίπποι (353 kW)*

   
 

Μέγ. ισχύς στο εύρος 1250-1600 rpm (σ.α.λ.)

480 ίπποι

  
 

Μέγ. ροπή στο εύρος 900-1250 rpm (σ.α.λ.)

2700 Nm

  
 

D13 500 ίπποι (368 kW)

   
 

Μέγ. ισχύς στο εύρος 1404-1700 rpm (σ.α.λ.)

500 ίπποι

  
 

Μέγ. ροπή στο εύρος 980-1400 rpm (σ.α.λ.)

2500 Nm

  
 

D13 I-Save 500 ίπποι (368 kW)

   
 

Μέγ. ισχύς στο εύρος 1250-1600 rpm (σ.α.λ.)

500 ίπποι

  
 

Μέγ. ροπή στο εύρος 900-1250 rpm (σ.α.λ.)

2800 Nm

  
 

D13 540 ίπποι (397 kW)

   
 

Μέγ. ισχύς στις 1458-1700 rpm (σ.α.λ.)

540 ίπποι

  
 

Μέγ. ροπή στο εύρος 1000-1400 rpm (σ.α.λ.)

2600 Nm

  
     

*διαθέσιμο με B100, βιοντίζελ

Δυναμολήπτης επί του κινητήρα

 

Αποδιδόμενη ροπή

Λόγος 

EPTT350

350 Nm*

1.26:1

 

EPTT650

650 Nm*

1.26:1

 

EPTT1000

1000 Nm*

1.26:1

 
    

* Απόδοση ροπής τόσο κατά την οδήγηση όσο και σε ακινησία.

I-Shift

Κιβώτιο 12 ταχυτήτων με μισές σχέσεις και αργό-γρήγορο με σύστημα αυτόματων αλλαγών ταχυτήτων. Το I-Shift μπορεί να εφοδιαστεί με compact επιβραδυντήρα, δυναμολήπτη, εφεδρική αντλία σερβομηχανισμού και ψυγείο λαδιού. Υπάρχει επίσης η δυνατότητα να παραγγείλετε το I-Shift με υπεραργές ταχύτητες, εξαιρετικά υπεραργές ταχύτητες και πολλαπλές ταχύτητες όπισθεν.

Τύπος

Τελική σχέση

Ροπή κινητήρα (Nm)

Έγκριση ΜΒΣ (τόνοι)

AT2412

Απευθείας

2400

44

AT2612

Απευθείας

2600

100

ATO2612

Οβεντράιβ

2600

100

AT2812

Απευθείας

2800

70

ATO3112

Οβεντράιβ

3150

100

    

I-Shift Dual Clutch

Τύπος

Τελική σχέση

Ροπή κινητήρα (Nm)

Έγκριση ΜΒΣ (τόνοι)

SPO2812

Οβεντράιβ

2800

80

    

Τύπος

Άξονας

Μετάδοση

Μέγ. ροπή (Nm)

Μέγ. φορτίο άξονα/τροχοφορέα (t)

Έγκριση ΜΒΣ (t)

Απλής μείωσης (ημιαξόνια)

RSS1244B

Μονός

Υποειδής

2800

12

44

RSS1344C/E

Μονός

Υποειδής

2600

13

44

RSS1344E

Μονός

Υποειδής

2800

13

44

RSS1352A

Μονός

Υποειδής

2800

13

52

RSS1370A/B

Μονός

Υποειδής

3800

13

70

RTS2370A

Συζυγής

Υποειδής

3800

23

70

RTS2310A

Συζυγής

Υποειδής

3800

23

100

Ελάττωση πλήμνης (μειωτήρες)

RSH1370F

Μονός

Κωνικά ελικοειδής

3800

13

70

RT2610B/F

Συζυγής

Κωνικά ελικοειδής

3800

26

100

RTH3210F

Συζυγής

Κωνικά ελικοειδής

3800

32

100

RTH3212F

Συζυγής

Κωνικά ελικοειδής

3800

32

100

RTH3312

Συζυγής

Κωνικά ελικοειδής

3800

33

100

RTH3815

Συζυγής

Κωνικά ελικοειδής

3800

38

100

      

Σχέσεις μετάδοσης οπίσθιου άξονα

Μονοί άξονες

RSS1244B

RSS1344C

RSS1344E

RSS1352A

RSS1370A/B

RSH1370F

2.06:1

2.31:1*

2.06:1

2.06:1

2.06:1

3.46:1

2.17:1

2.47:1*

2.17:1

2:17.1

2.17:1

3.61:1

2.31:1

2.47:1*

2.31:1

2.31:1

2.31:1

3.76:1

2.47:1

2.85:1*

2.47:1

2.47:1

2.47:1

4.12:1

2.64:1

3.08:1*

2.64:1

2.64:1

2.64:1

4.55:1

2.85:1

3.36:1*

2.85:1

2.85:1

2.85:1

5.41:1

3.08:1

3.70:1

3.08:1

3.08:1

3.08:1

 
3.36:1

4.11:1

3.36:1

3.36:1

3.40:1**

 
 

4.63:1

  

3.67:1**

 
 

5.29:1

  

4.11:1**

 
 

6.17:1

    
      

* Για RSS1344E

** Για RSS1370B

Συζυγείς άξονες

RST2370A/B

RTS2310A

RTH2610B

RTH2610F

RTH2610B7F

RTH3210F

RTH3212F

RTH3312

RTH3815

2.43:1

2.06:1

3.33:1

3.33:1

3.33:1

3.33:1

3.33:13.61:14.14:1

2.57:1

2.17:1

3.46:1

3.46:1

3.46:1

3.46:1

3.46:1

3.76:1

4.58:1

2.83:1

2.31:1

3.61:1

3.61:1

3.61:1

3.61:1

3.61:1

4.12:1

5.43:1

3.09:1

2.47:1

3.76:1

3.76:1

3.76:1

3.76:1

3.76:1

4.55:1

7.22:1

3.40:1

2.64:1

3.93:1

3.97:1

3.97:1

3.97:1

3.93:1

5.41:1

 

3.78:1

2.85:1

4.12:1

4.12:1

4.12:1

4.12:1

4.12:1

6.18:1

 

4.13:1

3.08:1

4.55:1

4.55:1

4.55:1

4.55:1

4.55:1

7.21:1

 

4.50:1

3.36:1

5.41:1

5.41:1

5.41:1

5.41:1

5.41:1

  

5.14:1

3.70:1

 

6.18:1

 

6.18:1

6.18:1

  

5.67:1

4.11:1

   

7.21:1

7.21:1

  

6.17:1

4.63:1

       
         

 

D13 420 ίπποι

D13 460 ίπποι

D13 500 ίπποι

D13 540 ίπποι

I-Shift

AT2412

 

 

AT2612

ATO2612

I-Shift Dual Clutch

SP2812

 

Άξονες απλής μείωσης (ημιαξόνια)

RSS1244B

RSS1344C/E

RSS1344E

RSS1352A

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310A

Άξονες με ελάττωση πλήμνης (μειωτήρες)

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

RTH3312

RTH3815

     

 

D13 I-Save 420 ίπποι

D13 I-Save 460 ίπποι

D13 I-Save 500 ίπποι

I-Shift

AT2412

 

 

AT2612

 

ATO2612

 

AT2812

  

ATO3112

  

I-Shift Dual Clutch

SP2812

 

Άξονες απλής μείωσης (ημιαξόνια)

RSS1244B

 

RSS1344C/E

 

RSS1344E

 

RSS1352A

 

RSS1370A/B

 

RTS2370A

 

RTS2310A

 

Άξονες με ελάττωση πλήμνης (μειωτήρες)

RSH1370F

 

RTH2610F

 

RTH3210

 

RTH3312

 

RTH3815

 

    

 

G13 420 ίπποι

G13 460 ίπποι

G13 500 ίπποι

I-Shift

AT2412

 

AT2612

ATO2612

Άξονες απλής μείωσης (ημιαξόνια)

RSS1244B

RSS1344C/E

RSS1344E

 

RSS1352A

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310A

Άξονες με ελάττωση πλήμνης (μειωτήρες)

RSH1370F

RTH2610F

    

Μεγάλη γκάμα διαθέσιμων δυναμοληπτών, ανεξάρτητων ή εξαρτώμενων από το συμπλέκτη, για την παροχή κίνησης προς κάθε είδους εξοπλισμό αμαξώματος.

Δυναμολήπτες ανεξάρτητοι από το συμπλέκτη

PTER-DIN: Δυναμολήπτης τοποθέτησης στο πίσω μέρος του κινητήρα για την απευθείας κίνηση υδραυλικής αντλίας.

PTER1400: Δυναμολήπτης τοποθέτησης στο πίσω μέρος του κινητήρα με σύνδεση φλάντζας για υδραυλική αντλία.

PTER-100: Δυναμολήπτης τοποθέτησης στο πίσω μέρος του κινητήρα με σύνδεση φλάντζας για υδραυλική αντλία.

Δυναμολήπτες λειτουργίας με συμπλέκτη

PTR-F: Φλάντζα τοποθέτησης δυναμολήπτη, χαμηλών ή υψηλών στροφών.

PTR-FL/FH: Φλάντζα τοποθέτησης δυναμολήπτη, χαμηλών ή υψηλών στροφών.

PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Χαμηλών, μεσαίων ή υψηλών στροφών με σύνδεσμο DIN για την απευθείας σύνδεση υδραυλικής αντλίας.

PTRD-F: Φλάντζα τοποθέτησης δυναμολήπτη, υψηλών στροφών για απευθείας σύνδεση στον κεντρικό άξονα.

PTRD-D: Υψηλών στροφών με διπλή μετάδοση. Εμπρός και πίσω σύνδεση DIN για την απευθείας τοποθέτηση υδραυλικών αντλιών.

PTRD-D1: Υψηλών στροφών με διπλή μετάδοση. Τοποθέτηση εξαρτήματος συνδετήριας φλάντζας πίσω και εξάρτησης DIN εμπρός.

PTRD-D2: Υψηλών στροφών με διπλή μετάδοση πίσω και απλή μετάδοση εμπρός. Δύο φλάντζες τοποθέτησης δυναμολήπτη πίσω και μία σύνδεση DIN εμπρός.

Εξωτερικό και εσωτερικό

Βρείτε προδιαγραφές σχετικά με τις διαστάσεις καμπίνας, ύψη καμπίνας επάνω από το έδαφος και χαρακτηριστικά.

Τέσσερις διαφορετικές εκδόσεις εξωτερικού διακόσμου είναι διαθέσιμες για διαφορετικές ανάγκες.

Volvo FH Aero with the basic exterior trim 

Βασικό

Σχάρα και λαβές πόρτας σε απόχρωση thunder gray. Προβολείς χρωμίου. Προστατευτικό ήλιου, καλύμματα καθρεφτών και προφυλακτήρας σε απόχρωση lightning gray.

Volvo FH Aero with the enhanced exterior trim  

Βελτιωμένο

Σχάρα στο χρώμα της καμπίνας και προβολείς χρωμίου. Προστατευτικό ήλιου, καλύμματα καθρεφτών, λαβές πόρτας και προφυλακτήρας σε απόχρωση lightning gray.

Volvo FH Aero with highest level exterior trim  

Υψηλότερο επίπεδο

Σχάρα, καλύμματα καθρεφτών, προστατευτικό ήλιου, λαβές πόρτας, προφυλακτήρας και σπόιλερ στο χρώμα της καμπίνας.  Προβολείς χρωμίου.

Volvo FH Aero with basic with sturdy front exterior trim 

Βασικό με ανθεκτικό μπροστινό μέρος

Σχάρα και λαβές πόρτας σε απόχρωση thunder gray. Μαύροι προβολείς. Προστατευτικό ήλιου και καλύμματα καθρεφτών σε απόχρωση lightning gray. Χαλύβδινος προφυλακτήρας βαμμένος σε γκρι χρώμα.

Το Volvo FH Aero διατίθεται σε έξι διαφορετικά επίπεδα εσωτερικού διάκοσμου για την κάλυψη διαφορετικών αναγκών.

Volvo FH Aero with vinyl and textile trim robust, interior trim level 

Επένδυση βινυλίου και υφάσματος Robust

Ανθεκτικά υλικά σε βινύλιο και ύφασμα με μοντέρνο χρωματικό συνδυασμό που ταιριάζει με τα διάφορα μέρη του εσωτερικού διάκοσμου.

Volvo FH Aero with textile trim dynamic, interior trim level 

Επένδυση υφάσματος Dynamic

Εσωτερικό από ύφασμα με μοντέρνο χρωματικό συνδυασμό σε διάφορες αποχρώσεις του γκρι που ταιριάζει με τα διάφορα μέρη του εσωτερικού διάκοσμου.

Volvo FH Aero with plush trim progressive, interior trim level 

Επένδυση βελούδου Progressive

Το εσωτερικό από μαλακό βελούδο προσφέρει έναν απέριττο χρωματικό συνδυασμό και ταιριάζει με τα διάφορα μέρη του εσωτερικού διάκοσμου.

Volvo FH Aero with leather trim robust, interior trim level 

Επένδυση δέρματος Robust

Εσωτερικό με απέριττο χρωματικό συνδυασμό και δίχρωμα καθίσματα εξ ολοκλήρου από δέρμα που ταιριάζουν με τα διάφορα μέρη του εσωτερικού διάκοσμου.

Volvo FH Aero with leather trim dynamic, interior trim level 

Επένδυση δέρματος Dynamic

Εσωτερικό με διάφορες αποχρώσεις του γκρι και δίχρωμα καθίσματα εξ ολοκλήρου από δέρμα που ταιριάζουν με τα διάφορα μέρη του εσωτερικού διάκοσμου.

Volvo FH Aero with leather trim progressive, interior trim level 

Επένδυση δέρματος Progressive

Εσωτερικό με διάφορες αποχρώσεις του Skylark (μπεζ) και δίχρωμα καθίσματα εξ ολοκλήρου από δέρμα που ταιριάζουν με τα διάφορα μέρη του εσωτερικού διάκοσμου.

Volvo FH Aero globetrotter XXL cab with measurements, viewed from the side 

Globetrotter XXL: άνεση και χώρος

Το Globetrotter XXL παρέχει επίσης ασφαλή και άνετο χώρο διαμονής για έως και δύο άτομα, αλλά με ακόμη πιο άνετη διανυκτέρευση σε φαρδύτερη και μακρύτερη κάτω κουκέτα, χάρη στο μεγαλύτερο μήκος της καμπίνας.

Volvo FH Aero globetrotter XL cab with measurements, viewed from the side  

Globetrotter XL: σχεδιασμένο για αποθήκευση

Το Globetrotter XL (CAB-XHSL) προσφέρει επίσης άνετη και ασφαλή διαβίωση για μέχρι δύο άτομα αλλά με ακόμα περισσότερο χώρο - χάρη στο επιπλέον ύψος. Το εσωτερικό ύψος της καμπίνας είναι 220 εκατοστά (211 εκατοστά επάνω από το διαμέρισμα του κινητήρα).

Volvo FH Aero globetrotter cab with measurements, viewed from the side  

Globetrotter: χώρος για δύο

Το Globetrotter (CAB-HSLP) προσφέρει και άνετη διανυκτέρευση μέχρι δύο ατόμων. Ακόμα, με την κάθετη διαρρύθμιση περισσεύει άφθονος πρόσθετος αποθηκευτικός χώρος. Το εσωτερικό ύψος είναι 205 εκατοστά (196 εκατοστά επάνω από το διαμέρισμα του κινητήρα).

Volvo FH Aero sleeper cab with measurements, viewed from the side 

Καμπίνα με κουκέτα

Καμπίνα με κουκέτα (CAB-SLP) για άνετη διανυκτέρευση μέχρι δύο ατόμων. Το εσωτερικό ύψος είναι 171 εκατοστά, 162 εκατοστά επάνω από το διαμέρισμα του κινητήρα.

Volvo FH Aero low sleeper cab with measurements, viewed from the side 

Χαμηλή καμπίνα με κουκέτα

H χαμηλή καμπίνα με κουκέτα (CAB-LSLP) με τη χαμηλωμένη οροφή και την ανάρτηση καμπίνας, προσφέρει πρόσθετο χώρο για εμπορεύματα επάνω από την καμπίνα. Το εσωτερικό ύψος είναι 147 εκατοστά, 138 εκατοστά επάνω από το διαμέρισμα του κινητήρα.

Ελκυστήρας

 

 

 

Ύψος A (mm)

Ύψος Β (mm)

Ύψος C (mm)

Ύψος D (mm)

Κίνηση

Ύψος σασί

Ανάρτηση

Ελαστικά

CAB-SLP

CAB-HSLP

CAB-XHSL

CAB-LSLP

4x2

Υψηλή

Φύλλα σούστας/Αέρος

315/80-R22.5

3430

3800

39503225

4x2

Υψηλή

Φύλλα σούστας/Αέρος

315/80-R22.5

3440

3800

39503225

4x2

Μεσαίο

Φύλλα σούστας/Αέρος

315/70-R22.5

3350

3720

3870

3145

4x2

Χαμηλή

Αέρος/Αέρος

315/60-R22.5

3230

3600

3750

3025

4x2

Χαμηλή

Αέρος/Αέρος

315/60-R22.5

3250

3620

3770

3045

4x2

X-low

Αέρος/Αέρος

295/60-R22.5

3210

3580

3730

3005

6x2

Μεσαίο

Φύλλα σούστας/Αέρος

315/70-R22.5

3350

3720

3870

3145

        

 

Πλαίσιο

 

 

 

Ύψος A (mm)

Ύψος Β (mm)

Ύψος C (mm)

Ύψος D (mm)

Κίνηση

Ύψος σασί

Ανάρτηση

Ελαστικά

CAB-SLP

CAB-HSLP

CAB-XHSL

CAB-LSLP

6×2

Υψηλή

Αέρος/Αέρος

315/80-R22.5

3410

3780

3930

3205

6×2

Μεσαίο

Αέρος/Αέρος

315/70-R22.5

3330

3700

3850

3125

6×2

Χαμηλή

Αέρος/Αέρος

315/60-R22.5

3230

3600

3750

3025

6×2

Υψηλή

Φύλλα σούστας/Φύλλα σούστας

315/80-R22.5

3460

3830

3980

3255

6×4

Υψηλή

Φύλλα σούστας/Φύλλα σούστας

315/80-R22.5

3450

3820

3970

3245

8×4

Υψηλή

Φύλλα σούστας/Φύλλα σούστας

315/80-R22.5

3480

3850

4000

3275

10×4

Υψηλή

Φύλλα σούστας/Φύλλα σούστας

315/80-R22.5

3480

3850

4000

3275

        

*Ύψη περ.

Ανάρτηση καμπίνας τεσσάρων σημείων

Επιλέξτε από ελατήρια πηνίου με αμορτισέρ, ελατήρια πηνίου εμπρός και ανάρτηση αέρος πίσω ή ανάρτηση αέρα σε όλους τους τροχούς.

 

Εισαγωγές αέρα

Στην αριστερή πλευρά σε υψηλή ή χαμηλή θέση, ανάλογα με τη χρήση. Διατίθεται επίσης εμπρόσθια εισαγωγή αέρα.

 

Χρώματα

Διαλέξτε και δείτε πώς φαίνεται το εξάρτημα. Διαθέσιμο σε περίπου 650 χρωματικές παραλλαγές.

 

Ταπετσαρία

Διατίθενται πολλά σχέδια. Βινύλιο, ύφασμα και βελούδο. Κάποιες επενδύσεις καθισμάτων (εκτός από βινυλίου και υφασμάτινες) μπορούν να παραγγελθούν έτσι ώστε να περιλαμβάνουν λειτουργία αερισμού.

 

Κάθισμα οδηγού

Επιλέξτε ανάμεσα σε τρία επίπεδα άνεσης: Progressive (βελούδο ή δέρμα),Dynamic (ύφασμα) και Robust (βινύλιο). Η ελευθερία διευρύνεται χάρη στην ευελιξίας: το συνολικό εύρος ρύθμισης από εμπρός προς τα πίσω είναι 240 χιλιοστά ενώ κατακόρυφα είναι 100 χιλιοστά. Το κάθισμα οδηγού διαθέτει στάνταρ στήριγμα κεφαλής, ρυθμιζόμενη και αναδιπλούμενη πλάτη, ρύθμιση καθ' ύψος και εμπρός/πίσω, ρυθμιζόμενη υποστήριξη μέσης και ρυθμιζόμενη γωνία καθίσματος.

 

Κάθισμα συνοδηγού

Επιλέξτε ανάμεσα σε τρία επίπεδα άνεσης: Progressive (βελούδο ή δέρμα),Dynamic (ύφασμα) και Robust (βινύλιο). Τα καθίσματα συνοδηγού διαθέτουν στάνταρ στηρίγματα κεφαλής. Διατίθεται επίσης κινητό κάθισμα συνοδηγού.

 

Κουκέτες

Φτιαγμένα για άνετο ύπνο. Διαστάσεις κουκετών: 74×200 εκατοστά, με 81,5 εκατοστά πλάτος μεσαίου τμήματος ή 74×200 εκατοστά, με δυνατότητα μεγέθυνσης στα 88×200 εκατοστά με μεσαίο τμήμα πλάτους 95,5 εκατοστών. Η κουκέτα της καμπίνας Globetrotter XXL έχει μήκος 213 εκατοστά. Το πλάτος στο κεφαλάρι, το μεσαίο τμήμα και το ποδαρικό είναι 99, 106,5 και 91 εκατοστά αντίστοιχα. Εφοδιάστε την καμπίνα σας με αφρώδες στρώμα ή στρώμα 16 εκατοστών με pocket spring και εξαιρετική άνεση. Διατίθενται τρεις δυνατότητες σκληρότητας: Μαλακό, Μεσαίο και Σφικτό. Παρέχουμε επίσης δύο επιλογές κουβερλί: παρέχει καλύτερη άνεση και ταχύτερη τακτοποίηση. Διατίθενται επίσης: ανάκλιση με ρυθμιζόμενη πλάτη και η επάνω κουκέτα Comfort (διαστάσεις 60×190 εκατοστά ή 70×190 εκατοστά).

Εσωτερικές θέσεις για αντικείμενα

Η καμπίνα περιλαμβάνει εμπρός ράφι με τέσσερις τυοποποιημένες αναμονές DIN και δύο μεγάλους χώρους φύλαξης για αντικείμενα με συρόμενες πόρτες στην πλευρά του οδηγού και του συνοδηγού. Ο πίσω τοίχος είναι εφοδιασμένος με ένα ελαφρύ πίσω και επάνω ράφι με εξαιρετικό φωτισμό. Κάτω από την κουκέτα θα βρείτε δύο συρόμενα συρτάρια με συνολική χωρητικότητα 130 λίτρων. Ακόμα, υπάρχουν δύο μικρότεροι χώροι φύλαξης για αντικείμενα κάτω από το στρώμα στο ποδαρικό (10 λίτρα) και στο κεφαλάρι (15 λίτρα) και ένας χώρος φύλαξης στο ποδαρικό για μια φιάλη PET.

 

Εξωτερικοί αποθηκευτικοί χώροι

Και στις δύο πλευρές της καμπίνας θα βρείτε μεγάλους χώρους φύλαξης που ανοίγουν απ' έξω ή από μέσα. Ένας πρόσθετος αποθηκευτικός χώρος χωρίς θέρμανση για 30 λίτρα, διατίθεται κάτω από την καμπίνα και στις δύο πλευρές.

 

Γυάλινη οροφή/θυρίδα οροφής

Κάθε καμπίνα είναι εφοδιασμένη με σταθερή γυάλινη οροφή ή - προαιρετικά - με θυρίδα οροφής η οποία μπορεί να ανοίξει κατά 50 mm. Χρησιμεύει επίσης ως έξοδος κινδύνου. Η ρύθμιση της θυρίδας οροφής μπορεί να είναι είτε χειροκίνητη ή ηλεκτρική.

 

Τιμόνι

Διατίθεται σε δύο διαφορετικά μεγέθη - διαμέτρου 450 mm ή 500 mm, ανάλογα με τις προδιαγραφές του φορτηγού σας. Το ύψος του τιμονιού ρυθμίζεται μέχρι και 90 mm και η γωνία του μπορεί να ρυθμιστεί κατά 28°. Με δυνατότητα σπαστού λαιμού (προαιρετικά) το τιμόνι μπορεί να ρυθμιστεί κατακόρυφα μεταξύ των -5° και των +15°, προσφέροντας έτσι πιο άνετη θέση οδήγησης. Τα ενσωματωμένα στο τιμόνι χειριστήρια εξασφαλίζουν τον ασφαλή και άνετο χειρισμό του ελέγχου πορείας, της κόρνας, του τηλεφώνου και των λειτουργιών στην οθόνη πίνακα οργάνων και στην πλευρική οθόνη.

 

Σύστημα κλιματισμού

Τρία εναλλακτικά συστήματα κλιματισμού σας επιτρέπουν να ελέγχετε τη θερμοκρασία. Εξαερισμός με κλασικό καλοριφέρ. Κλιματισμός με χειροκίνητο έλεγχο (MCC). Κλιματισμός με αυτόματα ελεγχόμενη θερμοκρασία (ECC/ECC2). Διατίθεται και με αισθητήρες εισόδου του ηλιακού φωτός, για συνθήκες ομίχλης και για την ποιότητα του αέρα. Το σύστημα μπορεί να συμπληρωθεί επίσης με θερμαντήρα στάθμευσης καμπίνας και κινητήρα με το όχημα σταθμευμένο και με I-ParkCool το ψυγείο στάθμευσης καμπίνας.

 

I-ParkCool 

Δεν χρειάζεται να λειτουργεί ο κινητήρας προκειμένου να απολαμβάνετε κλιματιζόμενη καμπίνα. Το I-ParkCool ελέγχει τη θερμοκρασία της καμπίνας όταν το όχημα είναι ακίνητο. Αλληλεπιδρά με τον καυστήρα προθέρμανσης για τη δημιουργία ευχάριστου κλίματος: κάτι χρήσιμο, για παράδειγμα, τη νύχτα όταν η θερμοκρασία πέφτει απότομα. Το σύστημα ελέγχει την κατάσταση της μπαταρίας έτσι ώστε να μην διακυβεύεται η δυνατότητα εκκίνησης. Και υπολογίζει πόση ενέργεια χρειάζεται για να θερμάνει ή να ψύξει την καμπίνα. Εάν οι μπαταρίες δεν είναι πλήρως φορτισμένες, το σύστημα υπολογίζει πόσο μπορούν να χρησιμοποιηθούν. Ακόμα, το σύστημα είναι αθόρυβο. Το σύστημα παράγει περίπου 20 dB λιγότερο θόρυβο από άλλα ανταγωνιστικά συστήματα στην αγορά, μειώνοντας την ηχορύπανση και συμβάλλοντας στον ξεκούραστο ύπνο. Το σύστημα κλιματισμού είναι απόλυτα ολοκληρωμένο με το κανονικό σύστημα εξαερισμού του οχήματος και ο θερμός ή ψυχρός αέρας, αντίστοιχα, διανέμεται μέσα από τους κοινούς αεραγωγούς, με ευκολία και ομοιόμορφα. Δεν επηρεάζονται αρνητικά από το σύστημα η αεροδυναμική της καμπίνας και το ύψος κυκλοφορία σε όρθια στάση. Με την εξαίρεση του θερμαντήρα καμπίνας (PH-CAB).

Σασί

Βρείτε προδιαγραφές σχετικά με τα ύψη του σασί, το μέγ. φορτίο πρόσθιου άξονα, τους ελκυστήρες, την οπίσθια ανάρτηση, τα χαρακτηριστικά σασί και τα φρένα.

X-Low (ελκυστήρας)

περ. 810 mm

Χαμηλή

περ. 850 mm

Μεσαίο

περ. 900 mm

Υψηλή

περ. 1000 mm

X-High

περ. 1200 mm

  

 

Αέρος

Φύλλα σούστας

X-Low

8

-

Χαμηλή

8

-

Μεσαίο

10/20*

9

Υψηλή

10/20*

10/20*

X-High

-

10/20*

   

*Με διπλούς πρόσθιους άξονες

Τύπος

Άξονες

Ανάρτηση

Φορτίο άξονα/τροχοφορέα

Μείωση

Οπίσθιοι/εμπρόσθιοι άξονες διαφορικού

Μονός

RAD-L90

4x2

Παραβολικά/πολύφυλλα ελατήρια

13 t

Απλή/Μειωτήρας

 

RAD-GR

4x2

Αέρος

11,5/13 t

Απλή/Μειωτήρας

 

RAD-G2

4x2

Αέρα (για εργοταξιακά φορτηγά)

13 t

Μειωτήρας

 
      

Τροχοφορέας

RADT-GR

6x2

Αέρος

19/20,5/22,5/23 t

Απλή/Μειωτήρας

Πίσω άξονας διαφορικού (σταθερός/με στρέψη/αυτοδιευθυνόμενος)

RAPD-GR

6x2

Αέρος

16/19/22 t

Απλή/Μειωτήρας

Εμπρόσθιος άξονας διαφορικού (σταθερός/με στρέψη)

RAPD-G4

6x2

Αέρος

16 t

Απλή

Εμπρόσθιος άξονας διαφορικού (σταθερός)

RADD-G2

6×4/8×4

Αέρα (για εργοταξιακά φορτηγά)

21/23/26 t

Απλή/Μειωτήρας

 

RADD-BR

6×4/8×4

Παραβολικός

20/21 t

Απλή/Μειωτήρας

 

RADD-TR1

6×4/8×4

Παραβολικά/συμβατικά φύλλα σούστας

23/26 t

Απλή/Μειωτήρας

 

RADD-TR2

6×4/8×4

Συμβατικά φύλλα σούστας

26/32 t

Μειωτήρας

 

RADD-TR3

8x4

Συμβατικά φύλλα σούστας

38 t

Μειωτήρας

 

RADD-GR

6×4/8×4

Αέρος

21/23/26 t

Απλή/Μειωτήρας

 

RAPDT-GR

8×2

Αέρος

27/30/30,5/31,5/32 t

Απλή/Μειωτήρας

Εμπρόσθιος άξονας διαφορικού (με στρέψη) + οπίσθιος άξονας διαφορικού (σταθερός/με στρέψη)

RADDT-GR

8×4/10×4

Αέρος

27/33/36 t

Απλή/Μειωτήρας

Πίσω άξονας διαφορικού (με στρέψη)

RAPDD-GR

8×4

Αέρος

27/30,5/32/35 t

Απλή/Μειωτήρας

Εμπρόσθιος άξονας διαφορικού (με στρέψη)

RADDT-G2

8×4/10×4

Αέρα (για εργοταξιακά φορτηγά)

27/33/36 t

Απλή/Μειωτήρας

Πίσω άξονας διαφορικού (με στρέψη)

      

Δοκοί ρυμούλκησης κεντρικά τοποθετημένοι, ημι - βυθισμένης και βυθισμένης τοποθέτησης για τρέιλερ με άξονες στο κέντρο. Οι δοκοί ρυμούλκησης μπορούν να τοποθετούνται σε διαστήματα των 25 χιλιοστών.

Ρεζερβουάρ καυσίμου

Ρεζερβουάρ αλουμινίου ή χάλυβα σε χωρητικότητες από 150 μέχρι 900 λίτρα. Η μέγιστη ποσότητα καυσίμου είναι 1510 λίτρα για ελκυστήρα 4x2. Ρεζερβουάρ αερίου σε μεγέθη 155 kg (375 l), 205 kg (495 l) και 225 kg (545 l).

Ρεζερβουάρ AdBlue

Χωρητικότητα από 32 έως 112 λίτρα. Η αντλία του AdBlue είναι ενσωματωμένη στο ρεζερβουάρ AdBlue. Πλαστική.

Φρένα
Το EBS (ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα πέδησης) προσφέρει κορυφαία απόκριση, επιδόσεις και αίσθηση φρένων, ενώ παρέχει και πρόσβαση σε ένα πλήθος εύχρηστων δυνατοτήτων. Το EBS διατίθεται τώρα και για δισκόφρενα και ταμπούρα Z-cam (για μια επιλεγμένη σειρά από διαμορφώσεις αξόνων και ύψη σασί). Αναβαθμίστε το σύστημα πέδησής σας με την προσθήκη του πακέτου EBS Medium ή οποιασδήποτε από τις επιπλέον επιλογές. Το EBS είναι στάνταρ σε όλα τα επίπεδα εξοπλισμού.
 

EBS medium

Επιπλέον του βασικού πακέτου EBS Standard, το EBS Medium διαθέτει τα παρακάτω χαρακτηριστικά:

 

Έλεγχος κατάστασης EBS 

Έλεγχος κατάστασης EBS μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος οχήματος TEA2+ και του Volvo Tech Tool.

 

Λειτουργία Auto Hold

Φρενάρετε μέχρι να σταματήσει τελείως το φορτηγό και η λειτουργία Auto Hold διατηρεί την τελευταία εφαρμοσμένη πίεση πέδησης και κρατά το φορτηγό ακίνητο μέχρι ο οδηγός να πιέσει το γκάζι.

 

Ανάλυση φθοράς θερμουίτ

Προειδοποίηση τακακιών φρένων – υπολογίζει τα χιλιόμετρα που απομένουν με τα τωρινά τακάκια φρένου (μόνο για δισκόφρενα).

 

Αυτόματη απελευθέρωση χειρόφρενου

Το χειρόφρενο απελευθερώνεται όταν ο οδηγός πατήσει το πεντάλ γκαζιού και έχει επιλεγεί ταχύτητα (μόνο κιβώτιο ταχυτήτων I-Shift).

Συμπληρωματικές επιλογές:

Επιπλέον των πακέτων προγραμμάτων, υπάρχουν οι εξής επιλογές:

 

Ενισχυμένο φρένο

Επιτρέπει στον οδηγό να ζητήσει ενισχυμένο φρενάρισμα του τρέιλερ. Τότε τα φρένα ενεργοποιούνται αυτόματα και ελαχιστοποιείται ο κίνδυνος διπλώματος.

 

ESC (Ηλεκτρονικός έλεγχος ευστάθειας)

Το σύστημα ευστάθειας στην πέδηση ενεργοποιεί μεμονωμένα τα φρένα σε κάθε τροχό, προσφέροντας έτσι ευστάθεια σε ολόκληρο το συνδυασμό του οχήματος και περιορίζοντας τον κίνδυνο διπλώματος, ανατροπής και ταλάντευσης του τρέιλερ. Το ESC πληροί τη νομοθεσία για τον Ηλεκτρονικό έλεγχο ευστάθειας οχήματος και διατίθεται για διαξονικά, τριαξονικά, τετραξονικά και πενταξονικά οχήματα.

 

Φώτα φρένων κινδύνου

Κατά το φρενάρισμα πανικού σε ταχύτητες άνω των 50 χλμ/ώρα, τα φώτα φρένων αναβοσβήνουν τέσσερις φορές ανά δευτερόλεπτο. 

 

Υδραυλικός επιβραδυντήρας

Compact επιβραδυντήρας επί του κιβωτίου ταχυτήτων με μέγιστη ισχύ 440 kW.

Ενεργό Σύστημα Διεύθυνσης της Volvo

Ενεργό σύστημα διεύθυνσης με αλληλοκάλυψη ροπής. Παρέχει υψηλότερη δύναμη υποβοήθησης σε χαμηλές ταχύτητες, περιορίζει τα κλοτσήματα από το τιμόνι και το διατηρεί ευκολότερα στην ευθεία θέση κατά το φρενάρισμα σε επιφάνειες με ανομοιόμορφη πρόσφυση. Το τιμόνι επανέρχεται αυτόματα στη θέση της ευθείας τόσο όταν κινείστε εμπρός όσο και με την όπισθεν. Το Volvo Dynamic Steering διατίθεται τώρα και για όλες τις διαμορφώσεις αξόνων, ακόμα και εκείνων των φορτηγών με διπλούς πρόσθιους άξονες. Διατίθεται και σε συνδυασμό με ανεξάρτητη εμπρόσθια ανάρτηση.

Εμπρόσθιοι άξονες διαφορικού
Διατίθενται σε σταθερή παραλλαγή και με ενεργητικό τιμόνι τόσο για ελκυστήρες όσο και πλαίσια. Φορτίο άξονα: 4,5, 7,5 ή 9 τόνοι.
 

Πίσω άξονες διαφορικού

Διατίθενται σε πολλές διαμορφώσεις - σταθεροί με μονούς ή διπλούς τροχούς, με παθητική διεύθυνση ή ενεργό τιμόνι. Φορτίο άξονα: 7,5, 9,5 ή 10 τόνοι.

Αναρτώμενος πίσω άξονας του διαφορικού

Επιτρέπει στον τελευταίο κινητήριο άξονα σε συζυγή τροχοφορέα να αποσυμπλέκεται και να ανυψώνεται, για την ελάττωση της κατανάλωσης καυσίμου και της ακτίνας στροφής. Πατώντας ένα κουμπί στον πίνακα οργάνων, ο οδηγός μπορεί να ανεβάσει τον άξονα όταν το φορτηγό είναι ξεφόρτωτο. Όταν το φορτηγό είναι φορτωμένο, ο άξονας χαμηλώνει αυτόματα μόνος του και συμπλέκεται. Ο αναρτώμενος πίσω άξονας του διαφορικού διατίθεται για διαμορφώσεις 6×4 και 8×4 (με συζυγή τροχοφορέα) εφοδιασμένες με δισκόφρενα.

Δελτία δεδομένων

Δεδομένα - όλα όσα θα χρειαστείτε. Κατεβάστε τα δελτία δεδομένων σε μορφή PDF για το Volvo FH Aero από τις παρακάτω συνδέσεις.

Τα χαρακτηριστικά που απεικονίζονται ενδέχεται να μην είναι στον βασικό εξοπλισμό ή να μην διαθέσιμα για όλα τα επίπεδα εξοπλισμού και τις επιλογές συστήματος ισχύος.

Έχετε κάποια ερώτηση;

Θα βρείτε την απάντηση στον τοπικό σας αντιπρόσωπο της Volvo Trucks. Επισκεφθείτε τον, τηλεφωνήστε του ή ζητήστε του να σας επισκεφθεί.