Trucks

Η πιο αποδοτική σειρά φορτηγών που έχουμε κατασκευάσει ποτέ

2 λ ανάγνωση 2 λ ανάγνωση
Με οικονομικά σε καύσιμα συστήματα μετάδοσης κίνησης και διαμορφώσεις πλαισίου, η νέα σειρά της Volvo Trucks καθιστά δυνατή τη σημαντική μείωση του κόστους καυσίμων και του CO2. Τα νέα φορτηγά αποτελούν επίσης μέρος ενός μακροπρόθεσμου στόχου για μηδενικές εκπομπές ρύπων.
Tomas Thuresson, Commercialisation Manager, μπροστά από το νέο Volvo FH με I-Save
O Tomas Thuresson, Commercialisation Manager, για τη νέα σειρά της Volvo Trucks

Τι μπορούν να περιμένουν οι πελάτες σε αυτά τα νέα φορτηγά από πλευράς οικονομίας καυσίμου;
"Μπορούν να περιμένουν τα πιο οικονομικά σε κατανάλωση καυσίμου, φορτηγά που έχουμε κατασκευάσει μέχρι σήμερα. Τα καύσιμα αντιπροσωπεύουν περίπου το ένα τρίτο του κόστους των μεταφορέων, συνεχίζουμε λοιπόν να κάνουμε ότι μπορούμε για να βρίσκουμε νέους τρόπους μείωσης της κατανάλωσης καυσίμου στα φορτηγά μας. Για αυτόν το λόγο η κατανάλωση καυσίμου και οι εκπομπές CO2 ενός τυπικού φορτηγού Volvo μεγάλων αποστάσεων έχουν μειωθεί περισσότερο από 20% από τη δεκαετία του 1990. Οι τελευταίοι κινητήρες Euro 6 step D της νέας σειράς έχουν, για παράδειγμα, μια σειρά από βελτιώσεις της απόδοσης που περιλαμβάνουν έναν τύπο λαδιού χαμηλού ιξώδους VDS-5 και νέα ελατήρια λαδιού που μειώνουν την κατανάλωση καυσίμου. Ενώ και οι νέες τεχνολογίες, συμπεριλαμβανομένου του I-See με χαρτογραφικές πληροφορίες και της λειτουργίας I-Roll, χρησιμοποιούν την κινητική ενέργεια του φορτηγού για να μειώσουν ακόμα περισσότερο την κατανάλωση καυσίμου."

Πώς μπορούν να διαμορφωθούν αυτά τα φορτηγά για να είναι ακόμα πιο οικονομικά;
“Τα νέα φορτηγά Volvo FHFH16FM και FMX μπορούν να προσαρμοστούν ώστε να ταιριάζουν σε ένα ευρύ φάσμα εφαρμογών για να προσφέρουν σημαντικά μεγαλύτερη οικονομία καυσίμου και CO2. Για τις μεταφορές μεγάλων αποστάσεων, το νέο Volvo FH με I-Save συνδυάζει τον κινητήρα D13TC με ένα σύνολο χαρακτηριστικών και μπορεί να αποφέρει εξοικονόμηση κόστους καυσίμου (diesel και AdBlue) έως και επτά τοις εκατό.* Ταυτόχρονα, τόσο το Volvo FH όσο και το FM διατίθενται σε εκδόσεις LNG. Αυτές μειώνουν το κόστος καυσίμου και τις εκπομπές CO2 κατά έως και 20 τοις εκατό. Με το BioLNG, οι εκπομπές αυτές μειώνονται σχεδόν στο μηδέν."

Με όλες τις εξελίξεις που υπάρχουν στα εναλλακτικά καύσιμα, γιατί η Volvo Trucks παρουσιάζει μια σειρά πετρελαιοκινητήρων;
"Κάθε τύπος καυσίμου, από το ηλεκτρικό ρεύμα έως το LNG, το βιοαέριο και το πετρέλαιο έχει πλεονεκτήματα αλλά και αδυναμίες και ταιριάζει σε διαφορετικά είδη μεταφορικών εργασιών. Για το λόγο αυτό, νομίζω ότι διαφορετικές πηγές ενέργειας και συστήματα μετάδοσης κίνησης θα διατίθενται παράλληλα για πολλά χρόνια στο μέλλον. Παράλληλα με την ανάπτυξη εναλλακτικών λύσεων, η Volvo Trucks συνεχίζει να καινοτομεί για να καταστήσει τα φορτηγά ντίζελ όσο το δυνατόν πιο αποδοτικά. Το τελευταίο Volvo FH με I-Save, για παράδειγμα, το οποίο χρησιμοποιεί ένα μοναδικό τύπο τεχνολογίας turbo-compound, είναι η απόδειξη του πόσο ακόμα μπορούμε να διευρύνουμε τα όρια της οικονομίας καυσίμου."

Πώς συμβάλλει στο μακροπρόθεσμο στόχο της Volvo για μηδενικές εκπομπές ρύπων;
"Βρισκόμαστε σε μια μεταβατική περίοδο όπου μετά από δεκαετίες εξάρτησης από το πετρέλαιο περνάμε σε εναλλακτικές λύσεις που είναι πιο αποδοτικές και ανανεώσιμες. Η τάση προς την ενεργειακή αποδοτικότητα καθώς και η ανάπτυξη εναλλακτικών καυσίμων είναι σημαντικοί παράγοντες που θα μας βοηθήσουν να επιτύχουμε τον στόχο μας για μηδενικές εκπομπές ρύπων".

ΧΑΡΑΚΤΗΡΙΣΤΙΚΑ
Volvo FH με I-Save
Συνδυάζει τον νέο κινητήρα D13TC με ένα σύνολο χαρακτηριστικών, παρέχοντας εξοικονόμηση κόστους καυσίμου έως και επτά τοις εκατό.*

Κινητήρας αερίου LNG
Τα Volvo FH LNG και το Volvo FM LNG λειτουργούν είτε με υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG), το οποίο μειώνει τις εκπομπές CO2 έως και 20 τοις εκατό σε σύγκριση με το πετρέλαιο ή με BioLNG, το οποίο μειώνει τις εκπομπές CO2 μέχρι και 100 τοις εκατό. Αυτό έχει να κάνει με τις εκπομπές ρύπων του οχήματος κατά τη χρήση.

Υγροποιημένο φυσικό αέριο (LNG)
Το LNG κατασκευάζεται από φυσικό αέριο, ένα ορυκτό καύσιμο. Διατηρείται σε υγρή μορφή για μεταφορά ή αποθήκευση με την ψύξη του αερίου σε χαμηλές θερμοκρασίες.

BioLNG
Το BioLNG, που ονομάζεται επίσης υγροποιημένο βιοαέριο (LBG), είναι ένα βιοκαύσιμο που παράγεται από την επεξεργασία των ροών οργανικών αποβλήτων. Το βιοαέριο αναπτύσσεται κατά τη διάσπαση της βιολογικής ύλης. Το αέριο στη συνέχεια ψύχεται σε χαμηλές θερμοκρασίες.

*Η θεωρούμενη βελτίωση στην οικονομία καυσίμου υπολογίζεται με τη σύγκριση του κόστους του πετρελαίου και του AdBlue για τον D13TC Euro 6 step D με το Πακέτο καυσίμου μεγάλων αποστάσεων (I-Save) με το D13 eSCR Euro 6 step D χωρίς το Πακέτο καυσίμου μεγάλων αποστάσεων. Η πραγματική οικονομία καυσίμου μπορεί να ποικίλλει ανάλογα με διάφορους παράγοντες όπως η εμπειρία του οδηγού, η χρήση του αυτόματου πιλότου, οι προδιαγραφές του οχήματος, το φορτίο του οχήματος, η μορφολογία του εδάφους, η συντήρηση του οχήματος, καθώς και οι καιρικές συνθήκες.

Σχετικά νέα