Trucks

I-Shift με υπεραργές ταχύτητες - η απόλυτη δύναμη για δύσκολες μεταφορικές εργασίες

Πώς ξεκινάμε από στάση μεταφέροντας 325 τόνους; Αυτό είναι εφικτό με το μοναδικό I-Shift της Volvo Trucks με τεχνολογία υπεραργών ταχυτήτων.
Το I-Shift της Volvo Trucks με υπεραργές ταχύτητες είναι ιδανικό για εξαιρετικά βαριά φορτία, καθώς επιτρέπει στα φορτηγά να ξεκινούν από στάση με φορτία μέχρι 325 τόνους
Το I-Shift της Volvo Trucks με υπεραργές ταχύτητες είναι ιδανικό για εξαιρετικά βαριά φορτία, καθώς επιτρέπει στα φορτηγά να ξεκινούν από στάση με φορτία μέχρι 325 τόνους και να κινούνται ακόμα και με ταχύτητα 0,5 χλμ./ώρα.

 

Το I-Shift με υπεραργές ταχύτητες είναι ένα κιβώτιο ταχυτήτων σχεδιασμένο για να παρέχει ισχύ και πολύ μεγάλη ικανότητα εκκίνησης, κάτι που είναι ζωτικής σημασίας για βαριές μεταφορές. Είναι τόσο ισχυρό ώστε το όχημα να μπορεί να ξεκινήσει από στάση σε επίπεδο δρόμο με φορτία μέχρι 325 τόνων. Η σχέση μετάδοσης βοηθάει τους μεταφορείς να οδηγούν με πολύ χαμηλές ταχύτητες, ακόμα και με 0,5 χλμ. την ώρα, επιτρέποντας στο όχημα να κινείται πραγματικά πολύ αργά. Αυτό είναι πολύ σημαντικό κατά τη διεξαγωγή ελιγμών ακρίβειας, ειδικά με την όπισθεν.

Volvo I-Shift με υπεραργές ταχύτητες

Η μεγάλη σχέση μετάδοσης στο I-Shift με υπεραργές ταχύτητες, επιτυγχάνεται με ένα νέο σετ μειωτήρων ταχυτήτων που έχει προστεθεί στο βασικό I-Shift. Για να δημιουργηθεί χώρος για τους επιπλέον μειωτήρες, το κιβώτιο ταχυτήτων είναι 12 cm μακρύτερο από το βασικό I-Shift. Πολλά από τα νέα εξαρτήματα, όπως τα γρανάζια και οι συγχρονιστές, είναι κατασκευασμένα από υλικά υψηλής αντοχής, γεγονός που καθιστά το κιβώτιο ταχυτήτων εξαιρετικά ανθεκτικό.

ΥΠΕΡΑΡΓΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ 1: Ο λόγος μετάδοσης στην χαμηλότερη ταχύτητα είναι 32:1.

Το γεγονός ότι το I-Shift με υπεραργές ταχύτητες παρέχει τόσο μεγάλη ισχύ και επιτρέπει πολύ αργή κίνηση, το καθιστά ιδανικό για εργασίες όπως μεταφορά ξυλείας, εργασίες με ανατρεπόμενα και συνδυασμούς μεγάλου βάρους. Η βέλτιστη κατανάλωση καυσίμου επιτυγχάνεται με και χωρίς φορτίο. Το κιβώτιο ταχυτήτων επιτρέπει επίσης στα φορτηγά να επιτυγχάνουν εξαιρετική ικανότητα εκκίνησης από στάση με βαριά φορτία. Ο μοναδικός συνδυασμός υπεραργών ταχυτήτων και ο βελτιστοποιημένος λόγος πίσω άξονα εξοικονομεί καύσιμα και αυξάνει την παραγωγικότητα σε εφαρμογές μεταφορών μεγάλων αποστάσεων. Ένα άλλο όφελος είναι ότι η ενέργεια του συμπλέκτη του I-Shift με υπεραργες ταχύτητες είναι περίπου το 25% σε σύγκριση με το κανονικό I-Shift, μειώνοντας σημαντικά τις φθορές της γραμμής μετάδοσης κίνησης.

ΠΩΣ ΛΕΙΤΟΥΡΓΕΙ: I-SHIFT ΜΕ ΥΠΕΡΑΡΓΕΣ ΤΑΧΥΤΗΤΕΣ
Η μεγάλη σχέση μετάδοσης στο I-Shift με υπεραργές ταχύτητες είναι εφικτή χάρη σε ένα νέο μηχανισμό μετάδοσης που έχει προστεθεί στο βασικό I-Shift. Το I-Shift με υπεραργές ταχύτητες προσφέρει μοναδική ισχύ, ικανότητα εκκίνησης και ευελιξία. Μειώνει επίσης τη φθορά της γραμμής μετάδοσης κίνησης. Πως λειτουργεί λοιπόν;

 

ΠΡΟΣΘΕΤΟΣ ΜΗΧΑΝΙΣΜΟΣ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ
Ο πρόσθετος μηχανισμός βρίσκεται ακριβώς πίσω από το κομπλέρ του κιβωτίου ταχυτήτων και αποτελείται από δύο πρόσθετους οδοντοτροχούς - έναν στον άξονα εισόδου και έναν στον ενδιάμεσο άξονα. Ο πρόσθετος μηχανισμός επιτρέπει στο κιβώτιο ταχυτήτων να παρέχει μια σχέση σχεδόν διπλάσια από ότι το βασικό I-Shift.

ΥΠΕΡΑΡΓΗ ΤΑΧΥΤΗΤΑ 2: Η σχέση μετάδοσης είναι 19: 1. Στο χειροκίνητο κιβώτιο ταχυτήτων της Volvo Trucks με υπεραγές ταχύτητες είναι 17:1.
ΟΠΙΣΘΕΝ: Έχει σχέση μετάδοσης μόλις 37:1, η οποία επιτρέπει στο φορτηγό να κινείται με πολύ αργή ταχύτητα. Παρέχει εξαιρετική ευελιξία, ακόμα και με βαριά φορτία.

ΧΑΜΗΛΗ ΣΧΕΣΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ
Η σχέση μετάδοσης είναι η διαφορά ταχύτητας μεταξύ των αξόνων εισόδου και εξόδου σε ένα κιβώτιο ταχυτήτων. Με επιλεγμένη την υψηλότερη ταχύτητα, η σχέση μετάδοσης είναι 1:1, πράγμα που σημαίνει ότι οι άξονες περιστρέφονται με την ίδια ταχύτητα. Στη χαμηλότερη ταχύτητα στο I-Shift με υπεραργές ταχύτητες, ο άξονας εξόδου στρέφεται 32 φορές πιο αργά από την ταχύτητα του κινητήρα.