Trucks

Η Volvo Trucks μειώνει την κατανάλωση καυσίμου κατά 18% σε δοκιμές δρόμου

Μια νέα ανεξάρτητη δοκιμή που πραγματοποιήθηκε στη Γερμανία στη ναυαρχίδα της Volvo για την οικονομία καυσίμου, το πρόσφατα ανανεωμένο Volvo FH με I-Save, έδειξε ότι καταναλώνει σχεδόν 18% λιγότερο καύσιμο* σε σύγκριση με την ίδια δοκιμή πριν από τέσσερα χρόνια.
Η Volvo Trucks μειώνει την κατανάλωση καυσίμου κατά 18% σε δοκιμές δρόμου
Η χαμηλή κατανάλωση AdBlue γίνεται όλο και πιο σημαντική

Στην πρόσφατη δοκιμή που διεξήχθη από το ανεξάρτητο γερμανικό περιοδικό Trucker, το Volvo FH 460 32 τόνων με I-Save δοκιμάστηκε σε μια διαδρομή 343 χιλιομέτρων σε δημόσιους δρόμους, συμπεριλαμβανομένης μιας ποικιλίας αυτοκινητόδρομων, λοφώδους εδάφους και στενών δρόμων.

Σε σύγκριση με την ίδια δοκιμή που πραγματοποιήθηκε το 2018 - πριν η Volvo εισάγει το πακέτο εξοικονόμησης καυσίμου I-Save - το Volvo FH 460 με I-Save πέτυχε μια εντυπωσιακή μείωση της κατανάλωσης ντίζελ και AdBlue κατά 18%, καταναλώνοντας κατά μέσο όρο μόλις 21,48 L/100km.

"Τα αποτελέσματα του πακέτου I-Save, με τη χρήση προηγμένων βελτιώσεων στον κινητήρα, με πιο έξυπνο νέο λογισμικό και βελτιωμένη αεροδυναμική, έχουν ως αποτέλεσμα μια πολύ αποδοτική χρήση καυσίμου. Αυτή η ανεξάρτητη δοκιμή είναι μια ακόμη ισχυρή απόδειξη της μεγάλης και θετικής επίδρασης που έχει το I-Save στην κατανάλωση καυσίμου", λέει η Helena Alsiö, Αντιπρόεδρος Διαχείρισης Προϊόντων Powertrain της Volvo Trucks.

 

Η χαμηλή κατανάλωση AdBlue γίνεται όλο και πιο σημαντική

Ιστορικά, το κόστος του AdBlue έχει λάβει ελάχιστη προσοχή. Αυτό έχει αλλάξει δραματικά, καθώς οι τιμές του έχουν αυξηθεί πάνω από 100% σε πολλές αγορές. Στη νέα δοκιμή, η Volvo κατάφερε να διατηρήσει την κατανάλωση AdBlue στο χαμηλό 6% της κατανάλωσης ντίζελ.

"Η συνολική οικονομία καυσίμου, η οποία περιλαμβάνει τόσο το ντίζελ (diesel) όσο και το AdBlue, αποκτά ολοένα και μεγαλύτερη σημασία για το συνολικό κόστος ιδιοκτησίας. Επικεντρωνόμαστε πάντα στο να διατηρούμε το συνολικό κόστος καυσίμου όσο το δυνατόν χαμηλότερο", συνεχίζει η Helena Alsiö.

 

Αποτελεσματικοί κινητήρες–κλειδί για τη μείωση των εκπομπών CO2

Ακόμη και αν ο στόχος της Volvo Trucks είναι τα ηλεκτρικά φορτηγά να αντιπροσωπεύουν το ήμισυ των παγκόσμιων πωλήσεων φορτηγών της το 2030, ο κινητήρας ντίζελ (diesel) θα συνεχίσει να παίζει σημαντικό ρόλο στη μείωση των εκπομπών CO2. Η βελτιωμένη απόδοση που προέρχεται από την εξέλίξη του I-Save στο σύστημα μετάδοσης κίνησης είναι ένας σημαντικός τρόπος για να συμβάλει στη μείωση των εκπομπών CO2. Ο κινητήρας Turbo Compound είναι επίσης πιστοποιημένος για να λειτουργεί με HVO100, ένα ανανεώσιμο ντίζελ (diesel)  με τη μορφή υδρογονωμένων φυτικών ελαίων, που μειώνει δραματικά τις εκπομπές CO2.

 

Στοιχεία για τη δοκιμή και το φορτηγό:

·       Η δοκιμή πραγματοποιήθηκε από τον Jan Burgdorf, από τα περιοδικά Trucker και VerkehrsRundschau στη Γερμανία.

·       Συνολική απόσταση διαδρομής της δοκιμής: 343 χλμ. Η διαδρομή χρησιμοποιείται για τη δοκιμή φορτηγών διαφόρων κατασκευαστών σε ένα ευρύ φάσμα συνθηκών.

·       Μικτό βάρος: 32 τόνοι.

·       Ρυθμισμένη ταχύτητα στο cruise control: 85 km/h.

·       Φορτηγό δοκιμής 2022: Volvo FH 460 με I-Save, 3ης γενιάς. Euro 6.

·       Φορτηγό δοκιμής 2018: Volvo FH 460. Euro 6.

·       Μέση ταχύτητα:

o    2022: 79.9 km/h

o    2018: 79.8 km/h

·       Κατανάλωση καυσίμου συμπεριλαμβανομένου του AdBlue *:

o    2022: 21.48 L/100km. Κατανάλωση Ad-Blue σε % του ντίζελ: 6.2%

o    2018: 26.15 L/100km

 

Στοιχεία για το I-Save της Volvo:

 

·       Το I-Save κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το 2019.

·       Ο κινητήρας 13 λίτρων με την τεχνολογία Turbo Compound της Volvo, D13TC, καθιστά δυνατή την οδήγηση με χαμηλές στροφές και υψηλές ταχύτητες για μεγαλύτερα χρονικά διαστήματα.

·       Η νέα λειτουργία I-Torque διαχειρίζεται την επιλογή ταχυτήτων, τη ροπή του κινητήρα και την πέδηση όταν είναι ενεργοποιημένο το I-Cruise. Η λειτουργία χρησιμοποιεί το I-See για να βλέπει το δρόμο μπροστά της και να αξιολογεί πόση ροπή χρειάζεται ο κινητήρας για να λειτουργεί όσο το δυνατόν πιο ενεργειακά και αποδοτικά με βάση το συνολικό βάρος του φορτηγού.

 

*  Η πραγματική οικονομία καυσίμου μπορεί να διαφέρει ανάλογα με πολλούς παράγοντες, π.χ. ταχύτητα οδήγησης, χρήση cruise control, προδιαγραφές οχήματος, φορτίο οχήματος, πραγματική τοπογραφία, οδηγική εμπειρία του οδηγού, συντήρηση του οχήματος και καιρικές συνθήκες.

 

LINK to high resolution images

For further information, please contact:

Jan Strandhede
Media Relations Director, Volvo Trucks
Tel: +46 31 3233715
Email: jan.strandhede@volvo.com

Volvo Trucks supplies complete transport solutions for discerning professional customers with its full range of medium- and heavy-duty trucks. Customer support is provided via a global network of dealers with 2,300 service points in about 130 countries. Volvo trucks are assembled in 12 countries across the globe. In 2022 approximately 145,000 Volvo trucks were delivered worldwide. Volvo Trucks is part of the Volvo Group, one of the world’s leading manufacturers of trucks, buses, construction equipment and marine and industrial engines. The group also provides complete solutions for financing and service. Volvo Trucks’ work is based on the core values of quality, safety and environmental care.