Προδιαγραφές γραμμής μετάδοσης κίνησης για το Volvo FΜ

  • Κινητήρες
  • I-Shift
  • I-Shift Διπλού συμπλέκτη
  • Πακέτα λογισμικού I-Shift
  • Πίσω άξονες
  • Σχέσεις μετάδοσης οπίσθιου άξονα
  • Συνδυασμοί γραμμών μετάδοσης κίνησης
  • Δυναμολήπτες
  • Κινητήρες

      D11K D13K G13C
    Πρότυπο αντιρρυπαντικών προδιαγραφών Euro 6 Euro 6 Euro 6
    Αρ. κυλίνδρων 6 6 6
    Κυβισμός 10,8 dm3 12,8 dm3 12,8 dm3
    Διαδρομή 152 mm 158 mm 158 mm
    Διάμετρος 123 mm 131 mm 131 mm
    Λόγος συμπίεσης 17:1 18:1 (420, 460 ίπποι), 17:1 (500 ίπποι) 17:1
    Στροφές οικονομικής λειτουργίας 950-1400 σ.α.λ. 900-1400 σ.α.λ. 1000-1400 σ.α.λ.
    Επενέργεια κλαπέτου 160 kW (2400 σ.α.λ.) 200 kW (2300 σ.α.λ.)  
    Επενέργεια VEB 290 kW (2400 σ.α.λ.)    
    VEB επιλογή    
    Επενέργεια VEB+   375 kW (2300 σ.α.λ.) 375 kW (2300 σ.α.λ.)
    VEB+   επιλογή επιλογή
    Φίλτρα λαδιού 2 πλήρους ροής, 1 παρακαμπτήριο 2 πλήρους ροής, 1 παρακαμπτήριο 2 πλήρους ροής, 1 παρακαμπτήριο
    Ποσότητα αλλαγής λαδιού συμπ. φίλτρου 36 λ. 33 λ. 33 λ.
    Σύστημα ψύξης, συνολική ποσότητα 36 λ. 38 λ. 39,5 λ.

    Διάστημα αλλαγής λαδιού

    Μέχρι 100.000 χλμ., ή μία φορά το χρόνο με VDS4.

    Προϋποθέσεις καυσίμου

    Καύσιμο χωρίς θείο (EN590, μέγ. περιεκτικότητα θείου 10 ppm)
    Βιοντίζελ 2ης γενιάς (EN15940, συνθετικό ντίζελ)
    Ποιότητα αυτοκίνησης LNG.

    Δυναμολήπτης επί του κινητήρα

      Αποδιδόμενη ροπή Λόγος
    EPTT350 350 Nm*  1.26:1
    EPTT650 650 Nm* 1.26:1
    EPTT1000 1000 Nm* 1.26:1

    * Απόδοση ροπής τόσο κατά την οδήγηση όσο και σε ακινησία.

    D11K - ΙΣΧΥΣ/ΡΟΠΗ

    D11K - ΙΣΧΥΣ/ΡΟΠΗ

    Ωφέλιμη ισχύς κατά: EC 582/2011

     

     

     

     

     

     

     

     

    D11K330 (243 kW)  
    Μέγ. ισχύς στις 1600-1900 σ.α.λ. 330 ίπποι
    Μέγ. ροπή στις 950-1400 σ.α.λ. 1600 Nm
    D11K370 (273 kW)  
    Μέγ. ισχύς στις 1600-1900 σ.α.λ. 370 ίπποι
    Μέγ. ροπή στις 950-1400 σ.α.λ. 1750 Nm
    D11K410 (302 kW)  
    Μέγ. ισχύς στις 1600-1900 σ.α.λ. 410 ίπποι
    Μέγ. ροπή στις 1000-1400 σ.α.λ. 1950 Nm
    D11K450 (332 kW)  
    Μέγ. ισχύς στις 1600-1900 σ.α.λ. 450 ίπποι
    Μέγ. ροπή στις 1000-1400 σ.α.λ. 2150 Nm
    D13K - ΙΣΧΥΣ/ΡΟΠΗ

    D13K - ΙΣΧΥΣ/ΡΟΠΗ

    Ωφέλιμη ισχύς κατά: EC 582/2011

     

     

     

     

     

     

     

     

    D13K420 (309 kW)  
    Μέγ. ισχύς στις 1400-1800 σ.α.λ. 420 ίπποι
    Μέγ. ροπή στις 860-1400 σ.α.λ. 2100 Nm
    D13K460 (338 kW)  
    Μέγ. ισχύς στις 1400-1800 σ.α.λ. 460 ίπποι
    Μέγ. ροπή στις 900-1400 σ.α.λ. 2300 Nm
    D13K500 (368 kW)  
    Μέγ. ισχύς στις 1400-1800 σ.α.λ. 500 ίπποι
    Μέγ. ροπή στις 1000-1400 σ.α.λ. 2500 Nm
    G13C – ΙΣΧΥΣ/ΡΟΠΗ

    G13C – ΙΣΧΥΣ/ΡΟΠΗ

    Ωφέλιμη ισχύς κατά EC 582/2011

     

     

     

     

     

     

     

     

    G13C420 (309 kW)  
    Μέγ. ισχύς στις 1400-1800 σ.α.λ. 420 ίπποι
    Μέγ. ροπή στις 1000-1400 σ.α.λ. 2100 Nm
    G13C460 (338 kW)  
    Μέγ. ισχύς στις 1700-1800 σ.α.λ. 460 ίπποι
    Μέγ. ροπή στις 1050-1400 σ.α.λ. 2300 Nm
    I-Shift

    Κιβώτιο 12 ταχυτήτων με μισές σχέσεις και αργό - γρήγορο με σύστημα αυτόματων αλλαγών ταχυτήτων. Το I-Shift μπορεί να εφοδιαστεί με compact επιβραδυντήρα, δυναμολήπτη, εφεδρική αντλία υποβοήθησης τιμονιού και ψυγείο λαδιού.

    I-Shift

    Τύπος Τελική σχέση Ροπή κινητήρα Έγκριση ΜΒΣ
    AT2412F Απευθείας 2400 Nm 44 t
    AT2612F Απευθείας 2600 Nm 100 t
    ATO2612F Overdrive 2600 Nm 100 t

    Προδιαγραφές I-Shift διπλού συμπλέκτη

    Τύπος Τελική σχέση Ροπή κινητήρα (Nm) Έγκριση ΜΒΣ (τόνοι)
    SPO2812 Overdrive 2800 80

    Πακέτα λογισμικού I-Shift

    Βασική έκδοση (TP-BAS)
    Το TP-BAS είναι το βασικό πακέτο λογισμικού που παρέχεται με το I-Shift και περιλαμβάνει τις βασικές λειτουργίες του κιβωτίου ταχυτήτων για οδήγηση σε κάθε είδους συνθήκες.

    Λογισμικό αλλαγών ταχυτήτων I-Shift για διανομές (TP-DIST)
    Το TP-DIST προσαρμόζει τη λειτουργία του κιβωτίου ταχυτήτων στις συνθήκες που απαντώνται στον κλάδο των διανομών. Το πακέτο λογισμικού περιλαμβάνει λειτουργίες που συμβάλλουν στην ευελιξία κατά την εκκίνηση από στάση, σε ελιγμούς σε χώρους μικρών διαστάσεων και κατά την οδήγηση με χαμηλή ταχύτητα.

    Λογισμικό αλλαγών ταχυτήτων I-Shift για εργοταξιακή χρήση (TP-CON)
    Το TP-CON προσαρμόζει τη λειτουργία του κιβωτίου ταχυτήτων στις συνθήκες που απαντώνται στα εργοτάξια. Το πακέτο λογισμικού περιλαμβάνει λειτουργίες που συμβάλλουν στην ευελιξία κατά την εκκίνηση από στάση, σε ελιγμούς σε χώρους μικρών διαστάσεων και κατά την οδήγηση με χαμηλή ταχύτητα. Αυτό το λογισμικό μπορεί να αντιμετωπίσει και δυσχερέστερες οδικές συνθήκες.

    Λογισμικό αλλαγών ταχυτήτων I-Shift για μεταφορές μεγάλων αποστάσεων (TP-LONG)
    Το TP-LONG περιλαμβάνει ευφυείς λειτουργίες οι οποίες ελαχιστοποιούν την κατανάλωση καυσίμου. Αυτό το πακέτο λογισμικού είναι ιδανικό για μεταφορές μεγάλων αποστάσεων όπου δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην οικονομία καυσίμου. Αυτό το πακέτο περιλαμβάνει τη λειτουργία I-Roll.

    Μεταφορές βαρέως τύπου (TP-HD)
    Το TP-HD βελτιστοποιεί το I-Shift για μεταφορές βαρέως τύπου με υψηλά μικτά βάρη συνδυασμού (>85 τόνων). Ανεξάρτητα από το μικτό βάρος συνδυασμού, ο οδηγός μπορεί να βελτιστοποιεί σε κάθε περίπτωση την οδηγική συμπεριφορά, επιλέγοντας ή απενεργοποιώντας τη λειτουργία οδήγησης βαρέως τύπου και ενεργοποιώντας τη λειτουργία μεταφορών μεγάλων αποστάσεων. Οι λειτουργίες στο πακέτο λογισμικού διαθέτουν επίσης
    οφέλη για φορτηγά που έλκουν περισσότερα από ένα ρυμουλκούμενα.

    Πακέτα λογισμικού I-Shift

    Εμπορικές παραλλαγές TP-BAS TP-DIST TP-CON TP-LONG TP-HD**
    Βασικές λειτουργίες PTO (APF-BAS)
    Ενισχυμένες Λειτουργίες PTO (APF-ENH) o o o o o
    Βασική ρύθμιση επιλογής ταχυτήτων (AMSO-BAS)
    Ενισχυμένη Ρύθμιση Επιλογής Ταχυτήτων συμπ. Kickdown (AMSO-AUT) o o o
    Βασικές επαγγελματικές λειτουργίες (AVO-BAS)
    Βελτιωμένη απόδοση - κακοί δρόμοι (AVO-ENH) o o o
    Basic Shift Strategy
    Performance Shift
    Παρακολούθηση θερμοκρασίας λαδιού κιβωτίου ταχυτήτων
    Εμπλοκή εκκίνησης με βαριά φορτωμένο όχημα
    I-Roll (•)
    Έξυπνο Cruise Control (•)
    Έλεγχος εκκίνησης
    Αναβαθμισμένη έκδοση λογισμικού (ΜΒΣ ≤ 85 t)
    Έλεγχος βαρέως ΜΒΣ (85 t < ΜΒΣ ≤ 180 t)
    Εξαιρετικά χαμηλή αργή ταχύτητα* (ASO-ULC) o o o
    Αργή ταχύτητα* (ASO-C) o o o
    Πολλαπλές ταχύτητες όπισθεν* (ARSO-MSR) o o o
    I-See, χρήση δεδομένων GPS o o

    • Βασική (•) Η λειτουργία μπορεί να χρησιμοποιείται όταν ενεργοποιείται το TP-LONG. o Επιλογή – δεν είναι διαθέσιμη
    *Μόνο AT2612F, ATO2612F, ARSO-MSR απαιτεί ASO-ULC ή ASO-C.
    **Μόνο AT2612F και ATO2612F

    Πίσω άξονες

    Τύπος Άξονας Μετάδοση Μέγ. ροπή Μέγ. φορτίο άξονα / διάταξης Έγκριση ΜΒΣ
    Απλής μείωσης (ημιαξόνια)          
    RSS1144 Μονός Υποειδής 2800 Nm 11,7 t 44 t
    RSS1344C/D Μονός Υποειδής 2600 Nm 13 t 44 t
    RSS1356 Μονός Υποειδής 2400/2800 Nm 13 t 56/44 t
    RSS1360 Μονός Υποειδής 3550 Nm 13 t 70 t
    RTS2370A Συζυγής Υποειδής 3550 Nm 23 t 80 t
    Μείωση πλήμνης (μειωτήρες)          
    RSH1370F Μονός Κωνικά ελικοειδής 3550 Nm 13 t 70 t
    RTH2610F Συζυγής Κωνικά ελικοειδής 3550 Nm 26 t 100 t
    RTH3210F Συζυγής Κωνικά ελικοειδής 3550 Nm 32 t 100 t
    RTH3312 Συζυγής Κωνικά ελικοειδής 3550 Nm 33 t 120 t

    Σχέσεις μετάδοσης οπίσθιου άξονα

    RSS1144 RSS1344C/D RSS1356 RSS1360 RTS2370A RSH1370F RTH2610F RTH3210F RTH3312
    2.31:1 2.31:1* 2.50:1 2.47:1 2.43:1 3.46:1 3.33:1 3.33:1 3.61:1
    2.47:1 2.47:1* 2.64:1 2.64:1 2.57:1 3.61:1 3.46:1 3.46:1 3.76:1
    2.64:1 2.64:1 2.79:1 2.85:1 2.83:1 3.76:1 3.61:1 3.61:1 4.12:1
    2.85:1 2.85:1 3.10:1 3.08:1 3.09:1 4.12:1 3.76:1 3.76:1 4.55:1
    3.08:1 3.08:1 3.44:1 3.40:1 3.40:1 4.55:1 3.97:1 3.97:1 5.41:1
      3.36:1 3.67:1 3.67:1 3.78:1 5.41:1 4.12:1 4.12:1 6.18:1
      3.70:1   4.11:1 4.13:1   4.55:1 4.55:1 7.21:1
      4.11:1     4.50:1   5.41:1 5.41:1  
      4.63:1     5.14:1   6.18:1 6.18:1  
      5.29:1     5.67:1     7.21:1  
            6.17:1        

    * Για RSS1344D.

    Συνδυασμοί γραμμών μετάδοσης κίνησης

      D11K330 D11K370 D11K410 D11K450 D13K420 D13K460 D13K500 G13C420 G13C460
     
    I-Shift
    AT2412F
    AT2612F
    ATO2612F
    AT2812F                  
    ATO3112F                  
    ATO3512F                  
                       
    I-Shift Διπλού συμπλέκτη                
    SP02812              
    Άξονες απλής μείωσης (ημιαξόνια)
    RSS1144A  
    RSS1344C/D
    RSS1356
    RSS1360
    RTS2370A
    RSS1144        
    Άξονες με μείωση πλήμνης (μειωτήρες)    
    RSH1370F
    RTH2610F
    RTH3210F    
    RTH3312    

    Δυναμολήπτες

    Υπάρχει μια μεγάλη γκάμα δυναμοληπτών ανεξάρτητων ή εξαρτώμενων από το συμπλέκτη για την παροχή κίνησης προς κάθε είδους εξοπλισμό αμαξώματος.

    ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΣΤΟΝ ΚΙΝΗΤΗΡΑ

    PTER-DIN
    Δυναμολήπτης τοποθέτησης στο πίσω μέρος του κινητήρα για την απευθείας κίνηση υδραυλικής αντλίας.

    PTER1400
    Δυναμολήπτης τοποθέτησης στο πίσω μέρος του κινητήρα με σύνδεση φλάντζας για υδραυλική αντλία.

    PTER100
    Δυναμολήπτης τοποθέτησης στο πίσω μέρος του κινητήρα με σύνδεση φλάντζας για υδραυλική αντλία.

    ΤΟΠΟΘΕΤΗΣΗΣ ΣΤΟ ΚΙΒΩΤΙΟ ΤΑΧΥΤΗΤΩΝ

    PTR-F
    Φλάντζα τοποθέτησης δυναμολήπτη, χαμηλών ή υψηλών στροφών.

    PTR-FL/FH
    Φλάντζα τοποθέτησης δυναμολήπτη, χαμηλών ή υψηλών στροφών.

    PTR-D/PTR-DM/PTR-DH
    Χαμηλών, μεσαίων ή υψηλών στροφών με σύνδεσμο DIN για την απευθείας σύνδεση υδραυλικής αντλίας.

    PTRD-F
    Φλάντζα τοποθέτησης δυναμολήπτη, υψηλών στροφών για απευθείας σύνδεση στον κεντρικό άξονα.

    PTRD-D
    Υψηλών στροφών με διπλή μετάδοση. Εμπρός και πίσω σύνδεση DIN για την απευθείας τοποθέτηση υδραυλικών αντλιών.

    PTRD-D1
    Υψηλών στροφών με διπλή μετάδοση. Τοποθέτηση εξαρτήματος συνδετήριας φλάντζας πίσω και εξάρτησης DIN εμπρός.

    PTRD-D2
    Υψηλών στροφών με διπλή μετάδοση πίσω και απλή μετάδοση εμπρός. Δύο φλάντζες τοποθέτησης δυναμολήπτη πίσω και μία σύνδεση DIN εμπρός.

     

    Αναζήτηση του τοπικού συνεργάτη σας

    Πλησιάστε στο Volvo FΜ

    Περιγράψτε το τέλειο φορτηγό σας. Όλα συμβαίνουν με τον τοπικό σας αντιπρόσωπο της Volvo Trucks.

    Αναζήτηση του τοπικού συνεργάτη σας