|
D11K |
D13K |
---|---|---|
Πρότυπο αντιρρυπαντικών προδιαγραφών |
Euro 6 |
Euro 6 |
Αρ. κυλίνδρων |
6 |
6 |
Κυβισμός |
10,8 dm³ |
12,8 dm³ |
Διαδρομή |
152 mm |
158 mm |
Διάμετρος |
123 mm |
131 mm |
Λόγος συμπίεσης |
17:01 |
18:1 (420, 460, 500 ίπποι), 17:1 (540 ίπποι) |
Στροφές οικονομικής λειτουργίας |
1000-1500 σ.α.λ. |
950-1400 σ.α.λ. |
Επενέργεια κλαπέτου |
160 kW (2400 σ.α.λ.) |
200 kW (2300 σ.α.λ.) |
Επενέργεια VEB |
290 kW (2400 σ.α.λ.) |
|
VEB |
επιλογή |
|
Επενέργεια VEB+ |
375 kW (2300 σ.α.λ.) |
|
VEB+ |
επιλογή |
|
Φίλτρα λαδιού |
2 πλήρους ροής, 1 παρακαμπτήριο |
2 πλήρους ροής, 1 παρακαμπτήριο |
Ποσότητα αλλαγής λαδιού συμπ. φίλτρου |
36 λ. |
33 λ. |
Σύστημα ψύξης, συνολική ποσότητα |
36 λ. |
38 λ. |
Καύσιμο χωρίς θείο (EN590, μέγ. περιεκτικότητα θείου 10 ppm)
Βιοντίζελ 2ης γενιάς (EN15940, συνθετικά καύσιμα ντίζελ)
|
Αποδιδόμενη ροπή |
Λόγος |
---|---|---|
EPTT650 |
650 Nm* |
1.26:1 |
EPTT1000 |
1000 Nm* |
1.26:1 |
* Απόδοση ροπής τόσο κατά την οδήγηση όσο και σε ακινησία.
Ωφέλιμη ισχύς κατά: EC 582/2011
D11K330 (243 kW) |
|
---|---|
Μέγ. ισχύς στις 1700 σ.α.λ. |
330 ίπποι |
Μέγ. ροπή στο εύρος 877-1400 σ.α.λ. |
1600 Nm |
D11K380 (280 kW) |
|
Μέγ. ισχύς στις 1700 σ.α.λ. |
380 ίπποι |
Μέγ. ροπή στο εύρος 938-1400 σ.α.λ. |
1800 Nm |
D11K430 (316 kW) |
|
Μέγ. ισχύς στις 1700 σ.α.λ. |
430 ίπποι |
Μέγ. ροπή στο εύρος 1008-1400 σ.α.λ. |
2050 Nm |
D11K460 (338 kW) |
|
Μέγ. ισχύς στις 1700 σ.α.λ. |
460 ίπποι |
Μέγ. ροπή στο εύρος 1050-1400 σ.α.λ. |
2200 Nm |
Ωφέλιμη ισχύς κατά: EC 582/2011
D13K380 (279 kW) |
|
---|---|
Μέγ. ονομαστική ισχύς στις 1700 σ.α.λ. |
380 ίπποι |
Μέγ. ροπή στο εύρος 830-1400 σ.α.λ. |
1814 Nm |
D13K420 (309 kW) |
|
Μέγ. ισχύς στο εύρος 1404-1700 σ.α.λ. |
420 ίπποι |
Μέγ. ροπή στο εύρος 905-1400 σ.α.λ. |
2100 Nm |
D13K460 (338 kW) |
|
Μέγ. ισχύς στο εύρος 1404-1700 σ.α.λ. |
460 ίπποι |
Μέγ. ροπή στο εύρος 945-1400 σ.α.λ. |
2300 Nm |
D13K500 (368 kW) |
|
Μέγ. ισχύς στο εύρος 1404-1700 σ.α.λ. |
500 ίπποι |
Μέγ. ροπή στο εύρος 980-1400 σ.α.λ. |
2500 Nm |
D13K540 (397 kW) |
|
Μέγ. ισχύς στο εύρος 1458-1700 σ.α.λ. |
540 ίπποι |
Μέγ. ροπή στο εύρος 1000-1400 σ.α.λ. |
2600 Nm |
Τύπος |
Τελική σχέση |
Ροπή κινητήρα (Nm) |
Έγκριση ΜΒΣ (τόνοι) |
---|---|---|---|
AT2412G |
Απευθείας |
2400 |
44 |
AT2612G |
Απευθείας |
2600 |
100 |
ATO2612G |
Overdrive |
2600 |
100 |
Τύπος |
Τελική σχέση |
Ροπή κινητήρα (Nm) |
Έγκριση ΜΒΣ (τόνοι) |
---|---|---|---|
PT2106 |
Απευθείας |
2100 |
44 |
PT2606 |
Απευθείας |
2600 |
60 |
Για μέγιστη εξοικονόμηση καυσίμου. Οι αλλαγές ταχυτήτων γίνονται στις πλέον οικονομικές στροφές.
Χρησιμοποιείται όταν χρειάζεται επιπλέον ισχύς από τον κινητήρα. Οι αλλαγές γίνονται σε υψηλότερες στροφές κινητήρα.
Τύπος |
Άξονας |
Μετάδοση |
Μέγ. ροπή (Nm) |
Μέγ. φορτίο άξονα/διάταξης (τόνοι) |
Έγκριση ΜΒΣ (τόνοι) |
---|---|---|---|---|---|
Απλής μείωσης (ημιαξόνια) |
|||||
RSS1344C/E |
Μονός |
Υποειδής |
2600 |
13 |
44 |
RSS1356 |
Μονός |
Υποειδής |
2400/2800 |
13 |
56/44 |
RSS1370A/B |
Μονός |
Υποειδής |
3550 |
13 |
70 |
RTS2370A |
Συζυγής |
Υποειδής |
3550 |
23 |
80 |
RSS1244B |
Μονός |
Υποειδής |
2800 |
12 |
44 |
RTS2310A |
Συζυγής |
Υποειδής |
3550 |
23 |
100 |
RSS1352A |
Μονός |
Υποειδής |
2800 |
13 |
52 |
Μείωση πλήμνης (μειωτήρες) |
|||||
RSH1365 |
Μονός |
Πλάγια σπειροειδής ενείλιξη |
2400 |
13 |
65 |
RSH1370F |
Μονός |
Κωνικά ελικοειδής |
3550 |
13 |
70 |
RTH2610F |
Συζυγής |
Κωνικά ελικοειδής |
3550 |
26 |
100 |
RTH3210 |
Συζυγής |
Κωνικά ελικοειδής |
3550 |
32 |
100 |
RTH3312 |
Συζυγής |
Κωνικά ελικοειδής |
3550 |
33 |
120 |
RTH3815 |
Συζυγής |
Κωνικά ελικοειδής |
3550 |
38 |
150 |
RSS1244B |
RSS1344C/E |
RSS1352 |
RSS1356 |
RSS1370A/B |
RTS2370A |
RTS2310A |
RSH1365 |
RSH1370F |
RTH2610F |
RTH3210 |
RTH3312 |
RTH3815 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2.31:1 |
2.31:1* |
2.31:1 |
2.50:1 |
2.47:1 |
2.43:1 |
2.06:1 |
3.61:1 |
3.46:1 |
3.33:1 |
3.33:1 |
3.61:1 |
4.14:1 |
2.47:1 |
2.47:1* |
2.47:1 |
2.64:1 |
2.64:1 |
2.57:1 |
2.17:1 |
3.76:1 |
3.61:1 |
3.46:1 |
3.46:1 |
3.76:1 |
4.58:1 |
2.64:1 |
2.64:1* |
2.64:1 |
2.79:1 |
2.85:1 |
2.83:1 |
2.31:1 |
4.12:1 |
3.76:1 |
3.61:1 |
3.61:1 |
4.12:1 |
5.43:1 |
2.85:1 |
2.85:1* |
2.85:1 |
3.10:1 |
3.08:1 |
3.09:1 |
2.47:1 |
4.55:1 |
4.12:1 |
3.76:1 |
3.76:1 |
4.55:1 |
7.22:1 |
3.08:1 |
3.08:1* |
3.08:1 |
3.44:1 |
3.40:1 |
3.40:1 |
2.64:1 |
4.55:1 |
3.97:1 |
3.97:1 |
5.41:1 |
||
3.36:1 |
3.36:1* |
3.36:1 |
3.67:1 |
3.67:1 |
3.78:1 |
2.85:1 |
5.41:1 |
4.12:1 |
4.12:1 |
6.18:1 |
||
3.70:1 |
4.11:1 |
4.13:1 |
3.08:1 |
4.55:1 |
4.55:1 |
7.21:1 |
||||||
4.11:1 |
4.50:1 |
3.36:1 |
5.41:1 |
5.41:1 |
||||||||
4.63:1 |
5.14:1 |
3.70:1 |
6.18:1 |
6.18:1 |
||||||||
5.29:1 |
5.67:1 |
4.11:1 |
7.21:1 |
|||||||||
6.17:1 |
4.63:1 |
* Για RSS1344E
|
D11K330 |
D11K370 |
D11K410 |
D11K450 |
D13K380 | D13K420 |
D13K460 |
D13K500 |
D13K540 |
||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Powertronic |
|||||||||||
PT2106 |
● |
● |
● |
● |
|||||||
PT2606 |
● | ● |
● |
● |
● |
||||||
I-Shift |
|||||||||||
AT2412G |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
||||
AT2612G |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
||
ATO2612G |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
||
I-Shift Διπλού συμπλέκτη |
|||||||||||
SP02812 |
● |
● |
● |
||||||||
Άξονες απλής μείωσης (ημιαξόνια) |
|||||||||||
RSS1244B |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
||
RSS1344C/E |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
||
RSS1352 |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
||
RSS1356 |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
||
RTS2370A |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
||
RSS1370A/B |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
||
RTS2310A |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
||
Άξονες με μείωση πλήμνης (μειωτήρες) |
|||||||||||
RSH1365 |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
|||
RSH1370F |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
||
RTH2610F |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
||
RTH3210 |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
||
RTH3312 |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
||
RTH3815 |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
||
Κινητήριος εμπρόσθιος άξονας/κιβώτιο ταχυτήτων για διανομές |
|||||||||||
FAA11/FAA21/V2501TB |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
PTER-DIN
Δυναμολήπτης τοποθέτησης στο πίσω μέρος του κινητήρα για την απευθείας κίνηση υδραυλικής αντλίας.
PTER1400
Δυναμολήπτης τοποθέτησης στο πίσω μέρος του κινητήρα με σύνδεση φλάντζας για υδραυλική αντλία.
PTER100
Δυναμολήπτης τοποθέτησης στο πίσω μέρος του κινητήρα με σύνδεση φλάντζας για υδραυλική αντλία.
PTR-F
Φλάντζα τοποθέτησης δυναμολήπτη, χαμηλών ή υψηλών στροφών.
PTR-FL/FH
Φλάντζα τοποθέτησης δυναμολήπτη, χαμηλών ή υψηλών στροφών.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH
Χαμηλών, μεσαίων ή υψηλών στροφών με σύνδεσμο DIN για την απευθείας σύνδεση υδραυλικής αντλίας.
PTRD-F
Φλάντζα τοποθέτησης δυναμολήπτη, υψηλών στροφών για απευθείας σύνδεση στον κεντρικό άξονα.
PTRD-D
Υψηλών στροφών με διπλή μετάδοση. Εμπρός και πίσω σύνδεση DIN για την απευθείας τοποθέτηση υδραυλικών αντλιών.
PTRD-D1
Υψηλών στροφών με διπλή μετάδοση. Τοποθέτηση εξαρτήματος συνδετήριας φλάντζας πίσω και εξάρτησης DIN εμπρός.
PTRD-D2
Υψηλών στροφών με διπλή μετάδοση πίσω και απλή μετάδοση εμπρός. Δύο φλάντζες τοποθέτησης δυναμολήπτη πίσω και μία σύνδεση DIN εμπρός.