Volvo Trucks

GREECE

×

Προδιαγραφές γραμμής μετάδοσης κίνησης για το Volvo FΜΧ

Κινητήρες

 

D11K

D13K

Πρότυπο αντιρρυπαντικών προδιαγραφών

Euro 6

Euro 6

Αρ. κυλίνδρων

6

6

Κυβισμός

10,8 dm³

12,8 dm³

Διαδρομή

152 mm

158 mm

Διάμετρος

123 mm

131 mm

Λόγος συμπίεσης

17:01

18:1 (420, 460, 500 ίπποι), 17:1 (540 ίπποι)

Στροφές οικονομικής λειτουργίας

1000-1500 σ.α.λ.

950-1400 σ.α.λ.

Επενέργεια κλαπέτου

160 kW (2400 σ.α.λ.)

200 kW (2300 σ.α.λ.)

Επενέργεια VEB

290 kW (2400 σ.α.λ.)

 

VEB

επιλογή

 

Επενέργεια VEB+

 

375 kW (2300 σ.α.λ.)

VEB+

 

επιλογή

Φίλτρα λαδιού

2 πλήρους ροής, 1 παρακαμπτήριο

2 πλήρους ροής, 1 παρακαμπτήριο

Ποσότητα αλλαγής λαδιού συμπ. φίλτρου

36 λ.

33 λ.

Σύστημα ψύξης, συνολική ποσότητα

36 λ.

38 λ.

 

Προϋποθέσεις καυσίμου

Καύσιμο χωρίς θείο (EN590, μέγ. περιεκτικότητα θείου 10 ppm)
Βιοντίζελ 2ης γενιάς (EN15940, συνθετικά καύσιμα ντίζελ)

Δυναμολήπτης επί του κινητήρα

 

Αποδιδόμενη ροπή

Λόγος

EPTT650

650 Nm*

1.26:1

EPTT1000

1000 Nm*

1.26:1

* Απόδοση ροπής τόσο κατά την οδήγηση όσο και σε ακινησία.

D11Κ – ισχύς/ροπή

Ωφέλιμη ισχύς κατά: EC 582/2011

D11K330 (243 kW)

 

Μέγ. ισχύς στις 1600-1900 σ.α.λ.

330 ίπποι

Μέγ. ροπή στις 950-1400 σ.α.λ.

1600 Nm

D11K380 (280 kW)

 

Μέγ. ισχύς στις 1700-1800 σ.α.λ.

380 ίπποι

Μέγ. ροπή στις 950-1400 σ.α.λ.

1800 Nm

D11K430 (316 kW)

 

Μέγ. ισχύς στις 1700-1800 σ.α.λ.

430 ίπποι

Μέγ. ροπή στις 1000-1400 σ.α.λ.

2050 Nm

D11K460 (338 kW)

 

Μέγ. ισχύς στις 1700-1800 σ.α.λ.

460 ίπποι

Μέγ. ροπή στις 1050-1400 σ.α.λ.

2200 Nm

D13Κ – ισχύς/ροπή

Ωφέλιμη ισχύς κατά: EC 582/2011

D13K420 (309 kW)

 

Μέγ. ισχύς στις 1400-1800 σ.α.λ.

420 ίπποι

Μέγ. ροπή στις 860-1400 σ.α.λ.

2100 Nm

D13K460 (338 kW)

 

Μέγ. ισχύς στις 1400-1800 σ.α.λ.

460 ίπποι

Μέγ. ροπή στις 900-1400 σ.α.λ.

2300 Nm

D13K500 (368 kW) 

 

Μέγ. ισχύς στις 1530-1800 σ.α.λ.

500 ίπποι 

Μέγ. ροπή στις 980-1270 σ.α.λ.

2500 Nm 

D13K540 (397 kW) 

 

Μέγ. ισχύς στις 1450-1800 σ.α.λ. 

540 ίπποι 

Μέγ. ροπή στις 1000-1450 σ.α.λ.

2600 Nm 

I-Shift

Κιβώτιο 12 ταχυτήτων με μισές σχέσεις και αργό - γρήγορο με σύστημα αυτόματων αλλαγών ταχυτήτων. Το I-Shift μπορεί να εφοδιαστεί με compact επιβραδυντήρα, δυναμολήπτη, εφεδρική αντλία υποβοήθησης τιμονιού και ψυγείο λαδιού.

Προδιαγραφές

Τύπος

Τελική σχέση

Ροπή κινητήρα (Nm)

Έγκριση ΜΒΣ (τόνοι)

AT2412F

Απευθείας

2400

44

AT2612F

Απευθείας

2600

100

ATO2612F

Overdrive

2600

100

Προδιαγραφές I-Shift διπλού συμπλέκτη

Τύπος

Τελική σχέση

Ροπή κινητήρα (Nm)

Έγκριση ΜΒΣ (τόνοι)

SPO2812

Overdrive

2800

80

Powetronic

Εξ ολοκλήρου αυτόματη μετάδοση power-shift με μετατροπέα ροπής και ψυγείο λαδιού. Αλλάζει ταχύτητες χωρίς απώλειες ισχύος. Τα Powertronic έχουν προβλεφθεί εργοστασιακά για υποδοχή δυναμολήπτη, ενσωματωμένου επιβραδυντή και εφεδρικής αντλίας υποβοήθησης τιμονιού.

Powertronic

Τύπος

Τελική σχέση

Ροπή κινητήρα (Nm)

Έγκριση ΜΒΣ (τόνοι)

PT2106

Απευθείας

2100

44

PT2606

Απευθείας

2600

60

Ενσωματωμένα προγράμματα οδήγησης Powertronic

Οικονομία

Για μέγιστη εξοικονόμηση καυσίμου. Οι αλλαγές ταχυτήτων γίνονται στις πλέον οικονομικές στροφές.

Απόδοση

Χρησιμοποιείται όταν χρειάζεται επιπλέον ισχύς από τον κινητήρα. Οι αλλαγές γίνονται σε υψηλότερες στροφές κινητήρα.

Πίσω άξονες

Τύπος

Άξονας

Μετάδοση

Μέγ. ροπή (Nm)

Μέγ. φορτίο άξονα/διάταξης (τόνοι)

Έγκριση ΜΒΣ (τόνοι)

Απλής μείωσης (ημιαξόνια)

         

RSS1344C/E

Μονός

Υποειδής

2600

13

44

RSS1356

Μονός

Υποειδής

2400/2800

13

56/44

RSS1370A/B

Μονός

Υποειδής

3550

13

70

RTS2370A

Συζυγής

Υποειδής

3550

23

80

RSS1244B

Μονός

Υποειδής

2800

12

44

RTS2310A

Συζυγής

Υποειδής

3550

23

100

RSS1352A

Μονός

Υποειδής

2800

13

52

Μείωση πλήμνης (μειωτήρες)

         

RSH1365

Μονός

Πλάγια σπειροειδής ενείλιξη

2400

13

65

RSH1370F

Μονός

Κωνικά ελικοειδής

3550

13

70

RTH2610F

Συζυγής

Κωνικά ελικοειδής

3550

26

100

RTH3210

Συζυγής

Κωνικά ελικοειδής

3550

32

100

RTH3312

Συζυγής

Κωνικά ελικοειδής

3550

33

120

RTH3815

Συζυγής

Κωνικά ελικοειδής

3550

38

150

Σχέσεις μετάδοσης οπίσθιου άξονα

RSS1244B

RSS1344C/E

RSS1352

RSS1356

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310A

RSH1365

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

RTH3312

RTH3815

2.31:1

2.31:1*

2.31:1

2.50:1

2.47:1

2.43:1

2.06:1

3.61:1

3.46:1

3.33:1

3.33:1

3.61:1

4.14:1

2.47:1

2.47:1*

2.47:1

2.64:1

2.64:1

2.57:1

2.17:1

3.76:1

3.61:1

3.46:1

3.46:1

3.76:1

4.58:1

2.64:1

2.64:1*

2.64:1

2.79:1

2.85:1

2.83:1

2.31:1

4.12:1

3.76:1

3.61:1

3.61:1

4.12:1

5.43:1

2.85:1

2.85:1*

2.85:1

3.10:1

3.08:1

3.09:1

2.47:1

4.55:1

4.12:1

3.76:1

3.76:1

4.55:1

7.22:1

3.08:1

3.08:1*

3.08:1

3.44:1

3.40:1

3.40:1

2.64:1

 

4.55:1

3.97:1

3.97:1

5.41:1

 

3.36:1

3.36:1*

3.36:1

3.67:1

3.67:1

3.78:1

2.85:1

 

5.41:1

4.12:1

4.12:1

6.18:1

 
 

3.70:1

   

4.11:1

4.13:1

3.08:1

   

4.55:1

4.55:1

7.21:1

 
 

4.11:1

     

4.50:1

3.36:1

   

5.41:1

5.41:1

   
 

4.63:1

     

5.14:1

3.70:1

   

6.18:1

6.18:1

   
 

5.29:1

     

5.67:1

4.11:1

     

7.21:1

   
         

6.17:1

4.63:1

           

 

* Για RSS1344E

Συνδυασμοί γραμμών μετάδοσης κίνησης

 

D11K330

D11K370

D11K410

D11K450

D13K420

D13K460

D13K500

D13K540

Powertronic

               

PT2106

       

PT2606

       

I-Shift

               

AT2412F

   

AT2612F

ATO2612F

I-Shift Διπλού συμπλέκτη

               

SP02812

         

Άξονες απλής μείωσης (ημιαξόνια)

               

RSS1244B

RSS1344C/E

RSS1352

RSS1356

RTS2370A

RSS1370A/B

RTS2310A

Άξονες με μείωση πλήμνης (μειωτήρες)

               

RSH1365

 

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

RTH3312

RTH3815

Κινητήριος εμπρόσθιος άξονας/κιβώτιο ταχυτήτων για διανομές

             

FAA11/FAA21/V2501TB

Δυναμολήπτες

Τοποθέτησης στον κινητήρα

PTER-DIN 
Δυναμολήπτης τοποθέτησης στο πίσω μέρος του κινητήρα για την απευθείας κίνηση υδραυλικής αντλίας.
PTER1400 
Δυναμολήπτης τοποθέτησης στο πίσω μέρος του κινητήρα με σύνδεση φλάντζας για υδραυλική αντλία.
PTER100
Δυναμολήπτης τοποθέτησης στο πίσω μέρος του κινητήρα με σύνδεση φλάντζας για υδραυλική αντλία.

Τοποθέτησης στο κιβώτιο ταχυτήτων

PTR-F
Φλάντζα τοποθέτησης δυναμολήπτη, χαμηλών ή υψηλών στροφών.
PTR-FL/FH 
Φλάντζα τοποθέτησης δυναμολήπτη, χαμηλών ή υψηλών στροφών.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH
Χαμηλών, μεσαίων ή υψηλών στροφών με σύνδεσμο DIN για την απευθείας σύνδεση υδραυλικής αντλίας.
PTRD-F
Φλάντζα τοποθέτησης δυναμολήπτη, υψηλών στροφών για απευθείας σύνδεση στον κεντρικό άξονα.
PTRD-D
Υψηλών στροφών με διπλή μετάδοση. Εμπρός και πίσω σύνδεση DIN για την απευθείας τοποθέτηση υδραυλικών αντλιών.
PTRD-D1 
Υψηλών στροφών με διπλή μετάδοση. Τοποθέτηση εξαρτήματος συνδετήριας φλάντζας πίσω και εξάρτησης DIN εμπρός.
PTRD-D2
Υψηλών στροφών με διπλή μετάδοση πίσω και απλή μετάδοση εμπρός. Δύο φλάντζες τοποθέτησης δυναμολήπτη πίσω και μία σύνδεση DIN εμπρός.

ΠΛΗΣΙΑΣΤΕ ΣΤΟ VOLVO FMX

Περιγράψτε το τέλειο φορτηγό σας. Όλα συμβαίνουν με τον τοπικό σας αντιπρόσωπο της Volvo Trucks.