FA-LOW | Χαμηλός εμπρός άξονας για μεσαία ύψη σασί, φορτίο άξονα μέχρι 9/18 τόνων. |
FA-MED | Μεσαίος εμπρός άξονας για μεσαία ύψη σασί, φορτίο άξονα μέχρι 10/20 τόνων. |
FA-HIGH | Υψηλός εμπρός άξονας για αυξημένα ύψη σασί, φορτίο άξονα μέχρι 10/20 τόνων. |
FA-XHIGH | Πολύ υψηλός εμπρός άξονας για πολύ αυξημένα ύψη σασί, φορτίο άξονα μέχρι 10/20 τόνων. |
FA-XXHIGH | Κινούμενος εμπρόσθιος άξονας, το φορτίο άξονα είναι μέχρι 10/20 τόνους. |
Διπλοί εμπρός άξονες - FA-HIGH/FA-XHIGH | Διαθέσιμοι σε διατάξεις 8×2,8×4 και 10×4, για φορτίο άξονα μέχρι 20 τόνων. |
Τύπος | Συνδυασμός αξόνων | Τύπος ανάρτησης | Φορτίο άξονα / διάταξης | Μείωση | Άλλοι άξονες |
---|---|---|---|---|---|
Μονός | |||||
RAD-L90 | 4×2 | Παραβολικά/πολύφυλλα ελατήρια | 13 t | Απλή/Μειωτήρας | |
RAD-GR | 4×2 | Αέρος | 13 t | Απλή/Μειωτήρας | |
RAD-G2 | 4×2 | Αέρος | 13 t | Μειωτήρας | |
RAD-G4 | 4×2 | Αέρος | 12 t | Απλή |
|
RAD-L90 | 4×4 | Παραβολικά/πολύφυλλα ελατήρια | 13 t | Μειωτήρας | |
RAD-G2 | 4×4 | Αέρος | 13 | Μειωτήρας |
|
Διάταξη αξόνων | |||||
RADT-GR | 6×2/8×2 | Αέρος | 19/20.5/22.5/23 t | Απλή/Μειωτήρας | Σταθερός/με στρέψη/αυτοδιευθυνόμενος τεμπέλης |
RAPD-GR | 6×2 | Αέρος | 16/19/22 t | Απλή/Μειωτήρας | Σταθερός/εμπρόσθιος τεμπέλης με στρέψη |
RAPD-G4 | 6×2 | Αέρος | 16 t | Απλή | Σταθερός |
RADD-G2 | 6×4/6×6/8×4/8×6 | Αέρος | 21/23/26 t | Απλή/Μειωτήρας | |
RADD-BR | 6×4/6×6/8×4/8×6 | Παραβολικός | 20/21 t | Απλή/Μειωτήρας | |
RADD-TR1 | 6×4/8×4 | Παραβολικά/πολύφυλλα ελατήρια | 23/26 t | Απλή/Μειωτήρας | |
RADD-TR2 | 6×4/8×4 | Πολύφυλλα ελατήρια | 26/32 t | Μειωτήρας | |
RADD-GR | 6×4/8×4 | Αέρος | 17/21/23/26 t | Απλή/Μειωτήρας | |
RADD-BR | 6×6 | Παραβολικός | 21 t | Μειωτήρας | |
RAPDT-GR | 8×2 | Αέρος | 27/30/30.5/31.5/32 t | Απλή/Μειωτήρας | 3 άξονες / εμπρόσθιος τεμπέλης με στρέψη και οπίσθιος τεμπέλης σταθερός ή με στρέψη |
RADD-TR3 | 6×4/6×6/8×4/8×6 | Παραβολικός | 38 t | Μειωτήρας | |
RADDT-GR | 8×4/10×4 | Αέρος | 27/33/36 t | Απλή/Μειωτήρας | πίσω άξονας διαφορικού με στρέψη |
RAPDD-GR | 8×4 | Αέρος | 27/30.5/32/35 t | Απλή/Μειωτήρας | εμπρόσθιος άξονας διαφορικού με στρέψη |
RADDT-G2 | 8×4/10×4/10×6 | Αέρος | 27/33/36 t | Απλή/Μειωτήρας | 3 άξονες/τεμπέλης με στρέψη |
RADD-TR1 | 6×6/8×6 | Παραβολικά/πολύφυλλα ελατήρια | 26 t | Μειωτήρας | |
RADD-TR2 | 6×6/8×6 | Πολύφυλλα ελατήρια | 26/32 t | Μειωτήρας |
Δοκοί ρυμούλκησης
Δοκοί ρυμούλκησης κεντρικά τοποθετημένοι, ημι - βυθισμένης και βυθισμένης τοποθέτησης για ρυμουλκούμενα με άξονες στο κέντρο. Οι δοκοί ρυμούλκησης μπορούν να τοποθετηθούν ανά διαστήματα των 25 χιλιοστών.
Δεξαμενές καυσίμων
Δεξαμενές αλουμινίου ή χάλυβα σε ποσότητες από 150 έως 900 λίτρα. Η μέγιστη ποσότητα καυσίμου είναι 1.480 λίτρα για ελκυστήρα 4x2.
Για διπλούς εμπρόσθιους άξονες EU6 πλαστικό ρεζερβουάρ καυσίμου μεταξύ των εμπρόσθιων αξόνων.
Δεξαμενές AdBlue
Πλαστικές. Χωρητικότητα από 32 έως 100 λίτρα. Η αντλία AdBlue είναι ενσωματωμένη στην μονάδα ρεζερβουάρ AdBlue.
Πέμπτοι τροχοί
Η πιστοποιημένη εγκατάσταση επιτρέπει φόρτωση φορτίου έως 36 τόνων. Στη σειρά περιλαμβάνεται πλάκα επικαθήσεως ISO με προφίλ σχήματος L σε διάφορα ύψη, παρέχοντας ποικιλία επιλογών. Η βάση τοποθέτησης πλάκας επικαθήσεως είναι μια εναλλακτική λύση χαμηλού ύψους καθώς δεν απαιτεί πλάκα συναρμογής. Το ύψος του πέταλου επάνω από το πλαίσιο είναι περίπου από 140 χιλιοστά. Προαιρετικά διατίθεται σύστημα αυτόματης λίπανσης και ένδειξη σύνδεσης με το ρυμουλκούμενο για συγκεκριμένες παραλλαγές.
Φρένα
Το EBS (ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα πέδησης) προσφέρει κορυφαία απόκριση, επιδόσεις και αίσθηση φρένων, ενώ παρέχει και πρόσβαση σε ένα πλήθος εύχρηστων δυνατοτήτων. Το EBS διατίθεται τώρα και για δισκόφρενα και ταμπούρα Z-cam (για μια επιλεγμένη σειρά από διαμορφώσεις αξόνων και ύψη πλαισίου). Αναβαθμίστε το σύστημα πέδησής σας με την προσθήκη του πακέτου EBS Medium ή οποιασδήποτε από τις επιπλέον επιλογές.
Το EBS είναι στάνταρ σε όλα τα επίπεδα εξοπλισμού.
Volvo Dynamic Steering
Ενεργό σύστημα διεύθυνσης με αλληλοκάλυψη ροπής. Παρέχει υψηλότερη δύναμη υποβοήθησης σε χαμηλές ταχύτητες, περιορίζει τα κλοτσήματα από το τιμόνι και το διατηρεί ευκολότερα στην ευθεία θέση κατά το φρενάρισμα σε επιφάνειες με ανομοιόμορφη πρόσφυση. Το τιμόνι επανέρχεται αυτόματα στη θέση της ευθείας τόσο όταν κινείστε εμπρός όσο και με την όπισθεν.
Το Volvo Δυναμική Οδήγηση τώρα διατίθεται για όλες τις διαμορφώσεις αξόνων εκτός από εκείνες που περιλαμβάνουν κινούμενο εμπρόσθιο άξονα (4×4, 6×6, 8×6 και 10×6).
Πρόσθετα χαρακτηριστικά του ενεργού συστήματος διεύθυνσης, όπως προσωπικές ρυθμίσεις και καθοδήγηση στροφής για ακόμα πιο ευχάριστη και ασφαλή οδήγηση.
Τεμπέλης για συζυγή άξονα
Επιτρέπει στον τελευταίο κινητήριο άξονα σε συζυγή διάταξη αξόνων να αποσυμπλέκεται και να ανυψώνεται, για την ελάττωση της κατανάλωσης καυσίμου και της ακτίνας στροφής. Πατώντας ένα κουμπί στο ταμπλό, ο οδηγός μπορεί να ανεβάσει τον άξονα όταν το φορτηγό είναι ξεφόρτωτο. Όταν το φορτηγό είναι φορτωμένο, ο άξονας χαμηλώνει αυτόματα μόνος του και συμπλέκεται.
Ο αναρτώμενος πίσω άξονας του διαφορικού διατίθεται για διαμορφώσεις 6×4 και 8×4 με ανάρτηση αέρα (με συζυγή διάταξη αξόνων) εφοδιασμένες με δισκόφρενα.
Αυτόματος έλεγχος πρόσφυσης (ATC)
Συμπλέκει αυτόματα τον κινούμενο εμπρόσθιο άξονα όταν απαιτείται και τον αποσυμπλέκει όταν το επιτρέπει το έδαφος, εξοικονομώντας καύσιμα και βελτιώνοντας την ευελιξία. Το ATC αποτελεί μέρος του βασικού εξοπλισμού σε όλες τις διαμορφώσεις του Volvo FMX με κινούμενο εμπρόσθιο άξονα (4×4, 6×6, 8×6 και 10×6).
Τεμπέληδες
Διατίθενται σε πολλές διαμορφώσεις - σταθεροί με μονούς ή διπλούς τροχούς, με παθητική διεύθυνση ή ενεργό τιμόνι. Φορτίο άξονα: 7,5, 9,5, 10 ή 16 τόνοι.
Εμπρόσθιοι άξονες διαφορικού
Διατίθενται σε σταθερή παραλλαγή και με ενεργητικό τιμόνι τόσο για ελκυστήρες όσο και πλαίσια. Φορτίο άξονα: 4,5, 7,5 ή 9 τόνοι.
Επιπλέον του βασικού πακέτου EBS Standard, το EBS Medium διαθέτει τα παρακάτω χαρακτηριστικά:
Έλεγχος κατάστασης EBS
Έλεγχος κατάστασης EBS μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος οχήματος TEA2+ και του Volvo Tech Tool.
Υποβοήθηση εκκίνησης στην ανηφόρα
Τα φρένα απελευθερώνονται μόνο εφόσον υπάρχει αρκετή ροπή κινητήρα να κινηθεί το όχημα εμπρός.
Ανάλυση φθοράς θερμουίτ
Προειδοποίηση θερμουίτ φρένων – υπολογίζει τα χιλιόμετρα που απομένουν με τα τωρινά θερμουίτ. (Μόνο για δισκόφρενα.)
Αυτόματη απελευθέρωση χειρόφρενου
Το χειρόφρενο απελευθερώνεται όταν ο οδηγός πατήσει το γκάζι και έχει επιλεγεί ταχύτητα (μόνο κιβώτιο ταχυτήτων I-Shift).
Επιπλέον των πακέτων προγραμμάτων, υπάρχουν οι εξής επιλογές:
Ενισχυμένο φρένο
Επιτρέπει στον οδηγό να ζητήσει ενισχυμένο φρενάρισμα του ρυμουλκούμενου. Τότε τα φρένα ενεργοποιούνται αυτόματα και ελαχιστοποιείται ο κίνδυνος διπλώματος.
ESC (Ηλεκτρονικός Έλεγχος Ευστάθειας)
Το σύστημα ευστάθειας στην πέδηση ενεργοποιεί μεμονωμένα τα φρένα σε κάθε τροχό, προσφέροντας έτσι ευστάθεια σε ολόκληρο το συνδυασμό του οχήματος και περιορίζοντας τον κίνδυνο διπλώματος, ανατροπής και ταλάντευσης του ρυμουλκούμενου. Το ESC πληροί τη νομοθεσία για τον Ηλεκτρονικό έλεγχο σταθερότητας οχήματος και διατίθεται για διαξονικά, τριαξονικά, τετραξονικά και πενταξονικά οχήματα.
Φως πέδησης έκτακτης ανάγκης
Κατά το φρενάρισμα πανικού από ταχύτητες άνω των 50 χλμ/ώρα, τα φώτα φρένων αναβοσβήνουν τέσσερις φορές το δευτερόλεπτο.
Υδραυλικός επιβραδυντής
Compact επιβραδυντής τοποθετημένος στο κιβώτιο ταχυτήτων με μέγιστη ισχύ 440 kW.