|
D11K |
D13K |
G13C |
---|---|---|---|
Πρότυπο αντιρρυπαντικών προδιαγραφών |
Euro 6 |
Euro 6 |
Euro 6 |
Αρ. κυλίνδρων |
6 |
6 |
6 |
Κυβισμός |
10,8 λίτρα |
12,8 λίτρα |
12,8 λίτρα |
Διαδρομή |
152 mm |
158 mm |
158 mm |
Διάμετρος |
123 mm |
131 mm |
131 mm |
Λόγος συμπίεσης |
17:01 |
18:01 |
17:01 |
Στροφές οικονομικής λειτουργίας |
1000-1500 σ.α.λ. |
950-1400 σ.α.λ. |
1000-1400 σ.α.λ. |
Επενέργεια κλαπέτου |
160 kW (2400 σ.α.λ.) |
200 kW (2300 σ.α.λ.) |
|
Επενέργεια VEB |
290 kW (2400 σ.α.λ.) |
||
VEB |
επιλογή |
||
Επενέργεια VEB+ |
375 kW (2300 σ.α.λ.) |
375 kW (2300 σ.α.λ.) |
|
VEB+ |
επιλογή |
επιλογή |
|
Φίλτρα λαδιού |
2 πλήρους ροής, 1 παρακαμπτήριο |
2 πλήρους ροής, 1 παρακαμπτήριο |
2 πλήρους ροής, 1 παρακαμπτήριο |
Ποσότητα αλλαγής λαδιού συμπ. φίλτρου |
36 λ. |
33 λ. |
33 λ. |
Σύστημα ψύξης, συνολική ποσότητα |
36 λ. |
38 λ. |
39,5 λ. |
Μέχρι 150.000 χλμ., ή μία φορά το χρόνο με VDS4.
Καύσιμο χωρίς θείο (EN590, μέγ. περιεκτικότητα θείου 10 ppm)
Βιοντίζελ 2ης γενιάς (EN15940, συνθετικό ντίζελ)
Volvo FM με κινητήρα αερίου ποιότητα αυτοκίνησης.
|
Αποδιδόμενη ροπή |
Λόγος |
---|---|---|
EPTT350 |
350 Nm* |
1.26:1 |
EPTT650 |
650 Nm* |
1.26:1 |
EPTT1000 |
1000 Nm* |
1.26:1 |
*Απόδοση ροπής τόσο κατά την οδήγηση όσο και σε ακινησία.
Ωφέλιμη ισχύς κατά: EC 582/2011
D11K330 (245 kW) |
|
---|---|
Μέγ. ισχύς στις 1700 σ.α.λ. |
330 ίπποι |
Μέγ. ροπή στο εύρος 877-1400 σ.α.λ. |
1600 Nm |
D11K380 (280 kW) |
|
Μέγ. ισχύς στις 1700 σ.α.λ. |
380 ίπποι |
Μέγ. ροπή στο εύρος 938-1400 σ.α.λ. |
1800 Nm |
D11K430 (317 kW) |
|
Μέγ. ισχύς στις 1700 σ.α.λ. |
430 ίπποι |
Μέγ. ροπή στο εύρος 1008-1400 σ.α.λ. |
2050 Nm |
D11K460 (339 kW) |
|
Μέγ. ροπή στις 1700 σ.α.λ. |
460 ίπποι |
Μέγ. ροπή στο εύρος 1050-1400 σ.α.λ. |
2200 Nm |
Ωφέλιμη ισχύς κατά: EC 582/2011
D13K380 (279 kW) |
|
---|---|
Μέγ. ονομαστική ισχύς στις 1700 σ.α.λ. |
380 ίπποι |
Μέγ. ροπή στο εύρος 830-1400 σ.α.λ. |
1814 Nm |
D13K420 (309 kW) |
|
Μέγ. ισχύς στο εύρος 1404-1700 σ.α.λ. |
420 ίπποι |
Μέγ. ροπή στο εύρος 905-1400 σ.α.λ. |
2100 Nm |
D13K460 (345 kW) |
|
Μέγ. ισχύς στο εύρος 1404-1700 σ.α.λ. |
460 ίπποι |
Μέγ. ροπή στο εύρος 945-1400 σ.α.λ. |
2300 Nm |
D13K500 (368 kW) |
|
Μέγ. ισχύς στο εύρος 1404-1700 σ.α.λ. |
500 ίπποι |
Μέγ. ροπή στο εύρος 980-1400 σ.α.λ. |
2500 Nm |
Ωφέλιμη ισχύς κατά EC 582/2011
G13C420 (309 kW) |
|
---|---|
Μέγ. ισχύς στο εύρος 1400-1800 σ.α.λ. |
420 ίπποι |
Μέγ. ροπή στο εύρος 1000-1400 σ.α.λ. |
2100 Nm |
G13C460 (338 kW) |
|
Μέγ. ισχύς στο εύρος 1700-1800 σ.α.λ. |
460 ίπποι |
Μέγ. ροπή στο εύρος 1050-1400 σ.α.λ. |
2300 Nm |
G13C500 (368 kW) | |
Μέγ. ισχύς στο εύρος 1400-1700 σ.α.λ. | 500 ίπποι |
Μέγ. ροπή στο εύρος 980-1404 σ.α.λ. | 2500 Nm |
Τύπος |
Άξονας |
Μετάδοση |
Μέγ. ροπή (Nm) |
Μέγ. φορτίο άξονα/διάταξης (τόνοι) |
Έγκριση ΜΒΣ (τόνοι) |
---|---|---|---|---|---|
Απλής μείωσης (ημιαξόνια) |
|||||
RSS1244 |
Μονός |
Υποειδής |
2800 |
12 |
44 |
RSS1344C/E |
Μονός |
Υποειδής |
2600 |
13 |
44 |
RSS1352A |
Μονός |
Υποειδής |
2800 |
13 |
52 |
RSS1356 |
Μονός |
Υποειδής |
2400/2800 |
13 |
56/44 |
RSS1370A/B |
Μονός |
Υποειδής |
3550 |
13 |
70 |
RTS2370A |
Συζυγής |
Υποειδής |
3550 |
23 |
80 |
RTS2310A |
Συζυγής |
Υποειδής |
3550 |
23 |
100 |
Μείωση πλήμνης (μειωτήρες) |
|||||
RSH1370F |
Μονός |
Κωνικά ελικοειδής |
3550 |
13 |
70 |
RTH2610F |
Συζυγής |
Κωνικά ελικοειδής |
3550 |
26 |
100 |
RTH3210 |
Συζυγής |
Κωνικά ελικοειδής |
3550 |
32 |
100 |
RTH3312 |
Συζυγής |
Κωνικά ελικοειδής |
3550 |
33 |
120 |
RTH3815 |
Συζυγής |
Κωνικά ελικοειδής |
3550 |
38 |
150 |
RSS1244 |
RSS1344C/E |
RSS1356 |
RSS1370A/B |
RTS2370A |
RTS2310 |
RSH1370F |
RTH2610F |
RTH3210 |
RTH3312 |
RTH3815 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2.31:1 |
2.31:1* |
2.50:1 |
2.06:1 |
2.43:1 |
2.06:1 |
3.46:1 |
3.33:1 |
3.33:1 |
3.61:1 |
4.14:1 |
2.47:1 |
2.47:1* |
2.64:1 |
2.17:1 |
2.57:1 |
2.17:1 |
3.61:1 |
3.46:1 |
3.46:1 |
3.76:1 |
4.58:1 |
2.64:1 |
2.64:1 |
2.79:1 |
2.31:1 |
2.83:1 |
2.31:1 |
3.76:1 |
3.61:1 |
3.61:1 |
4.12:1 |
5.43:1 |
2.85:1 |
2.85:1 |
3.10:1 |
2.47:1 |
3.09:1 |
2.47:1 |
4.12:1 |
3.76:1 |
3.76:1 |
4.55:1 |
7.22:1 |
3.08:1 |
3.08:1 |
3.44:1 |
2.64:1 |
3.40:1 |
2.64:1 |
4.55:1 |
3.97:1 |
3.97:1 |
5.41:1 |
|
3.36:1 |
3.67:1 |
2.85:1 |
3.78:1 |
2.85:1 |
5.41:1 |
4.12:1 |
4.12:1 |
6.18:1 |
||
3.70:1 |
3.08:1 |
4.13:1 |
3.08:1 |
4.55:1 |
4.55:1 |
7.21:1 |
||||
4.11:1 |
3.40:1** |
4.50:1 |
3.36:1 |
5.41:1 |
5.41:1 |
|||||
4.63:1 |
3.67:1** |
5.14:1 |
3.70:1 |
6.18:1 |
6.18:1 |
|||||
5.29:1 |
4.11:1** |
5.67:1 |
4.11:1 |
7.21:1 |
||||||
6.17:1 |
4.63:1 |
* Για RSS1344E
** Για RSS1370B
|
D11K330 |
D11K370 |
D11K410 |
D11K450 |
D13K380 | D13K420 |
D13K460 |
D13K500 |
G13C420 |
G13C460 |
G13C500 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
I-Shift |
|||||||||||
AT2412G |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
● |
|
AT2612G |
● |
● |
● |
● | ● | ● |
● |
● |
● |
● |
● |
ATO2612G |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
● |
● |
I-Shift Διπλού συμπλέκτη |
|||||||||||
SP02812 |
● |
● |
|||||||||
Άξονες απλής μείωσης (ημιαξόνια) |
|||||||||||
RSS1244 |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
● |
|
RSS1344C/E |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
● |
● |
RSS1352A |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
● |
● |
RSS1356 |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
● |
● |
RSS1370A/B |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
● |
● |
RTS2370A |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
● |
● |
RTS2310A |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
● |
● |
Άξονες με μείωση πλήμνης (μειωτήρες) |
|||||||||||
RSH1370F |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
● |
● |
RTH2610F |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
● |
● |
● |
RTH3210 |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
|||
RTH3312 |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
|||
RTH3815 |
● |
● |
● |
● |
● | ● |
● |
● |
PTER-DIN
Δυναμολήπτης τοποθέτησης στο πίσω μέρος του κινητήρα για την απευθείας κίνηση υδραυλικής αντλίας.
PTER1400
Δυναμολήπτης τοποθέτησης στο πίσω μέρος του κινητήρα με σύνδεση φλάντζας για υδραυλική αντλία.
PTER100
Δυναμολήπτης τοποθέτησης στο πίσω μέρος του κινητήρα με σύνδεση φλάντζας για υδραυλική αντλία.
PTR-F
Φλάντζα τοποθέτησης δυναμολήπτη, χαμηλών ή υψηλών στροφών.
PTR-FL/FH
Φλάντζα τοποθέτησης δυναμολήπτη, χαμηλών ή υψηλών στροφών.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH
Χαμηλών, μεσαίων ή υψηλών στροφών με σύνδεσμο DIN για την απευθείας σύνδεση υδραυλικής αντλίας.
PTRD-F
Φλάντζα τοποθέτησης δυναμολήπτη, υψηλών στροφών για απευθείας σύνδεση στον κεντρικό άξονα.
PTRD-D
Υψηλών στροφών με διπλή μετάδοση. Εμπρός και πίσω σύνδεση DIN για την απευθείας τοποθέτηση υδραυλικών αντλιών.
PTRD-D1
Υψηλών στροφών με διπλή μετάδοση. Τοποθέτηση εξαρτήματος συνδετήριας φλάντζας πίσω και εξάρτησης DIN εμπρός.
PTRD-D2
Υψηλών στροφών με διπλή μετάδοση πίσω και απλή μετάδοση εμπρός. Δύο φλάντζες τοποθέτησης δυναμολήπτη πίσω και μία σύνδεση DIN εμπρός.