Volvo Trucks

GREECE

×

ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΕΣ ΓΡΑΜΜΩΝ ΜΕΤΑΔΟΣΗΣ ΚΙΝΗΣΗΣ VOLVO FM

  • Κινητήρες
  • I-Shift
  • I-Shift Διπλού συμπλέκτη
  • Πίσω άξονες
  • Σχέσεις μετάδοσης οπίσθιου άξονα
  • Συνδυασμοί γραμμών μετάδοσης κίνησης
  • Δυναμολήπτες

Κινητήρες

 

D11K

D13K

G13C

Πρότυπο αντιρρυπαντικών προδιαγραφών

Euro 6

Euro 6

Euro 6

Αρ. κυλίνδρων

6

6

6

Κυβισμός

10,8 λίτρα

12,8 λίτρα

12,8 λίτρα

Διαδρομή

152 mm

158 mm

158 mm

Διάμετρος

123 mm

131 mm

131 mm

Λόγος συμπίεσης

17:01

18:01

17:01

Στροφές οικονομικής λειτουργίας

1000-1500 σ.α.λ.

950-1400 σ.α.λ.

1000-1400 σ.α.λ.

Επενέργεια κλαπέτου

160 kW (2400 σ.α.λ.)

200 kW (2300 σ.α.λ.)

 

Επενέργεια VEB

290 kW (2400 σ.α.λ.)

   

VEB

επιλογή

   

Επενέργεια VEB+

 

375 kW (2300 σ.α.λ.)

375 kW (2300 σ.α.λ.)

VEB+

 

επιλογή

επιλογή

Φίλτρα λαδιού

2 πλήρους ροής, 1 παρακαμπτήριο

2 πλήρους ροής, 1 παρακαμπτήριο

2 πλήρους ροής, 1 παρακαμπτήριο

Ποσότητα αλλαγής λαδιού συμπ. φίλτρου

36 λ.

33 λ.

33 λ.

Σύστημα ψύξης, συνολική ποσότητα

36 λ.

38 λ.

39,5 λ.


 

Διάστημα αλλαγής λαδιού

Μέχρι 100.000 χλμ., ή μία φορά το χρόνο με VDS4.

Προϋποθέσεις καυσίμου

Καύσιμο χωρίς θείο (EN590, μέγ. περιεκτικότητα θείου 10 ppm)
Βιοντίζελ 2ης γενιάς (EN15940, συνθετικό ντίζελ)
Ποιότητα αυτοκίνησης LNG.

Δυναμολήπτης επί του κινητήρα

 

Αποδιδόμενη ροπή

Λόγος

EPTT350

350 Nm* 

1.26:1

EPTT650

650 Nm*

1.26:1

EPTT1000

1000 Nm*

1.26:1


*Απόδοση ροπής τόσο κατά την οδήγηση όσο και σε ακινησία.

D11Κ – ισχύς/ροπή

Ωφέλιμη ισχύς κατά: EC 582/2011

D11K330 (245 kW)

 

Μέγ. ισχύς στις 1600-1900 σ.α.λ.

330 ίπποι

Μέγ. ροπή στις 950-1400 σ.α.λ.

1600 Nm

D11K380 (280 kW)

 

Μέγ. ισχύς στις 1700-1800 σ.α.λ.

380 ίπποι

Μέγ. ροπή στις 950-1400 σ.α.λ.

1800 Nm

D11K430 (317 kW)

 

Μέγ. ισχύς στις 1700-1800 σ.α.λ.

430 ίπποι

Μέγ. ροπή στις 1058-1400 σ.α.λ.

2050 Nm

D11K460 (339 kW)

 

Μέγ. ισχύς στις 1700-1800 σ.α.λ.

460 ίπποι

Μέγ. ροπή στις 1050-1400 σ.α.λ.

2200 Nm



D13Κ – ισχύς/ροπή

Ωφέλιμη ισχύς κατά: EC 582/2011

 

D13K420 (309 kW)  
Μέγ. ισχύς στις 1400-1800 σ.α.λ. 420 ίπποι
Μέγ. ροπή στις 860-1400 σ.α.λ. 2100 Nm
D13K460 (345 kW)  
Μέγ. ισχύς στις 1400-1800 σ.α.λ. 460 ίπποι
Μέγ. ροπή στις 900-1400 σ.α.λ. 2300 Nm
D13K500 (368 kW)   
Μέγ. ισχύς στις 1530-1800 σ.α.λ. 500 ίπποι 
Μέγ. ροπή στις 980-1270 σ.α.λ. 2500 Nm 

G13C – ισχύς/ροπή

Ωφέλιμη ισχύς κατά EC 582/2011

G13C420 (309 kW)

 

Μέγ. ισχύς στις 1400-1800 σ.α.λ.

420 ίπποι

Μέγ. ροπή στις 1000-1400 σ.α.λ.

2100 Nm

G13C460 (338 kW)

 

Μέγ. ισχύς στις 1700-1800 σ.α.λ.

460 ίπποι

Μέγ. ροπή στις 1050-1400 σ.α.λ.

2300 Nm

I-Shift

Κιβώτιο 12 ταχυτήτων με μισές σχέσεις και αργό - γρήγορο με σύστημα αυτόματων αλλαγών ταχυτήτων. Το I-Shift μπορεί να εφοδιαστεί με compact επιβραδυντήρα, δυναμολήπτη, εφεδρική αντλία υποβοήθησης τιμονιού και ψυγείο λαδιού.

I-Shift

Τύπος Τελική σχέση Ροπή κινητήρα (Nm) Έγκριση ΜΒΣ (τόνοι)
AT2412F Απευθείας 2400 44
AT2612F Απευθείας 2600 100
ATO2612F Overdrive 2600 100

 

Προδιαγραφές I-Shift διπλού συμπλέκτη

Τύπος Τελική σχέση Ροπή κινητήρα (Nm) Έγκριση ΜΒΣ (τόνοι)
SPO2812 Overdrive 2800 80

Πίσω άξονες

Τύπος

Άξονας

Μετάδοση

Μέγ. ροπή (Nm)

Μέγ. φορτίο άξονα/διάταξης (τόνοι)

Έγκριση ΜΒΣ (τόνοι)

Απλής μείωσης (ημιαξόνια)

         

RSS1244

Μονός

Υποειδής

2800

12

44

RSS1344C/E

Μονός

Υποειδής

2600

13

44

RSS1352A

Μονός

Υποειδής

2800

13

52

RSS1356

Μονός

Υποειδής

2400/2800

13

56/44

RSS1370A/B

Μονός

Υποειδής

3550

13

70

RTS2370A

Συζυγής

Υποειδής

3550

23

80

RTS2310A

Συζυγής

Υποειδής

3550

23

100

Μείωση πλήμνης (μειωτήρες)

         

RSH1370F

Μονός

Κωνικά ελικοειδής

3550

13

70

RTH2610F

Συζυγής

Κωνικά ελικοειδής

3550

26

100

RTH3210

Συζυγής

Κωνικά ελικοειδής

3550

32

100

RTH3312

Συζυγής

Κωνικά ελικοειδής

3550

33

120

RTH3815

Συζυγής

Κωνικά ελικοειδής

3550

38

150

Σχέσεις μετάδοσης οπίσθιου άξονα

RSS1244

RSS1344C/E

RSS1356

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

RTH3312

RTH3815

2.31:1

2.31:1*

2.50:1

2.06:1

2.43:1

2.06:1

3.46:1

3.33:1

3.33:1

3.61:1

4.14:1

2.47:1

2.47:1*

2.64:1

2.17:1

2.57:1

2.17:1

3.61:1

3.46:1

3.46:1

3.76:1

4.58:1

2.64:1

2.64:1

2.79:1

2.31:1

2.83:1

2.31:1

3.76:1

3.61:1

3.61:1

4.12:1

5.43:1

2.85:1

2.85:1

3.10:1

2.47:1

3.09:1

2.47:1

4.12:1

3.76:1

3.76:1

4.55:1

7.22:1

3.08:1

3.08:1

3.44:1

2.64:1

3.40:1

2.64:1

4.55:1

3.97:1

3.97:1

5.41:1

 
 

3.36:1

3.67:1

2.85:1

3.78:1

2.85:1

5.41:1

4.12:1

4.12:1

6.18:1

 
 

3.70:1

 

3.08:1

4.13:1

3.08:1

 

4.55:1

4.55:1

7.21:1

 
 

4.11:1

 

3.40:1**

4.50:1

3.36:1

 

5.41:1

5.41:1

   
 

4.63:1

 

3.67:1**

5.14:1

3.70:1

 

6.18:1

6.18:1

   
 

5.29:1

 

4.11:1**

5.67:1

4.11:1

   

7.21:1

   
       

6.17:1

4.63:1

         


* Για RSS1344E
** Για RSS1370B

Συνδυασμοί γραμμών μετάδοσης κίνησης

 

D11K330

D11K370

D11K410

D11K450

D13K420

D13K460

D13K500

G13C420

G13C460

                   

I-Shift

                 

AT2412F

AT2612F

ATO2612F

AT2812F

                 

ATO3112F

                 

ATO3512F

                 

I-Shift Διπλού συμπλέκτη

                 

SP02812

         

   

Άξονες απλής μείωσης (ημιαξόνια)

                 

RSS1244

 

RSS1344C/E

RSS1352A

RSS1356

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310A

Άξονες με μείωση πλήμνης (μειωτήρες)

                 

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

   

RTH3312

   

RTH3815

   

Δυναμολήπτες

Υπάρχει μια μεγάλη γκάμα δυναμοληπτών ανεξάρτητων ή εξαρτώμενων από το συμπλέκτη για την παροχή κίνησης προς κάθε είδους εξοπλισμό αμαξώματος.

Τοποθέτησης στον κινητήρα

PTER-DIN
Δυναμολήπτης τοποθέτησης στο πίσω μέρος του κινητήρα για την απευθείας κίνηση υδραυλικής αντλίας.

PTER1400
Δυναμολήπτης τοποθέτησης στο πίσω μέρος του κινητήρα με σύνδεση φλάντζας για υδραυλική αντλία.

PTER100
Δυναμολήπτης τοποθέτησης στο πίσω μέρος του κινητήρα με σύνδεση φλάντζας για υδραυλική αντλία.

Τοποθέτησης στο κιβώτιο ταχυτήτων

PTR-F
Φλάντζα τοποθέτησης δυναμολήπτη, χαμηλών ή υψηλών στροφών.

PTR-FL/FH
Φλάντζα τοποθέτησης δυναμολήπτη, χαμηλών ή υψηλών στροφών.

PTR-D/PTR-DM/PTR-DH
Χαμηλών, μεσαίων ή υψηλών στροφών με σύνδεσμο DIN για την απευθείας σύνδεση υδραυλικής αντλίας.

PTRD-F
Φλάντζα τοποθέτησης δυναμολήπτη, υψηλών στροφών για απευθείας σύνδεση στον κεντρικό άξονα.

PTRD-D
Υψηλών στροφών με διπλή μετάδοση. Εμπρός και πίσω σύνδεση DIN για την απευθείας τοποθέτηση υδραυλικών αντλιών.

PTRD-D1
Υψηλών στροφών με διπλή μετάδοση. Τοποθέτηση εξαρτήματος συνδετήριας φλάντζας πίσω και εξάρτησης DIN εμπρός.

PTRD-D2
Υψηλών στροφών με διπλή μετάδοση πίσω και απλή μετάδοση εμπρός. Δύο φλάντζες τοποθέτησης δυναμολήπτη πίσω και μία σύνδεση DIN εμπρός.

 

ΠΛΗΣΙΑΣΤΕ ΣΤΟ VOLVO FM

Περιγράψτε το τέλειο φορτηγό σας. Όλα συμβαίνουν με τον τοπικό σας αντιπρόσωπο της Volvo Trucks.