Volvo Trucks

GREECE

×

Προδιαγραφές πλαισίου για το Volvo FΜ

 

  • Ύψη πλαισίων
  • Μέγ. φορτίο εμπρόσθιου άξονα
  • Οπίσθια ανάρτηση
  • Ύψη ζεύξης πλάκας επικαθήσεως
  • Δοκοί ρυμούλκησης
  • Δεξαμενές καυσίμου
  • Δεξαμενές AdBlue
  •  

     

  • Πλάκες επικαθήσεως
  • Ενεργό Σύστημα Διεύθυνσης της Volvo
  • Τεμπέλης για συζυγή άξονα
  • Τεμπέληδες
  • Εμπρόσθιοι τεμπέληδες
  • Φρένα 
  •  

    Ύψη πλαισίων

    X-Low (ελκυστήρας)

    περ. 810 mm

    Χαμηλή

    περ. 850 mm

    Μεσαίο

    περ. 900 mm

    Υψηλή

    περ. 1000 mm

    Xhigh

    περ. 1200 mm

    Μέγ. φορτίο εμπρόσθιου άξονα (τόνοι)

     

    Αέρος

    Φύλλα σούστας

    X-Low

    8

    Χαμηλή

    8

    Μεσαίο

    10/20*

    9

    Υψηλή

    10/20*

    10/20**

    Xhigh

    -

    10/20**



    * Με διπλούς μπροστινούς άξονες (FAL20 σε GRAS-GR)
    ** Με διπλούς εμπρόσθιους άξονες (FAA20/FAA21)

    Οπίσθια ανάρτηση

     Τύπος

    Άξονες

    Ανάρτηση

    Φορτίο άξονα / διάταξης

    Μείωση

    Εμπρόσθιοι / οπίσθιοι τεμπέληδες

    Μονός

             

    RAD-L90

    4×2

    Παραβολικά/πολύφυλλα ελατήρια

    13 t

    Απλή/Μειωτήρας

     

    RAD-GR

    4×2

    Αέρος

    11,5/13 t

    Απλή/Μειωτήρας

     

    RAD-G2

    4×2

    Αέρος

    13 t

    Μειωτήρας

     

    RAD-G4

    4×2

    Αέρος

    11,5/12 t

    Απλή

     

    Διάταξη αξόνων

             

    RADT-GR

    6×2/8×2

    Αέρος

    19/20.5/22.5/23 t

    Απλή/Μειωτήρας

    Τεμπέλης (σταθερός/με στρέψη/αυτοδιευθυνόμενος)

    RAPD-GR

    6×2

    Αέρος

    19/19/22 t

    Απλή/Μειωτήρας

    Εμπρόσθιος τεμπέλης (σταθερός/με στρέψη)

    RAPD-G4

    6×2

    Αέρος

    16 t

    Απλή

    Σταθερός εμπρόσθιος άξονας διαφορικού

    RADD-BR

    6×4/8×4

    Παραβολικός

    20/21 t

    Απλή/Μειωτήρας

     

    RADD-TR1

    6×4/8×4

    Παραβολικά/πολύφυλλα ελατήρια

    23/26 t

    Απλή/Μειωτήρας

     

    RADD-TR2

    6×4/8×4

    Πολύφυλλα ελατήρια

    26/32 t

    Μειωτήρας

     

    RADD-TR3

    6×4/8×4

    Παραβολικός

    38 t

    Μειωτήρας

     

    RADD-GR

    6×4/8×4

    Αέρος

    17/21/23/26 t

    Απλή/Μειωτήρας

     

    RADDT-GR

    8×4/10×4

    Αέρος

    27/33/36 t

    Απλή/Μειωτήρας

    πίσω άξονας διαφορικού με στρέψη

    RAPDD-GR

    8×4

    Αέρος

    27/30.5/32/35 t

    Απλή/Μειωτήρας

    εμπρόσθιος άξονας διαφορικού με στρέψη

    RAPDT-GR

    8×2

    Αέρος

    27/30/30.5/31.5/32 t

    Απλή/Μειωτήρας

    3 άξονες / εμπρόσθιος τεμπέλης με στρέψη και οπίσθιος τεμπέλης σταθερός ή με στρέψη

    Ύψη ζεύξης πλάκας επικαθήσεως

    Κίνηση

    Πλαίσιο

    Ανάρτηση

    Ύψος πλαισίου

    Ύψος 5W*

    Ύψος

    Ελάχ.ύψος ζεύξης**

    Ονομαστικό ύψος πορείας**

    4×2

    X-Low

    RAD-GR

    266

    140

    295/55

    867

    912

     

    X-low

    RAD-GR

    266

    140

    295/60

    887

    932

     

    Χαμηλή

    RAD-GR

    266

    140

    315/60

    955

    1015

     

    Μεσαίο

    RAD-GR

    266

    140

    315/70

    1014

    1075

     

    Μεσαίο

    RAD-GR

    300

    140

    315/70

    1031

    1092

     

    Υψηλή

    RAD-GR

    266

    140

    315/80

    1056

    1147

     

    Υψηλή

    RAD-GR

    300

    140

    315/80

    1090

    1164

    6×2

    Χαμηλή

    RADT-GR

    266

    160

    315/60

    975

    1035

     

    Μεσαίο

    RADT-GR

    266

    160

    315/70

    1034

    1095

     

    Μεσαίο

    RADT-GR

    300

    160

    315/70

    1051

    1112

     

    Υψηλή

    RADT-GR

    300

    150*

    315/80

    1160

    1234

     

    Μεσαίο

    RAPD-GR

    266

    160

    315/70

    1034

    1095

     

    Μεσαίο

    RADT-GR

    300

    160

    315/70

    1051

    1112

     

    Υψηλή

    RAPD-GR

    266

    160

    315/80

    1076

    1167

     

    Υψηλή

    RAPD-GR

    300

    160

    315/80

    1110

    1184

    6×4

    Υψηλή

    RADD-GR

    300

    150*

    315/80

    1173

    1234

    8×4

    Υψηλή

    RAPDD-GR

    300

    160

    315/80

    1137

    1207


    * +60 mm ύψος τοποθέτησης.
    ** 'Υψη κατά προσέγγιση

    Δοκοί ρυμούλκησης
    Δοκοί ρυμούλκησης κεντρικά τοποθετημένοι, ημι - βυθισμένης και βυθισμένης τοποθέτησης για ρυμουλκούμενα με άξονες στο κέντρο. Οι δοκοί ρυμούλκησης μπορούν να τοποθετούνται σε διαστήματα των 25 χιλιοστών.

    Δεξαμενές καυσίμου
    Αλουμινίου ή χάλυβα σε χωρητικότητες από 150 μέχρι 900 λίτρα. Η μέγιστη ποσότητα καυσίμου είναι 1.480 λίτρα για ελκυστήρα 4x2. Δεξαμενές LNG σε χωρητικότητες 115 kg (275 l), 155 kg (375 l) και 205 kg (495 l). Για διπλούς εμπρόσθιους άξονες, πλαστικό ρεζερβουάρ καυσίμου EU6 μεταξύ των εμπρόσθιων αξόνων.

    Δεξαμενές AdBlue
    Πλαστικές. Χωρητικότητα από 32 έως 100 λίτρα. Η αντλία του AdBlue είναι ενσωματωμένη με τη δεξαμενή AdBlue. 

    Πέταλα
    Η πιστοποιημένη τοποθέτηση επιτρέπει φορτίο μέχρι 36 τόνων. Στη σειρά περιλαμβάνεται πλάκα επικαθήσεως ISO με προφίλ σχήματος L σε διάφορα ύψη, παρέχοντας ποικιλία επιλογών. Η βάση τοποθέτησης πλάκας επικαθήσεως είναι μια εναλλακτική λύση χαμηλού ύψους καθώς δεν απαιτεί πλάκα συναρμογής. Το ύψος του πέταλου επάνω από το πλαίσιο είναι περίπου από 140 χιλιοστά. Προαιρετικά διατίθεται σύστημα αυτόματης λίπανσης και ένδειξη σύνδεσης με το ρυμουλκούμενο για συγκεκριμένες παραλλαγές.

    Φρένα
    Το EBS (ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα πέδησης) προσφέρει κορυφαία απόκριση, επιδόσεις και αίσθηση φρένων, ενώ παρέχει και πρόσβαση σε ένα πλήθος εύχρηστων δυνατοτήτων. Το EBS διατίθεται τώρα και για δισκόφρενα και ταμπούρα Z-cam (για μια επιλεγμένη σειρά από διαμορφώσεις αξόνων και ύψη πλαισίου). Αναβαθμίστε το σύστημα πέδησής σας με την προσθήκη του πακέτου EBS Medium ή οποιασδήποτε από τις επιπλέον επιλογές. Το EBS είναι στάνταρ σε όλα τα επίπεδα εξοπλισμού.

     

    Volvo Dynamic Steering
    Ενεργό σύστημα διεύθυνσης με αλληλοκάλυψη ροπής. Παρέχει υψηλότερη δύναμη υποβοήθησης σε χαμηλές ταχύτητες, περιορίζει τα κλοτσήματα από το τιμόνι και το διατηρεί ευκολότερα στην ευθεία θέση κατά το φρενάρισμα σε επιφάνειες με ανομοιόμορφη πρόσφυση. Το τιμόνι επανέρχεται αυτόματα στη θέση της ευθείας τόσο όταν κινείστε εμπρός όσο και με την όπισθεν.
    Το Volvo Δυναμική Οδήγηση διατίθεται τώρα και για όλες τις διαμορφώσεις αξόνων, ακόμα και εκείνων των φορτηγών με διπλούς εμπρόσθιους άξονες.
    Πρόσθετα χαρακτηριστικά του ενεργού συστήματος διεύθυνσης, όπως προσωπικές ρυθμίσεις και καθοδήγηση στροφής για ακόμα πιο ευχάριστη και ασφαλή οδήγηση.

    Αναρτώμενος πίσω άξονας του διαφορικού
    Επιτρέπει στον τελευταίο κινητήριο άξονα σε συζυγή διάταξη αξόνων να αποσυμπλέκεται και να ανυψώνεται, για την ελάττωση της κατανάλωσης καυσίμου και της ακτίνας στροφής. Πατώντας ένα κουμπί στο ταμπλό, ο οδηγός μπορεί να ανεβάσει τον άξονα όταν το φορτηγό είναι ξεφόρτωτο. Όταν το φορτηγό είναι φορτωμένο, ο άξονας χαμηλώνει αυτόματα μόνος του και συμπλέκεται. 
    Ο αναρτώμενος πίσω άξονας του διαφορικού διατίθεται για διαμορφώσεις 6×4 και 8×4 (με συζυγή διάταξη αξόνων) εφοδιασμένες με δισκόφρενα.

    Πίσω άξονες διαφορικού
    Διατίθενται σε πολλές διαμορφώσεις - σταθεροί με μονούς ή διπλούς τροχούς, με παθητική διεύθυνση ή ενεργό τιμόνι. Φορτίο άξονα: 7,5, 9,5, 10 ή 16 τόνοι.

    Εμπρόσθιοι άξονες διαφορικού
    Διατίθενται σε σταθερή παραλλαγή και με ενεργητικό τιμόνι τόσο για ελκυστήρες όσο και πλαίσια. Φορτίο άξονα: 4,5, 7,5 ή 9 τόνοι.

    EBS Medium

    Επιπλέον του βασικού πακέτου EBS Standard, το EBS Medium διαθέτει τα παρακάτω χαρακτηριστικά.
    Έλεγχος κατάστασης EBS
    Έλεγχος κατάστασης EBS μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος οχήματος TEA2+ και του Volvo Tech Tool.
    Υποβοήθηση εκκίνησης στην ανηφόρα
    Τα φρένα απελευθερώνονται μόνο εφόσον υπάρχει αρκετή ροπή κινητήρα να κινηθεί το όχημα εμπρός.
    Ανάλυση φθοράς θερμουίτ
    Προειδοποίηση θερμουίτ φρένων – υπολογίζει τα χιλιόμετρα που απομένουν με τα τωρινά θερμουίτ. (Μόνο για δισκόφρενα.)
    Αυτόματη απελευθέρωση χειρόφρενου
    Το χειρόφρενο απελευθερώνεται όταν ο οδηγός πατήσει το γκάζι και έχει επιλεγεί ταχύτητα (μόνο κιβώτιο ταχυτήτων I-Shift).

    Συμπληρωματικές επιλογές

    Επιπλέον των πακέτων προγραμμάτων, υπάρχουν οι εξής επιλογές:
    Ενισχυμένο φρένο
    Επιτρέπει στον οδηγό να ζητήσει ενισχυμένο φρενάρισμα του ρυμουλκούμενου. Τότε τα φρένα ενεργοποιούνται αυτόματα και ελαχιστοποιείται ο κίνδυνος διπλώματος.
    ESC (Ηλεκτρονικός Έλεγχος Ευστάθειας)
    Το σύστημα ευστάθειας στην πέδηση ενεργοποιεί μεμονωμένα τα φρένα σε κάθε τροχό, προσφέροντας έτσι ευστάθεια σε ολόκληρο το συνδυασμό του οχήματος και περιορίζοντας τον κίνδυνο διπλώματος, ανατροπής και ταλάντευσης του ρυμουλκούμενου. Το ESC πληροί τη νομοθεσία για τον Ηλεκτρονικό έλεγχο σταθερότητας οχήματος και διατίθεται για διαξονικά και τριαξονικά οχήματα.
    Φώτα φρένων κινδύνου
    Κατά το φρενάρισμα πανικού σε ταχύτητες άνω των 50 χλμ/ώρα, τα φώτα φρένων αναβοσβήνουν με συχνότητα τέσσερις φορές ανά δευτερόλεπτο.
    Υδραυλικός επιβραδυντής
    Compact επιβραδυντήρας επί του κιβωτίου ταχυτήτων με μέγιστη ισχύ 440 kW.

    ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ; ΟΔΗΓΗΣΤΕ ΤΟ

    Ο μόνος τρόπος να βιώσετε το δυναμικό μας νέο σασί είναι να καθίσετε στη θέση οδήγησης. Θα βρείτε τα κλειδιά στον τοπικό σας αντιπρόσωπο της Volvo Trucks.