Τύπος | Άξονες | Ανάρτηση | Φορτίο άξονα / διάταξης | Μείωση | Εμπρόσθιοι / οπίσθιοι τεμπέληδες |
---|---|---|---|---|---|
Μονός | |||||
RAD-L90 | 4×2 | Παραβολικά/πολύφυλλα ελατήρια | 13 t | Απλή/Μειωτήρας | |
RAD-GR | 4×2 | Αέρος | 11,5/13 t | Απλή/Μειωτήρας | |
RAD-G2 | 4×2 | Αέρος | 13 t | Μειωτήρας |
|
RAD-G4 | 4×2 | Αέρος | 11,5/12 t | Απλή | |
Διάταξη αξόνων | |||||
RADT-GR | 6×2/8×2 | Αέρος | 19/20.5/22.5/23 t | Απλή/Μειωτήρας | Τεμπέλης (σταθερός/με στρέψη/αυτοδιευθυνόμενος) |
RAPD-GR | 6×2 | Αέρος | 19/19/22 t | Απλή/Μειωτήρας | Εμπρόσθιος τεμπέλης (σταθερός/με στρέψη) |
RAPD-G4 | 6×2 | Αέρος | 16 t | Απλή | Σταθερός εμπρόσθιος άξονας διαφορικού |
RADD-BR | 6×4/8×4 | Παραβολικός | 20/21 t | Απλή/Μειωτήρας | |
RADD-TR1 | 6×4/8×4 | Παραβολικά/πολύφυλλα ελατήρια | 23/26 t | Απλή/Μειωτήρας | |
RADD-TR2 | 6×4/8×4 | Πολύφυλλα ελατήρια | 26/32 t | Μειωτήρας | |
RADD-TR3 | 6×4/8×4 | Παραβολικός | 38 t | Μειωτήρας | |
RADD-GR | 6×4/8×4 | Αέρος | 17/21/23/26 t | Απλή/Μειωτήρας | |
RADDT-GR | 8×4/10×4 | Αέρος | 27/33/36 t | Απλή/Μειωτήρας | πίσω άξονας διαφορικού με στρέψη |
RAPDD-GR | 8×4 | Αέρος | 27/30.5/32/35 t | Απλή/Μειωτήρας | εμπρόσθιος άξονας διαφορικού με στρέψη |
RAPDT-GR | 8×2 | Αέρος | 27/30/30.5/31.5/32 t | Απλή/Μειωτήρας | 3 άξονες / εμπρόσθιος τεμπέλης με στρέψη και οπίσθιος τεμπέλης σταθερός ή με στρέψη |
Κίνηση | Πλαίσιο | Ανάρτηση | Ύψος πλαισίου | Ύψος 5W* | Ύψος | Ελάχ.ύψος ζεύξης** | Ονομαστικό ύψος πορείας** |
---|---|---|---|---|---|---|---|
4×2 | X-Low | RAD-GR | 266 | 140 | 295/55 | 867 | 912 |
| X-low | RAD-GR | 266 | 140 | 295/60 | 887 | 932 |
Χαμηλή | RAD-GR | 266 | 140 | 315/60 | 955 | 1015 | |
Μεσαίο | RAD-GR | 266 | 140 | 315/70 | 1014 | 1075 | |
Μεσαίο | RAD-GR | 300 | 140 | 315/70 | 1031 | 1092 | |
Υψηλή | RAD-GR | 266 | 140 | 315/80 | 1056 | 1147 | |
Υψηλή | RAD-GR | 300 | 140 | 315/80 | 1090 | 1164 | |
6×2 | Χαμηλή | RADT-GR | 266 | 160 | 315/60 | 975 | 1035 |
| Μεσαίο | RADT-GR | 266 | 160 | 315/70 | 1034 | 1095 |
Μεσαίο | RADT-GR | 300 | 160 | 315/70 | 1051 | 1112 | |
Υψηλή | RADT-GR | 300 | 150* | 315/80 | 1160 | 1234 | |
Μεσαίο | RAPD-GR | 266 | 160 | 315/70 | 1034 | 1095 | |
Μεσαίο | RADT-GR | 300 | 160 | 315/70 | 1051 | 1112 | |
Υψηλή | RAPD-GR | 266 | 160 | 315/80 | 1076 | 1167 | |
Υψηλή | RAPD-GR | 300 | 160 | 315/80 | 1110 | 1184 | |
6×4 | Υψηλή | RADD-GR | 300 | 150* | 315/80 | 1173 | 1234 |
8×4 | Υψηλή | RAPDD-GR | 300 | 160 | 315/80 | 1137 | 1207 |
* +60 mm ύψος τοποθέτησης.
** 'Υψη κατά προσέγγιση
Δοκοί ρυμούλκησης
Δοκοί ρυμούλκησης κεντρικά τοποθετημένοι, ημι - βυθισμένης και βυθισμένης τοποθέτησης για ρυμουλκούμενα με άξονες στο κέντρο. Οι δοκοί ρυμούλκησης μπορούν να τοποθετούνται σε διαστήματα των 25 χιλιοστών.
Δεξαμενές καυσίμου
Αλουμινίου ή χάλυβα σε χωρητικότητες από 150 μέχρι 900 λίτρα. Η μέγιστη ποσότητα καυσίμου είναι 1.480 λίτρα για ελκυστήρα 4x2. Δεξαμενές LNG σε χωρητικότητες 115 kg (275 l), 155 kg (375 l) και 205 kg (495 l). Για διπλούς εμπρόσθιους άξονες, πλαστικό ρεζερβουάρ καυσίμου EU6 μεταξύ των εμπρόσθιων αξόνων.
Δεξαμενές AdBlue
Πλαστικές. Χωρητικότητα από 32 έως 100 λίτρα. Η αντλία του AdBlue είναι ενσωματωμένη με τη δεξαμενή AdBlue.
Πέταλα
Η πιστοποιημένη τοποθέτηση επιτρέπει φορτίο μέχρι 36 τόνων. Στη σειρά περιλαμβάνεται πλάκα επικαθήσεως ISO με προφίλ σχήματος L σε διάφορα ύψη, παρέχοντας ποικιλία επιλογών. Η βάση τοποθέτησης πλάκας επικαθήσεως είναι μια εναλλακτική λύση χαμηλού ύψους καθώς δεν απαιτεί πλάκα συναρμογής. Το ύψος του πέταλου επάνω από το πλαίσιο είναι περίπου από 140 χιλιοστά. Προαιρετικά διατίθεται σύστημα αυτόματης λίπανσης και ένδειξη σύνδεσης με το ρυμουλκούμενο για συγκεκριμένες παραλλαγές.
Φρένα
Το EBS (ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα πέδησης) προσφέρει κορυφαία απόκριση, επιδόσεις και αίσθηση φρένων, ενώ παρέχει και πρόσβαση σε ένα πλήθος εύχρηστων δυνατοτήτων. Το EBS διατίθεται τώρα και για δισκόφρενα και ταμπούρα Z-cam (για μια επιλεγμένη σειρά από διαμορφώσεις αξόνων και ύψη πλαισίου). Αναβαθμίστε το σύστημα πέδησής σας με την προσθήκη του πακέτου EBS Medium ή οποιασδήποτε από τις επιπλέον επιλογές. Το EBS είναι στάνταρ σε όλα τα επίπεδα εξοπλισμού.
Volvo Dynamic Steering
Ενεργό σύστημα διεύθυνσης με αλληλοκάλυψη ροπής. Παρέχει υψηλότερη δύναμη υποβοήθησης σε χαμηλές ταχύτητες, περιορίζει τα κλοτσήματα από το τιμόνι και το διατηρεί ευκολότερα στην ευθεία θέση κατά το φρενάρισμα σε επιφάνειες με ανομοιόμορφη πρόσφυση. Το τιμόνι επανέρχεται αυτόματα στη θέση της ευθείας τόσο όταν κινείστε εμπρός όσο και με την όπισθεν.
Το Volvo Δυναμική Οδήγηση διατίθεται τώρα και για όλες τις διαμορφώσεις αξόνων, ακόμα και εκείνων των φορτηγών με διπλούς εμπρόσθιους άξονες.
Πρόσθετα χαρακτηριστικά του ενεργού συστήματος διεύθυνσης, όπως προσωπικές ρυθμίσεις και καθοδήγηση στροφής για ακόμα πιο ευχάριστη και ασφαλή οδήγηση.
Αναρτώμενος πίσω άξονας του διαφορικού
Επιτρέπει στον τελευταίο κινητήριο άξονα σε συζυγή διάταξη αξόνων να αποσυμπλέκεται και να ανυψώνεται, για την ελάττωση της κατανάλωσης καυσίμου και της ακτίνας στροφής. Πατώντας ένα κουμπί στο ταμπλό, ο οδηγός μπορεί να ανεβάσει τον άξονα όταν το φορτηγό είναι ξεφόρτωτο. Όταν το φορτηγό είναι φορτωμένο, ο άξονας χαμηλώνει αυτόματα μόνος του και συμπλέκεται.
Ο αναρτώμενος πίσω άξονας του διαφορικού διατίθεται για διαμορφώσεις 6×4 και 8×4 (με συζυγή διάταξη αξόνων) εφοδιασμένες με δισκόφρενα.
Πίσω άξονες διαφορικού
Διατίθενται σε πολλές διαμορφώσεις - σταθεροί με μονούς ή διπλούς τροχούς, με παθητική διεύθυνση ή ενεργό τιμόνι. Φορτίο άξονα: 7,5, 9,5, 10 ή 16 τόνοι.
Εμπρόσθιοι άξονες διαφορικού
Διατίθενται σε σταθερή παραλλαγή και με ενεργητικό τιμόνι τόσο για ελκυστήρες όσο και πλαίσια. Φορτίο άξονα: 4,5, 7,5 ή 9 τόνοι.
Επιπλέον του βασικού πακέτου EBS Standard, το EBS Medium διαθέτει τα παρακάτω χαρακτηριστικά.
Έλεγχος κατάστασης EBS
Έλεγχος κατάστασης EBS μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος οχήματος TEA2+ και του Volvo Tech Tool.
Υποβοήθηση εκκίνησης στην ανηφόρα
Τα φρένα απελευθερώνονται μόνο εφόσον υπάρχει αρκετή ροπή κινητήρα να κινηθεί το όχημα εμπρός.
Ανάλυση φθοράς θερμουίτ
Προειδοποίηση θερμουίτ φρένων – υπολογίζει τα χιλιόμετρα που απομένουν με τα τωρινά θερμουίτ. (Μόνο για δισκόφρενα.)
Αυτόματη απελευθέρωση χειρόφρενου
Το χειρόφρενο απελευθερώνεται όταν ο οδηγός πατήσει το γκάζι και έχει επιλεγεί ταχύτητα (μόνο κιβώτιο ταχυτήτων I-Shift).
Επιπλέον των πακέτων προγραμμάτων, υπάρχουν οι εξής επιλογές:
Ενισχυμένο φρένο
Επιτρέπει στον οδηγό να ζητήσει ενισχυμένο φρενάρισμα του ρυμουλκούμενου. Τότε τα φρένα ενεργοποιούνται αυτόματα και ελαχιστοποιείται ο κίνδυνος διπλώματος.
ESC (Ηλεκτρονικός Έλεγχος Ευστάθειας)
Το σύστημα ευστάθειας στην πέδηση ενεργοποιεί μεμονωμένα τα φρένα σε κάθε τροχό, προσφέροντας έτσι ευστάθεια σε ολόκληρο το συνδυασμό του οχήματος και περιορίζοντας τον κίνδυνο διπλώματος, ανατροπής και ταλάντευσης του ρυμουλκούμενου. Το ESC πληροί τη νομοθεσία για τον Ηλεκτρονικό έλεγχο σταθερότητας οχήματος και διατίθεται για διαξονικά και τριαξονικά οχήματα.
Φώτα φρένων κινδύνου
Κατά το φρενάρισμα πανικού σε ταχύτητες άνω των 50 χλμ/ώρα, τα φώτα φρένων αναβοσβήνουν με συχνότητα τέσσερις φορές ανά δευτερόλεπτο.
Υδραυλικός επιβραδυντής
Compact επιβραδυντήρας επί του κιβωτίου ταχυτήτων με μέγιστη ισχύ 440 kW.