Όλα τα επίπεδα ισχύος για κινητήρες D5K και D8K είναι πιστοποιημένα για συνθετικό πετρέλαιο (HVO). Υπάρχει μια έκδοση του κινητήρα D8K 320 θα λειτουργεί με καθαρό βιοντίζελ (B100), πιστοποιημένη για Euro 6. Αποτελεί την τέλεια επιλογή εάν θέλετε να συμβάλλετε στην προστασία του περιβάλλοντος και να απολαύσετε τα αντιρρυπαντικά κίνητρα που ισχύουν στην αγορά σας.
|
D5K |
D8K |
---|---|---|
Αρ. κυλίνδρων |
4 |
6 |
Κυβισμός |
5,1 dm³ |
7,7 dm³ |
Διαδρομή |
135 mm |
135 mm |
Διάμετρος |
110 mm |
110 mm |
Λόγος συμπίεσης |
17.5:1 |
17.5:1 |
Στροφές οικονομικής λειτουργίας |
1100-1800 σ.α.λ. |
1000-1700 σ.α.λ. |
Ισχύς κλαπέτου (2800 σ.α.λ.) |
80 kW |
120 kW |
Δράση φρεναρίσματος (2800 σ.α.λ.) |
– |
170 kW |
Φίλτρα λαδιού |
1 |
1 |
Ποσότητα αλλαγής λαδιού συμπ. φίλτρου |
15 λ. |
20 λ. |
Σύστημα ψύξης, συνολική ποσότητα |
13 λ. |
17 λ. |
Διάστημα αλλαγής λαδιού
Μέχρι 100.000 χλμ. ή μία φορά κάθε δύο χρόνια με VDS4 και VDS4.5.
Προϋποθέσεις καυσίμου
EN 590 (κανονισμός ΕΕ) μέγιστο θείο 10 ppm.
Δυναμολήπτης επί του κινητήρα
Σχέση 1:1, 600 Nm αποδιδόμενη ροπή τόσο κατά την οδήγηση όσο και σε ακινησία.
Έκδοση βιοντίζελ
Ο D5K240 διατίθεται επίσης και σε έκδοση βιοντίζελ (B100) με προδιαγραφές Euro 6. Για πληροφορίες για τα διαστήματα σέρβις συνεννοηθείτε με τον αντιπρόσωπο της Volvo.
Ισχύς / Ροπή
Ωφέλιμη ισχύς κατά: EC 582/2011
D5K210 (154 kW) |
|
Μέγ. ισχύς στις 2200 σ.α.λ. |
210 ίπποι |
Μέγ. ροπή στις 1100-1700 σ.α.λ. |
800 Nm |
D5K240 (177 kW) |
|
Μέγ. ισχύς στις 2200 σ.α.λ. |
240 ίπποι |
Μέγ. ροπή στις 1200-1600 σ.α.λ. |
900 Nm |
Ωφέλιμη ισχύς κατά: EC 582/2011
D8K250 (184 kW) |
|
Μέγ. ισχύς στις 2100 σ.α.λ. |
250 ίπποι |
Μέγ. ροπή στις 900-1700 σ.α.λ. |
950 Nm |
D8K280 (206 kW) |
|
Μέγ. ισχύς στις 2100 σ.α.λ. |
280 ίπποι |
Μέγ. ροπή στις 950-1700 σ.α.λ. |
1050 Nm |
Τύπος |
|
Αριθμός ταχυτήτων |
Μέγ. ροπή (Nm) |
Έγκριση ΜΒΣ (τόνοι) |
D5K210 |
D5K240 |
D8K250 |
D8K280 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
ATO1056 |
Αυτόματο |
6 |
1050 |
19 |
|
● |
|
|
ATO1056 |
Αυτόματο |
6 |
1050 |
32 |
|
|
● |
● |
ATO8006 |
Αυτόματο |
6 |
850 |
19 |
● |
|
|
|
Τύπος |
|
Αριθμός ταχυτήτων |
Μέγ. ροπή (Nm) |
Έγκριση ΜΒΣ (τόνοι) |
D5K210 |
D5K240 |
D8K250 |
D8K280 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
ZTO1006 |
Μηχανικό |
6 |
1050 |
19 |
|
● |
|
|
ZTO1006 |
Μηχανικό |
6 |
1050 |
32 |
|
|
● |
● |
ZTO1109 |
Μηχανικό |
9 |
1200 |
36 |
|
|
● |
● |
STO8006 |
Μηχανικό |
6 |
850 |
19 |
● |
|
|
|
Τύπος |
|
Αριθμός ταχυτήτων |
Μέγ. ροπή (Nm) |
Έγκριση ΜΒΣ (τόνοι) |
D5K210 |
D5K240 |
D8K250 |
D8K280 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
AL306 |
Αυτόματη |
6 |
1300 |
32 |
|
|
● |
● |
|
Παραλλαγή PTO |
Τύπος |
Λόγος σχέσεων |
Μέγ. ροπή (Nm) |
Περιστροφή |
---|---|---|---|---|---|
ZTO1006 |
PTR-ZF4 |
Φλάντζα |
01:01.7 |
320 |
Ίδια |
|
PTR-ZF5 |
Αντλία |
01:01.7 |
320 |
Ίδια |
|
PTR-ZF6 |
Φλάντζα |
01:02.0 |
270 |
Ίδια |
|
PTR-FH5 |
Φλάντζα |
01:01.0 |
450 |
Ίδια |
|
PTR-PH4 |
Αντλία |
01:01.0 |
450 |
Ίδια |
|
PTRA-PH3* |
Αντλία |
01:01.0 |
450 |
Ίδια |
|
|
|
|
|
|
ATO1056 |
PTR-ZF4 |
Φλάντζα |
01:01.7 |
320 |
Ίδια |
|
PTR-ZF5 |
Αντλία |
01:01.7 |
320 |
Ίδια |
|
PTR-ZF6 |
Φλάντζα |
01:02.0 |
270 |
Ίδια |
|
PTR-FH5 |
Φλάντζα |
01:01.0 |
450 |
Ίδια |
|
PTR-PH4 |
Αντλία |
01:01.0 |
450 |
Ίδια |
|
PTRA-PH3* |
Αντλία |
01:01.0 |
450 |
Ίδια |
|
|
|
|
|
|
ZTO1109 |
PTR-ZF2 |
Φλάντζα |
01:01.9 |
410 |
Ίδια |
|
PTR-ZF3 |
Αντλία |
01:01.9 |
410 |
Ίδια |
|
PTR-FH1 |
Φλάντζα |
01:01.0 |
800 |
Ανάστροφη |
|
PTR-PH1 |
Αντλία |
01:01.0 |
800 |
Ανάστροφη |
|
PTR-FH2 |
Φλάντζα |
01:01.3 |
430 |
Ίδια |
|
PTR-PH2 |
Αντλία |
01:01.3 |
430 |
Ίδια |
|
PTR-FH5 |
Φλάντζα |
01:01.8 |
450 |
Ίδια |
|
PTR-PH4 |
Αντλία |
01:01.8 |
450 |
Ίδια |
|
PTRA-PH1** |
Αντλία |
01:01.0 |
600 |
Ανάστροφη |
|
PTRA-PH2** |
Αντλία |
01:01.3 |
430 |
Ίδια |
|
|
|
|
|
|
STO8006 |
PR-FH5 |
Φλάντζα |
01:01.0 |
400 |
Ίδια |
|
PR-PH4 |
Αντλία |
01:01.0 |
400 |
Ίδια |
|
|
|
|
|
|
ATO8006 |
PR-FH5 |
Φλάντζα |
01:01.0 |
400 |
Ίδια |
|
PR-PH4 |
Αντλία |
01:01.0 |
400 |
Ίδια |
|
|
|
|
|
|
AL306 |
PR-HP4S |
Αντλία |
01:00.9 |
400 |
Ίδια |
|
PR-HF4S |
Φλάντζα |
01:00.9 |
400 |
Ίδια |
|
PR-HP6S |
Αντλία |
01:00.9 |
600 |
Ίδια |
|
PR-HF6S |
Φλάντζα |
01:00.9 |
600 |
Ίδια |
|
PR-HP4SH |
Αντλία |
01:01.6 |
400 |
Ίδια |
|
PR-HF4SH |
Φλάντζα |
01:01.6 |
400 |
Ίδια |
|
|
|
|
|
|
D5K/D8K |
PTER1400 |
Φλάντζα |
01:01.0 |
600 |
Ανάστροφη |
|
PTER-DIN |
Αντλία |
01:01.0 |
600 |
Ανάστροφη |
|
PTER-100 |
Φλάντζα |
01:01.0 |
600 |
Ανάστροφη |
*Προαιρετικός PTO για PTR-ZF4 / ZF5 / ZF6
**Προαιρετικός PTO για PTR-ZF2 / ZF3
Τύπος |
Άξονας |
Μετάδοση |
Μέγ. ροπή (Nm) |
Μέγ. φορτίο άξονα (τόνοι) |
Έγκριση ΜΒΣ (τόνοι) |
---|---|---|---|---|---|
Απλής μείωσης (ημιαξόνια) |
|
|
|
|
|
RSS0819A |
Μονός |
Υποειδής |
950 |
8.5 |
19 |
RSS1125A |
Μονός |
Υποειδής |
1050 |
11.5 |
25 |
RSS1132A |
Μονός |
Υποειδής |
1050 |
11.5 |
32.5 |
Μείωση πλήμνης (μειωτήρες) |
|
|
|
|
|
RSH1140C* |
Μονός |
Υποειδής |
1200 |
11 |
40 |
* Μόνο για το Volvo FL 4×4
RSS0819A |
RSS1125A |
RSS1132A |
RSH1140C |
---|---|---|---|
3.31:1 |
3.58:1 |
3.78:1 |
5.86:1 |
3.58:1 |
3.73:1 |
4.13:1 |
6.31:1 |
3.73:1 |
3.90:1 |
4.50:1 |
|
3.91:1 |
4.11:1 |
5.14:1 |
|
4.10:1 |
4.33:1 |
5.67:1 |
|
4.30:1 |
4.63:1 |
6.17:1 |
|
4.56:1 |
4.88:1 |
|
|
4.88:1 |
5.13:1 |
|
|
5.13:1 |
5.29:1 |
|
|
5.29:1 |
5.57:1 |
|
|
5.57:1 |
5.86:1 |
|
|
5.86:1 |
|
|
|