Κίνηση | Ύψος σασί | Μικτό βάρος οχήματος | Τροχοί | Κινητήρας | Φορτίο εμπρός άξονα | Φορτίο οπίσθιου άξονα |
---|---|---|---|---|---|---|
4x2 | Χαμηλή | 10 t | 17.5 " | D5K | 4,0 t | 7,6 t |
4x2 | Χαμηλή | 10 t | 17.5 " | D5K | 4,0 t | 8,0 t |
4x2 | Χαμηλή | 12 t | 17.5 " | D5K | 4,5 t | 8,5 t |
4x2 | Μεσαίο | 12 t | 17.5 " | D5K | 4,5/5,0 t | 8,5 t |
4x2 | Μεσαίο | 12 t | 19.5 " | D8K | 4,5/5,0 t | 8,5 t |
4x2 | Μεσαίο | 14 t | 19.5 " | D8K | 5,0/5,8 t | 9,5 t |
4x2 | Μεσαίο | 14 t | 19.5 " | D5K | 5,0/5,8 t | 9,5 t |
4x2 | Μεσαίο | 16 t | 19.5 " | D5K | 5,0/5,8 t | 9,5 t |
4x2 | Μεσαίο | 16 t | 19.5 " | D8K | 5,8 t | 10,9 t |
4x2 | Υψηλή | 12 t | 22.5 " | D8K | 5,0 t | 9,2 t |
4x2 | Υψηλή | 14 t | 22.5 " | D8K | 5,6 t | 9,5/10,6 t |
4x2 | Υψηλή | 16 t | 22.5 " | D8K | 6,3 t | 10,9 t |
4x2 | X-High | 18 t | 22.5 " | D8K | 7,1 t | 11,5 t |
4x4 | XX-High | 12 t | 22.5 " | D8K | 5,6 t | 7,4 t |
4x4 | XX-High | 14 t | 22.5 " | D8K | 5,6 t | 9,2 t |
4x4 | XX-High | 16 t | 22.5 " | D8K | 5,6 t | 10,9 t |
Μεταξόνιο (mm) | 10-12 τόνοι (17.5”) | 12–16 τόνοι (19.5”) | 12–16 τόνοι (22.5”) | 18 τόνοι (22.5”) |
---|---|---|---|---|
3250 | ● | ● | ● | |
3350 | ●* | |||
3500 | ● | ● | ● | ● |
3800 | ● | ● | ● | ● |
4100 | ● | ● | ● | ● |
4400 | ● | ● | ● | ● |
4700 | ● | ● | ● | ● |
5000 | ● | ● | ● | |
5300 | ● | ● | ● | |
5600 | ● | ● | ● | |
5900 | ● | ● | ● | |
6200 | ● | ● | ● | |
6500 | ● | ● | ● | |
6800 | ● |
* Μόνο για το Volvo FL 4×4
10-12 τόνοι (17.5") | 12–16 τόνοι (19.5”) | 12–16 τόνοι (22.5”) | 18 τόνοι (22.5") | |
---|---|---|---|---|
Φύλλα σούστας, παραβολικά | ● | ● | ● | |
Φύλλα σούστας, παραβολικά, ενισχυμένα | ● | ● | ||
Ανάρτηση αέρα | ● | ● |
Ύψος | Ύψος (mm) | |
---|---|---|
Χαμηλή | 245/70R17.5” | 810–830 |
Μεσαίο | 265/70R19.5” | 860 |
Υψηλή | 275/70R22.5” | 950 |
X-High | 295/80R22.5” | 960 |
XX-High* | 11R22.5 | 1175 |
* Μόνο για το Volvo FL 4×4
Οι δεξαμενές καυσίμου είναι διαθέσιμες σε πλαστικό, χάλυβα ή αλουμίνιο. Η χωρητικότητα των δεξαμενών κυμαίνεται από 80 έως 300 λίτρα. Επιπλέον, υπάρχει διαθέσιμος ένας συνδυασμός δύο δεξαμενών 215 λίτρων με συνολική χωρητικότητα 430 λίτρων.
Χωρητικότητα (λίτρα) | Εξοπλισμός πλαισίου | Υλικό |
---|---|---|
80 | Δεξιά/αριστερά | Πλαστικό |
130 | Δεξιά/αριστερά | Πλαστικό |
150* | Δεξιά | Αλουμίνιο |
160** | Αριστερά | Χάλυβας/αλουμίνιο |
210 | Δεξιά/αριστερά | Χάλυβας/αλουμίνιο |
215 | Δεξιά/αριστερά | Πλαστικό |
300 | Δεξιά | Χάλυβας |
430 (2×215) | Δεξιά | Πλαστικό |
* Μόνο για το 18-τονο Volvo FL
** Μόνο για το 18-τονο Volvo FL
Η δεξαμενή AdBlue είναι από πλαστικό και η χωρητικότητά της είναι 32 λίτρα. Η αντλία του AdBlue είναι ενσωματωμένη στο συγκρότημα δεξαμενής. Υπάρχει μία παραλλαγή για οχήματα με δεξιά τοποθετημένη δεξαμενή καυσίμου (ADTP-R) και μια για οχήματα με αριστερή δεξαμενή (ADTP-L).
Τα φορτία εμπρός άξονα κυμαίνονται από 4,5 μέχρι 7,1 τόνους. Το φορτίο άξονα για τον κινούμενο εμπρόσθιο άξονα, διαθέσιμο για το Volvo FL 4×4, είναι 5,6 τόνοι.
Τύπος ανάρτησης | 10-12 τόνοι (17.5") | 12–16 τόνοι (19.5”) | 12–16 τόνοι (22.5”) | 18 τόνοι (22.5") | |
---|---|---|---|---|---|
Μονός 4×2 | |||||
RAD-L80 | Φύλλα σούστας | ● | ● | ● | |
RAD-L80 | Φύλλα σούστας, ενισχυμένα | ● | ● | ● | |
RAD-L80 | Φύλλα σούστας, κοντά και σκληρά | ● | |||
RAD-A2V | Αέρος | ● | ● | ||
RAD-KR | Αέρος | ● | |||
Μονός 4×4 | |||||
RAD-L80 | ● |
Το Volvo FL διαθέτει φρένα πεπιεσμένου αέρα με αεριζόμενους δίσκους, τόσο εμπρός όσο και πίσω. Το ENS (ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα πέδησης) με σύστημα αντι-μπλοκ και δισκόφρενα, παρέχει ταχύτερη και ασφαλέστερη απόκριση κατά το φρενάρισμα και συμβάλλει σε μειωμένη φθορά στα φρένα. Το σύστημα περιλαμβάνει χαρακτηριστικά όπως ABS, φρένα αντι-μπλοκ, μπλοκέ διαφορικό και συνδυασμό φρένων. Με το συνδυασμό φρένων, το σύστημα αξιοποιεί τα ποικίλα συστήματα φρένων του οχήματος για περισσότερο ομοιόμορφη εφαρμογή τους και μειώνει τη φθορά τόσο στα φρένα τροχών όσο και τα ελαστικά. Το εκτεταμένο πακέτο EBS περιλαμβάνει μια λειτουργία η οποία διευκολύνει την εκκίνηση σε ανηφόρες. Τα δισκόφρενα διατίθενται σε ποικίλα μεγέθη ανάλογα με την εφαρμογή.
ESC (Ηλεκτρονικός Έλεγχος Ευστάθειας)
Το ESC (ESC-BAS1) συμβάλλει στη διατήρηση της κατευθυντικότητας (έλεγχος της κλίσης) σε δυσχερείς συνθήκες και επίσης συμβάλλει στην πρόληψη της ανατροπής του οχήματος.
Υδραυλικός επιβραδυντής για κιβώτια ταχυτήτων AL306
Ο μικρών διαστάσεων ολοκληρωμένος υδραυλικός επιβραδυντής (παραλλαγές RET-HYDR και RET-TPT) είναι τοποθετημένος στο κιβώτιο ταχυτήτων. Η μέγιστη δράση πέδησης είναι 400 kW.
Ο μέγιστος λόγος του μετατροπέα ροπής (TC421) είναι 1.77:1.
Έκδοση 12 τόνων | Έκδοση 16 τόνων | |
---|---|---|
Ύψος σασί | Χαμηλή | Μεσαίο |
Φορτίο εμπρός άξονα | 4,2 t | 5,8 t |
Φορτίο οπίσθιου άξονα | 8,0 t | 10,9 t |
Καμπίνα | Καμπίνα ημέρας | |
Κινητήρας | D5K210 ή D5k240 | D8K250 |
Κιβώτιο ταχυτήτων | STO8006 ή ZTO1006 | ZTO1006 ή ZTO1109 |
Πίσω άξονας | RSS0819A | RSS1125A |
Ελαστικά | TD10R17.5" | TD285-70R19.5" |
Μεταξόνια | 3150, 3350 ή 3600 |