Trucks

Προδιαγραφές γραμμής μετάδοσης κίνησης για το Volvo FH16

Κινητήρες

 

D16K 

Πρότυπο αντιρρυπαντικών προδιαγραφών 

Euro 6

Αρ. κυλίνδρων 

Κυβισμός 

16,1 dm³ 

Διαδρομή 

165 mm 

Διάμετρος 

144 mm

Λόγος συμπίεσης 

16.0:1

Στροφές οικονομικής λειτουργίας 

950-1400 σ.α.λ.

Ισχύς κλαπέτου

230 kW (2200 σ.α.λ.)

Επενέργεια VEB+ 

470 kW (2200 σ.α.λ.)

VEB+ 

επιλογή 

Φίλτρα λαδιού 

2 πλήρους ροής, 1 παρακαμπτήριο 

Ποσότητα αλλαγής λαδιού συμπ. φίλτρου 

42 λ. 

Σύστημα ψύξης, συνολική ποσότητα 

48 λ. 

Προϋποθέσεις καυσίμου

Καύσιμο χωρίς θείο (EN590, μέγ. περιεκτικότητα θείου 10 ppm)
Βιοντίζελ 2ης γενιάς (EN15940, συνθετικό ντίζελ)

Διάστημα αλλαγής λαδιού

Μέχρι 100.000 χλμ. ή μία φορά το χρόνο με VDS4. 

Δυναμολήπτης επί του κινητήρα

 

 

Αποδιδόμενη ροπή 

Λόγος 

EPTT650 

650 Nm* 

1.26:1

EPTT1000 

1000 Nm* 

1.26:1


*Απόδοση ροπής τόσο κατά την οδήγηση όσο και σε ακινησία.

D16K – ισχύς/ροπή

Ωφέλιμη ισχύς κατά: EC 582/2011

D16K550 (410 kW) 

 

Μέγ. ισχύς στις 1380–1700 σ.α.λ. 

550 ίπποι 

Μέγ. ροπή στις 900-1380 σ.α.λ. 

2800 Nm 

D16K650 (480 kW) 

 

Μέγ. ισχύς στις 1450–1700 σ.α.λ. 

650 ίπποι 

Μέγ. ροπή στις 950-1450 σ.α.λ. 

3150 Nm 

D16K750 (550 kW) 

 

Μέγ. ισχύς στις 1600-1800 σ.α.λ. 

750 ίπποι 

Μέγ. ροπή στις 950-1400 σ.α.λ. 

3550 Nm 

I-Shift

Κιβώτιο 12 ταχυτήτων με μισές σχέσεις και αργό - γρήγορο με σύστημα αυτόματων αλλαγών ταχυτήτων. Το I-Shift μπορεί να εφοδιαστεί με compact επιβραδυντήρα, δυναμολήπτη, εφεδρική αντλία υποβοήθησης τιμονιού και ψυγείο λαδιού.

Προδιαγραφές

Τύπος

Τελική σχέση

Ροπή κινητήρα (Nm)

Έγκριση ΜΒΣ (τόνοι)

AT2812F

Απευθείας 

2800

60

ATO3112F

Overdrive 

3150

100

ATO3512F

Overdrive

3550

100

Πίσω άξονες

Τύπος 

Άξονας

Μετάδοση

Μέγ. ροπή (Nm)

Μέγ. φορτίο άξονα/διάταξης (τόνοι)

Έγκριση ΜΒΣ (τόνοι)

Απλής μείωσης (ημιαξόνια)

         

RSS1356

Μονός

Υποειδής

2400/2800

13

56/44

RSS1370A/B

Μονός

Υποειδής

 

13

70

RTS2370A

Συζυγής

Υποειδής

3550

23

70

RTS2310

Συζυγής

Υποειδής

3550

23

100

Μείωση πλήμνης (μειωτήρες)

         

RSH1370F

Μονός

Κωνικά ελικοειδής

3550

13

70

RTH2610F

Συζυγής

Κωνικά ελικοειδής

3550

26

100

RTH3210

Συζυγής

Κωνικά ελικοειδής

3550

32

100

RTH3312

Συζυγής

Κωνικά ελικοειδής

3550

33

120

RTH3815

Συζυγής

Κωνικά ελικοειδής

3550

38

150

Σχέσεις μετάδοσης οπίσθιου άξονα

 

RSS1356

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310A

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210G

RTH3312B

RTH3815

2.50:1

2.06:1

2.43:1

2.06:1

3.46:1

3.33:1

3.33:1

3.61:1

4.14:1

2.79:1

2.17:1

2.57:1

2.17:1

3.61:1

3.46:1

3.46:1

3.76:1

4.58:1

3.10:1

2.47:1

2.83:1

2.31:1

3.76:1

3.61:1

3.61:1

4.12:1

5.43:1

3.44:1

2.47:1

3.09:1

2.47:1

4.12:1

3.76:1

3.76:1

4.55:1

7.22:1

3.67:1

2.64:1

3.40:1

2.64:1

4.55:1

3.97:1

3.97:1

5.41:1

 
 

2.85:1

3.78:1

2.85:1

5.41:1

4.12:1

4.12:1

6.18:1

 
 

3.08:1

4.13:1

3.08:1

 

4.55:1

4.55:1

7.21:1

 
 

3.40:1*

4.50:1

3.36:1

 

5.41:1

5.41:1

   
 

3.67:1*

5.14:1

3.70:1

 

6.18:1

6.18:1

   
 

4.11:1*

5.67:1

4.11:1

   

7.21:1

   
   

6.17:1

4.63:1

         

*RSS1370B

Συνδυασμοί γραμμών μετάδοσης κίνησης

 

D16K550

D16K650

D16K750

I-Shift

     

AT2812F

     

ATO3112F

 

ATO3512F

   

       

Άξονες απλής μείωσης (ημιαξόνια)

     

RSS1356

   

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310A

Άξονες με μείωση πλήμνης (μειωτήρες)

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

RTH3312

RTH3815

Δυναμολήπτες

Μια μεγάλη γκάμα ανεξάρτητων από το συμπλέκτη, εξαρτώμενων από το συμπλέκτη ή υψηλής ροπής δυναμοληπτών διαθέσιμων για την παροχή κίνησης προς κάθε είδους εξοπλισμό αμαξώματος.

Δυναμολήπτες ανεξάρτητοι από το συμπλέκτη

PTER-DIN: Δυναμολήπτης τοποθέτησης στο πίσω μέρος του κινητήρα για την απευθείας κίνηση υδραυλικής αντλίας.
PTER1400: Δυναμολήπτης τοποθέτησης στο πίσω μέρος του κινητήρα με σύνδεση φλάντζας για υδραυλική αντλία.
PTER-100: Δυναμολήπτης τοποθέτησης στο πίσω μέρος του κινητήρα με σύνδεση φλάντζας για υδραυλική αντλία.

Δυναμολήπτες λειτουργίας με συμπλέκτη

PTR-F: Φλάντζα τοποθέτησης δυναμολήπτη, χαμηλών ή υψηλών στροφών.
PTR-FL/FH: Φλάντζα τοποθέτησης δυναμολήπτη, χαμηλών ή υψηλών στροφών.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Χαμηλών, μεσαίων ή υψηλών στροφών με σύνδεσμο DIN για την απευθείας σύνδεση υδραυλικής αντλίας.
PTRD-F: Φλάντζα τοποθέτησης δυναμολήπτη, υψηλών στροφών για απευθείας σύνδεση στον κεντρικό άξονα.
PTRD-D: Υψηλών στροφών με διπλή μετάδοση. Εμπρός και πίσω σύνδεση DIN για την απευθείας τοποθέτηση υδραυλικών αντλιών.
PTRD-D1: Υψηλών στροφών με διπλή μετάδοση. Τοποθέτηση εξαρτήματος συνδετήριας φλάντζας πίσω και εξάρτησης DIN εμπρός.
PTRD-D2: Υψηλών στροφών με διπλή μετάδοση πίσω και απλή μετάδοση εμπρός. Δύο φλάντζες τοποθέτησης δυναμολήπτη πίσω και μία σύνδεση DIN εμπρός.

ΠΛΗΣΙΑΣΤΕ ΣΤΟ VOLVO FH16

Περιγράψτε το τέλειο φορτηγό σας. Όλα συμβαίνουν με τον τοπικό σας αντιπρόσωπο της Volvo Trucks.