|
D16K |
---|---|
Πρότυπο αντιρρυπαντικών προδιαγραφών |
Euro 6 |
Αρ. κυλίνδρων |
6 |
Κυβισμός |
16,1 dm³ |
Διαδρομή |
165 mm |
Διάμετρος |
144 mm |
Λόγος συμπίεσης |
16.0:1 |
Στροφές οικονομικής λειτουργίας |
950-1400 σ.α.λ. |
Ισχύς κλαπέτου |
230 kW (2200 σ.α.λ.) |
Επενέργεια VEB+ |
470 kW (2200 σ.α.λ.) |
VEB+ |
επιλογή |
Φίλτρα λαδιού |
2 πλήρους ροής, 1 παρακαμπτήριο |
Ποσότητα αλλαγής λαδιού συμπ. φίλτρου |
42 λ. |
Σύστημα ψύξης, συνολική ποσότητα |
48 λ. |
Καύσιμο χωρίς θείο (EN590, μέγ. περιεκτικότητα θείου 10 ppm)
Βιοντίζελ 2ης γενιάς (EN15940, συνθετικό ντίζελ)
Μέχρι 100.000 χλμ. ή μία φορά το χρόνο με VDS4.
|
Αποδιδόμενη ροπή |
Λόγος |
---|---|---|
EPTT650 |
650 Nm* |
1.26:1 |
EPTT1000 |
1000 Nm* |
1.26:1 |
*Απόδοση ροπής τόσο κατά την οδήγηση όσο και σε ακινησία.
Ωφέλιμη ισχύς κατά: EC 582/2011
D16K550 (410 kW) |
|
---|---|
Μέγ. ισχύς στις 1380–1700 σ.α.λ. |
550 ίπποι |
Μέγ. ροπή στις 900-1380 σ.α.λ. |
2800 Nm |
D16K650 (480 kW) |
|
Μέγ. ισχύς στις 1450–1700 σ.α.λ. |
650 ίπποι |
Μέγ. ροπή στις 950-1450 σ.α.λ. |
3150 Nm |
D16K750 (550 kW) |
|
Μέγ. ισχύς στις 1600-1800 σ.α.λ. |
750 ίπποι |
Μέγ. ροπή στις 950-1400 σ.α.λ. |
3550 Nm |
Τύπος |
Τελική σχέση |
Ροπή κινητήρα (Nm) |
Έγκριση ΜΒΣ (τόνοι) |
---|---|---|---|
AT2812F |
Απευθείας |
2800 |
60 |
ATO3112F |
Overdrive |
3150 |
100 |
ATO3512F |
Overdrive |
3550 |
100 |
Τύπος |
Άξονας |
Μετάδοση |
Μέγ. ροπή (Nm) |
Μέγ. φορτίο άξονα/διάταξης (τόνοι) |
Έγκριση ΜΒΣ (τόνοι) |
---|---|---|---|---|---|
Απλής μείωσης (ημιαξόνια) |
|||||
RSS1356 |
Μονός |
Υποειδής |
2400/2800 |
13 |
56/44 |
RSS1370A/B |
Μονός |
Υποειδής |
13 |
70 |
|
RTS2370A |
Συζυγής |
Υποειδής |
3550 |
23 |
70 |
RTS2310 |
Συζυγής |
Υποειδής |
3550 |
23 |
100 |
Μείωση πλήμνης (μειωτήρες) |
|||||
RSH1370F |
Μονός |
Κωνικά ελικοειδής |
3550 |
13 |
70 |
RTH2610F |
Συζυγής |
Κωνικά ελικοειδής |
3550 |
26 |
100 |
RTH3210 |
Συζυγής |
Κωνικά ελικοειδής |
3550 |
32 |
100 |
RTH3312 |
Συζυγής |
Κωνικά ελικοειδής |
3550 |
33 |
120 |
RTH3815 |
Συζυγής |
Κωνικά ελικοειδής |
3550 |
38 |
150 |
RSS1356 |
RSS1370A/B |
RTS2370A |
RTS2310A |
RSH1370F |
RTH2610F |
RTH3210G |
RTH3312B |
RTH3815 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
2.50:1 |
2.06:1 |
2.43:1 |
2.06:1 |
3.46:1 |
3.33:1 |
3.33:1 |
3.61:1 |
4.14:1 |
2.79:1 |
2.17:1 |
2.57:1 |
2.17:1 |
3.61:1 |
3.46:1 |
3.46:1 |
3.76:1 |
4.58:1 |
3.10:1 |
2.47:1 |
2.83:1 |
2.31:1 |
3.76:1 |
3.61:1 |
3.61:1 |
4.12:1 |
5.43:1 |
3.44:1 |
2.47:1 |
3.09:1 |
2.47:1 |
4.12:1 |
3.76:1 |
3.76:1 |
4.55:1 |
7.22:1 |
3.67:1 |
2.64:1 |
3.40:1 |
2.64:1 |
4.55:1 |
3.97:1 |
3.97:1 |
5.41:1 |
|
2.85:1 |
3.78:1 |
2.85:1 |
5.41:1 |
4.12:1 |
4.12:1 |
6.18:1 |
||
3.08:1 |
4.13:1 |
3.08:1 |
4.55:1 |
4.55:1 |
7.21:1 |
|||
3.40:1* |
4.50:1 |
3.36:1 |
5.41:1 |
5.41:1 |
||||
3.67:1* |
5.14:1 |
3.70:1 |
6.18:1 |
6.18:1 |
||||
4.11:1* |
5.67:1 |
4.11:1 |
7.21:1 |
|||||
6.17:1 |
4.63:1 |
*RSS1370B
|
D16K550 |
D16K650 |
D16K750 |
---|---|---|---|
I-Shift |
|||
AT2812F |
|||
ATO3112F |
● |
● |
|
ATO3512F |
● |
||
Άξονες απλής μείωσης (ημιαξόνια) |
|||
RSS1356 |
● |
||
RSS1370A/B |
● |
● |
● |
RTS2370A |
● |
● |
● |
RTS2310A |
● |
● |
● |
Άξονες με μείωση πλήμνης (μειωτήρες) |
● |
● |
● |
RSH1370F |
● |
● |
● |
RTH2610F |
● |
● |
● |
RTH3210 |
● |
● |
● |
RTH3312 |
● |
● |
● |
RTH3815 |
● |
● |
● |
PTER-DIN: Δυναμολήπτης τοποθέτησης στο πίσω μέρος του κινητήρα για την απευθείας κίνηση υδραυλικής αντλίας.
PTER1400: Δυναμολήπτης τοποθέτησης στο πίσω μέρος του κινητήρα με σύνδεση φλάντζας για υδραυλική αντλία.
PTER-100: Δυναμολήπτης τοποθέτησης στο πίσω μέρος του κινητήρα με σύνδεση φλάντζας για υδραυλική αντλία.
PTR-F: Φλάντζα τοποθέτησης δυναμολήπτη, χαμηλών ή υψηλών στροφών.
PTR-FL/FH: Φλάντζα τοποθέτησης δυναμολήπτη, χαμηλών ή υψηλών στροφών.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Χαμηλών, μεσαίων ή υψηλών στροφών με σύνδεσμο DIN για την απευθείας σύνδεση υδραυλικής αντλίας.
PTRD-F: Φλάντζα τοποθέτησης δυναμολήπτη, υψηλών στροφών για απευθείας σύνδεση στον κεντρικό άξονα.
PTRD-D: Υψηλών στροφών με διπλή μετάδοση. Εμπρός και πίσω σύνδεση DIN για την απευθείας τοποθέτηση υδραυλικών αντλιών.
PTRD-D1: Υψηλών στροφών με διπλή μετάδοση. Τοποθέτηση εξαρτήματος συνδετήριας φλάντζας πίσω και εξάρτησης DIN εμπρός.
PTRD-D2: Υψηλών στροφών με διπλή μετάδοση πίσω και απλή μετάδοση εμπρός. Δύο φλάντζες τοποθέτησης δυναμολήπτη πίσω και μία σύνδεση DIN εμπρός.