Τύπος |
Άξονες |
Ανάρτηση |
Φορτίο άξονα / διάταξης |
Μείωση |
Πίσω / εμπρός άξονες διαφορικού |
---|---|---|---|---|---|
Μονός |
|||||
RAD-L90 |
4×2 |
Παραβολικά/πολύφυλλα ελατήρια |
13 t |
Απλή/Μειωτήρας |
|
RAD-GR |
4×2 |
Αέρος |
11,5/13 t |
Απλή/Μειωτήρας |
|
RAD-G2 |
4×2 |
Αέρα (για εργοταξιακά φορτηγά) |
13 t |
Μειωτήρας |
|
Διάταξη αξόνων |
|||||
RADT-GR |
6×2 |
Αέρος |
19/20.5/22.5/23 t |
Απλή/Μειωτήρας |
Τεμπέλης (σταθερός/με στρέψη/αυτοδιευθυνόμενος) |
RAPD-GR |
6×2 |
Αέρος |
19/22 t |
Απλή/Μειωτήρας |
Εμπρόσθιος τεμπέλης (σταθερός/με στρέψη) |
RADD-G2 |
6×4/8×4 |
Αέρα (για εργοταξιακά φορτηγά) |
21/23/26 t |
Απλή/Μειωτήρας |
|
RADD-BR |
6×4/8×4 |
Παραβολικός |
21 t |
Απλή/Μειωτήρας |
|
RADD-TR1 |
6×4/8×4 |
Παραβολικά/συμβατικά φύλλα σούστας |
23/26 t |
Απλή/Μειωτήρας |
|
RADD-TR2 |
6×4/8×4 |
Συμβατικά φύλλα σούστας |
26/32 t |
Μειωτήρας |
|
RADD-TR3 |
8×4 |
Συμβατικά φύλλα σούστας |
38 t |
Μειωτήρας |
|
RADD-GR |
6×4/8×4 |
Αέρος |
21/23/26 t |
Απλή/Μειωτήρας |
|
RAPDT-GR |
8×2 |
Αέρος |
27/30/30.5/31.5/32 t |
Απλή/Μειωτήρας |
Εμπρόσθιος τεμπέλης (με στρέψη) + οπίσθιος τεμπέλης (σταθερός/με στρέψη) |
RADDT-GR |
8×4/10×4 |
Αέρος |
27/33/36 t |
Απλή/Μειωτήρας |
Τεμπέλης (με στρέψη) |
RAPDD-GR |
8×4 |
Αέρος |
27/30.5/32/35 t |
Απλή/Μειωτήρας |
Εμπρόσθιος τεμπέλης (με στρέψη) |
RADDT-G2 |
8×4/10×4 |
Αέρα (για εργοταξιακά φορτηγά) |
27/33/36 t |
Απλή/Μειωτήρας |
Τεμπέλης (με στρέψη) |
Κίνηση |
Ύψος σασί |
Ανάρτηση |
Ύψος πλαισίου |
Ύψος 5W* |
Ύψος |
Ελά. ύψος ζεύξης+ |
Ονομαστικό ύψος πορείας** |
---|---|---|---|---|---|---|---|
4×2 |
Χαμηλή |
RAD-GR |
266 |
140 |
315-60 |
955 |
1015 |
Μεσαίο |
RAD-GR |
266 |
140 |
315-70 |
1014 |
1075 |
|
Μεσαίο |
RAD-GR |
300 |
140 |
315-70 |
1031 |
1092 |
|
Υψηλή |
RAD-GR |
266 |
140 |
315-80 |
1056 |
1147 |
|
Υψηλή |
RAD-GR |
300 |
140 |
315-80 |
1090 |
1164 |
|
6×2 |
Χαμηλή |
RADT-GR |
266 |
160 |
315-60 |
975 |
1035 |
Μεσαίο |
RADT-GR |
266 |
160 |
315-70 |
1034 |
1095 |
|
Μεσαίο |
RADT-GR |
300 |
160 |
315-70 |
1051 |
1112 |
|
Υψηλή |
RADT-GR |
300 |
150* |
315-80 |
1160 |
1234 |
|
Μεσαίο |
RAPD-GR |
266 |
160 |
315-70 |
1034 |
1095 |
|
Μεσαίο |
RAPD-GR |
300 |
160 |
315-70 |
1051 |
1112 |
|
Υψηλή |
RAPD-GR |
266 |
160 |
315-80 |
1076 |
1167 |
|
Υψηλή |
RAPD-GR |
300 |
160 |
315-80 |
1110 |
1184 |
|
6×4 |
Υψηλή |
RADD-GR |
300 |
150* |
315-80 |
1173 |
1234 |
8×4 |
Υψηλή |
RAPDD-GR |
300 |
160 |
315-80 |
1137 |
1207 |
* ύψος τοποθέτησης +60 χιλιοστόμετρα
** Ύψη κατ' εκτίμηση
Δοκοί ρυμούλκησης
Κεντρικά τοποθετημένοι, ημι - βυθισμένης και βυθισμένης τοποθέτησης για ρυμουλκούμενο με άξονα στο κέντρο. Οι δοκοί ρυμούλκησης μπορούν να τοποθετούνται σε διαστήματα των 25 χιλιοστών.
Δεξαμενές καυσίμου
Αλουμινίου ή χάλυβα σε χωρητικότητες από 150 μέχρι 900 λίτρα. Η μέγιστη ποσότητα καυσίμου είναι 1.480 λίτρα για ελκυστήρα 4x2.
Δεξαμενές AdBlue
Χωρητικότητες από 32 έως 100 λίτρα. Η αντλία του AdBlue είναι ενσωματωμένη στη δεξαμενή AdBlue. Πλαστική.
Πέταλα
Η πιστοποιημένη τοποθέτηση επιτρέπει φορτίο μέχρι 36 τόνων. Στη σειρά περιλαμβάνεται πλάκα επικαθήσεως ISO με προφίλ σχήματος L σε διάφορα ύψη, παρέχοντας ποικιλία επιλογών. Η βάση τοποθέτησης πλάκας επικαθήσεως είναι μια εναλλακτική λύση χαμηλού ύψους καθώς δεν απαιτεί πλάκα συναρμογής. Το ύψος του πέταλου επάνω από το πλαίσιο είναι περίπου από 140 χιλιοστά. Προαιρετικά διατίθεται σύστημα αυτόματης λίπανσης και ένδειξη σύνδεσης με το ρυμουλκούμενο για συγκεκριμένες παραλλαγές.
Φρένα
Το EBS (ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα πέδησης) προσφέρει κορυφαία απόκριση, επιδόσεις και αίσθηση φρένων, ενώ παρέχει και πρόσβαση σε ένα πλήθος εύχρηστων δυνατοτήτων. Το EBS διατίθεται τώρα και για δισκόφρενα και ταμπούρα Z-cam (για μια επιλεγμένη σειρά από διαμορφώσεις αξόνων και ύψη πλαισίου). Αναβαθμίστε το σύστημα πέδησής σας με την προσθήκη του πακέτου EBS Medium ή οποιασδήποτε από τις επιπλέον επιλογές.
Δυναμικό Σύστημα Διεύθυνσης της Volvo
Ενεργό σύστημα διεύθυνσης με αλληλοκάλυψη ροπής. Παρέχει υψηλότερη δύναμη υποβοήθησης σε χαμηλές ταχύτητες, περιορίζει τα κλοτσήματα από το τιμόνι και το διατηρεί ευκολότερα στην ευθεία θέση κατά το φρενάρισμα σε επιφάνειες με ανομοιόμορφη πρόσφυση. Το τιμόνι επανέρχεται αυτόματα στη θέση της ευθείας τόσο όταν κινείστε εμπρός όσο και με την όπισθεν.
Το Volvo Δυναμική Οδήγηση διατίθεται τώρα και για όλες τις διαμορφώσεις αξόνων, ακόμα και εκείνων των φορτηγών με διπλούς εμπρόσθιους άξονες.
Αναρτώμενος πίσω άξονας του διαφορικού
Επιτρέπει στον τελευταίο κινητήριο άξονα σε συζυγή διάταξη αξόνων να αποσυμπλέκεται και να ανυψώνεται, για την ελάττωση της κατανάλωσης καυσίμου και της ακτίνας στροφής. Πατώντας ένα κουμπί στο ταμπλό, ο οδηγός μπορεί να ανεβάσει τον άξονα όταν το φορτηγό είναι ξεφόρτωτο. Όταν το φορτηγό είναι φορτωμένο, ο άξονας χαμηλώνει αυτόματα μόνος του και συμπλέκεται.
Το σύστημα τεμπέλη για συζυγή άξονα διατίθεται για διαμορφώσεις 6×4 και 8×4 (με συζυγή διάταξη αξόνων) εφοδιασμένες με δισκόφρενα.
Πίσω άξονες διαφορικού
Διατίθενται σε πολλές διαμορφώσεις - σταθεροί με μονούς ή διπλούς τροχούς, με παθητική διεύθυνση ή ενεργό τιμόνι. Φορτίο άξονα: 7,5, 9,5, 10 ή 15 τόνοι.
Εμπρόσθιοι άξονες διαφορικού
Διατίθενται σε σταθερή παραλλαγή και με ενεργητικό τιμόνι τόσο για ελκυστήρες όσο και πλαίσια. Φορτίο άξονα: 4,5, 7,5 ή 9 τόνοι.
Έλεγχος κατάστασης EBS
Έλεγχος κατάστασης EBS μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος οχήματος TEA2+ και του Volvo Tech Tool..
Υποβοήθηση εκκίνησης στην ανηφόρα
Τα φρένα απελευθερώνονται μόνο εφόσον υπάρχει αρκετή ροπή κινητήρα να κινηθεί το όχημα εμπρός.
Ανάλυση φθοράς θερμουίτ
Προειδοποίηση θερμουίτ φρένων – υπολογίζει τα χιλιόμετρα που απομένουν με τα τωρινά θερμουίτ. (Μόνο για δισκόφρενα.)
Αυτόματη απελευθέρωση χειρόφρενου
Το χειρόφρενο απελευθερώνεται όταν ο οδηγός πατήσει το γκάζι και έχει επιλεγεί ταχύτητα (μόνο κιβώτιο ταχυτήτων I-Shift).
Ενισχυμένο φρένο
Επιτρέπει στον οδηγό να ζητήσει ενισχυμένο φρενάρισμα του ρυμουλκούμενου. Τότε τα φρένα ενεργοποιούνται αυτόματα και ελαχιστοποιείται ο κίνδυνος διπλώματος.
ESC (Ηλεκτρονικός Έλεγχος Ευστάθειας)
Το σύστημα ευστάθειας στην πέδηση ενεργοποιεί μεμονωμένα τα φρένα σε κάθε τροχό, προσφέροντας έτσι ευστάθεια σε ολόκληρο το συνδυασμό του οχήματος και περιορίζοντας τον κίνδυνο διπλώματος, ανατροπής και ταλάντευσης του ρυμουλκούμενου. Το ESC πληροί τη νομοθεσία για τον Ηλεκτρονικό έλεγχο σταθερότητας οχήματος και διατίθεται για διαξονικά και τριαξονικά οχήματα.
Φώτα φρένων κινδύνου
Κατά το φρενάρισμα πανικού σε ταχύτητες άνω των 50 χλμ/ώρα, τα φώτα φρένων αναβοσβήνουν με συχνότητα τέσσερις φορές ανά δευτερόλεπτο.
Υδραυλικός επιβραδυντής
Compact επιβραδυντήρας επί του κιβωτίου ταχυτήτων με μέγιστη ισχύ 680 kW.
Αυτόματο σύστημα χαμηλώματος που εξαρτάται από την ταχύτητα
Αυτό το σύστημα χαμηλώνει αυτόματα την ανάρτηση αέρα του οχήματος επάνω από μια συγκεκριμένη ταχύτητα με σκοπό να περιοριστεί η αεροδυναμική αντίσταση.