Volvo Trucks

GREECE

×

Προδιαγραφές πλαισίου για το Volvo FH16

Ύψη πλαισίων

 

Χαμηλή

περ. 850 mm

Μεσαίο

περ. 900 mm

Υψηλή

περ. 1000 mm

X-High

περ. 1200 mm

Μέγ. φορτίο εμπρόσθιου άξονα (τόνοι)

 

 

Αέρος

Φύλλα σούστας

Χαμηλή

7.5

Μεσαίο

10/20*

9

Υψηλή

10/20*

10/18**

X-High

10/20**

 

* Με διπλούς μπροστινούς άξονες (FAL20 σε GRAS-GR)
** Με διπλούς εμπρόσθιους άξονες (FAA20/FAA21)

Οπίσθια ανάρτηση

 

Τύπος

Άξονες

Ανάρτηση

Φορτίο άξονα / διάταξης

Μείωση

Πίσω / εμπρός άξονες διαφορικού

Μονός

         

RAD-L90

4×2

Παραβολικά/πολύφυλλα ελατήρια

13 t

Απλή/Μειωτήρας

 

RAD-GR

4×2

Αέρος

11,5/13 t

Απλή/Μειωτήρας

 

RAD-G2

4×2

Αέρα (για εργοταξιακά φορτηγά)

13 t

Μειωτήρας

 
           

Διάταξη αξόνων

         

RADT-GR

6×2

Αέρος

19/20.5/22.5/23 t

Απλή/Μειωτήρας

Τεμπέλης (σταθερός/με στρέψη/αυτοδιευθυνόμενος)

RAPD-GR

6×2

Αέρος

19/22 t

Απλή/Μειωτήρας

Εμπρόσθιος τεμπέλης (σταθερός/με στρέψη)

RADD-G2

6×4/8×4

Αέρα (για εργοταξιακά φορτηγά)

21/23/26 t

Απλή/Μειωτήρας

 

RADD-BR

6×4/8×4

Παραβολικός

21 t

Απλή/Μειωτήρας

 

RADD-TR1

6×4/8×4

Παραβολικά/συμβατικά φύλλα σούστας

23/26 t

Απλή/Μειωτήρας

 

RADD-TR2

6×4/8×4

Συμβατικά φύλλα σούστας

26/32 t

Μειωτήρας

 

RADD-TR3

8×4

Συμβατικά φύλλα σούστας

38 t

Μειωτήρας

 

RADD-GR

6×4/8×4

Αέρος

21/23/26 t

Απλή/Μειωτήρας

 

RAPDT-GR

8×2

Αέρος

27/30/30.5/31.5/32 t

Απλή/Μειωτήρας

Εμπρόσθιος τεμπέλης (με στρέψη) + οπίσθιος τεμπέλης (σταθερός/με στρέψη)

RADDT-GR

8×4/10×4

Αέρος

27/33/36 t

Απλή/Μειωτήρας

Τεμπέλης (με στρέψη)

RAPDD-GR

8×4

Αέρος

27/30.5/32/35 t

Απλή/Μειωτήρας

Εμπρόσθιος τεμπέλης (με στρέψη)

RADDT-G2

8×4/10×4

Αέρα (για εργοταξιακά φορτηγά)

27/33/36 t

Απλή/Μειωτήρας

Τεμπέλης (με στρέψη)

Ύψη ζεύξης πλάκας επικαθήσεως

 

Κίνηση

Ύψος σασί

Ανάρτηση

Ύψος πλαισίου

Ύψος 5W*

Ύψος

Ελά. ύψος ζεύξης+

Ονομαστικό ύψος πορείας**

4×2

Χαμηλή

RAD-GR

266

140

315-60

955

1015

 

Μεσαίο

RAD-GR

266

140

315-70

1014

1075

 

Μεσαίο

RAD-GR

300

140

315-70

1031

1092

 

Υψηλή

RAD-GR

266

140

315-80

1056

1147

 

Υψηλή

RAD-GR

300

140

315-80

1090

1164

6×2

Χαμηλή

RADT-GR

266

160

315-60

975

1035

 

Μεσαίο

RADT-GR

266

160

315-70

1034

1095

 

Μεσαίο

RADT-GR

300

160

315-70

1051

1112

 

Υψηλή

RADT-GR

300

150*

315-80

1160

1234

 

Μεσαίο

RAPD-GR

266

160

315-70

1034

1095

 

Μεσαίο

RAPD-GR

300

160

315-70

1051

1112

 

Υψηλή

RAPD-GR

266

160

315-80

1076

1167

 

Υψηλή

RAPD-GR

300

160

315-80

1110

1184

6×4

Υψηλή

RADD-GR

300

150*

315-80

1173

1234

8×4

Υψηλή

RAPDD-GR

300

160

315-80

1137

1207

 

* ύψος τοποθέτησης +60 χιλιοστόμετρα
** Ύψη κατ' εκτίμηση
 

Δοκοί ρυμούλκησης
 Κεντρικά τοποθετημένοι, ημι - βυθισμένης και βυθισμένης τοποθέτησης για ρυμουλκούμενο με άξονα στο κέντρο. Οι δοκοί ρυμούλκησης μπορούν να τοποθετούνται σε διαστήματα των 25 χιλιοστών.

Δεξαμενές καυσίμου
Αλουμινίου ή χάλυβα σε χωρητικότητες από 150 μέχρι 900 λίτρα. Η μέγιστη ποσότητα καυσίμου είναι 1.480 λίτρα για ελκυστήρα 4x2.

Δεξαμενές AdBlue
Χωρητικότητες από 32 έως 100 λίτρα. Η αντλία του AdBlue είναι ενσωματωμένη στη δεξαμενή AdBlue. Πλαστική.

Πέταλα
Η πιστοποιημένη τοποθέτηση επιτρέπει φορτίο μέχρι 36 τόνων. Στη σειρά περιλαμβάνεται πλάκα επικαθήσεως ISO με προφίλ σχήματος L σε διάφορα ύψη, παρέχοντας ποικιλία επιλογών. Η βάση τοποθέτησης πλάκας επικαθήσεως είναι μια εναλλακτική λύση χαμηλού ύψους καθώς δεν απαιτεί πλάκα συναρμογής. Το ύψος του πέταλου επάνω από το πλαίσιο είναι περίπου από 140 χιλιοστά. Προαιρετικά διατίθεται σύστημα αυτόματης λίπανσης και ένδειξη σύνδεσης με το ρυμουλκούμενο για συγκεκριμένες παραλλαγές.

Φρένα
 
Το EBS (ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα πέδησης) προσφέρει κορυφαία απόκριση, επιδόσεις και αίσθηση φρένων, ενώ παρέχει και πρόσβαση σε ένα πλήθος εύχρηστων δυνατοτήτων. Το EBS διατίθεται τώρα και για δισκόφρενα και ταμπούρα Z-cam (για μια επιλεγμένη σειρά από διαμορφώσεις αξόνων και ύψη πλαισίου). Αναβαθμίστε το σύστημα πέδησής σας με την προσθήκη του πακέτου EBS Medium ή οποιασδήποτε από τις επιπλέον επιλογές.

Δυναμικό Σύστημα Διεύθυνσης της Volvo
Ενεργό σύστημα διεύθυνσης με αλληλοκάλυψη ροπής. Παρέχει υψηλότερη δύναμη υποβοήθησης σε χαμηλές ταχύτητες, περιορίζει τα κλοτσήματα από το τιμόνι και το διατηρεί ευκολότερα στην ευθεία θέση κατά το φρενάρισμα σε επιφάνειες με ανομοιόμορφη πρόσφυση. Το τιμόνι επανέρχεται αυτόματα στη θέση της ευθείας τόσο όταν κινείστε εμπρός όσο και με την όπισθεν.
Το Volvo Δυναμική Οδήγηση διατίθεται τώρα και για όλες τις διαμορφώσεις αξόνων, ακόμα και εκείνων των φορτηγών με διπλούς εμπρόσθιους άξονες.

Αναρτώμενος πίσω άξονας του διαφορικού
Επιτρέπει στον τελευταίο κινητήριο άξονα σε συζυγή διάταξη αξόνων να αποσυμπλέκεται και να ανυψώνεται, για την ελάττωση της κατανάλωσης καυσίμου και της ακτίνας στροφής. Πατώντας ένα κουμπί στο ταμπλό, ο οδηγός μπορεί να ανεβάσει τον άξονα όταν το φορτηγό είναι ξεφόρτωτο. Όταν το φορτηγό είναι φορτωμένο, ο άξονας χαμηλώνει αυτόματα μόνος του και συμπλέκεται.
Το σύστημα τεμπέλη για συζυγή άξονα διατίθεται για διαμορφώσεις 6×4 και 8×4 (με συζυγή διάταξη αξόνων) εφοδιασμένες με δισκόφρενα.

Πίσω άξονες διαφορικού
Διατίθενται σε πολλές διαμορφώσεις - σταθεροί με μονούς ή διπλούς τροχούς, με παθητική διεύθυνση ή ενεργό τιμόνι. Φορτίο άξονα: 7,5, 9,5, 10 ή 15 τόνοι.

Εμπρόσθιοι άξονες διαφορικού
Διατίθενται σε σταθερή παραλλαγή και με ενεργητικό τιμόνι τόσο για ελκυστήρες όσο και πλαίσια. Φορτίο άξονα: 4,5, 7,5 ή 9 τόνοι.

EBS medium

Έλεγχος κατάστασης EBS
Έλεγχος κατάστασης EBS μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος οχήματος TEA2+ και του Volvo Tech Tool..

Υποβοήθηση εκκίνησης στην ανηφόρα
 Τα φρένα απελευθερώνονται μόνο εφόσον υπάρχει αρκετή ροπή κινητήρα να κινηθεί το όχημα εμπρός.

Ανάλυση φθοράς θερμουίτ
Προειδοποίηση θερμουίτ φρένων – υπολογίζει τα χιλιόμετρα που απομένουν με τα τωρινά θερμουίτ. (Μόνο για δισκόφρενα.)

Αυτόματη απελευθέρωση χειρόφρενου
 Το χειρόφρενο απελευθερώνεται όταν ο οδηγός πατήσει το γκάζι και έχει επιλεγεί ταχύτητα (μόνο κιβώτιο ταχυτήτων I-Shift).

Συμπληρωματικές επιλογές

Ενισχυμένο φρένο
 Επιτρέπει στον οδηγό να ζητήσει ενισχυμένο φρενάρισμα του ρυμουλκούμενου. Τότε τα φρένα ενεργοποιούνται αυτόματα και ελαχιστοποιείται ο κίνδυνος διπλώματος.

ESC (Ηλεκτρονικός Έλεγχος Ευστάθειας)
Το σύστημα ευστάθειας στην πέδηση ενεργοποιεί μεμονωμένα τα φρένα σε κάθε τροχό, προσφέροντας έτσι ευστάθεια σε ολόκληρο το συνδυασμό του οχήματος και περιορίζοντας τον κίνδυνο διπλώματος, ανατροπής και ταλάντευσης του ρυμουλκούμενου. Το ESC πληροί τη νομοθεσία για τον Ηλεκτρονικό έλεγχο σταθερότητας οχήματος και διατίθεται για διαξονικά και τριαξονικά οχήματα.

Φώτα φρένων κινδύνου
 Κατά το φρενάρισμα πανικού σε ταχύτητες άνω των 50 χλμ/ώρα, τα φώτα φρένων αναβοσβήνουν με συχνότητα τέσσερις φορές ανά δευτερόλεπτο.

Υδραυλικός επιβραδυντής
Compact επιβραδυντήρας επί του κιβωτίου ταχυτήτων με μέγιστη ισχύ 680 kW.

Αυτόματο σύστημα χαμηλώματος που εξαρτάται από την ταχύτητα
Αυτό το σύστημα χαμηλώνει αυτόματα την ανάρτηση αέρα του οχήματος επάνω από μια συγκεκριμένη ταχύτητα με σκοπό να περιοριστεί η αεροδυναμική αντίσταση.

ΣΑΣ ΑΡΕΣΕΙ; ΟΔΗΓΗΣΤΕ ΤΟ

Ο μόνος τρόπος να βιώσετε το δυναμικό μας νέο σασί είναι να καθίσετε στη θέση οδήγησης. Θα βρείτε τα κλειδιά στον τοπικό σας αντιπρόσωπο της Volvo Trucks.