Trucks

Προδιαγραφες γραμμης μεταδοσης κινησης για το Volvo FΗ

Κινητήρες

 

D13K 

D13K420TC, D13K460TC και D13K500TC

G13C* 

Πρότυπο αντιρρυπαντικών προδιαγραφών 

Euro 6 

Euro 6 

Euro 6

Αρ. κυλίνδρων 

6

6

Κυβισμός 

12,8 dm³ 

12,8 dm³ 

12,8 dm³

Διαδρομή 

158 mm 

158 mm 

158 mm

Διάμετρος 

131 mm 

131 mm 

131 mm

Λόγος συμπίεσης 

18:1 (420, 460, 500 ίπποι), 17:1 (540 ίπποι)

17:01

17:01

Στροφές οικονομικής λειτουργίας 

950-1400 σ.α.λ. 

900-1300 σ.α.λ. 

1000-1400 σ.α.λ.

Ισχύς κλαπέτου

200 kW (2300 σ.α.λ.)

-

-

Επενέργεια VEB+ 

375 kW (2300 σ.α.λ.)

375 kW (2300 σ.α.λ.)

375 kW (2300 σ.α.λ.)

VEB+ 

επιλογή

επιλογή

επιλογή 

Φίλτρα λαδιού 

2 πλήρους ροής, 1 παρακαμπτήριο  

2 πλήρους ροής, 1 παρακαμπτήριο  

2 πλήρους ροής, 1 παρακαμπτήριο 

Ποσότητα αλλαγής λαδιού συμπ. φίλτρου 

33 λ. 

35 λ. 

33 λ. 

Σύστημα ψύξης, συνολική ποσότητα 

38 λ. 

38 λ. 

39,5 λ. 


* LNG

Προϋποθέσεις καυσίμου

Καύσιμο χωρίς θείο (EN590, μέγ. περιεκτικότητα θείου 10 ppm)
Βιοντίζελ 2ης γενιάς (EN15940, συνθετικό ντίζελ)

 

Διάστημα αλλαγής λαδιού

Μέχρι 150.000 km ή μία φορά τον χρόνο με VDS4.

Δυναμολήπτης επί του κινητήρα

 

Αποδιδόμενη ροπή 

Λόγος 

EPTT350 

350 Nm* 

1.26:1

EPTT650 

650 Nm* 

1.26:1

EPTT1000 

1000 Nm* 

1.26:1


*Απόδοση ροπής τόσο κατά την οδήγηση όσο και σε ακινησία.

D13Κ – ισχύς/ροπή

Ωφέλιμη ισχύς κατά EC 582/2011

D13TC – ισχύς/ροπή

Ωφέλιμη ισχύς κατά EC 582/2011

Ο D13TC διατίθεται με ονομαστική ισχύ 420 ίππους, 460 ίππους και 500 ίππους. Ωστόσο, τα επίπεδα ροπής όμως είναι υψηλότερα από τους άλλους κινητήρες D13. Ο D13TC των 460 ίππων επιτυγχάνει την ίδια τιμή ροπής με τον κινητήρα D13 με τους 540 ίππους, αλλά σε χαμηλότερες στροφές. Και ο κινητήρας των 500 ίππων με I-Save κινείται στα επίπεδα του D16 με 2800 Nm ροπής στις ίδιες χαμηλές στροφές.

Αυτό επιτυγχάνεται μέσω της τεχνολογίας Turbo Compound, η οποία χρησιμοποιεί έναν επιπλέον στρόβιλο μετά τον υπερσυμπιεστή για την επαναχρησιμοποίηση της περίσσειας ενέργειας από τα καυσαέρια. Αυτή η ενέργεια μετατρέπεται σε ροπή απευθείας στον στροφαλοφόρο άξονα, με αποτέλεσμα έναν ισχυρό και εξαιρετικά αποδοτικό σε καύσιμα κινητήρα.

D13K380 (279 kW)

 

Μέγ. ονομαστική ισχύς στις 1700 σ.α.λ.

380 ίπποι

Μέγ. ροπή στο εύρος 830-1400 σ.α.λ.

1814 Nm

D13K420 (309 kW) 

 

Μέγ. ισχύς στο εύρος 1404-1700 σ.α.λ.

420 ίπποι 

Μέγ. ροπή στο εύρος 905-1400 σ.α.λ.

2100 Nm 

D13K420TC (309 kW)

 

Μέγ. ισχύς στο εύρος 1230-1600 σ.α.λ.

420 ίπποι

Μέγ. ροπή στο εύρος 900-1230 σ.α.λ.

2400 Nm

D13K460 (345 kW)

 

Μέγ. ισχύς στο εύρος 1404-1700 σ.α.λ.

460 ίπποι

Μέγ. ροπή στο εύρος 945-1400 σ.α.λ.

2300 Nm

D13K460TC (345 kW)

 

Μέγ. ισχύς στο εύρος 1240-1600 σ.α.λ.

460 ίπποι

Μέγ. ροπή στο εύρος 900-1240 σ.α.λ.

2600 Nm 

D13K500 (368 kW) 

 

Μέγ. ισχύς στο εύρος 1404-1700 σ.α.λ.

500 ίπποι

Μέγ. ροπή στο εύρος 980-1400 σ.α.λ.

2500 Nm

D13K500TC (368 kW)

 

Μέγ. ισχύς στο εύρος 1250-1600 σ.α.λ.

500 ίπποι

Μέγ. ροπή στο εύρος 900-1250 σ.α.λ.

2800 Nm

D13K540 (397 kW) 

 

Μέγ. ισχύς στο εύρος 1458-1700 σ.α.λ.

540 ίπποι

Μέγ. ροπή στο εύρος 1000-1400 σ.α.λ.

2600 Nm

G13C – ισχύς/ροπή

Ωφέλιμη ισχύς κατά EC 582/2011

 G13C420 (309 kW)

 

Μέγ. ισχύς στο εύρος 1400-1800 σ.α.λ.

420 ίπποι

Μέγ. ροπή στο εύρος 1000-1400 σ.α.λ.

2100 Nm

G13C460 (338 kW)

 

Μέγ. ισχύς στο εύρος 1700-1800 σ.α.λ.

460 ίπποι

Μέγ. ροπή στο εύρος 1050-1400 σ.α.λ.

2300 Nm

G13C500 (368 kW)

 

Μέγ. ισχύς στο εύρος 1404-1700 σ.α.λ.

500 ίπποι

Μέγ. ροπή στο εύρος 980-1404 σ.α.λ.

2500 Nm

I-Shift

Κιβώτιο 12 ταχυτήτων με μισές σχέσεις και αργό - γρήγορο με σύστημα αυτόματων αλλαγών ταχυτήτων. Το I-Shift μπορεί να εφοδιαστεί με compact επιβραδυντήρα, δυναμολήπτη, εφεδρική αντλία υποβοήθησης τιμονιού και ψυγείο λαδιού.

Προδιαγραφές

Τύπος

Τελική σχέση

Ροπή κινητήρα (Nm)

Έγκριση ΜΒΣ (τόνοι)

AT2412G Απευθείας  2400 44
AT2612G Απευθείας  2600 100
ATO2612G Overdrive  2600 100
AT2812G Απευθείας  2800 60
ATO3112G Overdrive  3150 100

Προδιαγραφές I-Shift διπλού συμπλέκτη

Τύπος 

Τελική σχέση 

Ροπή κινητήρα (Nm)

Έγκριση ΜΒΣ (τόνοι)

SPO2812

Overdrive

2800

80

Πίσω άξονες

Τύπος 

Άξονας

Μετάδοση

Μέγ. ροπή (Nm)

Μέγ. φορτίο άξονα/διάταξης (τόνοι)

Έγκριση ΜΒΣ (τόνοι)

Απλής μείωσης (ημιαξόνια)

         

RSS1244B

Μονός

Υποειδής

2800

12

44

RSS1344C/D

Μονός

Υποειδής

2600

13

44

RSS1344E

Μονός

Υποειδής

2800

13

44

RSS1352A

Μονός

Υποειδής

2800

13

52

RSS1356

Μονός

Υποειδής

2400/2800

13

56/44

RSS1360

Μονός

Υποειδής

3550

13

60

RSS1370A/B

Μονός

Υποειδής

3550

13

70

RTS2370A

Συζυγής

Υποειδής

3550

23

70

RTS2310A

Συζυγής

Υποειδής

3550

23

100

Μείωση πλήμνης (μειωτήρες)

         

RSH1370F

Μονός

Κωνικά ελικοειδής

3550

13

70

RTH2610F

Συζυγής

Κωνικά ελικοειδής

3550

26

100

RTH3210

Συζυγής

Κωνικά ελικοειδής

3550

32

100

RTH3312

Συζυγής

Κωνικά ελικοειδής

3550

33

120

RTH3815

Συζυγής

Κωνικά ελικοειδής

3550

38

150

Σχέσεις μετάδοσης οπίσθιου άξονα

RSS1244B

RSS1344C/D

RSS1344E

RSS1352A

RSS1356

RSS1360

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310A

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210G

RTH3312B

RTH3815

2.31:1

2.31:1* 2.31:1 2.31:1 2.50:1 2.47:1 2.06:1 2.43:1 2.06:1 3.46:1 3.33:1 3.33:1 3.61:1 4.14:1

2.47:1

2.47:1* 2.47:1 2.47:1 2.64:1 2.64:1 2.17:1 2.57:1 2.17:1 3.61:1 3.46:1 3.46:1 3.76:1 4.58:1

2.64:1

2.64:1* 2.64:1 2.64:1 2.79:1 2.85:1 2.31:1 2.83:1 2.31:1 3.76:1 3.61:1 3.61:1 4.12:1 5.43:1

2.85:1

2.85:1* 2.85:1 2.85:1 3.10:1 3.08:1 2.47:1 3.09:1 2.47:1 4.12:1 3.76:1 3.76:1 4.55:1 7.22:1

3.08:1

3.08:1* 3.08:1 3.08:1 3.44:1 3.40:1 2.64:1 3.40:1 2.64:1 4.55:1 3.97:1 3.97:1 5.41:1  

3.36:1

3.36:1* 3.36:1 3.36:1 3.67:1 3.67:1 2.85:1 3.78:1 2.85:1 5.41:1 4.12:1 4.12:1 7.21:1  

 

3.70:1       4.11:1 3.08:1 4.13:1 3.08:1   4.55:1 4.55:1    

 

4.11:1         3.40:1** 4.50:1 3.36:1   5.41:1 5.41:1    

 

4.63:1         3.67:1** 5.14:1 3.70:1     7.21:1    

 

5.29:1         4.11:1** 5.67:1 4.11:1          

 

6.17:1           6.17:1 4.63:1          


* Για RSS1344D/E
** Για RSS1370B

Συνδυασμοί γραμμών μετάδοσης κίνησης

 

D13K380 D13K420   D13K460 D13K500 D13K540 D13K420TC D13K460TC D13K500TC G13C420 G13C460 G13C500  

I-Shift

                       
                         
AT2412G            
AT2612G    
ATO2612G    
AT2812G                      
ATO3112G                      

I-Shift Διπλού συμπλέκτη 

                       

SP02812 

             

Άξονες απλής μείωσης (ημιαξόνια)

                       

RSS1244B

   

RSS1344C/D

   

RSS1344E

     

RSS1352A

   

RSS1356

   

RSS1360

     

RSS1370A/B

   

RTS2370A

   

RTS2310A

   

Άξονες με μείωση πλήμνης (μειωτήρες)

                       

RSH1370F

   

RTH2610F

   

RTH3210

         

RTH3312

         

RTH3815

         

Δυναμολήπτες

Μεγάλη γκάμα διαθέσιμων δυναμοληπτών, ανεξάρτητων ή εξαρτώμενων από το συμπλέκτη, για την παροχή κίνησης προς κάθε είδους εξοπλισμό αμαξώματος.

Δυναμολήπτες ανεξάρτητοι από το συμπλέκτη

PTER-DIN: Δυναμολήπτης τοποθέτησης στο πίσω μέρος του κινητήρα για την απευθείας κίνηση υδραυλικής αντλίας.
PTER1400: Δυναμολήπτης τοποθέτησης στο πίσω μέρος του κινητήρα με σύνδεση φλάντζας για υδραυλική αντλία.
PTER-100: Δυναμολήπτης τοποθέτησης στο πίσω μέρος του κινητήρα με σύνδεση φλάντζας για υδραυλική αντλία.

 

Δυναμολήπτες λειτουργίας με συμπλέκτη

PTR-F: Φλάντζα τοποθέτησης δυναμολήπτη, χαμηλών ή υψηλών στροφών.
PTR-FL/FH: Φλάντζα τοποθέτησης δυναμολήπτη, χαμηλών ή υψηλών στροφών.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Χαμηλών, μεσαίων ή υψηλών στροφών με σύνδεσμο DIN για την απευθείας σύνδεση υδραυλικής αντλίας.
PTRD-F: Φλάντζα τοποθέτησης δυναμολήπτη, υψηλών στροφών για απευθείας σύνδεση στον κεντρικό άξονα.
PTRD-D: Υψηλών στροφών με διπλή μετάδοση. Εμπρός και πίσω σύνδεση DIN για την απευθείας τοποθέτηση υδραυλικών αντλιών.
PTRD-D1: Υψηλών στροφών με διπλή μετάδοση. Τοποθέτηση εξαρτήματος συνδετήριας φλάντζας πίσω και εξάρτησης DIN εμπρός.
PTRD-D2: Υψηλών στροφών με διπλή μετάδοση πίσω και απλή μετάδοση εμπρός. Δύο φλάντζες τοποθέτησης δυναμολήπτη πίσω και μία σύνδεση DIN εμπρός.

ΠΛΗΣΙΑΣΤΕ ΣΤΟ VOLVO FH

Περιγράψτε το τέλειο φορτηγό σας. Όλα συμβαίνουν με τον τοπικό σας αντιπρόσωπο της Volvo Trucks.