Volvo Trucks

GREECE

×

Προδιαγραφές γραμμής μετάδοσης κίνησης για το Volvo FΗ

Κινητήρες

 

D13K  

D13K460TC & D13K500TC

G13C* 

Πρότυπο αντιρρυπαντικών προδιαγραφών 

Euro 6 

Euro 6 

Euro 6

Αρ. κυλίνδρων 

6

6

Κυβισμός 

12,8 dm³ 

12,8 dm³ 

12,8 dm³

Διαδρομή 

158 mm 

158 mm 

158 mm

Διάμετρος 

131 mm 

131 mm 

131 mm

Λόγος συμπίεσης 

18:1 (420, 460, 500 ίπποι), 17:1 (540 ίπποι)

17:01

17:01

Στροφές οικονομικής λειτουργίας 

950-1400 σ.α.λ. 

900-1300 σ.α.λ. 

1000-1400 σ.α.λ.

Ισχύς κλαπέτου

200 kW (2300 σ.α.λ.)

-

-

Επενέργεια VEB+ 

375 kW (2300 σ.α.λ.)

375 kW (2300 σ.α.λ.)

375 kW (2300 σ.α.λ.)

VEB+ 

επιλογή

επιλογή

επιλογή 

Φίλτρα λαδιού 

2 πλήρους ροής, 1 παρακαμπτήριο  

2 πλήρους ροής, 1 παρακαμπτήριο  

2 πλήρους ροής, 1 παρακαμπτήριο 

Ποσότητα αλλαγής λαδιού συμπ. φίλτρου 

33 λ. 

35 λ. 

33 λ. 

Σύστημα ψύξης, συνολική ποσότητα 

38 λ. 

38 λ. 

39,5 λ. 


* LNG

Προϋποθέσεις καυσίμου

Καύσιμο χωρίς θείο (EN590, μέγ. περιεκτικότητα θείου 10 ppm)
Βιοντίζελ 2ης γενιάς (EN15940, συνθετικό ντίζελ)

 

Διάστημα αλλαγής λαδιού

Μέχρι 100.000 χλμ. ή μία φορά το χρόνο με VDS4. 

Δυναμολήπτης επί του κινητήρα
 

 

Αποδιδόμενη ροπή 

Λόγος 

EPTT350 

350 Nm* 

1.26:1

EPTT650 

650 Nm* 

1.26:1

EPTT1000 

1000 Nm* 

1.26:1


*Απόδοση ροπής τόσο κατά την οδήγηση όσο και σε ακινησία.

D13K & D13TC – ισχύς/ροπή

Ωφέλιμη ισχύς κατά EC 582/2011

D13TC – ισχύς/ροπή

Καθαρή ισχύς σύμφωνα με το πρότυπο ΕΚ 582/2011
Ο D13TC διατίθεται με 460 ή 500 ίππους. Ωστόσο, τα επίπεδα ροπής όμως είναι υψηλότερα από τους άλλους κινητήρες D13. Ο D13TC των 460 ίππων επιτυγχάνει την ίδια τιμή ροπής με τον κινητήρα D13 με τους 540 ίππους αλλά σε χαμηλότερες στροφές. Και ο κινητήρας 500 ίππων με I-Save κινείται στα επίπεδα του D16 με 2800 Nm ροπής στις ίδιες χαμηλές στροφές.
Αυτό επιτυγχάνεται μέσω της τεχνολογίας Turbo Compound, η οποία χρησιμοποιεί έναν επιπλέον στρόβιλο μετά τον υπερσυμπιεστή για την επαναχρησιμοποίηση της περίσσειας ενέργειας από τα καυσαέρια. Αυτή η ενέργεια μετατρέπεται σε ροπή απευθείας στον στροφαλοφόρο άξονα, με αποτέλεσμα έναν ισχυρό και εξαιρετικά αποδοτικό σε καύσιμα κινητήρα.

 

D13K420 (309 kW) 

 

Μέγ. ισχύς στις 1400-1800 σ.α.λ. 

420 ίπποι 

Μέγ. ροπή στις 860-1400 σ.α.λ. 

2100 Nm 

D13K460 (345 kW) 

 

Μέγ. ισχύς στις 1400-1800 σ.α.λ. 

460 ίπποι 

Μέγ. ροπή στις 900-1400 σ.α.λ. 

2300 Nm  

D13K460TC (345 kW)

 

Μέγ. ισχύς στις 1250-1600 σ.α.λ.

460 ίπποι

Μέγ. ροπή στις 950-1300 σ.α.λ.

2600 Nm 

D13K500 (368 kW) 

 

Μέγ. ισχύς στις 1530-1800 σ.α.λ.

500 ίπποι 

Μέγ. ροπή στις 980-1270 σ.α.λ.

2500 Nm 

D13K500TC (368 kW)

 

Μέγ. ισχύς στις 1250-1600 σ.α.λ.

500 ίπποι

Μέγ. ροπή στις 950-1300 σ.α.λ.

2800 Nm

D13K540 (397 kW) 

 

Μέγ. ισχύς στις 1450-1800 σ.α.λ. 

540 ίπποι 

Μέγ. ροπή στις 1000-1450 σ.α.λ.

2600 Nm 

G13C – ισχύς/ροπή

Ωφέλιμη ισχύς κατά EC 582/2011

G13C420 (309 kW)

 

Μέγ. ισχύς στις 1400-1800 σ.α.λ.

420 ίπποι

Μέγ. ροπή στις 1000-1400 σ.α.λ.

2100 Nm

G13C460 (338 kW)

 

Μέγ. ισχύς στις 1700-1800 σ.α.λ.

460 ίπποι

Μέγ. ροπή στις 1050-1400 σ.α.λ.

2300 Nm

I-Shift

Κιβώτιο 12 ταχυτήτων με μισές σχέσεις και αργό - γρήγορο με σύστημα αυτόματων αλλαγών ταχυτήτων. Το I-Shift μπορεί να εφοδιαστεί με compact επιβραδυντήρα, δυναμολήπτη, εφεδρική αντλία υποβοήθησης τιμονιού και ψυγείο λαδιού.

Προδιαγραφές

 

Τύπος

Τελική σχέση

Ροπή κινητήρα (Nm)

Έγκριση ΜΒΣ (τόνοι)

AT2412F

Απευθείας 

2400

44

AT2612F

Απευθείας 

2600

100

ATO2612F

Overdrive 

2600

100

AT2812F

Απευθείας 

2800

60

ATO3112F

Overdrive 

3150

100

Προδιαγραφές I-Shift διπλού συμπλέκτη

 

Τύπος 

Τελική σχέση 

Ροπή κινητήρα (Nm)

Έγκριση ΜΒΣ (τόνοι)

SPO2812

Overdrive

2800

80

Πίσω άξονες

 

Τύπος 

Άξονας

Μετάδοση

Μέγ. ροπή (Nm)

Μέγ. φορτίο άξονα/διάταξης (τόνοι)

Έγκριση ΜΒΣ (τόνοι)

Απλής μείωσης (ημιαξόνια)

         

RSS1244B

Μονός

Υποειδής

2800

12

44

RSS1344C/D

Μονός

Υποειδής

2600

13

44

RSS1344E

Μονός

Υποειδής

2800

13

44

RSS1352A

Μονός

Υποειδής

2800

13

52

RSS1356

Μονός

Υποειδής

2400/2800

13

56/44

RSS1360

Μονός

Υποειδής

3550

13

60

RSS1370A/B

Μονός

Υποειδής

3550

13

70

RTS2370A

Συζυγής

Υποειδής

3550

23

70

RTS2310A

Συζυγής

Υποειδής

3550

23

100

Μείωση πλήμνης (μειωτήρες)

         

RSH1370F

Μονός

Κωνικά ελικοειδής

3550

13

70

RTH2610F

Συζυγής

Κωνικά ελικοειδής

3550

26

100

RTH3210

Συζυγής

Κωνικά ελικοειδής

3550

32

100

RTH3312

Συζυγής

Κωνικά ελικοειδής

3550

33

120

RTH3815

Συζυγής

Κωνικά ελικοειδής

3550

38

150

Σχέσεις μετάδοσης οπίσθιου άξονα

 

RSS1244B RSS1344C/D RSS1344E RSS1352A RSS1356 RSS1360 RSS1370A/B RTS2370A RTS2310A RSH1370F RTH2610F RTH3210G RTH3312B RTH3815
2.31:1 2.31:1* 2.31:1 2.31:1 2.50:1 2.47:1 2.06:1 2.43:1 2.06:1 3.46:1 3.33:1 3.33:1 3.61:1 4.14:1
2.47:1 2.47:1* 2.47:1 2.47:1 2.64:1 2.64:1 2.17:1 2.57:1 2.17:1 3.61:1 3.46:1 3.46:1 3.76:1 4.58:1
2.64:1 2.64:1* 2.64:1 2.64:1 2.79:1 2.85:1 2.31:1 2.83:1 2.31:1 3.76:1 3.61:1 3.61:1 4.12:1 5.43:1
2.85:1 2.85:1* 2.85:1 2.85:1 3.10:1 3.08:1 2.47:1 3.09:1 2.47:1 4.12:1 3.76:1 3.76:1 4.55:1 7.22:1
3.08:1 3.08:1* 3.08:1 3.08:1 3.44:1 3.40:1 2.64:1 3.40:1 2.64:1 4.55:1 3.97:1 3.97:1 5.41:1  
3.36:1 3.36:1* 3.36:1 3.36:1 3.67:1 3.67:1 2.85:1 3.78:1 2.85:1 5.41:1 4.12:1 4.12:1 7.21:1  
  3.70:1       4.11:1 3.08:1 4.13:1 3.08:1   4.55:1 4.55:1    
  4.11:1         3.40:1** 4.50:1 3.36:1   5.41:1 5.41:1    
  4.63:1         3.67:1** 5.14:1 3.70:1     7.21:1    
  5.29:1         4.11:1** 5.67:1 4.11:1          
  6.17:1           6.17:1 4.63:1          


* Για RSS1344D/E
** Για RSS1370B

Συνδυασμοί γραμμών μετάδοσης κίνησης

 

 

D13K420  

D13K460

D13K500

D13K540

D13K460TC

D13K500TC

G13C420

G13C460

I-Shift

               

AT2412F

       

AT2612F

 

ATO2612F

 

AT2812F

         

   

ATO3112F

         

   

I-Shift Διπλού συμπλέκτη 

               

SP02812 

 

   

Άξονες απλής μείωσης (ημιαξόνια)

               

RSS1244B

RSS1344C/D

RSS1344E

RSS1352A

RSS1356

RSS1360

RSS1370A/B

RTS2370A

RTS2310A

Άξονες με μείωση πλήμνης (μειωτήρες)

               

RSH1370F

RTH2610F

RTH3210

   

RTH3312

   

RTH3815

   

Δυναμολήπτες

Μεγάλη γκάμα διαθέσιμων δυναμοληπτών, ανεξάρτητων ή εξαρτώμενων από το συμπλέκτη, για την παροχή κίνησης προς κάθε είδους εξοπλισμό αμαξώματος.

Δυναμολήπτες ανεξάρτητοι από το συμπλέκτη

PTER-DIN: Δυναμολήπτης τοποθέτησης στο πίσω μέρος του κινητήρα για την απευθείας κίνηση υδραυλικής αντλίας.
PTER1400: Δυναμολήπτης τοποθέτησης στο πίσω μέρος του κινητήρα με σύνδεση φλάντζας για υδραυλική αντλία.
PTER-100: Δυναμολήπτης τοποθέτησης στο πίσω μέρος του κινητήρα με σύνδεση φλάντζας για υδραυλική αντλία.

 

Δυναμολήπτες λειτουργίας με συμπλέκτη
 

PTR-F: Φλάντζα τοποθέτησης δυναμολήπτη, χαμηλών ή υψηλών στροφών.
PTR-FL/FH: Φλάντζα τοποθέτησης δυναμολήπτη, χαμηλών ή υψηλών στροφών.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Χαμηλών, μεσαίων ή υψηλών στροφών με σύνδεσμο DIN για την απευθείας σύνδεση υδραυλικής αντλίας.
PTRD-F: Φλάντζα τοποθέτησης δυναμολήπτη, υψηλών στροφών για απευθείας σύνδεση στον κεντρικό άξονα.
PTRD-D: Υψηλών στροφών με διπλή μετάδοση. Εμπρός και πίσω σύνδεση DIN για την απευθείας τοποθέτηση υδραυλικών αντλιών.
PTRD-D1: Υψηλών στροφών με διπλή μετάδοση. Τοποθέτηση εξαρτήματος συνδετήριας φλάντζας πίσω και εξάρτησης DIN εμπρός.
PTRD-D2: Υψηλών στροφών με διπλή μετάδοση πίσω και απλή μετάδοση εμπρός. Δύο φλάντζες τοποθέτησης δυναμολήπτη πίσω και μία σύνδεση DIN εμπρός.

ΠΛΗΣΙΑΣΤΕ ΣΤΟ VOLVO FH

Περιγράψτε το τέλειο φορτηγό σας. Όλα συμβαίνουν με τον τοπικό σας αντιπρόσωπο της Volvo Trucks.