Volvo Trucks

GREECE

×

Προδιαγραφές συστήματος μετάδοσης κίνησης για το Volvo FΕ

  • Σειρά κινητήρων
  • I-Shift
  • Πακέτα λογισμικού I-Shift
  • Μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων
  • Πίσω άξονες
  • Σχέσεις μετάδοσης οπίσθιου άξονα
  • Δυναμολήπτες
  • Εναλλακτικά καύσιμα

Έτοιμο για εναλλακτικά καύσιμα

Όλα τα επίπεδα ισχύος για τον κινητήρα D8K είναι πιστοποιημένα για συνθετικό πετρέλαιο (HVO). Υπάρχει μια έκδοση του κινητήρα D8K 320 θα λειτουργεί με καθαρό βιοντίζελ (B100), πιστοποιημένη για Euro 6. Αποτελεί την τέλεια επιλογή εάν θέλετε να συμβάλλετε στην προστασία του περιβάλλοντος και να απολαύσετε τα αντιρρυπαντικά κίνητρα που ισχύουν στην αγορά σας.  

Κινητήρες

 

D8K

G9K320

Αρ. κυλίνδρων

6

6

Κυβισμός

7,7 λίτρα

8,9 dm3

Διαδρομή

135 mm

144,5 mm

Διάμετρος

110 mm

114 mm

Λόγος συμπίεσης

17.5:1

12:1

Στροφές οικονομικής λειτουργίας

1000-1700 σ.α.λ.

1200-1700 σ.α.λ.

Ισχύς κλαπέτου (2800 σ.α.λ.)

120 kW

-

Δράση φρένου συμπίεσης (2800 σ.α.λ.)

170 kW

-

Φίλτρα λαδιού

1

2

Ποσότητα αλλαγής λαδιού συμπ. φίλτρου

25,5 λ.

27,6 λ.

Σύστημα ψύξης, συνολική ποσότητα

17 λ.

12,4 λ.

Διάστημα αλλαγής λαδιού
Μέχρι 100.000 χλμ. ή μία φορά κάθε δύο χρόνια με VDS4 και VDS4.5.

Προϋποθέσεις καυσίμου
EN 590 (κανονισμός ΕΕ) μέγιστο θείο 10 ppm.

Δυναμολήπτης επί του κινητήρα
Σχέση 1:1, 600 Nm αποδιδόμενη ροπή τόσο κατά την οδήγηση όσο και σε ακινησία.

Έκδοση βιοντίζελ
Ο D8K320 διατίθεται επίσης και σε έκδοση βιοντίζελ (B100) με προδιαγραφές Euro 6. Για πληροφορίες για τα διαστήματα σέρβις συνεννοηθείτε με τον αντιπρόσωπο της Volvo.

D8K - ΙΣΧΥΣ/ΡΟΠΗ

D8K - ΙΣΧΥΣ/ΡΟΠΗ

Ωφέλιμη ισχύς κατά: EC 582/2011

­ D8K250 (184 kW)

 

Μέγ. ισχύς στις 2100 σ.α.λ.

250 ίπποι

Μέγ. ροπή στις 900-1700 σ.α.λ.

950 Nm

D8K280 (206 kW)

 

Μέγ. ισχύς στις 2100 σ.α.λ.

280 ίπποι

Μέγ. ροπή στις 950-1700 σ.α.λ.

1050 Nm

D8K320 (235 kW)

 

Μέγ. ισχύς στις 2100 σ.α.λ.

320 ίπποι

Μέγ. ροπή στις 1050-1600 σ.α.λ.

1200 Nm

D8K350 (258 kW)

 

Μέγ. ισχύς στις 2200 σ.α.λ.

350 ίπποι

Μέγ. ροπή στις 1200-1600 σ.α.λ.

1400 Nm

Ισχύς και ροπή Volvo G9K

G9K320 - ΙΣΧΥΣ/ΡΟΠΗ

Ωφέλιμη ισχύς κατά: EC 582/2011

G9K320

 

Μέγ. ισχύς στις 2000-2100 σ.α.λ.

320 ίπποι (239 kW)

Μέγ. ροπή στις 1300-1400 σ.α.λ.

1356 Nm

I-Shift

Κιβώτιο ταχυτήτων I-Shift της Volvo με αυτόματες αλλαγές ταχυτήτων για κάθε εφαρμογή. Καταξιωμένο για τις γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων του, προσφέρει αυξημένη άνεση για τον οδηγό και περιορίζει την κατανάλωση καυσίμου. Μπορεί να τοποθετηθεί σε συνδυασμό με δυναμολήπτη ή εφεδρική αντλία υποβοήθησης τιμονιού. Για ορισμένες εφαρμογές διατίθεται και πρόσθετο ψυγείο λαδιού μετάδοσης. Ο χειρισμός του I-Shift γίνεται από μοχλό τοποθετημένο πίσω από το τιμόνι.

Πακέτα λογισμικού I-Shift για το Volvo FE

Βασικό (TP-BAS)
Το βασικό λογισμικό σχεδιασμένο για να ταιριάζει στις περισσότερες μεταφορικές απαιτήσεις.

Διανομή & Κατασκευή (TP-DICON)
Βελτίωση των επιδόσεων σε πιο δύσκολες συνθήκες, για παράδειγμα ελιγμοί σε περιορισμένους χώρους.

Οικονομία καυσίμου (TP-FUEC) Σχεδιασμένο για τη βελτιστοποίηση της οδήγησης για άριστη οικονομία καυσίμου σε μεταφορές μεγάλων αποστάσεων.

Πακέτα λογισμικού I-Shift

Λειτουργίες

TP-BAS

TP-DICON

TP-FUEC

Basic Shift Strategy

Performance Shift

Βασική ρύθμιση επιλογής ταχυτήτων

Παρακολούθηση θερμοκρασίας λαδιού κιβωτίου ταχυτήτων

Enhanced Shift Strategy

 

Έλεγχος εκκίνησης

 

I-Roll

 

 

Περιορισμός / ενεργοποίηση kick-down

 

 

Συμπληρωματικές επιλογές

 

 

 

Ενισχυμένες Λειτουργίες PTO

Ενισχυμένη Ρύθμιση Επιλογής Ταχυτήτων συμπεριλαμβανομένου kick-down

Μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων

Τα μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων λειτουργούν με υποβοήθηση σερβό. Ο κοντός μοχλός ταχυτήτων, τοποθετημένος στο τούνελ του κινητήρα, είναι απαλλαγμένος από κραδασμούς και οι διαδρομές του είναι μικρές και ακριβείς. Ο χειρισμός του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων γίνεται με μπουτόν. Όλα τα κιβώτια ταχυτήτων μπορούν να εφοδιαστούν με δυναμολήπτη.

Αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων

Τύπος

 

Αριθμός ταχυτήτων

Μέγ. ροπή

Έγκριση ΜΒΣ

D8K250

D8K280

D8K320

D8K350

AL306

Αυτόματη

6

1300 Nm

32 τόνοι

Μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων

Τύπος

 

Αριθμός ταχυτήτων

Μέγ. ροπή

Έγκριση ΜΒΣ

D8K250

D8K280

D8K320

D8K350

ZTO1006

Μηχανικό

6

1050 Nm

32 τόνοι

 

 

ZTO1109

Μηχανικό

9

1200 Nm

44 τόνοι

Αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων

Τύπος

 

Αριθμός ταχυτήτων

Μέγ. ροπή

Έγκριση ΜΒΣ

D8K250

D8K280

D8K320

D8K350

AL306

Αυτόματη

6

1300 Nm

32 τόνοι

Πίσω άξονες

Τύπος

Άξονας

Μετάδοση

Μέγ. ροπή

Μέγιστο φορτίο άξονα

Έγκριση ΜΒΣ

Απλής μείωσης (ημιαξόνια)

 

 

 

 

 

RSS1344C

Μονός

Υποειδής

2600 Nm

13 τόνοι

44 τόνοι

RTS2370A

Συζυγής

Υποειδής

3550 Nm

23 τόνοι

70 τόνοι

Μείωση πλήμνης (μειωτήρες)

 

 

 

 

 

RSH1370F

Μονός

Πλάγια σπειροειδής ενείλιξη

3550 Nm

13 τόνοι

70 τόνοι

RTH2180C

Συζυγής

Υποειδής

1200 Nm

21 τόνοι

80 τόνοι

Σχέσεις μετάδοσης οπίσθιου άξονα

RSS1344C

RTS2370A

RSH1370F

RTH2180C

2.64:1

3.09:1

3.76:1

2.96:1

2.85:1

3.40:1

4.12:1

3.08:1

3.08:1

3.78:1

4.55:1

3.22:1

3.36:1

4.13:1

4.67:1

3.36:1

3.70:1

4.50:1

5.41:1

3.52:1

4.11:1

5.14:1

6.18:1

3.70:1

4.63:1

5.67:1

7.21:1

3.89:1

5.29:1

6.17:1

 

4.12:1

6.17:1

 

 

4.35:1

 

 

 

4.62:1

 

 

 

4.82:1

 

 

 

5.12:1

 

 

 

5.43:1

 

 

 

5.86:1

 

 

 

6.31:1

Δυναμολήπτες

 

Παραλλαγή PTO

Τύπος

Λόγος σχέσεων

Μέγ. ροπή (Nm)

Περιστροφή

ZTO1006

PTR-ZF4

Φλάντζα

1:1.699

320

Ίδια 

 

PTR-ZF5

Αντλία

1:1.699

320

Ίδια

 

PTR-FH5

Φλάντζα

1:0.963

450

Ίδια

 

PTR-PH4

Αντλία

1:0.963

450

Ίδια

 

 

 

 

 

 

ZTO1109

PTR-ZF2

Φλάντζα

1:1.903

410

Ίδια

 

PTR-ZF3

Αντλία

1:1.903

410

Ίδια

 

PTR-FH1

Φλάντζα

1:0.970

800

Ανάστροφη 

 

PTR-PH1

Αντλία

1:0.970

800

Ανάστροφη 

 

PTR-FH2

Φλάντζα

1:1.253

430

Ίδια

 

PTR-PH2

Αντλία

1:1.253

430

Ίδια

 

PTR-FH5

Φλάντζα

1:1.778

450

Ίδια

 

PTR-PH4

Αντλία

1:1.778

450

Ίδια

 

PTRA-PH1*

Αντλία

1:0.970

600

Ανάστροφη 

 

PTRA-PH2*

Αντλία

1:1.253

430

Ίδια

 

 

 

 

 

 

 AT2412F

PTRD-D1D (TPTT730)

Φλάντζα

1:1.292–1.645

730

Ανάστροφη 

 

PTRD-D1D (TPTT730)

Αντλία

1:1.292–1.645

730

Ίδια

 

PTRD-D1D (TPTT870)

Φλάντζα

1:1.040–1.325

870

Ανάστροφη 

 

PTRD-D1D (TPTT870)

Αντλία

1:1.040–1.325

870

Ίδια

 

PTR-FH1

Φλάντζα

1:0.705–0.897

1000

Ανάστροφη 

 

PTR-PH1

Αντλία

1:0.705–0.897

1000

Ανάστροφη 

 

PTR-FH2

Φλάντζα

1:0.910–1.159

430

Ίδια

 

PTR-PH2

Αντλία

1:0.910–1.159

430

Ίδια

 

 

 

 

 

 

AL306

PR-HP4T

Αντλία

1:1.401

400

Ίδια

 

PR-HP4TL

Αντλία

1:1.139

400

Ίδια

 

PR-HP6TH

Αντλία

1:1.401

600

Ίδια

 

PR-HP6TL

Αντλία

1:1.139

600

Ίδια

 

 

 

 

 

 

D8K

PTER1400

Φλάντζα

1:1.000

600**

Ανάστροφη 

 

PTER-DIN

Αντλία

1:1.000

600**

Ανάστροφη

 

PTER-100

Φλάντζα

1:1.000

600**

Ανάστροφη

*Προαιρετικός PTO για PTR-ZF2 / ZF3
**Με το AT2412F, μέγ. ροπή κατά την οδήγηση = 150 Nm

Πλησιάστε στο Volvo FE

Περιγράψτε το τέλειο φορτηγό σας. Όλα συμβαίνουν με τον τοπικό σας αντιπρόσωπο της Volvo Trucks.