Όλα τα επίπεδα ισχύος για τον κινητήρα D8K είναι πιστοποιημένα για συνθετικό πετρέλαιο (HVO). Υπάρχει μια έκδοση του κινητήρα D8K 320 θα λειτουργεί με καθαρό βιοντίζελ (B100), πιστοποιημένη για Euro 6. Αποτελεί την τέλεια επιλογή εάν θέλετε να συμβάλλετε στην προστασία του περιβάλλοντος και να απολαύσετε τα αντιρρυπαντικά κίνητρα που ισχύουν στην αγορά σας.
|
D8K |
G9K320 |
---|---|---|
Αρ. κυλίνδρων |
6 |
6 |
Κυβισμός |
7,7 λίτρα |
8,9 dm3 |
Διαδρομή |
135 mm |
144,5 mm |
Διάμετρος |
110 mm |
114 mm |
Λόγος συμπίεσης |
17.5:1 |
12:1 |
Στροφές οικονομικής λειτουργίας |
1000-1700 σ.α.λ. |
1200-1700 σ.α.λ. |
Ισχύς κλαπέτου (2800 σ.α.λ.) |
120 kW |
- |
Δράση φρένου συμπίεσης (2800 σ.α.λ.) |
170 kW |
- |
Φίλτρα λαδιού |
1 |
2 |
Ποσότητα αλλαγής λαδιού συμπ. φίλτρου |
25,5 λ. |
27,6 λ. |
Σύστημα ψύξης, συνολική ποσότητα |
17 λ. |
12,4 λ. |
Διάστημα αλλαγής λαδιού
Μέχρι 100.000 χλμ. ή μία φορά κάθε δύο χρόνια με VDS4 και VDS4.5.
Προϋποθέσεις καυσίμου
EN 590 (κανονισμός ΕΕ) μέγιστο θείο 10 ppm.
Δυναμολήπτης επί του κινητήρα
Σχέση 1:1, 600 Nm αποδιδόμενη ροπή τόσο κατά την οδήγηση όσο και σε ακινησία.
Έκδοση βιοντίζελ
Ο D8K320 διατίθεται επίσης και σε έκδοση βιοντίζελ (B100) με προδιαγραφές Euro 6. Για πληροφορίες για τα διαστήματα σέρβις συνεννοηθείτε με τον αντιπρόσωπο της Volvo.
Ωφέλιμη ισχύς κατά: EC 582/2011
D8K250 (184 kW) |
|
---|---|
Μέγ. ισχύς στις 2100 σ.α.λ. |
250 ίπποι |
Μέγ. ροπή στις 900-1700 σ.α.λ. |
950 Nm |
D8K280 (206 kW) |
|
Μέγ. ισχύς στις 2100 σ.α.λ. |
280 ίπποι |
Μέγ. ροπή στις 950-1700 σ.α.λ. |
1050 Nm |
D8K320 (235 kW) |
|
Μέγ. ισχύς στις 2100 σ.α.λ. |
320 ίπποι |
Μέγ. ροπή στις 1050-1600 σ.α.λ. |
1200 Nm |
D8K350 (258 kW) |
|
Μέγ. ισχύς στις 2200 σ.α.λ. |
350 ίπποι |
Μέγ. ροπή στις 1200-1600 σ.α.λ. |
1400 Nm |
Ωφέλιμη ισχύς κατά: EC 582/2011
G9K320 |
|
Μέγ. ισχύς στις 2000-2100 σ.α.λ. |
320 ίπποι (239 kW) |
Μέγ. ροπή στις 1300-1400 σ.α.λ. |
1356 Nm |
Κιβώτιο ταχυτήτων I-Shift της Volvo με αυτόματες αλλαγές ταχυτήτων για κάθε εφαρμογή. Καταξιωμένο για τις γρήγορες αλλαγές ταχυτήτων του, προσφέρει αυξημένη άνεση για τον οδηγό και περιορίζει την κατανάλωση καυσίμου. Μπορεί να τοποθετηθεί σε συνδυασμό με δυναμολήπτη ή εφεδρική αντλία υποβοήθησης τιμονιού. Για ορισμένες εφαρμογές διατίθεται και πρόσθετο ψυγείο λαδιού μετάδοσης. Ο χειρισμός του I-Shift γίνεται από μοχλό τοποθετημένο πίσω από το τιμόνι.
Βασικό (TP-BAS)
Το βασικό λογισμικό σχεδιασμένο για να ταιριάζει στις περισσότερες μεταφορικές απαιτήσεις.
Διανομή & Κατασκευή (TP-DICON)
Βελτίωση των επιδόσεων σε πιο δύσκολες συνθήκες, για παράδειγμα ελιγμοί σε περιορισμένους χώρους.
Οικονομία καυσίμου (TP-FUEC) Σχεδιασμένο για τη βελτιστοποίηση της οδήγησης για άριστη οικονομία καυσίμου σε μεταφορές μεγάλων αποστάσεων.
Πακέτα λογισμικού I-Shift
Λειτουργίες |
TP-BAS |
TP-DICON |
TP-FUEC |
---|---|---|---|
Basic Shift Strategy |
● |
● |
● |
Performance Shift |
● |
● |
● |
Βασική ρύθμιση επιλογής ταχυτήτων |
● |
● |
● |
Παρακολούθηση θερμοκρασίας λαδιού κιβωτίου ταχυτήτων |
● |
● |
● |
Enhanced Shift Strategy |
|
● |
● |
Έλεγχος εκκίνησης |
|
● |
● |
I-Roll |
|
|
● |
Περιορισμός / ενεργοποίηση kick-down |
|
|
● |
Συμπληρωματικές επιλογές |
|
|
|
Ενισχυμένες Λειτουργίες PTO |
● |
● |
● |
Ενισχυμένη Ρύθμιση Επιλογής Ταχυτήτων συμπεριλαμβανομένου kick-down |
● |
● |
● |
Τα μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων λειτουργούν με υποβοήθηση σερβό. Ο κοντός μοχλός ταχυτήτων, τοποθετημένος στο τούνελ του κινητήρα, είναι απαλλαγμένος από κραδασμούς και οι διαδρομές του είναι μικρές και ακριβείς. Ο χειρισμός του αυτόματου κιβωτίου ταχυτήτων γίνεται με μπουτόν. Όλα τα κιβώτια ταχυτήτων μπορούν να εφοδιαστούν με δυναμολήπτη.
Τύπος |
|
Αριθμός ταχυτήτων |
Μέγ. ροπή |
Έγκριση ΜΒΣ |
D8K250 |
D8K280 |
D8K320 |
D8K350 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
AL306 |
Αυτόματη |
6 |
1300 Nm |
32 τόνοι |
● |
● |
● |
● |
Τύπος |
|
Αριθμός ταχυτήτων |
Μέγ. ροπή |
Έγκριση ΜΒΣ |
D8K250 |
D8K280 |
D8K320 |
D8K350 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
ZTO1006 |
Μηχανικό |
6 |
1050 Nm |
32 τόνοι |
● |
● |
|
|
ZTO1109 |
Μηχανικό |
9 |
1200 Nm |
44 τόνοι |
● |
● |
● |
● |
Τύπος |
|
Αριθμός ταχυτήτων |
Μέγ. ροπή |
Έγκριση ΜΒΣ |
D8K250 |
D8K280 |
D8K320 |
D8K350 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
AL306 |
Αυτόματη |
6 |
1300 Nm |
32 τόνοι |
● |
● |
● |
● |
Τύπος |
Άξονας |
Μετάδοση |
Μέγ. ροπή |
Μέγιστο φορτίο άξονα |
Έγκριση ΜΒΣ |
---|---|---|---|---|---|
Απλής μείωσης (ημιαξόνια) |
|
|
|
|
|
RSS1344C |
Μονός |
Υποειδής |
2600 Nm |
13 τόνοι |
44 τόνοι |
RTS2370A |
Συζυγής |
Υποειδής |
3550 Nm |
23 τόνοι |
70 τόνοι |
Μείωση πλήμνης (μειωτήρες) |
|
|
|
|
|
RSH1370F |
Μονός |
Πλάγια σπειροειδής ενείλιξη |
3550 Nm |
13 τόνοι |
70 τόνοι |
RTH2180C |
Συζυγής |
Υποειδής |
1200 Nm |
21 τόνοι |
80 τόνοι |
RSS1344C |
RTS2370A |
RSH1370F |
RTH2180C |
---|---|---|---|
2.64:1 |
3.09:1 |
3.76:1 |
2.96:1 |
2.85:1 |
3.40:1 |
4.12:1 |
3.08:1 |
3.08:1 |
3.78:1 |
4.55:1 |
3.22:1 |
3.36:1 |
4.13:1 |
4.67:1 |
3.36:1 |
3.70:1 |
4.50:1 |
5.41:1 |
3.52:1 |
4.11:1 |
5.14:1 |
6.18:1 |
3.70:1 |
4.63:1 |
5.67:1 |
7.21:1 |
3.89:1 |
5.29:1 |
6.17:1 |
|
4.12:1 |
6.17:1 |
|
|
4.35:1 |
|
|
|
4.62:1 |
|
|
|
4.82:1 |
|
|
|
5.12:1 |
|
|
|
5.43:1 |
|
|
|
5.86:1 |
|
|
|
6.31:1 |
|
Παραλλαγή PTO |
Τύπος |
Λόγος σχέσεων |
Μέγ. ροπή (Nm) |
Περιστροφή |
---|---|---|---|---|---|
ZTO1006 |
PTR-ZF4 |
Φλάντζα |
1:1.699 |
320 |
Ίδια |
|
PTR-ZF5 |
Αντλία |
1:1.699 |
320 |
Ίδια |
|
PTR-FH5 |
Φλάντζα |
1:0.963 |
450 |
Ίδια |
|
PTR-PH4 |
Αντλία |
1:0.963 |
450 |
Ίδια |
|
|
|
|
|
|
ZTO1109 |
PTR-ZF2 |
Φλάντζα |
1:1.903 |
410 |
Ίδια |
|
PTR-ZF3 |
Αντλία |
1:1.903 |
410 |
Ίδια |
|
PTR-FH1 |
Φλάντζα |
1:0.970 |
800 |
Ανάστροφη |
|
PTR-PH1 |
Αντλία |
1:0.970 |
800 |
Ανάστροφη |
|
PTR-FH2 |
Φλάντζα |
1:1.253 |
430 |
Ίδια |
|
PTR-PH2 |
Αντλία |
1:1.253 |
430 |
Ίδια |
|
PTR-FH5 |
Φλάντζα |
1:1.778 |
450 |
Ίδια |
|
PTR-PH4 |
Αντλία |
1:1.778 |
450 |
Ίδια |
|
PTRA-PH1* |
Αντλία |
1:0.970 |
600 |
Ανάστροφη |
|
PTRA-PH2* |
Αντλία |
1:1.253 |
430 |
Ίδια |
|
|
|
|
|
|
AT2412F |
PTRD-D1D (TPTT730) |
Φλάντζα |
1:1.292–1.645 |
730 |
Ανάστροφη |
|
PTRD-D1D (TPTT730) |
Αντλία |
1:1.292–1.645 |
730 |
Ίδια |
|
PTRD-D1D (TPTT870) |
Φλάντζα |
1:1.040–1.325 |
870 |
Ανάστροφη |
|
PTRD-D1D (TPTT870) |
Αντλία |
1:1.040–1.325 |
870 |
Ίδια |
|
PTR-FH1 |
Φλάντζα |
1:0.705–0.897 |
1000 |
Ανάστροφη |
|
PTR-PH1 |
Αντλία |
1:0.705–0.897 |
1000 |
Ανάστροφη |
|
PTR-FH2 |
Φλάντζα |
1:0.910–1.159 |
430 |
Ίδια |
|
PTR-PH2 |
Αντλία |
1:0.910–1.159 |
430 |
Ίδια |
|
|
|
|
|
|
AL306 |
PR-HP4T |
Αντλία |
1:1.401 |
400 |
Ίδια |
|
PR-HP4TL |
Αντλία |
1:1.139 |
400 |
Ίδια |
|
PR-HP6TH |
Αντλία |
1:1.401 |
600 |
Ίδια |
|
PR-HP6TL |
Αντλία |
1:1.139 |
600 |
Ίδια |
|
|
|
|
|
|
D8K |
PTER1400 |
Φλάντζα |
1:1.000 |
600** |
Ανάστροφη |
|
PTER-DIN |
Αντλία |
1:1.000 |
600** |
Ανάστροφη |
|
PTER-100 |
Φλάντζα |
1:1.000 |
600** |
Ανάστροφη |
*Προαιρετικός PTO για PTR-ZF2 / ZF3
**Με το AT2412F, μέγ. ροπή κατά την οδήγηση = 150 Nm