Trucks

Προδιαγραφή
Volvo FE

Όλα όσα πρέπει να γνωρίζετε για το Volvo FE με πλήθος λεπτομερειών.

Σασί

Βρείτε προδιαγραφές σχετικά με τα ύψη του πλαισίου, το μέγ. φορτίο εμπρόσθιου άξονα, την οπίσθια
ανάρτηση, το ύψος ζεύξης, για ελκυστήρες, χαρακτηριστικά πλαισίου και φρένα.

Ύψη πλαισίων

Χαμηλή

περ. 880 mm

Μεσαίο

περ. 950 mm

Υψηλή

περ. 1050 mm

Μέγ. φορτίο εμπρόσθιου άξονα (τόνοι)

 ΑέροςΠαραβολική
Χαμηλή7.1/7.5/89
Μεσαίο7.1/7.5/89
Υψηλή7.1/7.5/89

Οπίσθια ανάρτηση

Τύπος

Άξονες

Ανάρτηση 

Φορτίο άξονα / διάταξης

Μείωση 

Εμπρόσθιοι/οπίσθιοι τεμπέληδες 

Μονός άξονας 

 

 

 

 

 

RAD-L90 

4x2 

Παραβολική/S-Parabolic

13 t

Απλή/Μειωτήρας

 

RAD-KR 

4x2 

Αέρος 

13 t

Απλή/Μειωτήρας

 

Διάταξη αξόνων 

 

 

 

 

 

RADT-KR 

6x2 

Αέρος 

19/20 t

Απλή/Μειωτήρας

Τεμπέλης (σταθερός/με στρέψη)

RADD-BR 

6x4 

Παραβολική 

23 t

Απλή/μειωτήρας

 

Δοκοί ρυμούλκησης

Διατίθενται δοκοί ρυμούλκησης για τη σύνδεση ρυμουλκούμενων.

Δεξαμενές καυσίμου

Δεξαμενές καυσίμουΔεξαμενές AdBlue
Οι δεξαμενές καυσίμου είναι διαθέσιμες από πλαστικό, χάλυβα ή αλουμίνιο. Η χωρητικότητα των δεξαμενών κυμαίνεται από 160 έως 630 λίτρα. Υπάρχουν δύο ύψη για δεξαμενές σχήματος D, 560 mm και 710 mm.Πλαστική, ο όγκος είναι 32 λίτρα. Η αντλία του AdBlue είναι ενσωματωμένη με τη δεξαμενή AdBlue. 

Εμπρός άξονεςΤεμπέληδες
Τα φορτία εμπρός άξονα κυμαίνονται από 7,1 μέχρι 9 τόνους.Διατίθενται σε πολλές διαμορφώσεις – σταθεροί με μονούς ή διπλούς τροχούς ή ενεργά κατευθυνόμενοι. Φορτίο άξονα: 6,7, 7,1, 7,5 ή 10,5 τόνοι.

Ύψη ζεύξης πλάκας επικαθήσεως

ΚίνησηΣασίΑνάρτησηΎψος πλαισίουΎψος 5W*ΎψοςΕλάχ. ύψος ζεύξης**Ονομαστικό ύψος πορείας**
4×2       
 ΜεσαίοRAD-KR266150315/60R22.5"9921097
 ΜεσαίοRAD-KR266185295/80R22.5"11031208
 ΜεσαίοRAD-KR266185315/70R22.5"10861191
 ΜεσαίοRAD-KR266185315/80R22.5"11141219
 ΜεσαίοRAD-KR266150295/80R22.5"10631168
 ΜεσαίοRAD-KR266150315/70R22.5"10491154

** 'Υψη κατά προσέγγιση.

Προετοιμασίες υπερκατασκευαστή

Σειρά αναμονών πλαισίου για υπερκατασκευαστή
Η επάνω σειρά αναμονών (οπών) προορίζεται για υπερκατασκευαστές. Όλα τα στηρίγματα στην επάνω σειρά οπών βρίσκονται σε θέση μετατόπισης και διαθέτουν αποστάτη 8 χιλιοστών. Δεν χρησιμοποιούνται πριτσίνια στην επάνω σειρά αναμονών.
Πλάκες επικαθήσεως
Στη σειρά περιλαμβάνεται πλάκα επικαθήσεως ISO με προφίλ σχήματος L σε διάφορα ύψη, παρέχοντας ποικιλία επιλογών. Η βάση τοποθέτησης πλάκας επικαθήσεως είναι μια εναλλακτική λύση χαμηλού ύψους καθώς δεν απαιτεί πλάκα συναρμογής. Το ύψος του πέμπτου τροχού επάνω από το πλαίσιο είναι από περίπου 150 χιλιοστά. Προαιρετικά διατίθεται σύστημα αυτόματης λίπανσης και ένδειξη σύνδεσης με το ρυμουλκούμενο για συγκεκριμένες παραλλαγές.
Αναμονή για γερανό
Τα ελάσματα βάσης στο πλαίσιο μπορεί να τοποθετηθούν από το εργοστάσιο.
 
Κιτ αναμονής για γερανό
Οι βάσεις για γερανό επάνω στο πλαίσιο μπορεί να τοποθετηθούν από το εργοστάσιο. Το κιβώτιο μπαταριών έχει μετατοπιστεί προς τα πίσω και οι βάσεις στερέωσης βρίσκονται πίσω από την καμπίνα σε κάθε πλευρά του πλαισίου. Περιλαμβάνεται κιτ προετοιμασίας ηλεκτρικού συστήματος (ELCRANE).
 

 

Φρένα

Το EBS (ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα πέδησης) προσφέρει κορυφαία απόκριση,
επιδόσεις και αίσθηση φρένων, ενώ παρέχει και πρόσβαση σε ένα πλήθος εύχρηστων δυνατοτήτων.
Αναβαθμίστε το σύστημα πέδησής σας με την προσθήκη του πακέτου EBS Medium ή
οποιασδήποτε από τις επιπλέον επιλογές. Το EBS είναι στάνταρ σε όλα τα επίπεδα εξοπλισμού.

EBS Medium
Επιπλέον του βασικού πακέτου EBS Standard, το EBS Medium διαθέτει τα παρακάτω χαρακτηριστικά:
Υδραυλικός επιβραδυντής
Υδραυλικός επιβραδυντής για κιβώτιο ταχυτήτων AL306. Ο μικρών διαστάσεων, ενσωματωμένος υδραυλικός επιβραδυντής είναι τοποθετημένος στο κιβώτιο ταχυτήτων και προσφέρει επιβράδυνση ροπής πέδησης 1490 Nm.
Υποβοήθηση εκκίνησης στην ανηφόρα
 Τα φρένα απελευθερώνονται μόνο εφόσον υπάρχει αρκετή ροπή κινητήρα για να κινηθεί το όχημα προς τα εμπρός.
 
ESC (Ηλεκτρονικός Έλεγχος Ευστάθειας)
Το σύστημα ευστάθειας στην πέδηση ενεργοποιεί μεμονωμένα τα φρένα σε κάθε τροχό, προσφέροντας έτσι ευστάθεια σε ολόκληρο το συνδυασμό του οχήματος και περιορίζοντας τον κίνδυνο διπλώματος, ανατροπής και ταλάντευσης του ρυμουλκούμενου. Το ESC πληροί τη νομοθεσία για τον Ηλεκτρονικό έλεγχο σταθερότητας οχήματος και διατίθεται για διαξονικά και τριαξονικά οχήματα.
 

Σύστημα ισχύος

Βρείτε τις προδιαγραφές για κινητήρες, κιβώτια ταχυτήτων, οπίσθιους άξονες (συμπεριλαμβανομένων των λόγων μετάδοσης), συνδυασμούς συστήματος ισχύος και δυναμολήπτες.

Κινητήρες

 

D8K

G9K320

Πρότυπο αντιρρυπαντικών προδιαγραφώνEuro 6Euro 6

Αρ. κυλίνδρων

6

6

Κυβισμός

7,7 λίτρα

8,9 λίτρα

Διαδρομή

135 mm

144,5 mm

Διάμετρος

110 mm

114 mm

Λόγος συμπίεσης

17.5:1

12:01

Στροφές οικονομικής λειτουργίας

1000-1700 σ.α.λ.

1200-1700 σ.α.λ.

Ισχύς κλαπέτου (2800 σ.α.λ.)

120 kW (2800 σ.α.λ.)

-

Δράση φρένου συμπίεσης (2800 σ.α.λ.)

170 kW (2800 σ.α.λ.)

-

Φίλτρα λαδιού

1

2

Ποσότητα αλλαγής λαδιού συμπ. φίλτρου

25,5 λ.

27,6 λ.

Σύστημα ψύξης, συνολική ποσότητα

17 λ.

12,4 λ.

 

Διάστημα αλλαγής λαδιού
Μέχρι 120.000 χλμ. ή μία φορά κάθε δύο χρόνια με VDS5.

Προϋποθέσεις καυσίμου
EN 590 (κανονισμός ΕΕ) μέγιστο θείο 10 ppm.

Δυναμολήπτης επί του κινητήρα
Σχέση 1:1, αποδιδόμενη ροπή 600 Nm τόσο κατά την οδήγηση όσο και σε ακινησία.

Έκδοση βιοντίζελ
 Ο D8K320 διατίθεται επίσης και σε έκδοση βιοντίζελ (B100) με προδιαγραφές Euro 6. Για πληροφορίες σχετικά με τα διαστήματα σέρβις απευθυνθείτε στον τοπικό αντιπρόσωπο της Volvo.

 


Δυναμολήπτης επί του κινητήρα

 Αποδιδόμενη ροπήΛόγος
PTER-DIN600 Nm*1:1
PTER-1400600 Nm*1:1
PTER-100600 Nm*1:1


* απόδοση ροπής τόσο κατά την οδήγηση όσο και σε ακινησία. Με το AT2412, μεγ. ροπή κατά την οδήγηση = 150 Nm.

 

D8K - ΙΣΧΥΣ/ΡΟΠΗ

Ωφέλιμη ισχύς κατά: EC 582/2011

 

­ D8K250 (184 kW)

 

Μέγ. ισχύς στις 2100 σ.α.λ.

250 ίπποι

Μέγ. ροπή στις 900-1700 σ.α.λ.

950 Nm

D8K280 (206 kW)

 

Μέγ. ισχύς στις 2100 σ.α.λ.

280 ίπποι

Μέγ. ροπή στις 950-1700 σ.α.λ.

1050 Nm

D8K320 (235 kW)

 

Μέγ. ισχύς στις 2100 σ.α.λ.

320 ίπποι

Μέγ. ροπή στις 1050-1600 σ.α.λ.

1200 Nm

D8K350 (258 kW)

 

Μέγ. ισχύς στις 2200 σ.α.λ.

350 ίπποι

Μέγ. ροπή στις 1200-1600 σ.α.λ.

1400 Nm

 

G9K320 - ΙΣΧΥΣ/ΡΟΠΗ

Ωφέλιμη ισχύς κατά: EC 582/2011

 

G9K320

 

Μέγ. ισχύς στις 2000-2100 σ.α.λ.

320 ίπποι (239 kW)

Μέγ. ροπή στις 1300-1400 σ.α.λ.

1356 Nm

 

I-Shift

Κιβώτιο 12 ταχυτήτων με μισές σχέσεις και αργό - γρήγορο με σύστημα αυτόματων αλλαγών ταχυτήτων. Το I-Shift μπορεί να εφοδιαστεί με επιβραδυντή μικρών διαστάσεων, δυναμολήπτη και ψυγείο λαδιού.

 

ΤύποςΤελική σχέσηΡοπή κινητήρα (Nm)Έγκριση ΜΒΣ (τόνοι)
AT2412GΑπευθείας240044

Μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων

Τα μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων λειτουργούν με υποβοήθηση σερβό. Ο
κοντός μοχλός ταχυτήτων, ενσωματωμένος στον πίνακα οργάνων,
είναι απαλλαγμένος από κραδασμούς και οι διαδρομές του είναι μικρές και ακριβείς.
Τα κιβώτια ταχυτήτων μπορούν να εφοδιαστούν με δυναμολήπτη.

 

Τύπος

Τελική σχέση

Ροπή κινητήρα (Nm)

Έγκριση ΜΒΣ (τόνοι)

ZTO1006

6

1050

32

ZTO1109

9

1200

44

 

 

Αυτόματα κιβώτια ταχυτήτων

Το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων διαθέτει εξαιρετικά χαρακτηριστικά
εκκίνησης από στάση και προσφέρει ομαλές αλλαγές ταχυτήτων οι οποίες καλύπτουν ολόκληρο το
φάσμα στροφών του κινητήρα. Ο χειρισμός του κιβωτίου ταχυτήτων γίνεται με μπουτόν στον
πίνακα οργάνων. Μπορεί να εφοδιαστεί με δυναμολήπτη.

 

Τύπος

Τελική σχέση

Ροπή κινητήρα (Nm)

Έγκριση ΜΒΣ (τόνοι)

AL306

6

1300

32

 

 

Πίσω άξονες

Τύπος

Άξονας

Μετάδοση

Μέγ. ροπή (Nm)

Μέγ. φορτίο άξονα/διάταξης αξόνων (τόνοι)

Έγκριση ΜΒΣ (τόνοι)

Απλής μείωσης (ημιαξόνια)

 

 

 

 

 

RSS1344E

Μονός

Υποειδής

2800

13

44

RSS1344CΜονόςΥποειδής26001344

RTS2370A

Συζυγής

Υποειδής

3550

23

70

Μείωση πλήμνης (μειωτήρες)

 

 

 

 

 

RSH1370F

Μονός

Πλάγια σπειροειδής ενείλιξη

3550

13

70

RTH2180C

Συζυγής

Υποειδής

1200

21

80

 

Σχέσεις μετάδοσης οπίσθιου άξονα

RSS1344CRTS2370ARSH1370FRTH2180DRS1344E
2.64:13.09:13.76:12.63:12.47:1
2.85:13.40:14.12:12.94:12.64:1
3.08:13.78:14.55:13.13:12.85:1
3.36:14.13:14.67:13.33:13.08:1
3.70:14.50:15.41:13.57:13.36:1
4.11:15.14:16.18:13.85:1 
4.63:15.67:17.21:14.17:1 
5.29:16.17:1   
6.17:1    

 

 

 

Συνδυασμοί γραμμών μετάδοσης κίνησης

 D8K250D8K280D8K320D8K350G9K320
Κιβώτια ταχυτήτων     
AT2412G 
ZTO1006   
ZTO1109  
AL306
Άξονες απλής μείωσης (ημιαξόνια)     
RSS1344C
RSS1344E 
RTS2370A  
Άξονες με μείωση πλήμνης (μειωτήρες)     
RSH1370F
RTH2180D   

Δυναμολήπτες

Υπάρχει μια μεγάλη γκάμα δυναμοληπτών ανεξάρτητων ή εξαρτώμενων
από το συμπλέκτη για την παροχή κίνησης προς κάθε είδους
εξοπλισμό αμαξώματος.

 

Τοποθέτησης στον κινητήρα

Τοποθέτησης στο κιβώτιο ταχυτήτων

PTER-DIN
Δυναμολήπτης τοποθετημένος στο πίσω μέρος του κινητήρα για την απευθείας κίνηση υδραυλικής αντλίας.
PTR-HF/FH/ZF
Εξάρτημα σύνδεσης φλάντζας, χαμηλών ή υψηλών στροφών.
PTER1400
Δυναμολήπτης τοποθετημένος στο πίσω μέρος του κινητήρα με σύνδεση φλάντζας για υδραυλική αντλία.
PTR-HP/PH/ZF
Εξάρτημα σύνδεσης αντλίας, χαμηλών ή υψηλών στροφών.
PTER100
Δυναμολήπτης τοποθετημένος στο πίσω μέρος του κινητήρα με σύνδεση φλάντζας για υδραυλική αντλία.
PTRD-D1D
Διπλή μετάδοση με εξάρτημα σύνδεσης αντλίας και εξάρτημα σύνδεσης φλάντζας.

Καμπίνα

Βρείτε προδιαγραφές σχετικά με τις διαστάσεις καμπίνας, ύψη καμπίνας επάνω από το
έδαφος και χαρακτηριστικά καμπίνας

 

 

 

Καμπίνα ημέρας

Καμπίνα ημέρας με άνετο και εργονομικό χώρο οδηγού. Εσωτερικό ύψος 1605 χιλιοστόμετρα, μήκος 1600 χιλιοστόμετρα, πλάτος 2300 χιλιοστόμετρα.

Κοντή καμπίνα με κρεβάτι

Η κοντή καμπίνα με κρεβάτι προσφέρει αυξημένο χώρο ο οποίος μπορεί να φιλοξενήσει κρεβάτι για ένα άτομο ή να χρησιμοποιηθεί σαν χώρος γραφείου με πρόσθετους αποθηκευτικούς χώρους. Εσωτερικό ύψος 1605 χιλιοστόμετρα, μήκος 2000 χιλιοστόμετρα, πλάτος 2300 χιλιοστόμετρα.

Καμπίνα με κρεβάτι

Καμπίνα με κρεβάτι για ένα άτομο. Εσωτερικό ύψος 1605 χιλιοστόμετρα, μήκος 2200 χιλιοστόμετρα, πλάτος 2300 χιλιοστόμετρα.

 

Καμπίνα χαμηλής εισόδου

Καμπίνα χαμηλής εισόδου με χαμηλό σκαλοπάτι εισόδου και χώρο για ένα ή μέχρι τρεις επιβάτες με ζώνες ασφαλείας. Εσωτερικό ύψος 1605 χιλιοστόμετρα, μήκος 2200 χιλιοστόμετρα, πλάτος 2300 χιλιοστόμετρα. Προσφέρεται με αναδιπλούμενη πόρτα επιβατών.

 

 

 

Ανάρτηση καμπίνας
Μηχανική ανάρτηση εμπρός και πίσω: ελικοειδή ελατήρια και αμορτισέρ. Ανάρτηση αέρα εμπρός και πίσω: φούσκες.
Θέρμανση καμπίνας
Το σύστημα θέρμανσης της καμπίνας διατίθεται σε δύο παραλλαγές: μηχανικού ελέγχου, μόνο θερμαντήρα ή με θερμαντήρα μηχανικού ελέγχου και κλιματισμό. Επίσης διατίθεται σύστημα καυστήρα προθέρμανσης 2 kW το οποίο μπορεί να παραγγελθεί προαιρετικά.
Κάθισμα οδηγού
Τρία διαφορετικά επίπεδα άνεσης: Comfort, Βασικό και Economy. Και τα τρία διαθέτουν ρυθμίσεις πλάτης, κατά μήκος, καθ' ύψος και κλίσης προς τα εμπρός, καθώς και ενσωματωμένα προσκέφαλα.
Εσωτερικές θέσεις για αντικείμενα
Το εσωτερικό της καμπίνας διαθέτει πολλές πρακτικές, ευπρόσιτες θέσεις για την αποθήκευση εγγράφων και προσωπικών αντικειμένων. Επάνω από το παράθυρο υπάρχουν δύο αποθηκευτικές μονάδες καθώς και τέσσερις θήκες DIN. Προαιρετικά διατίθεται ένα πλήθος κιβωτίων αποθήκευσης και κιβωτίων επάνω στο τούνελ, επιφάνεια γραφής και γάντζοι για ρούχα.
Κάθισμα συνοδηγού
Διατίθενται τρία επίπεδα άνεσης: Standard, Economy ή Basic.
Κόρνες
Υπάρχει η δυνατότητα επιλογής επιπλέον κόρνας δύο τύπων, ηλεκτρικής ή πεπιεσμένου αέρα, είτε δύο κόρνες οροφής με πεπιεσμένο αέρα ή μία ηλεκτρική κόρνα κάτω από το εμπρόσθιο κάλυμμα.
Χρώματα καμπίνας
Διαθέσιμα σε 300 σταθερές παραλλαγές. Επιπλέον, είναι δυνατή η παραγγελία και άλλων χρωμάτων σε μια εξειδικευμένη διασκευή πελάτη.
Κρεβάτι
Το κρεβάτι προσφέρεται ως μονοκόμματο ή δύο τεμαχίων και έχει πλάτος 580 χιλιοστά ή 780 χιλιοστά. Υπάρχει μια προαιρετική μπάρα προστασίας κρεβατιού.
Τιμόνι
Το τιμόνι έχει διάμετρο 460 χιλιοστά ή 500 χιλιοστά ανάλογα με τη διαμόρφωση του φορτηγού και μπορεί να ρυθμιστεί στην επιθυμητή θέση με μηχανισμό πεπιεσμένου αέρα.
Καμπίνα χαμηλής εισόδου
Η καμπίνα χαμηλής εισόδου του FE παρέχει εύκολη πρόσβαση με άνοιγμα πόρτας 90 μοιρών. Διατίθεται σε δύο εκδόσεις είτε με επίπεδη επιφάνεια είτε με τούνελ κινητήρα, η ορατότητα για τον οδηγό είναι εξαιρετική και βεβαίως, επειδή είναι Volvo, η ασφάλεια είναι σε κορυφαίο επίπεδο.
Σύστημα κλιματισμού
Το σύστημα θέρμανσης της καμπίνας διατίθεται σε δύο παραλλαγές: μηχανικού ελέγχου, μόνο θερμαντήρα ή με θερμαντήρα μηχανικού ελέγχου και κλιματισμό. Επίσης διατίθεται σύστημα καυστήρα προθέρμανσης 2 kW το οποίο μπορεί να παραγγελθεί προαιρετικά.
 
Θυρίδα οροφής
Η καμπίνα μπορεί να εφοδιαστεί με θυρίδα οροφής με δυνατότητα ανοίγματος 50 χιλιοστών. Η θυρίδα διατίθεται από κρύσταλλο ή χάλυβα. Ο μηχανισμός της θυρίδας μπορεί να είναι χειροκίνητος ή ηλεκτρικός.
 
Ταπετσαρία καθισμάτων
Ύφασμα Comfort.
 
Ταπετσαρία τοίχου
Ύφασμα Comfort.
 

Δελτία δεδομένων

Κάντε λήψη των δελτίων δεδομένων προδιαγραφών σε μορφή PDF για τα Volvo FE από τις παρακάτω συνδέσεις.

Έχετε κάποια ερώτηση;

Θα βρείτε την απάντηση στον τοπικό σας αντιπρόσωπο της Volvo Trucks. Επισκεφθείτε τον, τηλεφωνήστε του ή ζητήστε του να σας επισκεφθεί.