Λιγότερο καύσιμο, καλύτερη πρόσφυση και μικρότερη ακτίνα στροφής. Ο αναρτώμενος πίσω άξονας του διαφορικού σας επιτρέπει να αποσυμπλέκετε και να σηκώνετε έναν από τους κινητήριους άξονες, παρέχοντάς σας την ελκτική ικανότητα και την ικανότητα φορτίου του συζυγή άξονα με την οδηγική συμπεριφορά και απόδοση ενός οχήματος με απλό άξονα.
Ο αναρτώμενος πίσω άξονας του διαφορικού είναι ιδανικός εάν οδηγείτε με βαρύ φορτίο προς τη μία κατεύθυνση και με άφορτο όχημα προς την άλλη. Όταν το φορτηγό είναι άφορτο, πατάτε ένα κουμπί στο ταμπλό για την αποσύμπλεξη και το ανέβασμα του κινητήριου άξονα. Αμέσως μόλις φορτώσετε το φορτηγό, ο κινητήριος άξονας κατεβαίνει αυτόματα και συμπλέκεται ξανά για να εξασφαλιστεί μέγιστη πρόσφυση και οδηγική συμπεριφορά. Χρειάζονται μόλις 15 δευτερόλεπτα από την αρχή μέχρι το τέλος, κατά συνέπεια δεν σπαταλάτε πολύτιμο χρόνο.
Οι κινητήριοι άξονες αναπτύσσουν περισσότερη τριβή και αντίσταση κύλισης, κάτι που σημαίνει μεγαλύτερη κατανάλωση καυσίμου. Εάν αποσυμπλέξετε και ανεβάσετε τον άξονα όταν δεν τον χρειάζεστε, μπορείτε να μειώσετε την κατανάλωση καυσίμου σας κατά μέχρι 4% κατά την επιστροφή με άφορτο όχημα, με ανυψωμένο τον άξονα. Τι θα μπορούσε να σημαίνει αυτό για τα οικονομικά αποτελέσματά σας;
Όταν ο άξονας είναι ανεβασμένος, το φορτηγό συμπεριφέρεται περίπου σαν 4×2 ή 6×2, με αποτέλεσμα μικρότερο κύκλο στροφής και σημαντικά βελτιωμένη ευελιξία. Ένα 6×4 με μεταξόνιο 4,6 μέτρων, για παράδειγμα, μπορεί να μειώσει την ακτίνα στροφής του κατά περισσότερο από ένα μέτρο. Η διαφορά είναι μεγάλη όταν διέρχεται από στενά περάσματα.
Χρειάζεστε περισσότερη ελκτική ικανότητα; Εάν σας το επιτρέπουν τα όρια φορτίου αξόνων, απλά πατήστε ένα μπουτόν στο ταμπλό και μπορείτε να μετατοπίσετε το βάρος στον ένα κινητήριο άξονα.