Volvo Trucks

GREECE

×

Ισχυρότερα φορτηγά για μεγαλύτερη ικανότητα φόρτωσης και υψηλότερο ωφέλιμο φορτίο

| 2 λ ανάγνωση | 2 λ ανάγνωση
Με ένα πλήθος αναβαθμίσεων που επιτρέπουν μέσο μικτό βάρος μέχρι 150 τόνους, τα νέα Volvo FMX, Volvo FH και Volvo FH16 προσφέρουν μεγαλύτερη παραγωγικότητα από ποτέ.
3D γραφική απεικόνιση του νέου φορτηγού Volvo FMX ενώ μεταφέρει χαλίκι
Η βασική προσθήκη στα νέα βαρέα φορτηγά της Volvo είναι ένας νέος κινητήριος άξονας, ο οποίος έχει αναπτυχθεί από την ίδια την εταιρεία σε συνεργασία με την Volvo Construction Equipment.

Διαθέτοντας σκληροτράχηλο εξωτερικό και στιβαρό σχεδιασμό, τα νέα βαρέα φορτηγά της Volvo έχουν κατασκευαστεί ειδικά για να αντεπεξέρχονται στις απαιτητικές συνθήκες του κλάδου των μεταλλείων και των κατασκευών. Είναι ακόμη πιο σκληροτράχηλα, με μεγαλύτερη ικανότητα φόρτωσης και ωφέλιμο φορτίο.

Η βασική προσθήκη στα νέα βαρέα φορτηγά της Volvo είναι ένας νέος κινητήριος άξονας, ο οποίος έχει αναπτυχθεί από την ίδια την εταιρεία σε συνεργασία με την Volvo Construction Equipment. Χρησιμοποιώντας την εμπειρία από το σχεδιασμό αξόνων για ελαστιχοφόρους φορτωτές και ντάμπερ, η Volvo Trucks κατάφερε να αυξήσει την ικανότητα φόρτωσης του πίσω άξονα σε 38 τόνους (από 32 τόνους στο προηγούμενο μοντέλο).

Η πίσω ανάρτηση έχει αναβαθμιστεί και ενισχυθεί και η εμπρόσθια ανάρτηση έχει επίσης ενισχυθεί προκειμένου να σηκώνει τα επιπλέον φορτία. Για ένα φορτηγό 8x4, το μέσο μικτό βάρος οχήματος (ΜΜΒ) είναι τώρα 58 τόνοι. Αυτό αντιπροσωπεύει αυξημένο ωφέλιμο φορτίο κατά περίπου 15-17 τοις εκατό.

Σε συνδυασμό, αυτές οι αναβαθμίσεις επιτρέπουν την αύξηση του ΜΜΒ από 120 τόνους στο πρωτοφανές βάρος των 150 τόνων.

Ενισχυμένη μπροστινή ανάρτηση

Επιτρέπει φορτία έως 10 τόνων. Η ικανότητα φόρτωσης μπορεί να αυξηθεί στους 20 τόνους με διπλούς μπροστινούς άξονες.

Νέα πίσω ανάρτηση

Έχει ενισχυθεί με πρόσθετο υλικό, συμπεριλαμβανομένης μιας νέας ισχυρότερης τραβέρσας, νέων ελατηρίων, μεγαλύτερων ελαστικών εδράνων και ισχυρότερης στερέωσης της διάταξης αξόνων.

Ο νέος κινητήριος άξονας

Ο πρώτος που αναπτύχθηκε από την ίδια τη Volvo Trucks εδώ και πάνω από 20 χρόνια.

Σχετικά νέα