Προδιαγραφές πλαισίου για το Volvo FMX

  • Ύψη πλαισίων
  • Μέγ. φορτίο εμπρόσθιου άξονα
  • Οπίσθια ανάρτηση
  • Δοκοί ρυμούλκησης
  • Δεξαμενές καυσίμου
  • Δεξαμενές AdBlue
  • Πλάκες επικαθήσεως
  • Ενεργό Σύστημα Διεύθυνσης της Volvo
  • Τεμπέλης για συζυγή άξονα
  • Αυτόματος έλεγχος πρόσφυσης
  • Τεμπέληδες
  • Εμπρόσθιοι τεμπέληδες
  • Φρένα

Ύψη πλαισίων

Μεσαίο  περ. 900 mm
Υψηλή περ. 1000 mm
X-High  περ. 1200 mm
XX-High  περ. 1240 mm

Μέγ. φορτίο εμπρόσθιου άξονα (τόνοι)

  Αέρος  Φύλλα σούστας 
Μεσαίο  10 
Υψηλή  10/20*
X-High    10/20*
XX-High    10/20*
* Με διπλούς εμπρός άξονες (FAA20/FAA21)

Μέγ. φορτίο εμπρόσθιου άξονα (τόνοι)

FA-LOW Χαμηλός εμπρός άξονας για μεσαία ύψη σασί, φορτίο άξονα μέχρι 9 τόνων.
FA-MED Μεσαίος εμπρός άξονας για μεσαία ύψη σασί, φορτίο άξονα μέχρι 10 τόνων.
FA-HIGH Υψηλός εμπρός άξονας για αυξημένα ύψη σασί, φορτίο άξονα μέχρι 10 τόνων.
FA-XHIGH Πολύ υψηλός εμπρός άξονας για πολύ αυξημένα ύψη σασί, φορτίο άξονα μέχρι 10/18* τόνων.
FA-XXHIGH Κινούμενος εμπρόσθιος άξονας, το φορτίο άξονα είναι μέχρι 9 / 18* τόνους.
Διπλοί εμπρός άξονες - FA-HIGH/FA-XHIGH Διαθέσιμοι σε διατάξεις 8x2 και 8x4, φορτίο άξονα μέχρι 18 τόνων.

Οπίσθια Ανάρτηση

Τύπος Συνδυασμός αξόνων Τύπος ανάρτησης Φορτίο άξονα / διάταξης Μείωση Άλλοι άξονες
Μονός           
RAD-L90 4×2 Παραβολικά/πολύφυλλα ελατήρια 13 t Απλή/Μειωτήρας  
RAD-GR 4×2 Αέρος  13 t Απλή/Μειωτήρας  
RAD-G2 4×2 Αέρος  13 t Απλή/Μειωτήρας  
RAD-L90 4×4 Παραβολικά/πολύφυλλα ελατήρια 13 t Μειωτήρας   
           
Διάταξη αξόνων           
RADT-AR 6×2 Παραβολικός 19/21 t Απλή/Μειωτήρας Σταθερός τεμπέλης
RADT-GR 6×2/8×2 Αέρος 19/20.5/22.5/23 t Απλή/Μειωτήρας Σταθερός/με στρέψη/αυτοδιευθυνόμενος τεμπέλης
RAPD-GR 6×2 Αέρος 19/22 t Απλή/Μειωτήρας Σταθερός/εμπρόσθιος τεμπέλης με στρέψη
RADD-G2 6×4/8×4 Αέρος 21/23/26 t Απλή/Μειωτήρας  
RADD-BR 6×4/8×4 Παραβολικός 21 t Απλή/Μειωτήρας  
RADD-TR1 6×4/8×4 Παραβολικά/συμβατικά φύλλα σούστας 23/26 t Απλή/Μειωτήρας  
RADD-TR2 6×4/8×4 Συμβατικά φύλλα σούστας 26/32 t Μειωτήρας  
RADD-GR 6×4/8×4 Αέρος 21/23/26 t Απλή/Μειωτήρας  
RADD-BR 6×6 Παραβολικός 21 t Μειωτήρας  
RADD-TR1 6×6 Παραβολικά/συμβατικά φύλλα σούστας 26 t Μειωτήρας  
RADD-TR2 6×6 Συμβατικά φύλλα σούστας 26/32 t Μειωτήρας  
RAPDT-GR 8×2 Αέρος 27/30/30.5/31.5/32 t Απλή/Μειωτήρας 3 άξονες / εμπρόσθιος τεμπέλης με στρέψη και οπίσθιος τεμπέλης σταθερός ή με στρέψη
RADDT-GR 8×4 Αέρος 27/33/36 t Απλή/Μειωτήρας 3 άξονες/τεμπέλης με στρέψη
RAPDD-GR 8×4 Αέρος 27/30.5/32/35 t Απλή/Μειωτήρας 3 άξονες/προωθητικός άξονας με στρέψη
RADDT-G2 8×4 Αέρος 27/33/36 t Απλή/Μειωτήρας 3 άξονες/τεμπέλης με στρέψη
RADD-BR 8×6 Παραβολικός 21 t Μειωτήρας  
RADD-TR1 8×6 Παραβολικά/συμβατικά φύλλα σούστας 26 t Μειωτήρας  
RADD-TR2 8×6 Συμβατικά φύλλα σούστας 26/32 t Μειωτήρας  

Δοκοί ρυμούλκησης
Δοκοί ρυμούλκησης κεντρικά τοποθετημένοι, ημι - βυθισμένης και βυθισμένης τοποθέτησης για ρυμουλκούμενα με άξονες στο κέντρο. Οι δοκοί ρυμούλκησης μπορούν να τοποθετούνται σε διαστήματα των 25 χιλιοστών. 

Δεξαμενές καυσίμου
Αλουμινίου ή χάλυβα σε χωρητικότητες από 150 μέχρι 900 λίτρα. Η μέγιστη ποσότητα καυσίμου είναι 1.480 λίτρα για ελκυστήρα 4x2. 

Δεξαμενές AdBlue
Πλαστικές. Χωρητικότητα από 32 έως 90 λίτρα. Η αντλία του AdBlue είναι ενσωματωμένη με τη δεξαμενή AdBlue. 

Πέταλα
Η πιστοποιημένη τοποθέτηση επιτρέπει φορτίο μέχρι 36 τόνων. Στη σειρά περιλαμβάνεται πλάκα επικαθήσεως ISO με προφίλ σχήματος L σε διάφορα ύψη, παρέχοντας ποικιλία επιλογών. Η βάση τοποθέτησης πλάκας επικαθήσεως είναι μια εναλλακτική λύση χαμηλού ύψους καθώς δεν απαιτεί πλάκα συναρμογής. Το ύψος του πέταλου επάνω από το πλαίσιο είναι περίπου από 140 χιλιοστά. Προαιρετικά διατίθεται σύστημα αυτόματης λίπανσης και ένδειξη σύνδεσης με το ρυμουλκούμενο για συγκεκριμένες παραλλαγές.

Φρένα
Το EBS (ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα πέδησης) προσφέρει κορυφαία απόκριση, επιδόσεις και αίσθηση φρένων, ενώ παρέχει και πρόσβαση σε ένα πλήθος εύχρηστων δυνατοτήτων. Το EBS διατίθεται τώρα και για δισκόφρενα και ταμπούρα Z-cam (για μια επιλεγμένη σειρά από διαμορφώσεις αξόνων και ύψη πλαισίου). Αναβαθμίστε το σύστημα πέδησής σας με την προσθήκη του πακέτου EBS Medium ή οποιασδήποτε από τις επιπλέον επιλογές.

Δυναμικό Σύστημα Διεύθυνσης της Volvo
Ενεργό σύστημα διεύθυνσης με αλληλοκάλυψη ροπής. Παρέχει υψηλότερη δύναμη υποβοήθησης σε χαμηλές ταχύτητες, περιορίζει τα κλοτσήματα από το τιμόνι και το διατηρεί ευκολότερα στην ευθεία θέση κατά το φρενάρισμα σε επιφάνειες με ανομοιόμορφη πρόσφυση. Το τιμόνι επανέρχεται αυτόματα στη θέση της ευθείας τόσο όταν κινείστε εμπρός όσο και με την όπισθεν.

Το Volvo Δυναμική Οδήγηση τώρα διατίθεται για όλες τις διαμορφώσεις αξόνων εκτός από εκείνες που περιλαμβάνουν κινούμενο εμπρόσθιο άξονα (4×4, 6×6, 8×6 και 10×6).

Τεμπέλης για συζυγή άξονα
Επιτρέπει στον τελευταίο κινητήριο άξονα σε συζυγή διάταξη αξόνων να αποσυμπλέκεται και να ανυψώνεται, για την ελάττωση της κατανάλωσης καυσίμου και της ακτίνας στροφής. Πατώντας ένα κουμπί στο ταμπλό, ο οδηγός μπορεί να ανεβάσει τον άξονα όταν το φορτηγό είναι ξεφόρτωτο. Όταν το φορτηγό είναι φορτωμένο, ο άξονας χαμηλώνει αυτόματα μόνος του και συμπλέκεται.

Το σύστημα τεμπέλη για συζυγή άξονα διατίθεται για διαμορφώσεις 6×4 και 8×4 (με συζυγή διάταξη αξόνων) εφοδιασμένες με δισκόφρενα.

Αυτόματος έλεγχος πρόσφυσης (ATC)
Συμπλέκει αυτόματα τον κινούμενο εμπρόσθιο άξονα όταν απαιτείται και τον αποσυμπλέκει όταν το επιτρέπει το έδαφος, εξοικονομώντας καύσιμα και βελτιώνοντας την ευελιξία. Το ATC αποτελεί μέρος του βασικού εξοπλισμού σε όλες τις διαμορφώσεις του Volvo FMX με κινούμενο εμπρόσθιο άξονα (4×4, 6×6, 8×6 και 10×6).

Τεμπέληδες
Διατίθενται σε πολλές διαμορφώσεις - σταθεροί με μονούς ή διπλούς τροχούς, με παθητική διεύθυνση ή ενεργό τιμόνι. Φορτίο άξονα: 7,5, 9,5 ή 10 τόνοι. 

Προωθητικοί άξονες
Διατίθενται σε σταθερή παραλλαγή και με ενεργητικό τιμόνι τόσο για ελκυστήρες όσο και πλαίσια. Φορτίο άξονα: 7,5 ή 9 τόνοι.

EBS MEDIUM

Επιπλέον του βασικού πακέτου EBS Standard, το EBS Medium διαθέτει τα παρακάτω χαρακτηριστικά:

Έλεγχος κατάστασης EBS
Έλεγχος κατάστασης EBS μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος οχήματος TEA2+ και του Volvo Tech Tool.

Υποβοήθηση εκκίνησης στην ανηφόρα (Hill Start Aid)
Τα φρένα απελευθερώνονται μόνο εφόσον υπάρχει αρκετή ροπή κινητήρα να κινηθεί το όχημα εμπρός.

Ανάλυση φθοράς θερμουίτ
Προειδοποίηση θερμουίτ φρένων – υπολογίζει τα χιλιόμετρα που απομένουν με τα τωρινά θερμουίτ. (Μόνο για δισκόφρενα.)

Αυτόματη απελευθέρωση χειρόφρενου
Το χειρόφρενο απελευθερώνεται όταν ο οδηγός πατήσει το γκάζι και έχει επιλεγεί ταχύτητα (μόνο κιβώτιο ταχυτήτων I-Shift).

ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ

Επιπλέον των πακέτων προγραμμάτων υπάρχουν οι εξής επιλογές:

Ενισχυμένο φρένο
Επιτρέπει στον οδηγό να ζητήσει ενισχυμένο φρενάρισμα του ρυμουλκούμενου. Τότε τα φρένα ενεργοποιούνται αυτόματα και ελαχιστοποιείται ο κίνδυνος διπλώματος.

ESP (Ηλεκτρονικό Πρόγραμμα Ευστάθειας)
Το σύστημα ευστάθειας στην πέδηση ενεργοποιεί μεμονωμένα τα φρένα σε κάθε τροχό, προσφέροντας έτσι ευστάθεια σε ολόκληρο το συνδυασμό του οχήματος και περιορίζοντας τον κίνδυνο διπλώματος, ανατροπής και ταλάντευσης του ρυμουλκούμενου. Το ESP πληροί τη νομοθεσία για τον Ηλεκτρονικό έλεγχο σταθερότητας οχήματος και διατίθεται για διαξονικά και τριαξονικά οχήματα.

Φώτα φρένων κινδύνου
Κατά το φρενάρισμα πανικού από ταχύτητες άνω των 50 χλμ/ώρα, τα φώτα φρένων αναβοσβήνουν με συχνότητα τέσσερις φορές ανά δευτερόλεπτο. 

Υδραυλικός επιβραδυντής
Compact επιβραδυντήρας επί του κιβωτίου ταχυτήτων με μέγιστη ισχύ 440 kW.

Αναζήτηση του τοπικού συνεργάτη σας

Σας αρέσει; Οδηγήστε το

Ο μόνος τρόπος να βιώσετε το δυναμικό μας νέο σασί είναι να καθίσετε στη θέση οδήγησης. Θα βρείτε τα κλειδιά στον τοπικό σας αντιπρόσωπο της Volvo Trucks.

Αναζήτηση του τοπικού συνεργάτη σας