Κινητήρες Volvo Diesel με άριστες καμπύλες ροπής σε χαμηλές στροφές

Προσέξτε τις καμπύλες μας

Άριστη ροπή σε χαμηλές στροφές. Μία εξαιρετικά ευρεία περιοχή μέγιστης ροπής. Και μέγιστη ροπή σημαίνει μέγιστη ισχύς. Συγκρίνετε τις καμπύλες ροπής μας και θα δείτε τη διαφορά. Μπείτε στην καμπίνα και θα την αισθανθείτε: απίστευτη επιτάχυνση, απαράμιλλη ελκτική δύναμη και οικονομική αλλά και ευχάριστη οδήγηση σε υψηλές ταχύτητες.

Λιγότερες εκπομπές ρύπων αλλά δεν παύουν να είναι οικονομικοί

Αναπόσπαστη από το όχημα οικονομία καυσίμου και φροντίδα για το περιβάλλον

Αυξημένος λόγος συμπίεσης στους κινητήρες 420 και 460. Νέος, άριστα σχεδιασμένος στροβιλοσυμπιεστής στον κινητήρα 500. Ψεκασμός με common-rail για όλους τους κινητήρες και ιδανικά προσαρμοσμένο λογισμικό για τον καλύτερο δυνατό έλεγχο του κινητήρα: και επιπλέον, χαμηλότερες εσωτερικές τριβές. Τα πάντα με στόχο τη βελτιστοποίηση της οικονομίας καυσίμου και τη βελτίωση της ροπής και της απόκρισης του κινητήρα στις χαμηλές σ.α.λ. Στοιχεία που κάνουν τη διαφορά στο κέρδος σας. Αλλά και για το περιβάλλον.

Το μηχανόφρενο VEB+ με το μοναδικό σχεδιασμό εκκεντροφόρου

Volvo Engine Brake: VEB και VEB+
Μέχρι 510 ίπποι δράσης πέδησης

Το πατενταρισμένο μας μηχανόφρενο, VEB+, χρησιμοποιεί ένα μοναδικής σχεδίασης εκκεντροφόρο ο οποίος μπορεί να απορροφήσει μέχρι 375 kW (510 ίππους) στον κινητήρα D13. Στον D11, το Volvo Engine Brake (VEB) απορροφά μέχρι 290 kW. Σε συνδυασμό με το κιβώτιο ταχυτήτων I-Shift και τον έξυπνο αυτόματο πιλότο, σας επιτρέπει να διατηρείτε υψηλή μέση ταχύτητα χωρίς συμβιβασμούς στην ασφάλεια ή την οικονομία καυσίμου.

Καθαρότεροι και πιο οικολογικού κινητήρες

Έχουμε κάνει ένα ακόμα άλμα προς τις καθαρότερες μεταφορές και την μείωση των επιπτώσεων για το περιβάλλον με τους κινητήρες Euro 6. Οι βελτιώσεις στη ροπής και στην οικονομία καυσίμου είναι άμεσα αισθητές. Και έχουμε υποδιπλασιάσει τις εκπομπές σωματιδίων και έχει μειώσει τα οξείδια του αζώτου κατά σχεδόν 80% σε σχέση με τις προδιαγραφές Euro 5.

Η λύση μας για Euro 6: γενικά

Πώς λειτουργεί
Η λύση μας για εκπομπές Euro 6

1. Κινητήρας
Τα νέα εξαρτήματα των κινητήρων συμβάλλουν στη βελτίωση της ροής καυσαερίων και φροντίζουν τα καυσαέρια να φτάνουν στο σύστημα τελικής επεξεργασίας στην ιδανική θερμοκρασία.

2. Έβδομο μπεκ ψεκασμού
(δεν είναι απαραίτητο στους κινητήρες D11K και D13K420)
Ένα ειδικό μπεκ ψεκασμού πετρελαίου χρησιμοποιείται για τη διαχείριση της θερμότητας του Φίλτρου σωματιδίων πετρελαίου και φροντίζει για την απόδοση του φίλτρου σωματιδίων πετρελαίου και την καλή λειτουργία του SCR.

3. Οξειδωτικός καταλύτης πετρελαίου (DOC)
Ο DOC παράγει το απαραίτητο NO2 για την αποτελεσματική καύση των σωματιδίων από το φίλτρου σωματιδίων πετρελαίου. Σε συνθήκες ψύχους, παρέχει επίσης την θερμότητα που απαιτείται για την αναγέννηση.

4. Φίλτρο σωματιδίων πετρελαίου (DPF)
Το φίλτρο συλλέγει και αποθηκεύει τα σωματίδια (PM) και τα αποθηκεύει μέχρι την καύση τους κατά την αυτο-αναγέννηση. Η αναγέννηση γίνεται αυτόματα και δεν χρειάζεται να προβείτε σε οποιαδήποτε ενέργεια.

5. Selective Catalytic Reduction (SCR)
Στη ζώνη ανάμιξης, τα καυσαέρια ψεκάζονται με AdBlue. Όταν φτάσουν στον καταλύτη, τα οξείδια του αζώτου (NO2) μετατρέπονται αποτελεσματικά σε αβλαβές άζωτο και νερό.

6. Καταλύτης υπολείμματος αμμωνίας (ASC)
Το τελευταίο βήμα πριν από το στόμιο της εξάτμισης όπου αφαιρείται το υπόλειμμα αμμωνίας (NH3), εάν υπάρχει.

Κινητήρες D11 και D13 από 330 ίππους μέχρι 500 ίππους

Κάντε την επιλογή ιπποδύναμής σας

Επιλέξτε ανάμεσα σε επτά διαφορετικές κατηγορίες ισχύος. Υπάρχουν τέσσερις επιλογές 11 λίτρων (D11) και τρεις επιλογές 13 λίτρων (D13).

Αναζήτηση του τοπικού συνεργάτη σας

Βιώστε τη δύναμη

Βιώστε το τσαγανό και την απόδοση της σειράς κινητήρων μας στον τοπικό αντιπρόσωπο της Volvo Trucks.

Αναζήτηση του τοπικού συνεργάτη σας