Μέχρι 500 ίπποι οικονομικής δύναμης
ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ VOLVO
Το επόμενο βήμα προς καθαρότερους και οικονομικότερους κινητήρες. Τα πολλά μικρά βήματα προόδου συντελούν σε μεγάλες βελτιώσεις. Ο κινητήρας D13 αποκτά αυξημένη ροπή και απόκριση στις χαμηλές στροφές. Και ακόμα, ο κινητήρας D11 αποκτά μεγαλύτερα διαστήματα αλλαγής λαδιού. Αυτό συνεπάγεται χαμηλότερο αντίκτυπο για το περιβάλλον.

Αναπόσπαστη από το όχημα οικονομία καυσίμου και φροντίδα για το περιβάλλον
Αυξημένος λόγος συμπίεσης στους κινητήρες 420 και 460. Νέος, άριστα σχεδιασμένος στροβιλοσυμπιεστής στον κινητήρα 500. Ψεκασμός με common-rail για όλους τους κινητήρες και ιδανικά προσαρμοσμένο λογισμικό για τον καλύτερο δυνατό έλεγχο του κινητήρα: και επιπλέον, χαμηλότερες εσωτερικές τριβές. Τα πάντα με στόχο τη βελτιστοποίηση της οικονομίας καυσίμου και τη βελτίωση της ροπής και της απόκρισης του κινητήρα στις χαμηλές σ.α.λ. Στοιχεία που κάνουν τη διαφορά στο κέρδος σας. Αλλά και για το περιβάλλον.

Volvo Engine Brake: VEB και VEB+
Μέχρι 510 ίπποι δράσης πέδησης
Το πατενταρισμένο μας μηχανόφρενο, VEB+, χρησιμοποιεί ένα μοναδικής σχεδίασης εκκεντροφόρο ο οποίος μπορεί να απορροφήσει μέχρι 375 kW (510 ίππους) στον κινητήρα D13. Στον D11, το Volvo Engine Brake (VEB) απορροφά μέχρι 290 kW. Σε συνδυασμό με το κιβώτιο ταχυτήτων I-Shift και τον έξυπνο αυτόματο πιλότο, σας επιτρέπει να διατηρείτε υψηλή μέση ταχύτητα χωρίς συμβιβασμούς στην ασφάλεια ή την οικονομία καυσίμου.
Καθαρότεροι και πιο οικολογικού κινητήρες
Έχουμε κάνει ένα ακόμα άλμα προς τις καθαρότερες μεταφορές και την μείωση των επιπτώσεων για το περιβάλλον με τους κινητήρες Euro 6. Οι βελτιώσεις στη ροπής και στην οικονομία καυσίμου είναι άμεσα αισθητές. Και έχουμε υποδιπλασιάσει τις εκπομπές σωματιδίων και έχει μειώσει τα οξείδια του αζώτου κατά σχεδόν 80% σε σχέση με τις προδιαγραφές Euro 5.

Πώς λειτουργεί
Η λύση μας για εκπομπές Euro 6
1. Κινητήρας
Τα νέα εξαρτήματα των κινητήρων συμβάλλουν στη βελτίωση της ροής καυσαερίων και φροντίζουν τα καυσαέρια να φτάνουν στο σύστημα τελικής επεξεργασίας στην ιδανική θερμοκρασία.
2. Έβδομο μπεκ ψεκασμού
(δεν είναι απαραίτητο στους κινητήρες D11K και D13K420)
Ένα ειδικό μπεκ ψεκασμού πετρελαίου χρησιμοποιείται για τη διαχείριση της θερμότητας του Φίλτρου σωματιδίων πετρελαίου και φροντίζει για την απόδοση του φίλτρου σωματιδίων πετρελαίου και την καλή λειτουργία του SCR.
3. Οξειδωτικός καταλύτης πετρελαίου (DOC)
Ο DOC παράγει το απαραίτητο NO2 για την αποτελεσματική καύση των σωματιδίων από το φίλτρου σωματιδίων πετρελαίου. Σε συνθήκες ψύχους, παρέχει επίσης την θερμότητα που απαιτείται για την αναγέννηση.
4. Φίλτρο σωματιδίων πετρελαίου (DPF)
Το φίλτρο συλλέγει και αποθηκεύει τα σωματίδια (PM) και τα αποθηκεύει μέχρι την καύση τους κατά την αυτο-αναγέννηση. Η αναγέννηση γίνεται αυτόματα και δεν χρειάζεται να προβείτε σε οποιαδήποτε ενέργεια.
5. Selective Catalytic Reduction (SCR)
Στη ζώνη ανάμιξης, τα καυσαέρια ψεκάζονται με AdBlue. Όταν φτάσουν στον καταλύτη, τα οξείδια του αζώτου (NO2) μετατρέπονται αποτελεσματικά σε αβλαβές άζωτο και νερό.
6. Καταλύτης υπολείμματος αμμωνίας (ASC)
Το τελευταίο βήμα πριν από το στόμιο της εξάτμισης όπου αφαιρείται το υπόλειμμα αμμωνίας (NH3), εάν υπάρχει.