Η καμπύλη ροπής του πετρελαιοκινητήρα

Προσέξτε τις καμπύλες μας

Άριστη ροπή σε χαμηλές στροφές. Μία εξαιρετικά ευρεία περιοχή μέγιστης ροπής. Και μέγιστη ροπή η οποία συμβαδίζει με τη μέγιστη ισχύ στις μεσαίες στροφές. Συγκρίνετε τις καμπύλες ροπής μας και θα δείτε τη διαφορά. Μπείτε στην καμπίνα και θα την αισθανθείτε: απίστευτη επιτάχυνση, απαράμιλλη ελκτική δύναμη και οικονομική αλλά και ευχάριστη οδήγηση σε μεγάλες ταχύτητες. 

 

Δείτε όλες τις προδιαγραφές της γραμμής μετάδοσης κίνησης

Η οικονομία καυσίμου ισοδυναμεί με χρήματα στην τσέπη σας αλλά και συνεισφορά στην βιωσιμότητα

Δύναμη για τη δραστηριότητά σας

Η τεράστια ισχύς του D16 και το μεγάλο εύρος στροφών όπου είναι διαθέσιμη η μέγιστη ροπή του, σημαίνουν ότι το FH16 μπορεί να ανταπεξέρχεται σε ιδιαίτερα βαριές μεταφορικές εργασίες με υψηλού επιπέδου παραγωγικότητα. Θα δείτε το πλεονέκτημα στο κέρδος της επιχείρησής σας. 

Το μηχανόφρενο VEB+ με το μοναδικό σχεδιασμό εκκεντροφόρου

Μηχανόφρενο Volvo - VEB+

Το πατενταρισμένο μας μηχανόφρενο, VEB+, χρησιμοποιεί ένα μοναδικής σχεδίασης εκκεντροφόρο ο οποίος μπορεί να απορροφήσει μέχρι 470 kW (639 ίππους) στον D16. Σε συνδυασμό με το κιβώτιο ταχυτήτων I-Shift και τον έξυπνο αυτόματο πιλότο, σας επιτρέπει να διατηρείτε υψηλότερη μέση ταχύτητα χωρίς συμβιβασμούς στην ασφάλεια ή την οικονομία καυσίμου.

ΚΑΘΑΡΟΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΠΙΟ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ

Με τους κινητήρες Euro 6 step C κάνουμε ένα ακόμα άλμα προς τις καθαρότερες μεταφορές και την μείωση των επιπτώσεων για το περιβάλλον. Οι επιδόσεις είναι ίδιες, μόνο η κατανάλωση καυσίμου είναι χαμηλότερη. 

Η λύση μας για Euro 6: γενικά

Πώς λειτουργεί η λύση μας για εκπομπές Euro 6

1. Κινητήρας 
Τα νέα εξαρτήματα των κινητήρων συμβάλλουν στη βελτίωση της ροής καυσαερίων και φροντίζουν τα καυσαέρια να φτάνουν στο σύστημα τελικής επεξεργασίας στην ιδανική θερμοκρασία.

2. Έβδομο μπεκ ψεκασμού
Ένα ειδικό μπεκ ψεκασμού πετρελαίου χρησιμοποιείται για τη διαχείριση της θερμότητας του DOC και φροντίζει για την απόδοση του DPF και την καλή λειτουργία του SCR.

3. Οξειδωτικός καταλύτης πετρελαίου (DOC)
Ο DOC παράγει το απαραίτητο NO2 για την αποτελεσματική καύση των σωματιδίων από το DPF. Σε συνθήκες ψύχους, παρέχει επίσης την θερμότητα που απαιτείται για την αναγέννηση.

4. Φίλτρο σωματιδίων πετρελαίου (DPF)
Το φίλτρο συλλέγει και αποθηκεύει σωματίδια (PM) μέχρι αυτά να αναλωθούν κατά την αναγέννηση. Η αναγέννηση γίνεται αυτόματα – δεν απαιτεί κάποια ενέργεια από εσάς.

5. Selective Catalytic Reduction (SCR)
Στη ζώνη ανάμιξης, τα καυσαέρια ψεκάζονται με AdBlue. Όταν φτάσουν στον καταλύτη, τα οξείδια του αζώτου (NO2) μετατρέπονται αποτελεσματικά σε αβλαβές άζωτο και νερό.

6. Καταλύτης υπολείμματος αμμωνίας (ASC)
Το τελευταίο βήμα πριν από το στόμιο της εξάτμισης όπου αφαιρείται το υπόλειμμα αμμωνίας (NH3), εάν υπάρχει.

Ιπποδύναμη Volvo FH16

Κάντε την επιλογή ιπποδύναμής σας

Επιλέξτε ανάμεσα σε τέσσερις διαφορετικές κατηγορίες ισχύος για το Volvo FH16. 

Αναζήτηση του τοπικού συνεργάτη σας

Αποκτήστε δύναμη. Χαμηλότερη κατανάλωση

Βιώστε τη δύναμη και την απόδοση της σειράς κινητήρων μας στον τοπικό αντιπρόσωπο της Volvo Trucks.

Αναζήτηση του τοπικού συνεργάτη σας