Προδιαγραφές γραμμής μετάδοσης κίνησης για το Volvo FΗ

  • Κινητήρες
  • I-Shift
  • Πακέτα λογισμικού I-Shift
  • I-Shift Διπλού συμπλέκτη
  • Πίσω άξονες
  • Σχέσεις μετάδοσης οπίσθιου άξονα
  • Συνδυασμοί γραμμών μετάδοσης κίνησης
  • Δυναμολήπτες

Κινητήρες

  D13K   G13C 
Πρότυπο αντιρρυπαντικών προδιαγραφών  Euro 6  Euro 6
Αρ. κυλίνδρων  6
Κυβισμός  12,8 dm³  12,8 dm³
Διαδρομή  158 mm  158 mm
Διάμετρος  131 mm  131 mm
Λόγος συμπίεσης  18:1 (420, 460 ίπποι), 17:1 (500, 540 ίπποι) 17:1
Στροφές οικονομικής λειτουργίας  900-1400 σ.α.λ.  1000-1400 σ.α.λ.
Ισχύς κλαπέτου 200 kW (2300 σ.α.λ.) -
Επενέργεια VEB+  375 kW (2300 σ.α.λ.) 375 kW (2300 σ.α.λ.)
VEB+  επιλογή επιλογή 
Φίλτρα λαδιού  2 πλήρους ροής, 1 παρακαμπτήριο   2 πλήρους ροής, 1 παρακαμπτήριο 
Ποσότητα αλλαγής λαδιού συμπ. φίλτρου  33 λ.  33 λ. 
Σύστημα ψύξης, συνολική ποσότητα  38 λ.  39,5 λ. 

Προϋποθέσεις καυσίμου

Καύσιμο χωρίς θείο (EN590, μέγ. περιεκτικότητα θείου 10 ppm)
Βιοντίζελ 2ης γενιάς (EN15940, συνθετικό ντίζελ)

 

Διάστημα αλλαγής λαδιού

Μέχρι 100.000 χλμ. ή μία φορά το χρόνο με VDS4. 

Δυναμολήπτης επί του κινητήρα

  Αποδιδόμενη ροπή  Λόγος 
EPTT350  350 Nm*  1.26:1
EPTT650  650 Nm*  1.26:1
EPTT1000  1000 Nm*  1.26:1

* Απόδοση ροπής τόσο κατά την οδήγηση όσο και σε ακινησία.

D13K - Ισχύς/ροπή

D13K - Ισχύς/ροπή

Ωφέλιμη ισχύς κατά EC 582/2011

D13K420 (309 kW)   
Μέγ. ισχύς στις 1400-1800 σ.α.λ.  420 ίπποι 
Μέγ. ροπή στις 860-1400 σ.α.λ.  2100 Nm 
D13K460 (338 kW)   
Μέγ. ισχύς στις 1400-1800 σ.α.λ.  460 ίπποι 
Μέγ. ροπή στις 900-1400 σ.α.λ.  2300 Nm  
D13K500 (368 kW)   
Μέγ. ισχύς στις 1400-1800 σ.α.λ.  500 ίπποι 
Μέγ. ροπή στις 1000-1400 σ.α.λ.  2500 Nm 
D13K540 (397 kW)   
Μέγ. ισχύς στις 1450-1800 σ.α.λ.  540 ίπποι 
Μέγ. ροπή στις 1000-1450 σ.α.λ.  2600 Nm 
G13C – ΙΣΧΥΣ/ΡΟΠΗ

G13C – ΙΣΧΥΣ/ΡΟΠΗ

Ωφέλιμη ισχύς κατά EC 582/2011

G13C420 (309 kW)  
Μέγ. ισχύς στις 1400-1800 σ.α.λ. 420 ίπποι
Μέγ. ροπή στις 1000-1400 σ.α.λ. 2100 Nm
G13C460 (338 kW)  
Μέγ. ισχύς στις 1700-1800 σ.α.λ. 460 ίπποι
Μέγ. ροπή στις 1050-1400 σ.α.λ. 2300 Nm
   
I-shift

Κιβώτιο 12 ταχυτήτων με μισές σχέσεις και αργό - γρήγορο με σύστημα αυτόματων αλλαγών ταχυτήτων. Το I-Shift μπορεί να εφοδιαστεί με compact επιβραδυντήρα, δυναμολήπτη, εφεδρική αντλία υποβοήθησης τιμονιού και ψυγείο λαδιού.

Προδιαγραφές

Τύπος Τελική σχέση Ροπή κινητήρα (Nm) Έγκριση ΜΒΣ (τόνοι)
AT2412F
Απευθείας  2400 44
AT2612F
Απευθείας  2600 100
ATO2612F
Overdrive  2600 100

Προδιαγραφές I-Shift διπλού συμπλέκτη

Τύπος  Τελική σχέση  Ροπή κινητήρα (Nm) Έγκριση ΜΒΣ (τόνοι)
SPO2812 Overdrive 2800 80

Πακέτα λογισμικού I-Shift

Βασική έκδοση (TP-BAS)
Το TP-BAS είναι το βασικό πακέτο λογισμικού που παρέχεται με το I-Shift και περιλαμβάνει τις βασικές λειτουργίες του κιβωτίου ταχυτήτων για οδήγηση σε κάθε είδους συνθήκες.

Λογισμικό αλλαγών ταχυτήτων I-Shift για διανομές (TP-DIST)
Το TP-DIST προσαρμόζει τη λειτουργία του κιβωτίου ταχυτήτων στις συνθήκες που απαντώνται στον κλάδο των διανομών. Το πακέτο λογισμικού περιλαμβάνει λειτουργίες που συμβάλλουν στην ευελιξία κατά την εκκίνηση από στάση, σε ελιγμούς σε χώρους μικρών διαστάσεων και κατά την οδήγηση με χαμηλή ταχύτητα.

Λογισμικό αλλαγών ταχυτήτων I-Shift για εργοταξιακή χρήση (TP-CON)
Το TP-CON προσαρμόζει τη λειτουργία του κιβωτίου ταχυτήτων στις συνθήκες που απαντώνται στα εργοτάξια. Το πακέτο λογισμικού περιλαμβάνει λειτουργίες που συμβάλλουν στην ευελιξία κατά την εκκίνηση από στάση, σε ελιγμούς σε χώρους μικρών διαστάσεων και κατά την οδήγηση με χαμηλή ταχύτητα. Αυτό το λογισμικό μπορεί να αντιμετωπίσει και δυσχερέστερες οδικές συνθήκες.

Λογισμικό αλλαγών ταχυτήτων I-Shift για μεταφορές μεγάλων αποστάσεων (TP-LONG)
Το TP-LONG περιλαμβάνει ευφυείς λειτουργίες οι οποίες ελαχιστοποιούν την κατανάλωση καυσίμου. Αυτό το πακέτο λογισμικού είναι ιδανικό για μεταφορές μεγάλων αποστάσεων όπου δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην οικονομία καυσίμου. Αυτό το πακέτο περιλαμβάνει τη λειτουργία I-Roll.

Μεταφορές βαρέως τύπου (TP-HD)
Το TP-HD βελτιστοποιεί το I-Shift για μεταφορές βαρέως τύπου με υψηλά μικτά βάρη συνδυασμού (>85 τόνων). Ανεξάρτητα από το μικτό βάρος συνδυασμού, ο οδηγός μπορεί να βελτιστοποιεί σε κάθε περίπτωση την οδηγική συμπεριφορά, επιλέγοντας ή απενεργοποιώντας τη λειτουργία οδήγησης βαρέως τύπου και ενεργοποιώντας τη λειτουργία μεταφορών μεγάλων αποστάσεων. Οι λειτουργίες στο πακέτο λογισμικού διαθέτουν επίσης οφέλη για φορτηγά που έλκουν περισσότερα από ένα ρυμουλκούμενα.

Πακέτα λογισμικού I-Shift

Εμπορικές παραλλαγές TP-BAS TP-DIST TP-CON TP-LONG TP-HD**
Βασικές λειτουργίες PTO (APF-BAS)
Ενισχυμένες Λειτουργίες PTO (APF-ENH) o o o o o
Βασική ρύθμιση επιλογής ταχυτήτων (AMSO-BAS)
Ενισχυμένη Ρύθμιση Επιλογής Ταχυτήτων συμπ. Kickdown (AMSO-AUT) o o o
Βασικές επαγγελματικές λειτουργίες (AVO-BAS)
Βελτιωμένη απόδοση - κακοί δρόμοι (AVO-ENH) o o o
Basic Shift Strategy
Performance Shift
Παρακολούθηση θερμοκρασίας λαδιού κιβωτίου ταχυτήτων
Εμπλοκή εκκίνησης με βαριά φορτωμένο όχημα
I-Roll (•)
Έξυπνο Cruise Control (•)
Έλεγχος εκκίνησης
Αναβαθμισμένη έκδοση λογισμικού (ΜΒΣ ≤ 85 t)
Έλεγχος βαρέως ΜΒΣ (85 t < ΜΒΣ ≤ 180 t)
Εξαιρετικά χαμηλή αργή ταχύτητα* (ASO-ULC) o o o
Αργή ταχύτητα* (ASO-C) o o o
Πολλαπλές ταχύτητες όπισθεν* (ARSO-MSR) o o o
I-See, χρήση δεδομένων GPS o o

• Βασική (•) Η λειτουργία μπορεί να χρησιμοποιείται όταν ενεργοποιείται το TP-LONG. o Επιλογή – δεν είναι διαθέσιμη
*Μόνο AT2612F, ATO2612F, ATO3112F και ATO3512F Το ARSO-MSR απαιτεί ASO-ULC ή ASO-C.
**Μόνο AT2612D, AT2612F, ATO2612F, ATO3112F και ATO3512F.

Πίσω άξονες

Τύπος  Άξονας Μετάδοση Μέγ. ροπή (Nm) Μέγ. φορτίο άξονα/διάταξης (τόνοι) Έγκριση ΜΒΣ (τόνοι)
Απλής μείωσης (ημιαξόνια)          
RSS1144A Μονός Υποειδής 2800 11.5/11.7 44
RSS1344C/D Μονός Υποειδής 2600 13 44
RSS1356 Μονός Υποειδής 2400/2800 13 56/44
RSS1360 Μονός Υποειδής 3550 13 70
RTS2370A Συζυγής Υποειδής 3550 23 80
Μείωση πλήμνης (μειωτήρες)          
RSH1370F Μονός Κωνικά ελικοειδής 3550 13 70
RTH2610F Συζυγής Κωνικά ελικοειδής 3550 26 100
RTH3210F Συζυγής Κωνικά ελικοειδής 3550 32 100
RTH3312 Συζυγής Κωνικά ελικοειδής 3550 33 120

Σχέσεις μετάδοσης οπίσθιου άξονα

RSS1344C/D RSS1356 RSS1360 RSS1144 RTS2370A RSH1370F RTH2610F RTH3210F RTH3312
2.31:1* 2.50:1 2.47:1 2.31:1 2.43:1 3.46:1 3.33:1 3.33:1 3.61:1
2.47:1* 2.79:1 2.64:1 2.47:1 2.57:1 3.61:1 3.46:1 3.46:1 3.76:1
2.64:1 3.10:1 2.85:1 2.64:1 2.83:1 3.76:1 3.61:1 3.61:1 4.12:1
2.85:1 3.44:1 3.08:1 2.85:1 3.09:1 4.12:1 3.76:1 3.76:1 4.55:1
3.08:1 3.67:1 3.40:1 3.08:1 3.40:1 4.55:1 3.97:1 3.97:1 5.41:1
3.36:1   3.67:1   3.78:1 5.41:1 4.12:1 4.12:1 6.18:1
3.70:1   4.11:1   4.13:1   4.55:1 4.55:1 7.21:1
        4.50:1   5.41:1 5.41:1  
        5.14:1   6.18:1 6.18:1  
        5.67:1     7.21:1  
        6.17:1        

* Για RSS1344D.

Συνδυασμοί γραμμών μετάδοσης κίνησης

  D13K420 D13K460 D13K500 D13K540 G13C420 G13C460
I-Shift            
AT2412F    
AT2612F
ATO2612F
AT2812F            
ATO3112F            
ATO3512F            
             
I-Shift Διπλού συμπλέκτη             
SP02812     ●  ●  ●    
Άξονες απλής μείωσης (ημιαξόνια)            
RSS1144A
RSS1344C/D
RSS1356
RSS1360
RTS2370A
RSS1144
Άξονες με μείωση πλήμνης (μειωτήρες)            
RSH1370F
RTH2610F
RTH3210F    
RTH3312    

Δυναμολήπτες

Μεγάλη γκάμα διαθέσιμων δυναμοληπτών, ανεξάρτητων ή εξαρτώμενων από το συμπλέκτη, για την παροχή κίνησης προς κάθε είδους εξοπλισμό αμαξώματος.

Δυναμολήπτες ανεξάρτητοι από το συμπλέκτη

PTER-DIN: Δυναμολήπτης τοποθέτησης στο πίσω μέρος του κινητήρα για την απευθείας κίνηση υδραυλικής αντλίας.
PTER1400: Δυναμολήπτης τοποθέτησης στο πίσω μέρος του κινητήρα με σύνδεση φλάντζας για υδραυλική αντλία.
PTER-100: Δυναμολήπτης τοποθέτησης στο πίσω μέρος του κινητήρα με σύνδεση φλάντζας για υδραυλική αντλία.

Δυναμολήπτες λειτουργίας με συμπλέκτη

PTR-F: Φλάντζα τοποθέτησης δυναμολήπτη, χαμηλών ή υψηλών στροφών.
PTR-FL/FH: Φλάντζα τοποθέτησης δυναμολήπτη, χαμηλών ή υψηλών στροφών.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Χαμηλών, μεσαίων ή υψηλών στροφών με σύνδεσμο DIN για την απευθείας σύνδεση υδραυλικής αντλίας.
PTRD-F: Φλάντζα τοποθέτησης δυναμολήπτη, υψηλών στροφών για απευθείας σύνδεση στον κεντρικό άξονα.
PTRD-D: Υψηλών στροφών με διπλή μετάδοση. Εμπρός και πίσω σύνδεση DIN για την απευθείας τοποθέτηση υδραυλικών αντλιών.
PTRD-D1: Υψηλών στροφών με διπλή μετάδοση. Τοποθέτηση εξαρτήματος συνδετήριας φλάντζας πίσω και εξάρτησης DIN εμπρός.
PTRD-D2: Υψηλών στροφών με διπλή μετάδοση πίσω και απλή μετάδοση εμπρός. Δύο φλάντζες τοποθέτησης δυναμολήπτη πίσω και μία σύνδεση DIN εμπρός.

Αναζήτηση του τοπικού συνεργάτη σας

Πλησιάστε στο Volvo FΗ

Περιγράψτε το τέλειο φορτηγό σας. Όλα συμβαίνουν με τον τοπικό σας αντιπρόσωπο της Volvo Trucks.

Αναζήτηση του τοπικού συνεργάτη σας