Η καμπύλη ροπής του πετρελαιοκινητήρα

Προσέξτε τις καμπύλες μας

Άριστη ροπή σε χαμηλές στροφές. Μία εξαιρετικά ευρεία περιοχή μέγιστης ροπής. Και μέγιστη ροπή η οποία συμβαδίζει με τη μέγιστη ισχύ στις μεσαίες στροφές. Συγκρίνετε τις καμπύλες ροπής μας και θα δείτε τη διαφορά. Μπείτε στην καμπίνα και θα την αισθανθείτε: απίστευτη επιτάχυνση, απαράμιλλη ελκτική δύναμη και οικονομική αλλά και ευχάριστη οδήγηση σε μεγάλες ταχύτητες. 

 

Δείτε όλες τις προδιαγραφές της γραμμής μετάδοσης κίνησης

Η οικονομία καυσίμου ισοδυναμεί με χρήματα στην τσέπη σας αλλά και συνεισφορά στην βιωσιμότητα

Αναπόσπαστη από το όχημα οικονομία καυσίμου και φροντίδα για το περιβάλλον

Αυξημένος λόγος συμπίεσης στους κινητήρες 420 και 460. Νέος, άριστα σχεδιασμένος στροβιλοσυμπιεστής στους κινητήρες 500 και 540. Ψεκασμός με common-rail για όλους τους κινητήρες και ιδανικά προσαρμοσμένο λογισμικό για τον καλύτερο δυνατό έλεγχο του κινητήρα: και επιπλέον, χαμηλότερες εσωτερικές τριβές. Τα πάντα με στόχο τη βελτιστοποίηση της οικονομίας καυσίμου και τη βελτίωση της ροπής και της απόκρισης του κινητήρα στις χαμηλές στροφές ανά λεπτό. Στοιχεία που κάνουν τη διαφορά στο κέρδος σας. Αλλά και για το περιβάλλον.

Μηχανόφρενο Volvo FH

Μηχανόφρενο Volvo - VEB+

Το πατενταρισμένο μας μηχανόφρενο, VEB+, χρησιμοποιεί ένα μοναδικής σχεδίασης εκκεντροφόρο ο οποίος μπορεί να απορροφήσει μέχρι 375 kW (510 ίππους) στον D13. Σε συνδυασμό με το κιβώτιο ταχυτήτων I-Shift και τον έξυπνο αυτόματο πιλότο, σας επιτρέπει να διατηρείτε υψηλότερη μέση ταχύτητα χωρίς συμβιβασμούς στην ασφάλεια ή την οικονομία καυσίμου.

ΚΑΘΑΡΟΤΕΡΟΙ ΚΑΙ ΠΙΟ ΟΙΚΟΛΟΓΙΚΟΙ ΚΙΝΗΤΗΡΕΣ

Με τους κινητήρες Euro 6 step C κάνουμε ένα ακόμα άλμα προς τις καθαρότερες μεταφορές και την μείωση των επιπτώσεων για το περιβάλλον. Οι επιδόσεις είναι ίδιες, μόνο η κατανάλωση καυσίμου είναι χαμηλότερη. 

Η λύση μας για Euro 6: γενικά

Πώς λειτουργεί η λύση μας για εκπομπές Euro 6

1. Κινητήρας 
Τα νέα εξαρτήματα των κινητήρων συμβάλλουν στη βελτίωση της ροής καυσαερίων και φροντίζουν τα καυσαέρια να φτάνουν στο σύστημα τελικής επεξεργασίας στην ιδανική θερμοκρασία.

2. Έβδομο μπεκ ψεκασμού
(δεν είναι απαραίτητο για τον κινητήρα D13K420)
Ένα ειδικό μπεκ ψεκασμού πετρελαίου χρησιμοποιείται για τη διαχείριση της θερμότητας του DOC και φροντίζει για την απόδοση του DPF και την καλή λειτουργία του SCR.

3. Οξειδωτικός καταλύτης πετρελαίου (DOC)
Ο DOC παράγει το απαραίτητο NO2 για την αποτελεσματική καύση των σωματιδίων από το DPF. Σε συνθήκες ψύχους, παρέχει επίσης την θερμότητα που απαιτείται για την αναγέννηση.

4. Φίλτρο σωματιδίων πετρελαίου (DPF)
Το φίλτρο συλλέγει και αποθηκεύει σωματίδια (PM) μέχρι αυτά να αναλωθούν κατά την αναγέννηση. Η αναγέννηση γίνεται αυτόματα – δεν απαιτεί κάποια ενέργεια από εσάς.

5. Selective Catalytic Reduction (SCR)
Στη ζώνη ανάμιξης, τα καυσαέρια ψεκάζονται με AdBlue. Όταν φτάσουν στον καταλύτη, τα οξείδια του αζώτου (NO2) μετατρέπονται αποτελεσματικά σε αβλαβές άζωτο και νερό.

6. Καταλύτης υπολείμματος αμμωνίας (ASC)
Το τελευταίο βήμα πριν από το στόμιο της εξάτμισης όπου αφαιρείται το υπόλειμμα αμμωνίας (NH3), εάν υπάρχει.

Ιπποδύναμη Volvo FH

Κάντε την επιλογή ιπποδύναμής σας

Επιλέξτε ανάμεσα σε τέσσερις διαφορετικές κατηγορίες ισχύος: 420, 460, 500 ή 540 ίππους.

Αναζήτηση του τοπικού συνεργάτη σας

Αποκτήστε δύναμη. Χαμηλότερη κατανάλωση

Βιώστε τη δύναμη και την απόδοση της σειράς κινητήρων μας στον τοπικό αντιπρόσωπο της Volvo Trucks.

Αναζήτηση του τοπικού συνεργάτη σας