Εδώ μπορείτε να βρείτε τις προδιαγραφές της γραμμής μετάδοσης κίνησης της σειράς Volvo FH.

  • Κινητήρες
  • I-Shift
  • Πακέτα λογισμικού I-Shift
  • I-Shift Διπλού συμπλέκτη
  • Μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων
  • Πίσω άξονες
  • Σχέσεις μετάδοσης οπίσθιου άξονα
  • Συνδυασμοί γραμμής μετάδοσης κίνησης
  • Δυναμολήπτες

Κινητήρες

  D13K  D16K 
Πρότυπο αντιρρυπαντικών προδιαγραφών  Euro 6  Euro 6
Αρ. κυλίνδρων  6
Κυβισμός  12,8 dm³  16,1 dm³ 
Διαδρομή  158 mm  165 mm 
Διάμετρος  131 mm  144 mm
Λόγος συμπίεσης  17.0:1  16.0:1
Στροφές οικονομικής λειτουργίας  900-1400 σ.α.λ.  1000-1300 σ.α.λ.
Ισχύς κλαπέτου 200 kW (2300 σ.α.λ.) 230 kW (2200 σ.α.λ.)
Επενέργεια VEB+  375 kW (2300 σ.α.λ.) 470 kW (2200 σ.α.λ.)
VEB+  επιλογή επιλογή 
Φίλτρα λαδιού  2 πλήρους ροής, 1 παρακαμπτήριο   2 πλήρους ροής, 1 παρακαμπτήριο 
Ποσότητα αλλαγής λαδιού συμπ. φίλτρου  33 λ.  42 λ. 
Σύστημα ψύξης, συνολική ποσότητα  38 λ.  48 λ. 

Προϋποθέσεις καυσίμου

Ποιότητα ULSD (πετρέλαιο με πολύ χαμηλό θείο, μέγ. θείο 10 ppm).

Διάστημα αλλαγής λαδιού

Μέχρι 100.000 χλμ. ή μία φορά το χρόνο με VDS4. 

Δυναμολήπτης επί του κινητήρα

  Αποδιδόμενη ροπή  Λόγος 
EPTT650  650 Nm*  1.26:1
EPTT1000  1000 Nm*  1.26:1
* Απόδοση ροπής τόσο κατά την οδήγηση όσο και σε ακινησία.
D13K - Ισχύς/ροπή

D13K - Ισχύς/ροπή

Ωφέλιμη ισχύς κατά EC 582/2011

D13K420 (309 kW)   
Μέγ. ισχύς στις 1400-1800 σ.α.λ.  420 ίπποι 
Μέγ. ροπή στις 860-1400 σ.α.λ.  2100 Nm 
D13K460 (338 kW)   
Μέγ. ισχύς στις 1400-1800 σ.α.λ.  460 ίπποι 
Μέγ. ροπή στις 900-1400 σ.α.λ.  2300 Nm  
D13K500 (368 kW)   
Μέγ. ισχύς στις 1400-1800 σ.α.λ.  500 ίπποι 
Μέγ. ροπή στις 1000-1400 σ.α.λ.  2500 Nm 
D13K540 (397 kW)   
Μέγ. ισχύς στις 1450-1800 σ.α.λ.  540 ίπποι 
Μέγ. ροπή στις 1000-1450 σ.α.λ.  2600 Nm 
D16K - Ισχύς/ροπή

D16K - Ισχύς/ροπή

Ωφέλιμη ισχύς κατά: EC 582/2011

D16K550 (405 kW)   
Μέγ. ισχύς στις 1350-1900 σ.α.λ.  550 ίπποι 
Μέγ. ροπή στις 900-1350 σ.α.λ.  2800 Nm*
D16K550 (405 kW)   
Μέγ. ισχύς στις 1350-1900 σ.α.λ.  550 ίπποι 
Μέγ. ροπή στις 900-1350 σ.α.λ.  2900 Nm 
D16K650 (479 kW)   
Μέγ. ισχύς στις 1450-1900 σ.α.λ.  650 ίπποι 
Μέγ. ροπή στις 950-1450 σ.α.λ.  3150 Nm 
D16K750 (552 kW)   
Μέγ. ισχύς στις 1600-1800 σ.α.λ.  750 ίπποι 
Μέγ. ροπή στις 950-1400 σ.α.λ.  3550 Nm 
* Διατίθεται μόνο για κινητήρα 550 hp με μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων
I-shift

Κιβώτιο 12 ταχυτήτων με μισές σχέσεις και αργό - γρήγορο με σύστημα αυτόματων αλλαγών ταχυτήτων. Το I-Shift μπορεί να εφοδιαστεί με compact επιβραδυντήρα, δυναμολήπτη, εφεδρική αντλία υποβοήθησης τιμονιού και ψυγείο λαδιού.

Προδιαγραφές

Τύπος Τελική σχέση Ροπή κινητήρα (Nm) Έγκριση ΜΒΣ (τόνοι)
AT2412F
Απευθείας  2400 44
AT2612F
Απευθείας  2600 100
ATO2612F
Overdrive  2600 100
AT2812F
Απευθείας  2800 60
ATO3112F
Overdrive  3150 100
ATO3512F Overdrive 3550 100

Προδιαγραφές I-Shift διπλού συμπλέκτη

Τύπος  Τελική σχέση  Ροπή κινητήρα (Nm) Έγκριση ΜΒΣ (τόνοι)
SPO2812 Overdrive 2800 60

Πακέτα λογισμικού I-Shift

Βασική έκδοση (TP-BAS)
Το TP-BAS είναι το βασικό πακέτο λογισμικού που παρέχεται με το I-Shift και περιλαμβάνει τις βασικές λειτουργίες του κιβωτίου ταχυτήτων για οδήγηση σε κάθε είδους συνθήκες.

Λογισμικό αλλαγών ταχυτήτων I-Shift για διανομές (TP-DIST)
Το TP-DIST προσαρμόζει τη λειτουργία του κιβωτίου ταχυτήτων στις συνθήκες που απαντώνται στον κλάδο των διανομών. Το πακέτο λογισμικού περιλαμβάνει λειτουργίες που συμβάλλουν στην ευελιξία κατά την εκκίνηση από στάση, σε ελιγμούς σε χώρους μικρών διαστάσεων και κατά την οδήγηση με χαμηλή ταχύτητα.

Λογισμικό αλλαγών ταχυτήτων I-Shift για εργοταξιακή χρήση (TP-CON)
Το TP-CON προσαρμόζει τη λειτουργία του κιβωτίου ταχυτήτων στις συνθήκες που απαντώνται στα εργοτάξια. Το πακέτο λογισμικού περιλαμβάνει λειτουργίες που συμβάλλουν στην ευελιξία κατά την εκκίνηση από στάση, σε ελιγμούς σε χώρους μικρών διαστάσεων και κατά την οδήγηση με χαμηλή ταχύτητα. Αυτό το λογισμικό μπορεί να αντιμετωπίσει και δυσχερέστερες οδικές συνθήκες.

Λογισμικό αλλαγών ταχυτήτων I-Shift για μεταφορές μεγάλων αποστάσεων (TP-LONG)
Το TP-LONG περιλαμβάνει ευφυείς λειτουργίες οι οποίες ελαχιστοποιούν την κατανάλωση καυσίμου. Αυτό το πακέτο λογισμικού είναι ιδανικό για μεταφορές μεγάλων αποστάσεων όπου δίνεται ιδιαίτερη έμφαση στην οικονομία καυσίμου. Αυτό το πακέτο περιλαμβάνει τη λειτουργία I-Roll.

Μεταφορές βαρέως τύπου (TP-HD)
Το TP-HD βελτιστοποιεί το I-Shift για μεταφορές βαρέως τύπου με υψηλά μικτά βάρη συνδυασμού (>85 τόνων). Ανεξάρτητα από το μικτό βάρος συνδυασμού, ο οδηγός μπορεί να βελτιστοποιεί σε κάθε περίπτωση την οδηγική συμπεριφορά, επιλέγοντας ή απενεργοποιώντας τη λειτουργία οδήγησης βαρέως τύπου και ενεργοποιώντας τη λειτουργία μεταφορών μεγάλων αποστάσεων. Οι λειτουργίες στο πακέτο λογισμικού διαθέτουν επίσης οφέλη για φορτηγά που έλκουν περισσότερα από ένα ρυμουλκούμενα.

Πακέτα λογισμικού I-Shift

Εμπορικές παραλλαγές TP-BAS TP-DIST TP-CON TP-LONG TP-HD**
Βασικές λειτουργίες PTO (APF-BAS)
Ενισχυμένες Λειτουργίες PTO (APF-ENH) o o o o o
Βασική ρύθμιση επιλογής ταχυτήτων (AMSO-BAS)
Ενισχυμένη Ρύθμιση Επιλογής Ταχυτήτων συμπ. Kickdown (AMSO-AUT) o o o
Βασικές επαγγελματικές λειτουργίες (AVO-BAS)
Βελτιωμένη απόδοση - κακοί δρόμοι (AVO-ENH) o o o
Basic Shift Strategy
Performance Shift
Παρακολούθηση θερμοκρασίας λαδιού κιβωτίου ταχυτήτων
Εμπλοκή εκκίνησης με βαριά φορτωμένο όχημα
I-Roll (•)
Έξυπνο Cruise Control (•)
Έλεγχος εκκίνησης
Αναβαθμισμένη έκδοση λογισμικού (ΜΒΣ ≤ 85 t)
Έλεγχος βαρέως ΜΒΣ (85 t < ΜΒΣ ≤ 180 t)
Εξαιρετικά χαμηλή αργή ταχύτητα* (ASO-ULC) o o o
Αργή ταχύτητα* (ASO-C) o o o
Πολλαπλές ταχύτητες όπισθεν* (ARSO-MSR) o o o
I-See (PVT-BAS) χρήση δεδομένων GPS o o
I-See (PVT-ΕΧΤ) χρήση δεδομένων GPS o o
• Βασική (•) Η λειτουργία μπορεί να χρησιμοποιείται όταν ενεργοποιείται το TP-LONG. o Επιλογή – δεν είναι διαθέσιμη
*Μόνο AT2612F, ATO2612F, ATO3112F και ATO3512F Το ARSO-MSR απαιτεί ASO-ULC ή ASO-C.
**Μόνο AT2612D, AT2612F, ATO2612F, ATO3112F και ATO3512F.

Μηχανικά κιβώτια ταχυτήτων

Μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων 14 σχέσεων με μισές σχέσεις και αργό-γρήγορο με δύο έρπουσες ταχύτητες και δώδεκα συγχρονισμένες ταχύτητες εμπρός, καθώς και τέσσερις ταχύτητες όπισθεν. Πατενταρισμένο σύστημα υποβοήθησης servo - σημαίνει μεγαλύτερη άνεση στην αλλαγή ταχυτήτων. Τα κιβώτια ταχυτήτων έχουν προβλεφθεί για υποδοχή compact επιβραδυντή, δυναμολήπτη, εφεδρικής αντλίας υποβοήθησης τιμονιού και ψυγείου λαδιού.

Προδιαγραφές μηχανικού κιβωτίου ταχυτήτων

Τύπος Τελική σχέση Ροπή κινητήρα (Nm) Έγκριση ΜΒΣ (τόνοι)
VT2214B Απευθείας 2200 100
VTO2214B Overdrive 2200 100
VT2514B Απευθείας 2500 100
VTO2514B Overdrive 2500 100
VT2814B Απευθείας 2800 100
VTO2814B Overdrive 2800 100

Πίσω άξονες

Τύπος  Άξονας Μετάδοση Μέγ. ροπή (Nm) Μέγ. φορτίο άξονα/διάταξης (τόνοι) Έγκριση ΜΒΣ (τόνοι)
Απλής μείωσης (ημιαξόνια)          
RSS1344C/D Μονός Υποειδής 2600 13 44
RSS1356 Μονός Υποειδής 2400/2800 13 56/44
RSS1360 Μονός Υποειδής 3550 13 60
RTS2370A Συζυγής Υποειδής 3550 23 70
           
Μείωση πλήμνης (μειωτήρες)          
RSH1370F Μονός Κωνικά ελικοειδής 3550 13 70
RTH2610F Συζυγής Κωνικά ελικοειδής 3550 26 100
RTH3210F Συζυγής Κωνικά ελικοειδής 3550 32 100
RTH3312 Συζυγής Κωνικά ελικοειδής 3550 33 120

Σχέσεις μετάδοσης οπίσθιου άξονα

RSS1344C/D RSS1356 RSS1360 RTS2370A RSH1370F RTH2610F RTH3210F RTH3312
2.31:1* 2.50:1 2.47:1 2.43:1 3.46:1 3.33:1 3.33:1 3.61:1
2.47:1* 2.79:1 2.64:1 2.57:1 3.61:1 3.46:1 3.46:1 3.76:1
2.64:1 3.10:1 2.85:1 2.83:1 3.76:1 3.61:1 3.61:1 4.12:1
2.85:1 3.44:1 3.08:1 3.09:1 4.12:1 3.76:1 3.76:1 4.55:1
3.08:1 3.67:1 3.40:1 3.40:1 4.55:1 3.97:1 3.97:1 5.41:1
3.36:1   3.67:1 3.78:1 5.41:1 4.12:1 4.12:1 7.21:1
3.70:1   4.11:1 4.13:1   4.55:1 4.55:1  
      4.50:1   5.41:1 5.41:1  
      5.14:1     7.21:1  
      5.67:1        
      6.17:1        
* Για RSS1344D.

Συνδυασμοί γραμμής μετάδοσης κίνησης

  D13K420 D13K460 D13K500 D13K540 D16K550 * D16K550 ** D16K650 D16K750
Μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων                
VT2214B            
VTO2214B            
VT2514B          
VTO2514B          
VT2814B            
VTO2814B            
                 
I-Shift                
AT2412F            
AT2612F        
ATO2612F        
AT2812F              
ATO3112F            
ATO3512F              
                 
I-Shift Διπλού συμπλέκτη                 
SP02812     ●  ●  ●        
Άξονες απλής μείωσης (ημιαξόνια)                
RSS1344C/D        
RSS1356      
RSS1360
RTS2370A
                 
Άξονες με μείωση πλήμνης (μειωτήρες)                
RSH1370F
RTH2610F
RTH3210F
RTH3312
* (2800 Nm)
** (2900 Nm)

Δυναμολήπτες

Μεγάλη γκάμα διαθέσιμων δυναμοληπτών, ανεξάρτητων ή εξαρτώμενων από το συμπλέκτη, για την παροχή κίνησης προς κάθε είδους εξοπλισμό αμαξώματος.

Δυναμολήπτες ανεξάρτητοι από το συμπλέκτη

PTER-DIN: Δυναμολήπτης τοποθέτησης στο πίσω μέρος του κινητήρα για την απευθείας κίνηση υδραυλικής αντλίας.
PTER1400: Δυναμολήπτης τοποθέτησης στο πίσω μέρος του κινητήρα με σύνδεση φλάντζας για υδραυλική αντλία.
PTER-100: Δυναμολήπτης τοποθέτησης στο πίσω μέρος του κινητήρα με σύνδεση φλάντζας για υδραυλική αντλία.

Δυναμολήπτες λειτουργίας με συμπλέκτη

PTR-F: Φλάντζα τοποθέτησης δυναμολήπτη, χαμηλών ή υψηλών στροφών.
PTR-FL/FH: Φλάντζα τοποθέτησης δυναμολήπτη, χαμηλών ή υψηλών στροφών.
PTR-D/PTR-DM/PTR-DH: Χαμηλών, μεσαίων ή υψηλών στροφών με σύνδεσμο DIN για την απευθείας σύνδεση υδραυλικής αντλίας.
PTRD-F: Φλάντζα τοποθέτησης δυναμολήπτη, υψηλών στροφών για απευθείας σύνδεση στον κεντρικό άξονα.
PTRD-D: Υψηλών στροφών με διπλή μετάδοση. Εμπρός και πίσω σύνδεση DIN για την απευθείας τοποθέτηση υδραυλικών αντλιών.
PTRD-D1: Υψηλών στροφών με διπλή μετάδοση. Τοποθέτηση εξαρτήματος συνδετήριας φλάντζας πίσω και εξάρτησης DIN εμπρός.
PTRD-D2: Υψηλών στροφών με διπλή μετάδοση πίσω και απλή μετάδοση εμπρός. Δύο φλάντζες τοποθέτησης δυναμολήπτη πίσω και μία σύνδεση DIN εμπρός.

Download

Driveline specifications

Download the complete driveline specifications as a PDF. Download(PDF, 2 MB)
Αναζήτηση του τοπικού συνεργάτη σας

Πλησιάστε στο Volvo FΗ

Περιγράψτε το τέλειο φορτηγό σας. Όλα συμβαίνουν με τον τοπικό σας αντιπρόσωπο της Volvo Trucks.

Αναζήτηση του τοπικού συνεργάτη σας