Προδιαγραφές πλαισίου για το Volvo FH

  • Ύψη πλαισίων
  • Μέγ. φορτίο εμπρόσθιου άξονα
  • Οπίσθια ανάρτηση
  • Ύψη ζεύξης, ελκυστήρες
  • Δοκοί ρυμούλκησης
  • Δεξαμενές καυσίμου
  • Δεξαμενές AdBlue
  • Πλάκες επικαθήσεως
  • Ανεξάρτητη εμπρόσθια ανάρτηση
  • Ενεργό Σύστημα Διεύθυνσης της Volvo
  • Τεμπέληδες
  • Εμπρόσθιοι τεμπέληδες
  • Φρένα

Ύψη πλαισίων

X-Low (ελκυστήρας) περ. 810 mm
Χαμηλή περ. 850 mm
Μεσαίο περ. 900 mm
Υψηλή περ. 1000 mm
X-High περ. 1200 mm

Μέγ. φορτίο εμπρόσθιου άξονα (τόνοι)

  Αέρος Φύλλα σούστας
X-Low 7.5 -
Χαμηλή 8 -
Μεσαίο 9* 9
Υψηλή 9 10/18**
X-High - 10/20**
* Με ανεξάρτητη εμπρόσθια ανάρτηση 8.5
** Με διπλούς εμπρόσθιους άξονες (FAA20/FAA21)

Οπίσθια ανάρτηση

Τύπος Άξονες Ανάρτηση Φορτίο άξονα / διάταξης Μείωση Τεμπέληδες / κινητήριοι άξονες
Μονός          
RAD-L90 4×2 Παραβολικά/πολύφυλλα ελατήρια 13 t Απλή/Μειωτήρας  
RAD-GR 4×2 Αέρος 11,5/13 t Απλή/Μειωτήρας  
RAD-G2 4×2 Αέρα (για εργοταξιακά φορτηγά) 13 t Μειωτήρας  
           
Διάταξη αξόνων          
RADT-AR 6×2/8×2 Παραβολικός 19/21 t Απλή/Μειωτήρας Τεμπέλης (σταθερός)
RADT-GR 6×2/8×2 Αέρος 19/20.5/22.5/23 t Απλή/Μειωτήρας Τεμπέλης (σταθερός/με στρέψη/αυτοδιευθυνόμενος)
RAPD-GR 6×2 Αέρος 19/22 t Απλή/Μειωτήρας Εμπρόσθιος τεμπέλης (σταθερός/με στρέψη)
RADD-G2 6×4/8×4 Αέρα (για εργοταξιακά φορτηγά) 21/23/26 t Απλή/Μειωτήρας  
RADD-BR 6×4/8×4 Παραβολικός 21 t Απλή/Μειωτήρας  
RADD-TR1 6×4/8×4 Παραβολικά/συμβατικά φύλλα σούστας 23/26 t Απλή/Μειωτήρας  
RADD-TR2 6×4/8×4 Συμβατικά φύλλα σούστας 26/32 t Μειωτήρας  
RADD-GR 6×4/8×4 Αέρος 21/23/26 t Απλή/Μειωτήρας  
RAPDT-GR 8×2 Αέρος 27/30/30.5/31.5/32 t Απλή/Μειωτήρας Εμπρόσθιος τεμπέλης (με στρέψη) + οπίσθιος τεμπέλης (σταθερός/με στρέψη)
RADDT-GR 8×4/10×4 Αέρος 27/33/36 t Απλή/Μειωτήρας Τεμπέλης (με στρέψη)
RAPDD-GR 8×4 Αέρος 27/30.5/32/35 t Απλή/Μειωτήρας Εμπρόσθιος τεμπέλης (με στρέψη)
RADDT-G2 8×4/10×4 Αέρα (για εργοταξιακά φορτηγά) 27/33/36 t Απλή/Μειωτήρας Τεμπέλης (με στρέψη)

Ύψη ζεύξης πλάκας επικαθήσεως

Κίνηση Ύψος σασί Ανάρτηση Ύψος πλαισίου Ύψος 5W* Ύψος Ελά. ύψος ζεύξης+ Ονομαστικό ύψος πορείας**
4×2 X-Low RAD-GR 266 140 295–55 867 912
  X-low RAD-GR 266 140 295–60 887 932
  Χαμηλή RAD-GR 266 140 315–60 955 1015
  Μεσαίο RAD-GR 266 140 315–70 1014 1075
  Μεσαίο RAD-GR 300 140 315–70 1031 1092
  Υψηλή RAD-GR 266 140 315–80 1056 1147
  Υψηλή RAD-GR 300 140 315–80 1090 1164
6×2 Χαμηλή RADT-GR 266 160 315–60 975 1035
  Μεσαίο RADT-GR 266 160 315–70 1034 1095
  Μεσαίο RADT-GR 300 160 315–70 1051 1112
  Υψηλή RADT-GR 300 150* 315–80 1160 1234
  Μεσαίο RAPD-GR 266 160 315–70 1034 1095
  Μεσαίο RAPD-GR 300 160 315–70 1051 1112
  Υψηλή RAPD-GR 266 160 315–80 1076 1167
  Υψηλή RAPD-GR 300 160 315–80 1110 1184
6×4 Υψηλή RADD-GR 300 150* 315–80 1173 1234
8×4 Υψηλή RAPDD-GR 300 160 315-80 1137 1207
* +ύψος τοποθέτησης 60 χιλιοστόμετρα
** Ύψη κατ' εκτίμηση

Δοκοί ρυμούλκησης
Κεντρικά τοποθετημένοι, ημι - βυθισμένης και βυθισμένης τοποθέτησης για ρυμουλκούμενο με άξονα στο κέντρο. Οι δοκοί ρυμούλκησης μπορούν να τοποθετούνται σε διαστήματα των 25 χιλιοστών.

Δεξαμενές καυσίμου
Αλουμινίου ή χάλυβα σε χωρητικότητες από 150 μέχρι 900 λίτρα. Η μέγιστη ποσότητα καυσίμου είναι 1.480 λίτρα για ελκυστήρα 4x2.

Δεξαμενές AdBlue
Χωρητικότητες από 32 έως 100 λίτρα. Η αντλία του AdBlue είναι ενσωματωμένη στη δεξαμενή AdBlue. Πλαστική.

Πέταλα
Η πιστοποιημένη τοποθέτηση επιτρέπει φορτίο μέχρι 36 τόνων. Στη σειρά περιλαμβάνεται πλάκα επικαθήσεως ISO με προφίλ σχήματος L σε διάφορα ύψη, παρέχοντας ποικιλία επιλογών. Η βάση τοποθέτησης πλάκας επικαθήσεως είναι μια εναλλακτική λύση χαμηλού ύψους καθώς δεν απαιτεί πλάκα συναρμογής. Το ύψος του πέταλου επάνω από το πλαίσιο είναι περίπου από 140 χιλιοστά. Προαιρετικά διατίθεται σύστημα αυτόματης λίπανσης και ένδειξη σύνδεσης με το ρυμουλκούμενο για συγκεκριμένες παραλλαγές.

Φρένα
Το EBS (ηλεκτρονικά ελεγχόμενο σύστημα πέδησης) προσφέρει κορυφαία απόκριση, επιδόσεις και αίσθηση φρένων, ενώ παρέχει και πρόσβαση σε ένα πλήθος εύχρηστων δυνατοτήτων. Το EBS διατίθεται τώρα και για δισκόφρενα και ταμπούρα Z-cam (για μια επιλεγμένη σειρά από διαμορφώσεις αξόνων και ύψη πλαισίου). Αναβαθμίστε το σύστημα πέδησής σας με την προσθήκη του πακέτου EBS Medium ή οποιασδήποτε από τις επιπλέον επιλογές.

Ανεξάρτητη εμπρόσθια ανάρτηση
Η ανεξάρτητη εμπρόσθια ανάρτηση επιτρέπει στους εμπρόσθιους τροχούς να κινούνται κάθετα και ανεξάρτητα ο ένας από τον άλλο, κάτι που προσφέρει εξαιρετικά χαρακτηριστικά οδικής συμπεριφοράς. Διατίθεται για διαμορφώσεις 4×2 και 6×2 και διαθέτει ικανότητα φορτίου 8,5 τόνων. Η ανεξάρτητη εμπρόσθια ανάρτηση τώρα μπορεί να συνδυάζεται και με το Volvo Δυναμική Οδήγηση.

Δυναμικό Σύστημα Διεύθυνσης της Volvo
Ενεργό σύστημα διεύθυνσης με αλληλοκάλυψη ροπής. Παρέχει υψηλότερη δύναμη υποβοήθησης σε χαμηλές ταχύτητες, περιορίζει τα κλοτσήματα από το τιμόνι και το διατηρεί ευκολότερα στην ευθεία θέση κατά το φρενάρισμα σε επιφάνειες με ανομοιόμορφη πρόσφυση. Το τιμόνι επανέρχεται αυτόματα στη θέση της ευθείας τόσο όταν κινείστε εμπρός όσο και με την όπισθεν.
Το Δυναμικό Σύστημα Διεύθυνσης της Volvo διατίθεται τώρα και για όλες τις διαμορφώσεις αξόνων, ακόμα και εκείνων των φορτηγών με διπλούς εμπρόσθιους άξονες. Διατίθεται και σε συνδυασμό με ανεξάρτητη εμπρόσθια ανάρτηση.

Τεμπέλης για συζυγή άξονα
Επιτρέπει στον τελευταίο κινητήριο άξονα σε συζυγή διάταξη αξόνων να αποσυμπλέκεται και να ανυψώνεται, για την ελάττωση της κατανάλωσης καυσίμου και της ακτίνας στροφής. Πατώντας ένα κουμπί στο ταμπλό, ο οδηγός μπορεί να ανεβάσει τον άξονα όταν το φορτηγό είναι ξεφόρτωτο. Όταν το φορτηγό είναι φορτωμένο, ο άξονας χαμηλώνει αυτόματα μόνος του και συμπλέκεται.
Το σύστημα τεμπέλη για συζυγή άξονα διατίθεται για διαμορφώσεις 6×4 και 8×4 (με συζυγή διάταξη αξόνων) εφοδιασμένες με δισκόφρενα.

Τεμπέληδες
Διατίθενται σε πολλές διαμορφώσεις - σταθεροί με μονούς ή διπλούς τροχούς, με παθητική διεύθυνση ή ενεργό τιμόνι. Φορτίο άξονα: 7,5, 9,5 ή 10 τόνοι.

Προωθητικοί άξονες
Διατίθενται σε σταθερή παραλλαγή και με ενεργητικό τιμόνι τόσο για ελκυστήρες όσο και πλαίσια. Φορτίο άξονα: 7,5 ή 9 τόνων.

EBS MEDIUM

Έλεγχος κατάστασης EBS
Έλεγχος κατάστασης EBS μέσω του ηλεκτρονικού συστήματος οχήματος TEA2+ και του Volvo Tech Tool.

Υποβοήθηση εκκίνησης στην ανηφόρα (Hill Start Aid)
Τα φρένα απελευθερώνονται μόνο εφόσον υπάρχει αρκετή ροπή κινητήρα
να κινηθεί το όχημα εμπρός.

Ανάλυση φθοράς θερμουίτ
Προειδοποίηση θερμουίτ φρένων – υπολογίζει τα χιλιόμετρα που απομένουν με τα τωρινά θερμουίτ. (Μόνο για δισκόφρενα.)

Αυτόματη απελευθέρωση χειρόφρενου
Το χειρόφρενο απελευθερώνεται όταν ο οδηγός πατήσει το
γκάζι και έχει επιλεγεί ταχύτητα (μόνο κιβώτιο ταχυτήτων I-Shift).

ΣΥΜΠΛΗΡΩΜΑΤΙΚΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ

Ενισχυμένο φρένο
Επιτρέπει στον οδηγό να ζητήσει ενισχυμένο φρενάρισμα του ρυμουλκούμενου. Τότε τα φρένα ενεργοποιούνται αυτόματα και ελαχιστοποιείται ο κίνδυνος διπλώματος.

ESP (Ηλεκτρονικό Πρόγραμμα Ευστάθειας)
Το σύστημα ευστάθειας στην πέδηση ενεργοποιεί μεμονωμένα τα φρένα σε κάθε τροχό, προσφέροντας έτσι ευστάθεια σε ολόκληρο το συνδυασμό του οχήματος και περιορίζοντας τον κίνδυνο διπλώματος, ανατροπής και ταλάντευσης του ρυμουλκούμενου. Το ESP πληροί τη νομοθεσία για τον Ηλεκτρονικό έλεγχο σταθερότητας οχήματος και διατίθεται για διαξονικά και τριαξονικά οχήματα.

Φώτα φρένων κινδύνου
Κατά το φρενάρισμα πανικού σε ταχύτητες άνω των 50 χλμ/ώρα, τα φώτα φρένων αναβοσβήνουν με συχνότητα τέσσερις φορές ανά δευτερόλεπτο.

Υδραυλικός επιβραδυντής
Compact επιβραδυντήρας επί του κιβωτίου ταχυτήτων με μέγιστη ισχύ 680 kW.

Λήψη

Προδιαγραφή πλαισίου

Φορτώστε όλες τις προδιαγραφές πλαισίου σε μορφή PDF. Λήψη(PDF, 1.8 MB)
Αναζήτηση του τοπικού συνεργάτη σας

Σας αρέσει; Οδηγήστε το

Ο μόνος τρόπος να βιώσετε το δυναμικό μας νέο σασί είναι να καθίσετε στη θέση οδήγησης. Θα βρείτε τα κλειδιά στον τοπικό σας αντιπρόσωπο της Volvo Trucks.

Αναζήτηση του τοπικού συνεργάτη σας