Η καμπύλη ροπής του πετρελαιοκινητήρα

Προσεξτε τις καμπυλες μας

Άριστη ροπή σε χαμηλές στροφές. Μία εξαιρετικά ευρεία περιοχή μέγιστης ροπής. Και μέγιστη ροπή η οποία συμβαδίζει με τη μέγιστη ισχύ στις μεσαίες στροφές. Συγκρίνετε τις καμπύλες ροπής μας και θα δείτε τη διαφορά. Μπείτε στην καμπίνα και θα την αισθανθείτε: απίστευτη επιτάχυνση, απαράμιλλη ελκτική δύναμη και οικονομική αλλά και ευχάριστη οδήγηση σε μεγάλες ταχύτητες. 

Η οικονομία καυσίμου ισοδυναμεί με χρήματα στην τσέπη σας αλλά και συνεισφορά στην βιωσιμότητα

Αναπόσπαστη από το όχημα οικονομία καυσίμου και φροντίδα για το περιβάλλον

Αυξημένος λόγος συμπίεσης στους κινητήρες 420 και 460. Νέος, άριστα σχεδιασμένος στροβιλοσυμπιεστής στους κινητήρες 500 και 540. Ψεκασμός με common-rail για όλους τους κινητήρες και ιδανικά προσαρμοσμένο λογισμικό για τον καλύτερο δυνατό έλεγχο του κινητήρα: και επιπλέον, χαμηλότερες εσωτερικές τριβές. Τα πάντα με στόχο τη βελτιστοποίηση της οικονομίας καυσίμου και τη βελτίωση της ροπής και της απόκρισης του κινητήρα στις χαμηλές σ.α.λ. Στοιχεία που κάνουν τη διαφορά στο κέρδος σας. Αλλά και για το περιβάλλον.

Το μηχανόφρενο VEB+ με το μοναδικό σχεδιασμό εκκεντροφόρου

Μηχανόφρενο Volvo - VEB+

Το πατενταρισμένο μας μηχανόφρενο, το VEB+, χρησιμοποιεί ένα μοναδικής σχεδίασης εκκεντροφόρο ο οποίος μπορεί να απορροφήσει μέχρι 375 kW (510 ίππους) στον D13 και μέχρι 470 kW (639 ίππους) στον D16. Σε συνδυασμό με το κιβώτιο ταχυτήτων I-Shift και τον έξυπνο αυτόματο πιλότο, σας επιτρέπει να διατηρείτε υψηλότερη μέση ταχύτητα χωρίς συμβιβασμούς στην ασφάλεια ή την οικονομία καυσίμου

Καθαρότεροι και πιο οικολογικού κινητήρες

Έχουμε κάνει ένα ακόμα άλμα προς τις καθαρότερες μεταφορές και την μείωση των επιπτώσεων για το περιβάλλον με τους κινητήρες Euro 6. Μπορείτε να αισθανθείτε τις βελτιώσεις της ροπής και της οικονομίας καυσίμου. Και ακόμα, έχουμε μειώσει τις εκπομπές σωματιδίων στο μισό και οξειδίων του αζώτου κατά σχεδόν 80% σε σχέση με τα όρια των Euro 5.

Η λύση μας για Euro 6: γενικά

Πώς λειτουργεί η λύση μας για εκπομπές Euro 6

1. Κινητήρας 
Τα νέα εξαρτήματα των κινητήρων συμβάλλουν στη βελτίωση της ροής καυσαερίων και φροντίζουν τα καυσαέρια να φτάνουν στο σύστημα τελικής επεξεργασίας στην ιδανική θερμοκρασία.

2. Έβδομο μπεκ ψεκασμού
(δεν είναι απαραίτητο για τον κινητήρα D13K420)
Ένα ειδικό μπεκ ψεκασμού πετρελαίου χρησιμοποιείται για τη διαχείριση της θερμότητας του DOC και φροντίζει για την απόδοση του DPF και την καλή λειτουργία του SCR.

3. Οξειδωτικός καταλύτης πετρελαίου (DOC)
Ο DOC παράγει το απαραίτητο NO2 για την αποτελεσματική καύση των σωματιδίων από το DPF. Σε συνθήκες ψύχους, παρέχει επίσης την θερμότητα που απαιτείται για την αναγέννηση.

4. Φίλτρο σωματιδίων πετρελαίου (DPF)
Το φίλτρο συλλέγει και αποθηκεύει σωματίδια (PM) μέχρι αυτά να αναλωθούν κατά την αναγέννηση. Η αναγέννηση γίνεται αυτόματα – δεν απαιτεί κάποια ενέργεια από εσάς.

5. Selective Catalytic Reduction (SCR)
Στη ζώνη ανάμιξης, τα καυσαέρια ψεκάζονται με AdBlue. Όταν φτάσουν στον καταλύτη, τα οξείδια του αζώτου (NO2) μετατρέπονται αποτελεσματικά σε αβλαβές άζωτο και νερό.

6. Καταλύτης υπολείμματος αμμωνίας (ASC)
Το τελευταίο βήμα πριν από το στόμιο της εξάτμισης όπου αφαιρείται το υπόλειμμα αμμωνίας (NH3), εάν υπάρχει.

Volvo FH με οκτώ διαφορετικές κατηγορίες ισχύος

Κάντε την επιλογή ιπποδύναμής σας

Επιλέξτε ανάμεσα σε οκτώ διαφορετικές κατηγορίες ισχύος. Υπάρχουν τέσσερις επιλογές 13 λίτρων (D13) και τέσσερις επιλογές 16 λίτρων (D16).

Αναζήτηση του τοπικού συνεργάτη σας

Αποκτήστε δύναμη. Χαμηλότερη κατανάλωση

Βιώστε τη δύναμη και την απόδοση της σειράς κινητήρων μας στον τοπικό αντιπρόσωπο της Volvo Trucks.

Αναζήτηση του τοπικού συνεργάτη σας